*+*+*SyysSÄTEIDEN tammikuun vika MAANANTAI!*+*+*
Kommentit (38)
[color=red][size=3]♥ ♥ ♥ ♥[/color][/size] [color=darkviolet][size=3][b]PYRY, HIPPI-HIIRI ja GRINGO[/b]: [color=red][size=3]♥ ♥ ♥ ♥[/color][/size]
Suurensuuret O N N I T T E L U T teille kaikille!![/color] [color=red][size=3]♥ ♥ ♥ ♥[/size]
rakkain terveisin listaemo-sählä ;)
[color=blue]Onnistuihan se lopulta... ;D
Huh huh. Kiireellä tulin avaamaan konetta, kun muistin herättyäni, että täällähän pitäisi olla uutisia.. Ja olihan niitä! Vieläpä KOLMIN kappalein! Taisitte ottaa mallia mäkimiehistä, ja hoitaa palkintosijat kaikki kotiin! :D
HIENOA!! Kyllä oli tuolilta putoaminen lähellä, kun viikonlopun pinoa eteenpäin luin äsken.. ;) Kiitos vain huolenpidosta :D Loppujen lopuksi en pudonnut tuolilta, vaan
pompin
siinä... *täpinöissään*
Ihan mieletöntä! Paljon onnea vielä teille kaikille plussanneille ja rutkasti tarrasukkia matkaan mukaan!! :)
Oi joi. Minulla meni kyllä nyt pasmat ihan sekaisin, enkä enää muista mitään mitä piti kertoa... :O (ja sehän tuskin ketään yllättää)
Saitte listaemon sanattomaksi. ainakin melkein ;D
[color=red]♥[/color] - Jedelede
ps. Menin niin sekaisin näistä ilouutisista, että oma napa unohtui.. :D Nimittäin täällä kp12 ja ovistikkuihin tuli 2 viivaa.. tai samanlaista kuin viime kierrossa ja sitä ennen, eli " melkein tasavahvat" ! :O Mutta siitä lisää myöhemmin, en minä pysty nyt keskittymään siihen... :D
Ja nyt: Plussanneet paikalle, listaemon KÄSKY! ;)
Yli viikkoon en ole nettiin päässyt ja heti tänne säntäsin kun mahdollista. Rankka työreissu takana, ja viikonloppuna makasin 38,6 asteen kuumeessa kotona..
Ja heti näen näin iloisia uutisia!
ONNEA PYRY, HIPPI-HIIRI ja GRINGO minunkin puolesta!
Kun pitää vilkuilla kokoajan tänne vauva-sivuille. Tulkaahan tosiaan kertomaan plussanneet lisää oireistanne, ovatko voimistuneet yms.
Mä olen vieläkin ihan innoissani vkonlopun plussa-uutisista. Jotenkin ne tulivat niin samaan syssyyn ettei ehtinyt kuin ihmetellä. Innostuneisuuteen vaikuttaa varmasti myös oma tilanteeni kun piinapäivät lähestyvät, nyt kp 22/28 ja ehkä testailen sunnuntaina hitusen etukäteen (hullu minä) koska mies lähtee sitten parin päivän työreissulle ja ei ole testiä yhdessä tekemässä/minua lohduttamassa. Mutta katotaan nyt uskallanko.
Jedellä onkin nyt o-hetki käsillä, innokkaita petipuuhailuja sinne!
Missäs ovat muut tämän viikon piinailijat/testailijat? Löytyykö mulle testikaveria sunnuntaille?
Villis
Täällä ollaan! Hyvä, että pysyit tuolillasi =)
Hetkonen, mites se ovisplussa nyt jo tuli? Ilmeisesti sitten kierto lyhenemään päin? Kääk, miten teidän tyttötekniikan nyt kävi/käy? Voih, olisi niin mukavata, kun siullakin tulisi lussa tässä kierrossa!
Täällä minä vietän ihan tavallista työpäivää, mitä nyt vähän mietiskelen hääkutsukorttien askartelua. Luulen, että tämä vauvauutinen ei vieläkään mennyt kunnolla jakeluun, ja vasta myöhemmin sitten ¿kolisee¿, heh. Nyt on tässä tätä häähässäkkää, niin ei ehdi mennä hypistelemään mitään vauvatavaraakaan ¿hieman¿ etuajassa. =D
Oikein makoisaa maanantaita kaikille. Täällä Jyväskylässä ainakin aurinko paistelee!
Plussa-Pyry =)
[color=purple][size=4]ONNITTELUT GRINGOLLE PLUSSASTA!!! IHANAA... HALAUKSIA! ♥ [/size]
' Tämä on aivan uskomatonta, joka kerta kun koneen avaa on yllätyksiä tiedossa. Nyt vaan tsemppiä villikselle piina päiviin ja jedelle tärppionnea, muut nyt unohtui *punaisena* mutta kaikille onnea!!!! Tyhjennetään vauvakuume puoli kertaheitolla!!!
Onnea vielä kerran ja o-puolella tavataan :)
Terv. Kathy ja sintti rv7+6
[color=Purple] Vau, onneksi olkoon Pyry, Hippis, ja Gringo! [/color]
Kylläpäs nyt oli iloisia uutisia!
Mutta Jeden ovistestiviivat sai kyllä nyt omat punttini tutisemaan.. mehän mentiin samoissa päivissä... taitaa tulla minullakin kiire nyt saada ukkokulta kellistettyä.
Pidin lauantaina sylissä ½-vuorokautta vanhaa tyttövauvaa, ja hän oli aivan ylitse pääsemättömän suloinen. Ei kyllä helpottanut omaa vauvakuumetta sitten pätkän vertaa! Ja varsinkin kun meidän oma pikkutypy oli myös niin innoissaan vauvasta... Nyt vaan tarttisi saada se vauva alulle. Toivottavasti en nyt missanut sitten ovista, vaan se olisi vasta tuloillaan.
Ihanan aurinkoista ja mukavaa päivänjatkoa!
-H-
[color=green]Pitää ottaa takaisin tuo viikonlopun poissaolo ja terrorisoida koko maanantai näkjöjään :D
P y r y : Sitä minäkin tässä ihmettelen.. että mitä tuo ovisplussa nyt jo tuli?!?!?! Kun viimeksi ja sitä ennen tuli kp15-16! *hoo-moilasena* Testailun aloitin lauantaina, ja heti tuli haamu, eilen samoin ja tänään sitten sellainen tutunnäköinen " melkein-samanlaienn" eli ei taaskaan selkeä KUNNOLLINEN viiva. Tai siis olihan se selkeä viiva, mutta TAAS toisesta reunasta, ja toisesta reunasta hieman haaleampi.. No, en oo tuon paksumpia koskaan saanu, joten KAI(???) tämä nyt on sitä..? Muut " oireet" kyllä viittaa siihen. Lauantaina tuli venyvä lima (
hih, sori...
), jota ihan itsekin säikähdin ;D ja eilen olo oli " märkä" ja sangen halukas... :D Ja " turpea" ?? tai siis siltä tuntui... (muistelen että pyry kuvailit joskus samalla lailla, missäs vaiheessa se olikaan..?)
Ja mitä tyttötaktiikkaan/tekniikkaan tulee... Nyt ollaan pulassa! Olin ajatellut, että eilinen jätetään väliin, kun vasta la hommailtiin.. No, halut vei voiton kumminkin (joku omituinen aavistus tuli, kun olo tosiaan oli semmoinen...) ja huokasin helpotuksesta tänä aamuna kun ne viivat näin, että ONNEKSI hyödynnettiin eilisilta.. :) Nyt sitten pitäis päättää, että jäädäänkö oottelemaan, että riittäiskö viimeöinen vai vieläkö " uskaltais" tänään varmistella?? Siis jos tuo viivan epämääräisyys vaikka tarkoittais sitä, että ovis tuleekin vasta parin päivän päästä... tai sitten ei! Kun ei se tuon vahvempi oo koskaan mulla ollu! APUA! (tosin viimekshän ne tikut loppu kesken..) KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK! Auttakaa!!!! Mitä minä teen...?? Tosin mehän puuhailtiin joskus puolen yön maissa ja viivat tuli aamuysiltä, eli voihan olla että ne oiskin tullu jo illalla jos ois testannu... Hmm... *pohtii*
Hankalaa.. :I Mitä te tekisitte?? Tosiaan, jos ei ois niin suurta merkitystä sukupuolella, niin vois olla että jatkettais täyttä häkää... Mutta... kun tätä epätoivoista tytönyritystä tosiaan kokeillaan... Mutta jos tästä kierrosta ei onnistu, niin sitten voi tulla s e tauko (voi tulla, siinäs näette, kohta alan sitäkin päätöstä pyörtämään...)
Voi itku. Nyt menen taka-alalle omine napoineni... palaan jahka saan ajatukset kokoon taas. :)
Mulla tuli viime kierrossa ovisplussa jo kp 13 ja nyt tässä kierrossa tikutin oviksen kp 15. Eli parin päivän heittoja on ainakin mulla näin kahden tikutuskierron perusteella. Viime kierto jäi muuten tavallista lyhyemmäksi eli oli vain 27, kun yleensä se on ollut 28-30. Minäkään en ihan varma ole näistä ovisplussistani, mutta tässä kierrossa en ainakaan sitten enää saanut tuo oletetun huipun jälkeen mitään viivaa tikkuun, joten kait se sitä oli sitten.
Minä ajattelisin että kyllä ne simpat siellä ainakin pari päivää elävät ja tyttösimpat varsinkin, joten siinä mielessä pitäisi riittävän. Eli seuraava varmistuslähetys pitäisi tehdä ke-to yönä ja olisko ovis silloin jo tapahtunut?! Silloin tulisi tuo jtp-määrä täyteen, mitä gynetkin suosittelee. Mutta odotellaan parempia todennäköisyyslaskijoita paikalle.
Villis
En ole koko viikonloppuna työkiireiden takia ennättänyt lukemaan pinojamme, ja tällaisia uutisia pamahtaa heti viikon alkuun päin nassua! Siis AIVAN MAHTAVAA: KOLME PLUSSANNUTTA yhden viikonlopun aikana!! Onnea mielettömästi Pyry, Gringo ja Hippis!! Ja tervetuloa munkin puolestani tuonne odotus-puolelle!
Eipä muuta kuin antoisaa vatsan kasvattelua kaikille teille!
-marion76- rv6+3
varsinainen palstahäirikkö taas... :D
Villis, kiitos! Mä kans tässä laskeskelin, että ton PITÄIS riittää... :D Täytyy vaikka testailla vielä illalla, kun noita testejä nyt kyllä riittää! ;) Tein sitten kyllä vielä kaikki kikka-kolmosetkin, eli koivet ylös ja jätin kaverit yöksi muhimaan.... *hih* Eli nyt jos pentele eivät siellä saa mitään aikaiseksi, niin... sitten ei. ;)
Kuumeilija-69 kös se oli vielä yksi piinailija, hän taisi olla Lapin reissulla...? Tulehan sinäkin kertomaan, kuinka kävi!?!
Peukut pystyssä kaikille piinailijoille... ;) Toivotaan ja uskotaan, että ollaan pian koko sakki tuolla odotus-puolella (ja kuten oli puhetta, niin tullaan kyllä sinne häiriköimään, kun täällä puolella alkaa hiljentyä pikku hiljaa... minähjän sitä olenkin jo harrastanut *nolona*)!
Heipparallaa ja taas mennään! :) Mutta pian taas palataan.. (kuinkas muutenkaan)
-Jedelede *ai koukussako?*
MAHTAVA KOLMIKKO! Wautsit oikeesti mikä tsunami pyyhkäisi
viikonlopun aikana! Ihan hämmästyksissäni luin eilen illalla pinoanne!!!
Uskomaton muuten se Leenun enneuni!! Voisitko nähdä minustakin enneunen??? *palvova katse silmillään*
Tahtoo kans mukaan tuohon aaltoon, menkat edelleen kadoksissa, vaikka aloitin sen tero-kuurin kp40 negatestin jälkeen. Nyt jo kp54 ja menkkojen olis pitäny alkaa viimeistään eilen, jos teroista olisi ollut apua. Eli kaksi vaihtoehtoa:
1) Terot ei auta mulla ---> mikä vikana???!!!???
2) Olisin sittenkin kaikesta huolimatta raskaana ---> apua, olisiko tuo syöty terokuuri voinut vahingoittaa alkiota??
En millään jaksa uskoa jälkimmäiseen vaihtoehtoon, vaikka se mielessäni pyörii taukoamatta. Eli en uskalla vielä testata uudelleen (kun ei ole testejäkään kaapissa, enkä " uskalla" niitä mennä apteekista ostamaan (juorut kulkee hyvin pienessä paikallisapteekissa!)). Ei auta kuin odotella, josko täti suvaitsisikin siis saapua samoin kuin ed. kierrossa, eli kp59. Täytyy tilailla testejä loppuviikosta, jos mikään ei muutu ja tilailla sitten aikaa lääkärille TAAS jos ja kun negaa edelleen näyttää.
Niin, oireettomuudesta vielä, että on nippaillut IHAN menkkamaisesti jo useamman päivää. Ainoat " leikkioireet" on hitonmoinen nälkä koko ajan (olen syönyt 3 pääruokaa päivässä useampana päivänä, ja hirvittävä vilutus ja väsymys. Mutta se on välillä ollut ihan normaalia ilman raskauttakin, eli senkin puoleen kauhistuttaa tämä tilanne.
-Olivia ♥
*nolona*
Mutta lueskelin tuossa perjantainkin pinon, kun en näköjään sit ä ollutkaan lukenut, vaikka luulin... ;) Ja hyvänen aika, siellähän on myös plusssauutinen, eli ONNEA TAMMIKUKKA!! :) Onnellista odotusta sinnekin!
Memmulille onnittelut tädistä (jos niin voi sanoa..), taisi olla toivottu vieras tällä kertaa! :) Ja eikun tsemppiä! ;)
Anzqun oli täti myös löytänyt.. :( tai :), jos kerran oli jo uhkaillut useamman päivän, niin parempi kai nyt että tuli kunnolla..? vai? Mutta tsemppiä sinnekin uuteen kiertoon! :)
Plussanneita taitaa olla nyt tarkalleen 40, koska tuosta listasta kun poistaa lehtolapsen, ja lisää 4 uutta, niin minun laskuni antavat 40!! Wau! :) Jatketaan samaa rataa tytöt! ;)
Seuraava jännitettävä ilmoittautukoon!?!?!
Omat kuulumiset: Äsken vihlaisi oikealta alavatsalta ja tuli semmoinen hassu olo---
" nyt se munasolu sieltä irtoaa ja simpat mars sinnepäin"
*yrittää raskautua ajatuksen voimalla* :D Anna mun kaikki kestää.. Nyt se sekosi ihan lopullisesti!!! :D
Hmm.. Olikohan tässä kaikki....? ;) Ei varmaankaan, joten jatketaan myöhemmin. Nyt on muita kiireitä.. (OO, listaemolla on omaakin elämää, mitä ihmettä?? :D)
Jep, palataan. ;)
-Jede
Näin aluksi ajattelin kysellä että onko kukaan kuullut JaJasta mitään???
Laitoin sille sähköpostiakin mutta ei oo näkynyt vastausta.
Ei siitä ole viimevuoden jälkeen kuulunut yhtään mitään.
Onnea oikein paljon kaikille plussanneille. =)
Mä vaan odottelen lääkärille pääsyä joka on vasta 10.2.
Toivonmukaan saan sitten apua tähän kummaan vaivaan, kun menkat on edelleenkin tipotiessään.
Ihan vain pikaisesti pinoon, täytyy lähteä lapsukaisia hakemaan hoidosta...
Villis: mä en taida ihan sunnuntaina vielä uskaltaa testata, silloin kp 29/30... Oletetusta oviksesta on tuolloin kyllä 13-14 päivää, mutta... Jospa kuitenkin odottelisi reilun viikon vielä sitä testailua. Etten tipahda sitten TOSI korkeelta! *jänistää*
Voisiko se testi edes mitään vielä sunnuntaina näyttääkään...
Onnea plussaneelle kolmikolle!!! Hieno juttu!! :D
Johan tässä viime viikko tsempattiinkin töissä, nyt taas Lorvi-Pyry paikalla =)
Jede: Onpas kinkkistä¿ Minä ehdotan, että nyt teet kuten itse suunnittelitkin, eli testaat vielä illalla uudestaan. Ja siitä sitten tarvittavat johtopäätökset =) Mikäs se ¿aikaraja¿ niille tyttösimpoille olikaan? Ja onhan se nyt tässä kierrossa TODENNÄKÖISEMPÄÄ tärpätä, kun kerran päivän lähempänä urheilitte. Toisaalta, muistan lukeneeni jostakin pinosta, että joku oli ovisplussannut kolme päivää. Eli pahimmassa tapauksessa se ovis olisi sitten vasta ke/to tai jotain¿ Onkos sinulla ollut alavatsaoireita (vai jäikö ne nyt vaan minulta rekisteröimättä)? Minulla oli tässä kierrossa niin selvät oireet ovisplussan jälkeisenä päivänä, ettei siinä jäänyt kyllä epäilystä. Niin, ja mites pitkä siitä edellisestä kierrostasi sitten loppuviimeksi tulikaan?
Olivia: Voimasäteitä kilokaupalla sinulle! Johan nyt on simpura, kun ei tule selvyyttä. Toivotaan, että olisitkin tulossa pulleaksi! Ja Yoginokselle myös tsemppisäteitä.
Villis: Juu, sunnuntaina testaamaan vaan! Eiköhän siellä viimeisillä päivillä kumminkin voi haamu tulla. =) Ja oireista kyselit. Minulla ei oikeastaan nyt ole mitään muuta, kuin aika arat tissit. Ei kyllä voi kuvitella menevänsä juoksemaan. Tässä menikin kertaheitolla harrastukset remonttiin. Ja voi olla, että jos tämä tissikipu helpottaa, niin sitten ei enää muuten tee mieli juosta. =)
Pakko nyt hehkuttaa, että sain jo ensimmäisen ajan neuvolaan! Soitin sinne ¿hieman¿ hyvissä ajoin, kun mies ei kumminkaan pääsisi ihan joka päivä mukaan (vähän pidemmällä töissä). Hoitsulla olikin melkoista ruuhkaa, joten hyvä, että nyt soitin. 22.2. sitten elämäni ensimmäiseen neuvolaan. Huikeeta!
Hetkittäin tulee rimakauhua, kun tällä lailla rupesin ¿naatiskelemaan¿ ja neuvolaankin soittelemaan. Olisi kyllä hirviä pettymys, jos tämä tästä tädiksi muuttuisi. Ei se auta kuin tehdä Toivonkohotusjumppaa joka aamu! =D
Pyry-Pallero
että en kuolemaksenikaan muista, että milloin se " turpea" aika oli. Taisi olla minulla vähän ennen ovista, kun sitä niin pitkään metsästin ja oireita tulkitsin.
Plussajunassa on vielä tilaa. Muistelin, että joku olisi vielä testailemassa keskiviikkona, mutta en muista kuka. Ilmoittautukoon muiden jännättäväksi.
Oviksen metsästäjiäkin oli, ei muuta kuin pupuiluintoa.
Omat oireet ei ole lisääntyneet. Rinnat edelleen arat ja iltaisin väsyttää. Lämpöjä en ole enää mittaillut. Henkisesti tosi outo olo. Asia tuntuu niin kaukaiselta, kun siitä on niin kauan. Välillä tulee välähdyksiä, että ai niin syksyllä täytyy vaunut ostaa ja se synnytys ym. Me on kaikki myyty, lukuunottamatta vaatteita ja turvaistuinta. Toisaalta kutkuttava olo kun mies ja minä vain tiedetään ja niin pitkään salataan kun vain mahdollista.
Nyt täytyy lähteä töistä kotiin.
Plussatuulia teille kaikille, tulkaa äkkiä perässä!!
Himppu: Joo, vois olla kyllä parempi ettei ajattelekkaan mitään testailua etuaikaan. Harmittavasti mulla vaan on kaapissa kaksi testiä ja kummasti ne polttelevat. Mulla olisi sunnuntaina kp 28 ja viimeksi kierto kesti 27 päivää, vaikka yleensä se on ollut 28-30. Mun käsittääkseni herkät testit kyllä näyttävät tuolloin (ainakin joskus) mahdollisen raskauden. Tietääkö joku paremmin miten on asian laita??
Miten musta on tullut näin malttamaton? Ekassa raskaudessa hain testin vasta sit kun menkat olivat viikon myöhässä, ja silloinkin jo palstailin... *ihmettelee itseään*
Nyt haen jäitä hattuuni ;)
Villis
[color=red][size=3]♥ ♥ ♥ ♥[/color][/size][color=darkviolet][size=2][b]PYRY, HIPPI-HIIRI ja GRINGO[/b]: [color=red][size=3]♥ ♥ ♥ ♥[/color][/size]
Suurensuuret O N N I T T E L U T teille kaikille!![/color] [color=red][size=3]♥ ♥ ♥ ♥
rakkain terveisin listaemo ;)