Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin 2 vuotias

Vierailija
30.01.2006 |

Eilen söi sun astianpesukone ainetta. Nyt meinas tukehtua pelinoppaan ja nielas sen :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmasti todella täydellisiä vanhempia kun teidän lapsenne eivät koskaan tee mitää mitä ei saisi. Onnittelut!

Meilläkin sattuu ja tapahtuu kun ei ole silmiä selässä.

Enkä silti varmasti ole sen huonompi äiti.

Kuten ei kirjoittajakaan.

Vierailija
2/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viiden lapsen äiti jonka neljäs on kerennyt joka paikkaan ja kokeilla kaikkea mitä muut eivät ole hoksanneet. mm. työntänyt helmen nenäänsä ja kiipeillyt lipaston laatikoita pitkin ja pienempänä varmaan lähti seikkalemaan jos vain ois irti päästänyt...Ihanan rauhallinen on taas tämä viides! Tosin on kamalasti nappuloiden perään, kivan näköistä varmaan naapuriin kun meillä on diskoja joka päivä...valot päälle pois, päälle ja pois...raivostuttavaa jos satuu vessa olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilukollisessa roskiskaapissa, mutta nyt pitäis siirtää kun roskiskaappi voi jäädä auki. En vaan tiedä mihin? Kun ei voi ruokakaappiin eikä astiakaappiin, kun sitten on ainakin suussa.

Vierailija
4/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika oli aikanaan yön tehovalvonnassa kun otti perjantain kunniaksi Lunerinia 40ml siis 8 kertaisen annoksen. Minä niin huono äiti olin sen lääkkeen kerran hulinan keskellä unohtanut hoitolaukkuun haettuani lapset hoidosta. Kun vouhkaatte ja haukutte, muistakaa, vahinko ei kulje kello kaulassa. Myrkytystietokeskus on oiva apu kysyä neuvoa.

Ja tässä 6 kuukauden aikana olen soittanut myrkytystietokeskukseen kun meiltä tyhjeni hermesetaspurkki ja toinen tyttöni pääsi vessaan syömään wc-raikastinta. Ja eikä tämä tapaturmien lista lopu mutta en nyt viitsi teille enempää antaa faktaa haukkumiseen, eiköhän tuo Lunerin juttu saa jo osan teistä hysteeriseksi ja haukkumaan minut suunnilleen lapsen tappajaksi tai siis yrittäjäksi. Ap:lle, kuule noita sattuu, on lapset tukkapinnejäkin syönyt ja rötgenssä juossut.

Vierailija
5/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista vahinkoa 14? Helppohan se on lapsia syyttää eikä huoltajassa ole vikaa....

Vierailija
6/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikenlaista vahinkoa 14? Helppohan se on lapsia syyttää eikä huoltajassa ole vikaa....

Vierailija
7/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet noin täydellinen :))))

Ap.

Vierailija
8/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esimerkiksi mökillä jokunen vuosi sitten oltiin nuotiolla koko sakki sitten yksi jos toinen teki puuhiaan ja pojat jäi nuotiolle, seurattiin koko ajan touhua mutta niin vain tapahtui että isomman pojan silmään lensi palava puu. No kotiin lähtöhän siinä tuli ja pikaseen lääkäriin. Palovamma luomeen tuli mutta mitään pysyvää ei jäänyt. Pojat on jo sen verran isoja että lasketaan ne jo soutelemaankin keskenään liivit päällä tietenkin. Esikoiseni täyttää jo 12 vuotta ja perheessä on kaikkiaan 5 lasta ja itse olen yli 30 että älkäähän nyt äidit siellä hyökkäilkö silmille, vahtikaa lapsia se on itsestään selvyys mutta älkää silti kuvitelko etteikö teille koskaan ikinä voisi mitään tapaturmia sattua. Toiset lapset ovat vilkkaita, toiset vähemmän vilkkaita.

Vierailija
9/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven lapsi osaa avata, mutta ei koske purkkiin. On vauvasta pitäen opetettu, että se on myrkkyä. Varmuuden vuoksi kuitenkin yksittäispakattuja konetiskitabletteja, siis niissä käärepaperi päällä.

Kattilakaappeja ja ruoka-ainekaappeja on tyhjennellyt, mutta roskikseen vie vain roskia, ei muuten ole kiinnostunut koko myrkkykaapista.

Vierailija
10/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kysymyksellä onko Porvoossa oma myrkytystietokeskuskin?

Helsingissähän myrkytystietokeskus sijaitsee ja kaiketi puhelinyhteydet toimii sinne kaikkialta Suomesta. Vide että taidat olla vähän tyhmä tai jotain...

Vierailija
11/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hyvin rauhallinen ja todella kiltti. Ei meilläkään tähän asti oo tarvinu jemmailla mitään, esikoinen ei koskaan ollut kiinnostunu tollasista..

ap.

Vierailija
12/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä pelinoppa ei tuu ominavuin pois,toivon mukaan kuitenkin kakan mukana tulis.Kannattaa seurata. Missä teillä astianpesujauhetta säilytetään kun lapset saa ne?Kannattaa nostaa ylemmäksi.

Vierailija
13/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit kun lapsi söi sun asitianpesuainetta? Konepesu - vai käsitiskiainetta?

Kai tiedät että konepesuaine on syövyttävää ja saattaa tuhota ruokatorven ja vähäinenkin tuho on vaikea korjasta...???

Vika ei ole uteliaan lapsen. Turhaan hänelle karjut ja haukut. Laita pesuaineet niin, ettei lapsi pääse käsiksi.

Laita nopat yms. niin, ettei lapsi saa niitä ja vahdi ettei syö mitään muuta kuin syötäväksi kelpaavaa.

Vain ruokaa saa laittaa suuhun. Ei mitään muuta!

Siinä sääntö joka opetettiin meillä jo alle 2 vuotiaalle, kun en muuten osannut eritellä minkä suuhun laittaminen on ok ja minkä ei. SElkeää, loogista, yksinkertaista - lapsen ajattelu on yleensä aika suoraviivaista.

Vierailija
14/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen sai sen koneaineen ku mies laittoi sen pakastimen päälle siksi aikaa kun perkasi kaloja. nyt olin vaihtamassa vauvalle vaippaa niin oli ottanu pelikaapista sen nopan. Ja juu, olen kyllä hyvä äiti, en vaan ehdi kahteen paikkaan yhtäaikaa :(

ap.

Vierailija
15/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aine ei ollut syövyttävää..ihan oikeesti! vahdin kyllä parhaani mukaan mut lapsi on todella " touhuava"

AP

Vierailija
16/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäsippä mitä kaikkea meidän lapset on syöny :))

Vierailija
17/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäälkkäriksi afrikantähteä :))))