Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään tietokonegurua?

Vierailija
13.02.2006 |

Haluaisin päästä kattomaan olympialaisia netistä ja tuolta ylen sivuiltahan ne pitäis näkyä. Kuitenkaa jostain syystä kuva ei näy vaikka asensin sen uusimman media playerinkin. Siihen tulee semmonen teksti et yhdistetään mediaan ja sit että yhdistetty,mut siihen tyssää.. mitä pitäis tehä? mitään virheilmoitusta ei tuu.

osaatteko auttaa?

-avuton-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylen sivuilta torino 2006 ja sieltä oikea reuna: katso ja kuuntele suoria lähetyksiä ja sit siellä on semmone ylälaidas et tv1/tv2 tai yle24..

Vierailija
2/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea auttaa, ellet saa minkäännäköistä virheilmoitustakaan. Testasin itse omalla koneellani ja toimii ihan ok, eli sen lyhyen (= 2-3s) " Connecting" -viestin jälkeen (sinulla kai suomenkielinen ohjelma?) videot ym. näkyvät ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oon tosiaan hiukka blondi..=)

Vierailija
4/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siinä ikkunassa ylälaidassa, jossa nyt olet?

Vierailija
5/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkottaako se tuota: internet explorer?!

Vierailija
6/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tarkottaako se tuota: internet explorer?!

Mulla toimii sen kanssa ihan ok.

Vierailija
7/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän mun pitäis sit tehä? voiko se olla kiinnni jostain nettiasetuksista?

Vierailija
8/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialähetykset on mahdollista katsoa oikeudellisista syistä ainoastaan Eurovision (Euroopan) alueella. Maantieteellinen varmistus tapahtuu automaattisesti, kun avaat haluamasi suoran lähetyksen tai videon. Mikäli järjestelmä ei tunnista sinua tai olet Eurovision alueen ulkopuolella, saat virheilmoituksen.

Videot ovat Windows-formaatissa. Niiden katseluun tarvitset Windows Media -playerin (video on Windows-media 9 -muotoa) ja vähintään 512 Kbps:n laajakaistayhteyden. Windows Media playerin saat ladattua täältä.

Palvelu on kokeilu, joten siinä voi esiintyä ajoittain katkoksia tai sen käyttöä voidaan rajoittaa kisojen aikana. Kaikkia tv-lähetyksiä ei välttämättä ole mahdollista seurata suorina Internetin kautta.

Vierailija
9/9 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitäköhän mun pitäis sit tehä? voiko se olla kiinnni jostain nettiasetuksista?

Kyllä sen pitäisi jotain urputtaa, jos asetuksissa tms. on vikaa. Oletko kokeillut useampaa eri videota / lähetystä?

Systeemi näyttää siis, että " Connecting" ? Mitä sitten tapahtuu? Jääkö se vain yrittämään yhteyden luomista ja tuo teksti jää ikäänkuin päälle vai meneekö se teksti pois ja... mitä sitten?

Muakin jäi tää vaivaamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän