¨¨¨Heinäkuisten maanantai¨¨¨
Kommentit (5)
Okei, mun idea to-su ketjusta oli aika hullu ;) Tuli kyllä tosi pitkä ketju. Ehkä parin päivän ketjut olis toimivia? Kiva tietysti tuo linkkikin.
Mä en päässyt tänään kouluun, vaikka olis ollut pakko mennä. Tyttö on kuumeessa ja mies ei oikein voi olla töistä pois... Vähän ristiriitaista, ihanaa kun ei tarvinnu lähteä kouluun, mutta olishan siitä ollut hyötyä. No, yliopistossa ei ainakaan ole (yleensä) mitään luentopakkoa.
Vauva potkii jo kunnolla, mutta mies ei ole vielä kokeillut. Pari kertaa olen laittanut sen käden mahalle, mutta kun ei ole heti potkinut, on se ottanut käden pois :( Mies on vieläkin vaitonainen tästä. Pari kertaa se on silittänyt mun mahaa tai oikein nostanut paitaa ja taputellut. Oon hämmentynyt siitä niin, että oon heti alkanut sanoa jotain tyhmää kuten " eikö olekin ällöttävä tämä napa" (pulpahtanut ulos). En sit jotenkin osaa olla luonteva, kun se osoittaakin jotain mielenkiintoa. No, rakenneultra on 14.2. ja sinne pakotan sen mukaan :) Kyllä se varmaan tästä pikku hiljaa. Katsottiin jo yhdessä tuplarattaitakin netistä. On vaan peloissaan parka, ei varmaan muuta. Mites Suviande teillä ja muilla, joilla mies on vastaan? Voi niitä miehiä, kun ne tyhmiä välillä...
Nyt alkaa olla jo tämä vaatteiden sopimattomuus arkea... Ostin tosin just H&M:sta ihanan mustan mammatrikoopaidan. Istuu tosi hyvin ja on tyylikäs. Housuja sais vaan olla enemmän. Harvat mammahousut tuntuu hyviltä jalassa.
Uusi ongelma on harjoitussupparit, jotka alkoi jo nyt. Esikolta rv 20+ vasta. Kävellessä ja kumarrellessa kiristyy maha ja tuntuu inhottavalta, mutta ei satu.
Tämä vauva on ihan erilainen kuin esikoinen. Esikoinen oli ultrassa ihan sekopää ;), heilutti käsiä ja jalkoja kuin tuulimylly ja potki alusta asti kuin potkunyrkkeilymatsissa. Tämä hieroi ultrassa vähän poskeaan, venytteli ja käänsi kylkeä. Potkuja tulee pari, sitten hän lepää muutaman tunnin ja potkaisee taas pari kertaa. Sitten hän voi jo taas levätä, heh. Kaikki on kuitenkin kunnossa. No, nyt tulee ehkä rauhallinen poika, kun esikoinen on villi tyttö ;)
No mutta pärjäilkää! Liinaharja 18+4
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6313647&p=1&tmode=1&smode…
MullaMeneeHermotTänNäppiksenKanssa,KunVälilyöntiEIToimiOllenkaan..
MuttaKävinTuossaJoAiemminKirjoittamassaTuohonToiseenPInoonJonkaNytAinakinYritinLinkittääTähänMukaan..EnKylläYhtäänIhmettelisiVaikkaEIOnnistuisi..KunTääLuokanKoneetOnVuodelta1ja2!
Aloin kirjoittaa tätä viestiä ja sitten yhtäkkiä huomasin vain tuijottavani ruutua tyhmänä... kyllä huomaa, että aivokapasiteetti on pienentynyt :D Onko muut huomanneet raskausdementian oireita?
Ihanaa, kun on vapaa päivä! Tänään menen uimaan ja järjestelemään sitä autolainaa... ihana saada uusi auto!!!
Vauvi potki äsken taas tuota läppäriä... ei vissiin tykkää kun joku painaa hänen kotiaan kasaan. (kirjottelen aina tässä sängyn päällä läppäri sylissäni. Potkut tuntuvat aina vain yhä ylempänä ja ylempänä. Nyt jo tuossa navan kohdalla.
Ninni ja vauvi rv 18+5
Liinaharja: Eihän tuo ollut ollenkaan huono idea, että loit yhden to-su-pinon, mutta sinne vain tuli yllättävän paljon viestejä, joten jatkossa on varmaan järkevämpää, että viikonloppupino on erikseen. Kannattaisin ainakin itse ihan pelkkää pe-su tai la-su pinoa?
Minullakin vatsa kasvaa tai se muistuttaa siis tällä hetkellä kyllä enemmänkin keskivartalolihavuutta kuin raskautta, mutta olkoon, kyllä tilanne tästä muuttuu. Olen hankkinut jo kahdet mamma-housut ja postissa hame odottaa noutajaansa, kunhan vain sinne asti ehdin.
Tunsin lauantaina joogassa ensimmäistä kertaa pienokaisen liikkeet, mitkä eivät kyllä muistuttaneet " perhosen sivelyä" vaan möyryämistä. Voitte uskoa, että liikkeiden tuntemisen jälkeen keskittymiseni itse tuntiin, liikkeisiin ja hengityksiin herpaantuikin sitten ihan kokonaan. :))
Aurinkoa päivään...!
pazzepartout rv. 15+3
Eilisiin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6275219&p=3&tmode=1&smode…
Teveisin tänään uudelle viikolle päässyt Niinaemo rv 17 tasan :)