Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies voi olla tällainen PERSLÄPI!!?? Kertokaa...

Vierailija
17.03.2007 |

Tapahtui seuraavaa: järjestelin tyttären huoneen Lundia- hyllyjä uudelleen tilanpuutteen vuoksi. Hyllylevy jumiutui kiinni ja pyysin miestäni avuksi. Kädessäni on vamma, joka estää voimankäytön. Mies tuli ja pyysin häntä samalla siirtämään pari muutakin hyllyä, kun ovat niin tiukkoja.

Siis kuvitelkaa, mies veti herneen nenään, kun JOUTUI auttamaan. Vittuili mulle, että ei ollut suunnitelmissa mitään remonttia alkaa tekemään, mun pitää auttaa aina silloin, kun sä satut saamaan jotain päähäs jne.

Kysyin, että onko siitä niin hirvee vaiva, kun en tällä kipeällä kädellä saa, niin mies siihen, etä pakkoko oli just NYT alkaa tekemään. Kysyin, että onkos herralla sitten jotain muuta. No ei kuulemma ollut.

Homma meni huutamiseksi ja mies lähti OLKKARIIN KATSOMAAN TELEVISIOTA, mutta sainkin kipeällä kädellä hyllyt siirrettyä. V*ttu, mua ottaa päähän toi persläpi!!!! Itse nousin joku aika sitten keskellä yötä sille nauhottamaan videoita, vaikka ei olis vähempää kiinnostanut! Aivan varma, etten tee sen puolesta enää YHTÄÄN mitään!!!

Kusipää!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on ymmärtänyt että käytät Vauva.fi :tä ja kohta se jo lähtee lätkimään. LOPETA, hyvä ihminen, ennen kuin menetät viimeisenkin aivosolusi!

Vierailija
42/45 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi.

Totta.  Minun mieheni kanssa tällaista ongelmaa ei olisi ikinä.

On se omituista yhteiseloa, jos toista ei tuommoisessa tavallisessa asiassa mennä auttamaan.  Ei ole suuri vaiva.

Rakastan miestäni.  Ja olemme olleet yhdessä yli 40 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tuollaisesta. Hyviäkin miehiä löytyy,tosin harvinaisia ovat. 

Vierailija
44/45 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi.

Totta.  Minun mieheni kanssa tällaista ongelmaa ei olisi ikinä.

On se omituista yhteiseloa, jos toista ei tuommoisessa tavallisessa asiassa mennä auttamaan.  Ei ole suuri vaiva.

Rakastan miestäni.  Ja olemme olleet yhdessä yli 40 vuotta.

Teillä tuskin enää pieniä lapsia 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
45/45 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA,HETI.