Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

avuttomat miehet :)

Vierailija
30.01.2006 |

onko kenenkään mies ollut ennen lapsen saantia ihan peukalo keskellä kämmentä lastenhoitoasioissa, yms ? mun mies ei tiennyt aiemmin edes et milloin se ovulaatio on ja mitä se oikeestaan tarkottaa, ja vauvalle puki " tumput" jalkoihin ja tossut käsiin ym.. onko siperia sitten opettanut miehenne, vai ovatko edelleen täysin neuvottavissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavista vastauksista :)

ap

Vierailija
2/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa miehen lukea lastenhoito-oppaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkäs siitä älyttömästi, vaikka se onkin huumorilla tehty, niin ne ohjeet on ihan oikeita. Siinä on kaikkea röyhtäyttämisestä " uniasentoon" laittamiseen, selkeät kuvalliset ohjeet. Ja mies siis oikeasti tykkäs siitä, joskus se sanoi kun katseltiin Frendejä ja se Ross antoi lapselle tuttipulloa niin että se pullo oli liian kallellaan, että " toi tekee sen ihan väärin, Omistajan oppaassa sanotaan että pulloa pitää pitää niin pystyasennossa ettei tuttiin mene ilmaa kun sitten lapsi saa vatsanväänteitä" . Heh ;)

Vierailija
4/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kummallakaan mitään kokemusta pienten lasten hoidosta. Ei se lapsenhoito ole mitenkään geeneissä periytyvää, jonka osaa heti kun lapsen näkee, vaan kyllä se täytyy ihan itse jokaisen opetella. Enkä tiennyt mitään oviksistakaan muuten. Kun ei tuollaistakaan asiaa ihan itsellään tiedä, vaan sekin pitää jostain oppia. Ei ollut tarvetta tietää.