Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*SyysSÄTEIDEN tammikuun vika MAANANTAI!*+*+*

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä joka piinailee keskiviikkona... Tuntuu vain, että se on se halavatun täti joka on tulossa... Onneksi tuhosin kaapissa olleen testin, etten testaa liian aikaisin :o) Nyt kyllä hiukka harmittaa... Noh... Käyn hakemassa testin torstaiksi, jos keskiviikkona ei tätiä näy... Ja yritän pysyä taustalla etten paljasta omaa jännitystäni *hekottelee ovelana* :o)

Vierailija
22/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtiny viikonloppuna koneelle ja nyt sitten!!! Siis valtava hyökyaalto. MIELETTÖMÄT ONNITTELUT TAMMIKUKALLE, HIPPI-HIIRELLE, GRINGOLLE JA PYRYLLE!!! VALTAVAA!!!

Vaan kuulkaa kyllä teitä tulee ikävä! Tulkaahan tänne kirjottelemaan kuulumisia kans. Mä olen ihan äimistynyt vieläkin... siis uskomatonta.

Jede ja Hannako (sinähän se olit..?), liityn keskusteluunne ovistelusta. Mä olen kans pähkinyt noita samoja juttuja. Siis että mikä riittää pupuilussa ja milloin se ovis tosiaan on. Tikuttelin perjantai-iltana jotakuinkin tasavahvat viivat, tuli vähän sellanen onko vai eikö plussa. Lauantaina pamahti sitten tosi selkeä plussa (kp 12/27). Sunnuntaille ei riittäny enää tikkuja (mikä lienee pelkästään positiivinen asia ;))

Ainakin mammaksi ohjeissa lukee, että ovis olisi siitä plussasta 24-48 tunnin kuluessa. Ja munasoluhan oli hedelmällinen sen 24 h irtoamisen jälkeen. Siis jos pupuilee plussapäivänä ja sitten ovis on vasta 48 tunnin päästä, niin riittääköhän se? Mistä sitä tietää kauanko ne oma ukon simpat elää? Ei kaikilla ole varmaan niin hyvälaatuisia simppoja, et elää sen 5 vrk. Vai onko..? Mä oon selkeesti pähkiny näitä juttuja IHAN liikaa ;)

Jaa-a, jos miettis vähemmän ja lähtis kotio täältä kustannuspaikalta. Vielä kerran onnittelut plussanneille! Toivottavasti me muut tullaan pian perässä!

Miia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen edelleen ihan pyörällä päästäni. Tekisi mieli kuuluttaa jo koko maailmalle... Kun tätä on jo niin kauan ootettu! Parille luokkakaverille piti kertoa, koska harjoittelupaikkojen kanssa piti tapella, ettei joudu liian raskaisiin paikkoihin... Mutta jos muille kertois ystävänpäivänä, ettei käy nin, että ei saada itse kertoa, kun juoru leviää... Neuvola-aikaa olen minäkin yrittänyt saada tänään, mutta terkkari ei ollut paikalla. Meillä myös miehen aikataulut kiireiset, joten vain yksi päivä viikossa sopii! ;)

Yoginos ja Olivia; toivottavasti teillä kierrot tasoittuu! Tai hoksaisitte iloksenne olevannekin mahan kasvattelijoita! ;)

Jedelede: onnea ovisplussasta! Nyt vain aika käyttää miestä hyväksi. ;) Ja tulla parin viikon päästä plussajunaan. Jonne kaikki muutkin vielä mahtuu!!!

Olen ihan sekaisin, joten menen tästä pois... Ja kaikki muut jää kommentoimatta, kun päähän ei mahdu muuta kuin vauva... Ja ne oireet vielä... Armoton vessassa ramppausruljanssi on alkanut! Yölläkin herää pissahätään, vaikka aiemmin en ikinä semmoisiin ole heräillyt. (Ei siis ole tarvinnut vessassa yöllä käydä...) Ja rinnat on edelleen arat ja vatsaa nipistelee... Ja valkovuoto on ihan mahdotonta! Eli kyllä se vauva siellä vaan on! Mutta plussaonnea edelleen!!!

Vierailija
24/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten bongattu elämäni ensimmäinen ovulaatio, näin testin avulla. Jippii!

Kp15 nyt, eli tuli aika tarkalleen kun olin kuvitellutkin. Tosin en nyt tiedä kuinka vahva sen testin toisen viivan pitäis olla. Selvät viivat ovat kyllä molemmat, mutta ei se tulosviiva ole kuitenkaan tummempi. Parina edellisenä päivänä on tullu aika hailakka, nyt selvästi huomas eron. Eli eikös se sitä tarkota et ovis on aika lailla koht puoliin?

Ollaan kyllä reippaasti harjoteltu tässä jo kahtena edellisenä iltana, tänään ja huomen aineski viel. Enempää ei varmaa jaksa.. Luulis sen riittävän? Mä oon niin malttamaton, että en uskalla jtp:tä harrastaa, kun pelkään mahiksen menevän ohi.. Eli joka päivä 5:n päivän ajan, onpahan ainakin simppoja koko ajan kyydissä. :)

Jedelede:

Taidetaan olla samassa tilanteessa.. Naureskelin sun juttujas äsken, ovat ku mun kirjotamia :) Just noi,et jalat kohti kattoa yms. Mä myös jätin eilen iltaiset simpat kivasti muhimaan yöksi, ja yritin viel nukkua mahd. sellases asennos et yhtään simppaa ei pääse ulos. Oli siinä miehellä naurussa pitelemistä :)

Limatkin tuli bongattua lauantaina, onkos se merkki siitä et ovis tulee päivän, pari päästä vai kuinka pitkän ajan päästä se olikaan?

No mutta, nyt välillä pois koneelta, ja tekemään jotain hyödyllistä, heippa!

-Onnellinen ovisbongari-

Vierailija
25/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaileppas Leenu vielä huomennakin, kun niiden viivojen pitäisi olla vähintään yhtätummat tai testiviivan tummempi kuin sen kontrolliviivan. Ettette vain lopettas liian aikaste :o) Tsemppiä sulle!

Vierailija
26/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leenu, samoissa mennään juu! Mulla aivan sama juttu sen viivan kanssa.. :/ Semmonen mulla on tullu aikaisemminkin, viimeks kahtena päivänä ja sitte loppu tikut.. No, ajattelin piruuttani testailla tänä iltana (kun yleensä testaan aamulla) ja sitten huomisaamuna taas, kun noita tikkuja nyt on tarpeeksi. En vaan tiiä, että mitä päätelmiä sitten teen, jos viivat illalla tahi sitten aamulla tulee/ei tule... :D Eli oikeestaan yhtä neuvoton olo edelleenkin! Mutta sinun tosiaan kannattaa testata huomennakin, voihan ne olla että viivat vahvistuukin ja sitten kannattaa vielä varmistella huomennakin! 5 päivää rupee kyllä meillä ainakin olemaan jo aika maksimirajoilla... *nostaa hattua* ;D

Penteles, pitäsköhän mun nyt mennä pissimään purkkiin, kun nyt hätäkin ois sopivasti... hmm... ;D No, niitä tikkuja kyllä piisaa, joten sama se jos testaan vaikka kolmesti tänään!! ;D saadaan kunnon tilastot aikaiseksi

(hullu mikä hullu)

Joo, minäpä teen nyt niin.. Palaan kohta ;)

-tikku-Jede *kiirehtii vessaan* ;D

Vierailija
27/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*miettii voiko ihminen olla näin utelias*

Vierailija
28/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tikku kourassa odottaa ajankulumista...*

Vierailija
29/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tästä nyt sitten selvää... *otsa rutussa*

Miks ne lähettää mulle aina näitä huonoja tikkuja??? ;D

2 selkeää viivaa? -Kyllä.

2 tasavahvaa viivaa? -jaa... no *ojentaa kättään* kattokaas, miltä näyttää?

(näillähän pääsee kohta AV:lle.. ;D)

2 viivaa on kyllä. *tiiraa paremmassa valossa* Hmm.. Kontrolliviia on sellanne ku ennenkin, ja testiviiva.. :O Toisesta reunasta tummempi ja toisesta reunasta aavistuksen vaaleempi kuin kontrolliviiva! Näin minä sanoisin.. Mutta kyllä se nyt tummemmalta näyttää kuin aamulla...? Ehkä..? :D

Hmm.. päätelmäni on, että jos tämä ei ole sitä, niin ainakin

hyvin hyvin lähellä

. Tai sitten minulla on AINA näitä huonoja tikkuja.

Semmosta.

Vierailija
30/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on aina pahoja nuo vertailut :o( Nyt tulee tyhmiä kysymyksiä joilla yrittäisin puolustaa " viattomia ja virheettömiä" tikkuja :o) ... eli

- voiko olla, että se tikku ei kastu tasaisesti pissiin?

- onhan tikku tasaisella imemättömällä alustalla sen " odotusajan" ?

Jos vastaus näihin on " kulla" niin sitten ne tikut on .... suolesta!

:o) Tikut veks ja äijät koville! (ei tosin helpota sitä tyttelin tekoa :o/ )

ja sitä omaa (.) eli täti on varmasti tulossa ku palkokasveja vetelen nokkaan ja muutenki kihisyttää koko ajan... Smurffien sanoin " ärjy ku ärjyttää"

- Känkkäränkkä

Vierailija
31/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun sitä tiirailin lisää, niin kyllä se nyt näyttää vähintäänkin tasavahvalta ja toisesta reunasta ehkä tummemmaltakin. Jippii.

Jaa juu, ja sitten ne päätelmät tästä... Öö...

(miten joku saa jostain ovistestailustakin tämmöstä aikaiseksi...?!)

Noh. Äsken ajattelin, että jos viivat on edelleen hailakammat tai epäselvät, niin ois

ehkä

puuhailtu vielä tänä iltana.. Mutta nyt kun ne näytti noin tummemmilta... niin... KÄÄK. Uskaltaiskohan sitä nyt kumminkin jättää sen viimeöisen varaan...??? *nielaisee äänekkäästi* Voisko se riittää... *miettii ääneen* Jos ovis oiskin huomenna... Hmm... Voishan se riittää, voishan!...?! Tällä hetkellä tuntuu, että sen varaan nyt jätetään. Katsotaan, vieläkö mieli muuttuu illan mittaan.. ;)

Pyry kyseli aiemmin mahaoireita ym.. No, mulla ei yleensä kovin paljon (ainakaan mitenkään kipeesti) mielestäni tunnu/ole tuntunut oviksen aikaan.. Mutta nyt kun oon oikein tarkkaan kuulostellu tänään, niin tuolta oikealta puolelta on kyllä kaiken päivää nipistelly (kuten jo aamupäivästä yritinkin raskautua ajatuksen voimalla ;D) ja tässä illan mittaan on tuntunu jonkinmoista tissikipuiluakin...? Tiedä näistä sitten taas, että mikä menee kuvittelun piikkiin, mutta ihan oireeton olo ei ole kumminkaan! :)

Juu.. Mutta nyt lapset iltapalalle. Kiitos ja näkemiin!

ovistutkiskelija-Jede poistuu taka-alalle ongelmineen

Vierailija
32/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kyllä vastaisin noihin. Niin tasaisesti kuin se vain tärisevillä käsillä onnistui ja purkin päällä se yleensä aina on. Äsken oli tosin loppuajan kädessä. Mutta tasaisesti (ei ylösalaisin tai mitään) kuitenkin.

Taitaa olla testaajan pississä vikaa... :D

Nuo oli nyt kyllä oikeestaan ekaa kertaa sellaset, mitkä tulkitsisin oikeeksi viivaksi. tai siis tasavahvoiksi. Wohou!

Jep. Mutta nyt häivyn. ;)

Vierailija
33/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ne on siinä tikkusissa se vika :o) Sovitaan niin, että ne on NE viivat mitä oot oottanu :o) Tsemppiä ja itsehillintää illalla mikäli päätät että eiliset viuhuttelijat riittävät ja jos päätät toisin niin hulmuavia lakanoita!

Nyt pakenen paikalta! Kaikille muillekkin lupusia havitteleville nuo hulmuavat lakanat!

Vierailija
34/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kun olen sitä lyhennettä käyttänyt :o)

Vierailija
35/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina listan pohjimmainen, kun aikaeron tahden tulen jalkijunassa.

Mutta kiva kun onnittelitte!

Ajattelin viela lisata tuohon mun raskaaksi tulemis tarinaani sen, etta mulla oli (nain jalkikateen viisaana ovulaatio oli juuri silloin) aivan jarkyttava vatsakipu yhtena aamuna joulukuussa enka voinut muuta kuin olla suihkussa nelinkontin ja antaa kuuman veden valua paalle. Se helpotti, mutta tuntui silta, etta nyt oli sappikivia tai vatsahaava kyseessa... Gynegoloki sanoi samaa, etta luultavasti arsyyntyminen johtui irronneesta munasolusta ja varsinkin, kun ovulaatiota ei mulla tapahdu saannollisin valiajoin, voin reagoida siihen noinkin voimakkaasti.

Nyt vain oksennan (onneksi en koko ajan) ja syon ja syon ja syon ja syon... ruoka maistuu! Erityinen himoni on suomalainen perusruoka, kuten jauhelihakeitto ja makaronilaatikko, kaalikeitto ja kinkkukiusaus jne. Yleensa kokkailen jotain muuta mieluummin, mutta nyt ollaan taysin suomalaisia koko sakki ruokalistan suhteen :) Vasymys alkaa myos helpottaa, nukuin 12h younet ja 2h paivaunet paivittain kuukauden ajan. Naista oireistakin nauttii omalla sairaalla (?) tavallaan. Kunhan eivat liian kiusallisiksi muutu.

Viime yona nain kamalaa unta, etta mulle tuli keskenmeno... toivottavasti se jaa vain pahaksi uneksi. Paiva kerrallaan...

Vierailija
36/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin päivällä pojan ja yhden mamma tuttuni kanssa kävelemässä.

Tehtiinkin semmoinen ympäri keskustaa kävely ja käytiin kurkkaamassa uutta pikkuväen puotia.

Samalla käytiin myös kahvilla.

Olen pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja leikkinyt kaikenmaailman leikkejä poikamme kanssa.

Äsken sain pojun yöunille, joten nyt on taas aikaa olla netissäkin.

Jotenkin rupes itseänikin nukuttamaan, kun meidän pojulle pitää leikkiä nukkuvaa, että sekin sitten nukahtaa sänkyynsä.

Pari tuttuani sanoivat että heille on tulossa vauva.

Arvatkaa kun olin niistä uutisista onnellinen, ja toivoin sydämmestäni hartaasti että meillekkin tulisi mahdollisimman piaan tärppi.

Kun saan sen 3kk kuurin teroja, niin toivonmukaan niistä on tällä kertaa hyötyä, etten vaan pillereitä popsisi turhaan.

Ihanaa tänään kuulin sitten vihdoin ja viimein Jajastakin jotain.

Olin saanut viestiä postiini että hänen mahansa on pyöristynyt jo jonkin verran ja tällä hetkellä odottelevat muistaakseni liikkeitä.

Mutta nyt menen taas selailemaan muitakin sivuja, kun tuntuu että pyörin vaan lukemassa täällä, kaikilla palstoilla.

Vierailija
37/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mallia Jedestä ja palailen tänne pitkin päivää. Mies nukkuu kun on ollut pitkällä reissulla, samaten poika nukkuu ja itse odotan että Täydelliset Naiset alkaisivat telkusta. Joten täällä sitten roikun ilman mitään asiaa... pompatkaa vaan ylitse.

Käväisin muuten tuolla odotuspuolellakin tirkistelemässä säteiden kuulumisia *joku taisi kannustaa* ja voih kun siellä oltiinkin niin ihanan raskautuneita. Voi kun saisi itsekin taas ravata pitkin yötä vessassa ja ihmetellä outoja hajuja. Aivan ihanaa! Kahta kovempi vauvakuume taas tuli.

Jede: Mihin tulokseen päädyit, onkos lakanat hulmunneet vielä tänään?

Muuta nyt saa riittää palstailu tältä päivältä,

Villis,

joka lupaa ensi kierrossa ottaa sitten rauhallisemmin mikäli nyt ei tule toivottua tulosta!!! *kautta kiven ja kannon*

Vierailija
38/38 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas miten yllättävää, rouva päättikin sitten palata pääkallopaikalle vielä kerran...

Oi joi joi... Villis, tuo kuulostaa nyt kyllä jo melkoisen pahalta oireilulta... Nimittäin palstariippuvaiselta ;D Ja vielä otat mallia minusta (

apua, pitäiskö tässä nyt huolestua itekin..?

), ops... :O

Oli kai minulla oikein

asiaakin

... ;) Villis kyseli, hulmusivatko lakanat vai mitä... ;D Noh... Se on tässä harkinnan alla vielä, mies on lukemassa esikoiselle iltasatua vielä... Melkein jo varmaksi tuossa päätin, että ei enää, nyt saa jo riittää... Mutta nyt alkoi ämpyily. Sitä niin kovasti haluais sen vauvan, että alkaa olla jokseenkin merkityksetöntä se, että kumpiko sieltä sitten vois tulla, kunhan jompikumpi! ;D Tai näinä heikkoina hetkinä ainakin.. (

kyllä sitä sitten aina krapulassa kadutaan, niin niin

)

-että enpä nyt mene vannomaan kummankaan vaihtoehdon puolesta. Toisaalta, kun päästiin näin lähelle näitä kuuluisia viivoja ajoittamaan tuo edellinenkin kerta, niin sitä haluais nyt kokeilla, että riittäiskö se.. Mutta se on pitkä aika taas ootella seuraavaa kertaa...

Ja toisaalta sitä haluais vaan varmistella mahdollisimman hyvin, että sieltä joku saatais.......

>:oP eihän tästä mitään tolkkua taas saa....

Parempi sulkea tämä kone nyt ja mennä kattomaan nyt ne täydelliset naiset, niin jos se siinä tulisi se äly ja väläys sitten... (toivoa sopii)

Hyvää yötä! ;)

-Jede