Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen lapsen olette laittaneet potalle?

Vierailija
30.01.2006 |

Meillä kohta 11 kk vanha poika ja ollaan vähän totuteltu 2-3 kuukautta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkuinnostuksen jälkeen tyttö ei suostu kakkaamaan pottaan, pisu tulee kyllä aina..

Vierailija
2/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkoi kuitenkin vasta 2v käydä itse ja pytyllä, ei siis ole kovin pottaillut. Kuopus innostui 1v6kk ikäisenä ihan itse yhtäkkiä ja oppi heti päiväkuivaksi. Ei siis ainakaan minun kokemuksellani tuollainen yksivuotias vielä taida oppia, ehkä jos äiti on oikein sinnikäs asian suhteen, mutta mikä kiire? Itse potatusta en ole siis koskaan harrastanut aktiivisesti, oppivat kyllä, kun aika on kypsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk alkaen satu kaikki kakat pottan. Nyt 1v ja aikas monta pissaa päivässä tulee jo pottaan ja vaippa on monta kertaa kuiva =)

http://www.voima.fi/content/view/full/611

http://www.latteria.biz/vvv/

Vierailija
4/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk ikäinen, joopa joo..

Vierailija
5/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä muuten kerrotaan mikä osa muovivaippabisneksellä on siihen harhaluuloon, ettei pikkuvauva muka osaa kontrolloida rakkoaan eikä muka osaisi kertoa hädästään =DDDD

Ihan asiatekstiä lähteineen.......

Vierailija
6/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

potalla!!!!

Onpa kallis hinta potatuksesta jos selkärankavinouman saa.

Vierailija
7/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa lasta tekivät aina kakat pottaan, vaikka vaippoja vielä pidettiinkin, kolmas ei suostunu istumaan potalla. oppi sitten itse käymään pöntöllä, kun oli tarpeeksi iso.

Vierailija
8/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans aloitettu puolen vuoden iässä ja heti ymmärsi mitä potalla tehdään. Nyt vähän yli yksi vuotta ja vain 2-3 vaippaa menee vuorokaudessa koska käy useasti päivässä potalla. Tai siis minä käytän.. Erittäin harvoin ehtii kakka vaippaan asti.