Miten mies voi olla tällainen PERSLÄPI!!?? Kertokaa...
Tapahtui seuraavaa: järjestelin tyttären huoneen Lundia- hyllyjä uudelleen tilanpuutteen vuoksi. Hyllylevy jumiutui kiinni ja pyysin miestäni avuksi. Kädessäni on vamma, joka estää voimankäytön. Mies tuli ja pyysin häntä samalla siirtämään pari muutakin hyllyä, kun ovat niin tiukkoja.
Siis kuvitelkaa, mies veti herneen nenään, kun JOUTUI auttamaan. Vittuili mulle, että ei ollut suunnitelmissa mitään remonttia alkaa tekemään, mun pitää auttaa aina silloin, kun sä satut saamaan jotain päähäs jne.
Kysyin, että onko siitä niin hirvee vaiva, kun en tällä kipeällä kädellä saa, niin mies siihen, etä pakkoko oli just NYT alkaa tekemään. Kysyin, että onkos herralla sitten jotain muuta. No ei kuulemma ollut.
Homma meni huutamiseksi ja mies lähti OLKKARIIN KATSOMAAN TELEVISIOTA, mutta sainkin kipeällä kädellä hyllyt siirrettyä. V*ttu, mua ottaa päähän toi persläpi!!!! Itse nousin joku aika sitten keskellä yötä sille nauhottamaan videoita, vaikka ei olis vähempää kiinnostanut! Aivan varma, etten tee sen puolesta enää YHTÄÄN mitään!!!
Kusipää!
Kommentit (45)
aina joka asiasta, jos joutui persettään mihinkään liikuttamaan. Koskaan ei olisi tullut sitä ' huomista' tai ' kohta' , jos itse en oli kaikkea tehnyt alusta loppuun tai sitten toisen puolesta loppuun.
No, se mies sai kyytiä ja uusi, parempi, aikuinen ja ahkera mies on kehissä. Ex asuukin nykyään turvallisesti pienitöisessä kerrostaloasunnossa ja töistä tultuaan vetää lonkkaa tai irkkaa ne ajat, kun ei nuku tai istu paskalla. Eihän sitä nyt töiden jälkeen enää (koti-) töitä tehdä, ei, ei....
Mut kyllä mun ukko hoitaa homman, kun minä pyydän SE ON MIEHEN HOMMA tehdä tommoset jutut! olkoon sit pyykin pesu sun muu naisille kuuluvaa, mutta kyllä miehen pitää tehdä miehelle kuuluvat työt NAPISEMATTA.
Ihme ääliö tuo sun ukkos ap.
just tollanen idiootti. Kaikki mitä siltä pyytää on niin KAUHEAN vaikeata. Ja voi sitä valituksen määrää, kitinää ja monkunaa. Ja sit jos pitää oikeasti tehdä jotain niin alkaa huuto ja kärttyily.
Mulle oikeasti ei kukaan voi tulla sanomaan, että naiset muka valittaa paljon. Mun mieheni on sellainen maailmanluokan kitisijä, että vastaa kahtatuhatta naista.
Ei voi olla totta! Onko jossain muuallakin tällainen " kohta" -mies? Kaikki on aina " kohta" , " joo, kohta" eikä sitä kohtaa kyllä tule, vaikka vuoden odottais ja kakskytä kertaa muistuttais (sitten saa kuulla olevansa nalkuttaja). Seuraavaksi mies pyytää minua kirjoittamaan hänelle muistilistoja. Kun niitä teen niin mies huutaa, että " Millä v*tun oikeudella sä mulle listoja kirjotat??!!" .
Mutta että ärsyttää toi " kohta" . Kuin minkäkin 15-kesäsen kanssa ois tekemisissä.
niin närkästyneenä sit siihen että eikö joskus muuulloin ja miksi pitää aina silloin ku häntä alkaa huvittamaan. ja kun mies kysyy onko muita ideoita nii tv päälle vaan ja katsot mtv3 chattia koska se on muka mielenkiintoisempaa....
39:
ensi kerralla sit ku mies vonkaa seksiä..
Ota ero mokoma pienimunainen luuseri, ota tilalle isomunainen mies
Vierailija kirjoitti:
Ota ero mokoma pienimunainen luuseri, ota tilalle isomunainen mies
Hah, liki 20v aloitukseen kommentoit, eiköhän nuo setvitty jo...
Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi.
Veikkaan, että pari on eronnut jo aikaa sitten..
Mielestäni oli ihan relevantti kysymys, että pakkoko niitä hyllyjä oli juuri nyt, kun käsi on kipeänä, alkaa järjestelemään. Kyllä syy oli tällä kertaa sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Ap voisi ryhtyä noihin järjestelypuuhiin omien voimiensa mukaisesti TAI vaihtoehtoisesti sopia miehensä kanssa ajan, jolloin hylly siirretään yhdessä.
Mutta eihän nyt helkkari aikuista ihmistä käskytetä omien mielihalujen mukaan ja tulla nettiin sitä haukkumaan sen jälkeen - etenkin kun mies nähdäkseni jopa hoiti homman, joka oli sille vastenmielinen.
Miksi ihmeessä joku alkaa siirtelemään hyllyjä kipeänä??? Ei kai se tilanpuute parissa päivässä elämää kaada? Miksi ap ei kysynyt heti aluksi, voiko mies auttaa? Ap; jos SINÄ et tule ajatelleeksi asioita loppuun ennenkuin alat tekemään, se ei todellakaan ole MIEHESI vika.
Sinä mokasit, seuraavalla kerralla tiedät, että a)kipeänä on turha rehkiä vaikka homma vaikuttaisi helpolta ja b) kun mies lepää, hän tosiaan tahtoo levätä.
Onneksi minun mies ei ole tuota lajia, eikä tuon vastaajankaan lajia.
Avioliitossa asutaan yhdessä ja autetaan toisiaan. Tuollainen hyllyn siirtäminen on tosi pieni juttu muutenkin, tottakai toista autetaan kun tulee tarve. Mokaako muka mies, kun pyytää minua auttamaan milloin missäkin asiassa? Sanoinko hänelle, että kuule en nyt tule pitämään sulle ovea auki, kun olet kantamassa sitä isoa tavaraa ulos tai sisään jne? Sanoinko, että kuule minä lepään nyt?
Mitä saakelin pöllöpäitä te tämän päivän itsekkäät minäminät oikein olette?
Miksi te ylipäänsä menette toisen kanssa yhteen asumaan, jos ette rakasta toisianne sitä vertaa, että auttaisitte toista tavallisessa arkipäivän asiassa? Mihin sellainen liitto ja yhdessäolo oikein perustuu?
Tuommoinen mies saisi minun puolestani levätä loppuikänsä. Minulla olisi hänen kanssaan harvinaisen vähän tekemistä. Sekä aapeen miehen, että tämän vastaajan joka tollona siinä korostaa miehen lepäämistä. Juu levätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Ehkäpä tuossa onkin se ongelma. Ap päättää mitä tehdään ja miehen pitäisi sitten auttaa.... Mitä jos mies muuttelisi asioita kotona mielivaltaisesti ja raivoaisi jos ap ei menisi häntä auttamaan?
Ehkäpä mieskin tahtoisi päättää asioita? Ehkäpä miehestä asiat (=tässä tapauksessa hyllyt) olivat paremmin ennenkuin ap alkoi touhottamaan?
PTÄÄKÖ MUN HUUTAA, ETTÄ TARKOITUS OLI TEHDÄ SE IHAN YKSIN JA ITSE!!! ETTÄ EI VISSIIN SAA MITÄÄ ALKAA TEKEMÄÄN JOS EI OLE IHAN VARMA ETTÄ SELVITYY SIITÄ YKSIN?????
Äläkä puutu tilanpuuteasioihin kun et niistä MITÄÄN TIEDÄ!
Olis kyllä kiva nähdä teidän naama, kun tarvisitte YLLÄTTÄEN miehen apua HETKEKSI eikä miehellä OLISI MUUTA TEKEMISTÄ, mutta silti KIELTÄYTYISI AUTTAMASTA!
Wn ihmettele, ettei miestä hirveästi kiinnosta auttaa. Sitä ihmettelen, miksi mies vielä asuu yhdessä ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Ap voisi ryhtyä noihin järjestelypuuhiin omien voimiensa mukaisesti TAI vaihtoehtoisesti sopia miehensä kanssa ajan, jolloin hylly siirretään yhdessä.
Mutta eihän nyt helkkari aikuista ihmistä käskytetä omien mielihalujen mukaan ja tulla nettiin sitä haukkumaan sen jälkeen - etenkin kun mies nähdäkseni jopa hoiti homman, joka oli sille vastenmielinen.
Miksi ihmeessä joku alkaa siirtelemään hyllyjä kipeänä??? Ei kai se tilanpuute parissa päivässä elämää kaada? Miksi ap ei kysynyt heti aluksi, voiko mies auttaa? Ap; jos SINÄ et tule ajatelleeksi asioita loppuun ennenkuin alat tekemään, se ei todellakaan ole MIEHESI vika.
Sinä mokasit, seuraavalla kerralla tiedät, että a)kipeänä on turha rehkiä vaikka homma vaikuttaisi helpolta ja b) kun mies lepää, hän tosiaan tahtoo levätä.
Luetun ymmärtäminen? Ei ap ollut kipeä, vaan hän kertoo, että hänen kädessään on vamma, joka estää voimankäytön. Monet käsivammat ovat pitkäaikaisia ja paraneminen voi viedä kuukausia tai vuosia. Pitäisikö vuosia odottaa hyllyn levyn siirtoa, kun lapsellinen, itsekäs ja laiska mies ei kykene auttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Ja tarkennan nyt vielä, ettei ap ollut kipeä, niin että olisi jossain flunssassa ollut, vaan hänellä on käsivamma, joka estää voimankäytön.
Tyhmemmillekin tiedoksi, aloitus on provo.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmemmillekin tiedoksi, aloitus on provo.
Aloituksen tilanteet ovat valitettavasti täyttä totta ja arkipäivää lukuisille naisille. Niin oli itsellekin ennen, vaan ei onneksi enää.
PTÄÄKÖ MUN HUUTAA, ETTÄ TARKOITUS OLI TEHDÄ SE IHAN YKSIN JA ITSE!!! ETTÄ EI VISSIIN SAA MITÄÄ ALKAA TEKEMÄÄN JOS EI OLE IHAN VARMA ETTÄ SELVITYY SIITÄ YKSIN?????