Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60-luvun kuumeilija: viikko 5

30.01.2006 |

Ja niin se alkoi sitten taas uusi viikko ja olisi taas kyllä yksi päivä lisää vapaata ollut paikallaan. Kun viikonloppuna oli kuitenkin ohjelmaa taas jonkun verran niin jotenkin tuntuu ettei oikein saanut levättyä tarpeeksi. Km kummittelee kuitenkin mielessä ja töissä on vähän stressiä niin tuntuu että on henkisesti aika uupunut. Hiihtoloma tulee kyllä tarpeeseen, vielä neljä viikkoa pitäisi jaksaa. Ja reilut kaksi viikkoa sinne NKL ivf-infoon. Se on kai vain juttelutunti, mutta ultraisikohan ne nopsaa ja katsoisi onko kohtu tyhjä ja siisti. Jos ei niin sitten voisi vaikka mennä yksityiselle ultraan...

Vielä on tiputellut ja lauantaina ja eilen tuli taas hieman enemmän rusehtavaa.

Mitäs piinaailijoille kuuluuu? Entäpä miten Emmi jakselee uuden ruokavalion kanssa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu vierähti, niin kuin sonjaemma sanoit, liian nopeasti. Hiihtolomaa täälläkin odotellaan kovasti mutta se on vasta viikolla 10. Onneksi sää oli aurinkoinen ja pääsi hiihtelemään. Pullasta se verran että pitihän minun leipoa eilen illalla voisilmäpullia ja tuoreenahan ne on ah niin syötävän hyviä että ei yksi eikä kaksi riitä.

Minun kierto onkin sitten mielenkiintoinen. Edellisessä kierrossa minulla oli ovisplussa n. kolme päivää vahvana kunnes alkoi haalistua päivä päivältä. Nyt kp14 aamupäivällä oli lähes yhtä vahvat viivat ja illalla oli tasavahvat. Kp 15 aamupäivällä oli jo testiviiva haaleampi ja illalla selkeästi haaleampi. Kp16 tosi hailakka viiva, tuskin enää havaitsi. Joko minulla ei ovista ollut tai sitten se oli tuossa kp15, koska vain edellisenä iltana tuli tuo testiviiva vahvaksi. Eli kannattaako kuitenkin testata kaksi kertaa päivässä jos ovis noin nopsaan ohi menee???? Jotenkin tässä kierrossa nuo toiveet raskautumiseen meni menojaan, mutta ainahan on toivoa, ainakin se parisen viikkoa. Nyt siis mennään kp 18 ja kohta saa kehitellä oireita. Rinnat ovat ainakin painaessa kipeät niin kuin oviksen jälkeen yleensä.

Kuinka trattiksen piinailu ja entä paide ja emmi, oletteko aloittaneet tikutuksen? Oliko muita oviksen metsästäjiä tai piinailijoita tällä viikolla?

Työt kutsuu, palaillaan....

Vierailija
2/41 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjaemma, oikeassa olet: heti jos on viikonloppuna jotain touhua, esim. vieraita, kaksi vapaapäivää on ihan liian vähän. Vähintään toinen vapaapäivä pitäisi psytyä viettämään ihan ilman ennakolta suunniteltua ohjelmaa. Mekin raadettiin huonekalu- ja mattokaupoilla lauantai ja sunnuntai-iltana sitten tuli vieraita, jotai varten piti su-päivällä hiukan leipoa. Kivaa sinänsä, mutta ihan liian äkkiä loppui vapaat!

Minullakin on onneksi vielä lomia pitämättä, hiihtolomaa siis odotellaan.

Ovis saattaa olla näillä main taikka sitten ei... Tissit on kyllä kipeytyneet ja mahaa vihloo, mutta oireet eivät ole niin vahvoja kuin joskus muulloin. Heikkolaatuinen ovis? Täytyy tsekkailla lämpöjä huomisaamuna, siitähän sen sitten näkee, onko ollut vai ei. Aviollista seksiä nyt kuitenkin harrastetaan...

Soita Sonja sinne Naikkarille ja kysy, mitä suunnittelukäynnillä tehdään. Ettet turhaan menisi yksityisgynelle.

-paide-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi vapaapäivä lisää tännekin, etenkin kun lauantaita joutui uhraamaan töille. sunnuntaina oli niin perisuomalainen olo, kun ensin avasin hiihtokauden ja siihen päälle vielä kävellen äänestämään.

aivan ihan auringon paiste ja kovin keväistä!

mielenkiinto tähän kiertoon mennyt, rinnat ihan " tyhjät" eikä aristusta saa aikaseksi ei niin millään. joten se siitä sitten. no, keskiviikkon testaan kuitenkin varmuudeksi ennenkun luget lopetan, mutta piinailua ei tästä kuitenkaan irtoa, sori.

eli kukas meillä onkaan seuraavana jonossa...?

Vierailija
4/41 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vapaapäiviä kaipaan myös minä. Olisin ollut kiitollinen edes niistä kahdesta jotka ajoittuvat viikonlopulle mutta viikonloppu vierähti töissä ja seuraava vapaa vasta keskiviikkona.

Niin olen nyt pari päivää harjoitellut tikuttamista kp nyt 11. Haamuviiva on ollut testiviivan parina joten taas huomenna jännätään:) Aloitin nyt noin varmuudeksi näin ajoissa vaikka kyllä melko varma olin ettei mitään vielä ole. Se ovis on siinä kp 12-15 (veikkaa). Jännää on joka tapauksessa. Tähän saakka on ollut sellaista odottamista mutta tämä hieman luo lisää mielenkiintoa asiaan.

Tiedättekös tytöt paino on pudonnut nyt kolme kiloa (tuulettaa), alussa ollaan mutta tämä on jo hyvä alku niille lopuille pudotettaville kiloille.

Viikon alkuja kaikille tikuttajille ja jännääjille ja muille myös jotka ei ole kummassakaan vaiheessa.

Vierailija
5/41 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZZZzzzZZZ zzz Armoton väsymys joten en kirjoita kuin muutaman rivin. Tulin juuri kotiin ja pitkä päivä takana, ja taas huomenissa sama edessä :? Aivan kauheasti olisi töitä mutta pian alkaa olemaan pakko sanoa EI.

Täällä kp:t (oisko)8 ja pian alkaa ovis olemaan lähellä. Huomenna aion aamulla tikuttaa, josko haamu tulisi tikkuun täälläkin. Ei kylläkään ovis oireita, mutta katsotaan ..

Dietti alkaa pikkuhiljaa tehoamaan ja tänään palkitsin itseni laku pötköllä sellaisella pienellä. Paino on täälläkin pudonnut 3kg ja kuvitelkaa vain 8 päivän aikana. Enää ei paino saisi pudota kuin 2-3kg muuten mennään liian alas, mutta dietti kun on kova niin aivan varmasti menee paino aikas alas. Tänään ostin maitohappo bakteeri tbl ja lääkettä hiivasyndroomaan ja olo on ollut uskomattoman hyvä.

Minä vain odotan toukokuuta ja Srilankan reissua ja pianhan se sieltä tulee ... Sitten saa levätä !

Kaikille oikein hyvää viikkoa. t. emmi

Vierailija
6/41 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 11 ja ovis lienee ollut. Aika varhain. Ja mitenkä lienee limiksen laita, kun ed. kierto meni ihan pipariksi... Taidan luovuttaa tässä kierrossa jo heti alkumetreillä!

Toisaalta, Tetistä ja Emmistähän taitaisin saada piinailuseuraa...

Vierailija
7/41 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tässä mitään ihmeempiä kuin päivä kerrallaan eteenpäin. Nostellaanpas vain pinoa ylöspäin. Onkin kevyt pino kun täällä tytöt on pudottaneet kiloja ihan urakalla!

Ihan katelliinen olen teille kun saatte sentään ovista metsästellä. Meillä kun on tulehdusvaaran takia lohtulempikin kielletty vielä kun tiputtelee. Ja se pieni vuoto nyt muutenkaan ei kovin intoa herätä itsessäkään. Täytyy toivoa että ne menkat sieltä tulisi sitten pian.

Kehityskeskustelu on nyt sitten käyty ja ehtipä tässä nämä suunnitelmat siis muuttua ennen sitä, joten ihan muina naisina pystyi laittamaan tavoitteita tämän vuoden loppuun asti... pomo on tiettämättään säästynyt pieneltä mielenjärkytykseltä. Tämmöistä se on kun on resurssit tiukilla...

Jassåå, nyt pitäisi sitten varmaan alkaa jotain niiden tavoitteiden eteen tekemäänkin (vai jokohan kohta olisi lounasaika ;) ).

Vierailija
8/41 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keventyjille! nää viikonloput mulla aina vähän repsahtaa; juustoja ja punkkua ja suklaata (vielä löytyi yksi joulusuklaaboksi)... mutta katsotaan josko taas olisi selvitty ilman nousua. täytyy aina viikoksi saada itsensä kuriin. tosin iltasyömistä olen hieman helpottanut. syödä saa pari hedelmää ja kaksi ruisleipää (kevyesti kevytvoimariinia ei muuta). lounaasta en lähde tinkimään!

ajankulua sonjaemmalle, se tuntuu jotenkin toivottoman pitkältä se tädin odotus, mutta päivä kerrallaan aika kuluu kuitenkin, niinhän se on. luget loppuu tänään, joten samaan odotuskööriin liityn minäkin sitten.

Vierailija
9/41 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärrettävästi ollut ihan hiljaa, kun siitä ei ole tullut vielä mitään. Kiloja ei ole tullut lisää, mutta eivätpä ole vähentyneetkään. Jokohan nyt saisin itseäni niskasta kiinni?!

Se vähän piristää, kun suunnittelemme nyt pidempää ulkomaanmatkaa alkukesäksi. Kymmenen hengen kaveriporukka lähtee seikkailemaan. Siihen mennessä ainakin olisi kiva olla laiha, että mahtuisi kesävaatteisiin.

Sonjaemma, ihana sana tuo " lohtulempi," vaikka olettekin nyt sitä ilman... Sitä nimenomaanhan se lempiminen joskus on, lohtua työmurheisiin ja yksinäisyyteen ja lapsettomuuteenkin.

Oletteko muuten muut huomanneet, että oviksen aikaan rakasteleminen ottaa kipeää? Jotenkin siinä munasarjat kai tärisevät ja se sattuu syvälle vatsanpohjaan. Hassu juttu, että juuri kun pitäisi lempiä ja intoakin olisi, joutuukin sitten varomaan.

Lunchtime, sano engelmanni!

-paide-

Vierailija
10/41 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunti takana, nyt sitä taas jaksaa. Tosin ei tule päivällä syötyä kuin voileipä,jogurtti ja kahvikuppi mutta parempi se kun ei mitään. Lämpimän ruuan aika on sitten töiden jälkeen.

Kyllä on ihailtavaa tuo teidän painonpudotus, ihan aavistuksen alkaa poski täällä vihertämään. Onneksi ei ole enää vaakaa niin ei tule seurailtua painoa. Tosin hyvää se tekisi ja aika ajoin on mieleen sen hankkiminen tullut mutta nyt on vuosi oltu ilman ja tuntuu että paino on sinä aikana sen +/- 2 kg heitellyt(housun vyötärötuntuma). Pitäisiköhän mennä kauapan kautta ja ostaa vaaka...

Ihana tosiaan tuo sana lohtulempi, sanansa mukainen joskus tilanteen osuttua kohdalle. Kyllä se oviksen metsästyksen aikaan lempi on joskus kaukana tuosta lohtulemmestä.

Paide, minäkin huomasin että oviksen aikaan yhdyntä on aavistuksen " aran oloista" . Mistähän se johtuu? Menisikö se munasarjojen piikkiin, tiedä häntä. Vai johtiiko limakalvojen muutoksesta. Otitko paide tikut tähän kiertoon?

Kyllä on taas jatkettava että saisi huomenna taas palkkapussin kouraan. Täällä alkaa kova oireiden metsästys, ollaan nimittäin kp 19/28.

Vierailija
11/41 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kierrolla, ihan mutu-tuntumalla mennään. Mutta oireet ovat perinteiset: tissit kipeät ja arat, aamulämpö koholla, yhdyntäkipuja ym., niin että kaipa oili oli oli eilen tai viime yönä viimeistään...

-paide-

Vierailija
12/41 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis kohta taas viikon paremmalla puolella ollaan. Loppuviikko meneekin toivottavasti nopsaan, perjantainakin menee koko päivä poissa omalta paikalta, joten oikeasti ei ole kuin tämä ja huominen enää =)

Trattis, minkälainen suklaavuori teillä on joulusta ollut kun on tänne asti vielä joulusuklaita säästynyt. Ei meillä...mieli on liian heikko jos tietää että talossa on jotain herkkuja.

Oviksesta: muistelen joskus jostain lukeneeni että oviksen aikaan voi tosiaan olla paikat vähän hellemmät. Olikohan se niin että jotenkin kohdun suukin on alempana (ja auki, valmiina paremmin vastaanottamaan simot?) ja siksi voi tehdä vähän kipeää.

Oijoi, nyt täällä on vähän liikaa väkeä liikkeellä, täytyy panna sivut piiloon.

Vierailija
13/41 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu meni ja ollaan jo helmikuussa joka lyhyt kuukausi. Sain kuin sainkin pidettyä tämän tammikuun ilman suklaan syöntiä joten voi olla että viikonloppuna viimeistään suon itselleni sellaisen pienen hyvän suklaan muodossa.

Tikutteluissa ollaan edetty siihen että eilen (kp12) tikku näytti tasavahvat viivat ja tänä aamun aamuna sitten tulosviiva hieman tummempi kuin kontrolliviiva, eli voisi olettaa että lähellä ollaan. Olen yrittänyt nyt tulkita mitä minussa tuntuu. Rinnat ei ole kipeät kuten ei koskaan ennenkään. Selkä on erittäin jäykkä ja eilen illalla oli sellainen menkkamainen tunne mahassa, ei niin voimakas kuin menkoissa mutta samanmoinen. Joku tuolla taanoin mainitsi jotain limajuttuja niin minulla ne jutut alkavat muutamaa päivää ennen ovista ja jatkuvat sen yli. Se siis minulla sellainen merkki että jos se ajan pupuilee niin sattuu aika lähelle. Täytyy kuitenkin sanoa että mukavaa tuo on metsästää ovista noista tikuistakin se on kuin lapsena avas joulukalenterin luukkuja:) meinasin vielä toisen kierron tikutella myös jos ei nappaa nyt ja siihenhän sitä on varauduttava ettei tärppää. Kylläpäs nyt tuli omaa napaa kovasti.

Muuten niistä yhdyntäkivuista olen itse huomannut saman että se hieman sattuu oviksen aikkaan, mikä lie syynä paikkojen herkistymiseen.

Viikonloppu lähestyy ja minäkin saan olla kotona vapaalla sen joten ihan odotan sitä, mies on jo keksinyt ruokalistankin joten minä vaan olen:)

Vierailija
14/41 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, kp 13 ja pitkä odotus edessä. Kauheasti en jaksa ruveta piinailemaan, kaikki tuntuu niin tutulta jo. Kuitenkin on kiva, että ovis oli: mieliala on parempi - ja ainakin tukka pysyy päässä. Mulla kun oli kesällä pitempi paussi, että ovista ei ilmeisesti ollut, hiukset alkoivat karista! Pestessä jäi kämmen tukka täyteen. Että ainakin tietää, mitä on vaihdevuosissa odotettavissa...

-paide-

Vierailija
15/41 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi vie, piti langeta ruokkiksella suklaapatukkaan kun suututtaa. Meinaan kun taas minun rinnanarkuudet ja mahannippailut hävisi tuhkatuuleen. Eilen puhuttiin lohtulemmestä, tänään lohtusuklaasta. Tosin vasta kp20/28-30, joten ei pitäisi mitään oireenpoikastakaan olla mutta kuitenkin.

Voi teti, minusta tuo tikuttelu tuntuu ihan samalta. Tosi jännää puuhaa(varsinkin kun tekee sitä mieheltä salaa) ja kun on tikuttanut niin olo on kuin urheilusuorituksen jälkeen;kaikkensa antaneena ja tuloksia odotellen. Kyllä voikin kaksi viikkoa mennä hitaasti.

Joko emmi olet alkanut tikuttamaan? Trattiksellako oli piinapäivät lähellä??

Täällä tuiskuttaa lunta joten mukava kun saa olla nyt koneen ääressä. Mukavaa keskiviikkoa kaikille,palaillaan.

Vierailija
16/41 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli loppuviikkoa eletään!

kuten sanottu ei tullut piina, vaan jälleen ihan puhdas nega kun aamulla testasin. tämänhän jo tiesin kun kaikki mahdolliset oireet hävis, mutta onhan se kuitenkin niin että salaa (itseltäänkin) sitä kuitenkin pienin toivonitu elää, että josko kuitenkin...

eli edessä täysin mielenkiinnottomia päiviä tämän asian suhteen muutaman viikon. täytyy yrittää keskittyä tuohon painoprojektiin ja yrittää pärjätä ilman / kohtuullisella lohtusuklaalla. (tämä viimeinen joulun suklaarasia on niin megakokoa että sitä ei sen takia ole kehdannut ihan kaksistaan avata, siis tosi mega. vaan eipä saanut vieraatkaan sitä ihan kokonaan tyhjennettyä...)

työt kutsuu...

Vierailija
17/41 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vain netissä pörrätään vaikka kellokin lähentelee jo 22.30 .. Olin tänään vapaalla ja kirjoitin heti aamulla kuumeilijoihin, mutta kirjoitukseni katosi jonnekin, se ei koskaan ilmestynyt palstalle ja arvatkaapa harmittiko. Tämä on tätä tietotekniikan aikaa kirjeet katoavat ja viirukset kukkii :)

Voihan nenä ' trattis' ei auta muu kuin kääntää katse kohti alkavaa kiertoa ja tulevaa ovista. Mutta ainahan se on pettymys kun kierto alkaa alusta. Ottaa osaa !!

Sonjaemma milloin te olittekaan menossa sinne NKL siihen infoon ? Oletko ollut yhteydessä sinne päin ja kuinkas tämä plan 2 ? Kurjaa tuollainen tiputtelu mutta kyllä se siitä pikku-hiljaa loppuu ..

Paide oletko aivan varma, että ovis oli ja meni ? Aika aikaseen tuli. Mutta jännätään nyt kuitenkin, tuli sitten mitä tahansa-jookos ? Ja piinataankin ..

Tuohon yhdyntä kipuihin otan kantaa: Eli itselläni oli tuollaisia kipuja juuri oviksen aikoihin, kun olin nuorempi siis alle 30v, mutta nyt kivut on hellittäneet ja olen siirtynyt uudelle kaudelle, eli ovis on paras hetki niin lempeen kuin vauvankin tekoon :)

Pietu lohtusuklaa on yksi maailman parhaimmista asioista ! Fazerin sininen ja wot. Toivotaan että sielläkin onnistaisi ja alkaisi odotuksen ilo.

Ja teti oli aloittanut tikuttamisen. Eikö mies ole vielä onnistunut yllättämään kun pissaat purkkiin ja teet koti-testejä ? Mitäköhän aattelisi, ymmärtäisiköhän yskän ;) Onnea ovikseen !

Ja omaa napaa: kp10 tai 11 kait .. Mutta haamun tänään tikutin eli 1-2 päivää ja siellä se on. Miksiköhän minulla ei ole rintatuntemuksia oviksen aikoihin eli rinnat ei ole pinkeät tmv ? Muistelen että aikaisemmin oli, n. 5 vuotta sitten. Mutta vatsaa nipistää ja turvottaa, ja tänään jopa tullut hieman verta, mitä ei kovin usein esiinny oviksen aikoihin (?) Ei ollut edes ihan punaista vaan sellaista ruskean punaista .. Omituista. Dietillä olen ollut n.1.5 viikkoa. Vatsa on ollut paljon parempi heti sen jälkeen kunaloin käyttämään colon clear nimistä lääkettä, mikä on mm. hiivasyndrooman hoitoon. Olen laihtunut 3kg ja vointi mitä mainioin. Ja ajatelkaa, liikuntaa en ole harrastanut missään muodossa n. kahteen viikkoon mutta paino ropisee alas. Joten tämä dietti puree .. Kokeilkaahan ;)

En käynnyt gynellä tammikuussa vaikka olisi pitännyt mennä kontrolliin. Täytyy kait varata aikaa helmikuulle, jotenkin ei vain innosta. Taidan mennä katsomaan miehen kanssa jalkapalloa canalilta, jos vaikka olisi hyvä ottelu tiedossa.

Hyvää yötä !

t.emmi

Vierailija
18/41 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivoa siitä, että pian on taas viikonloppu!

Trattis, otan osaa. Sullahan oli ne luget nyt. Millä perusteella ne haitkaan? Ihanko vain lyhyen kierron vai myös tiputtelun takia?

Itseä mietityttää, kun tuntuu, että näiden kahden yritysvuoden aikana kierrossa on tapahtunut muutoksia - eikä tietenkään raskautta edistävään suuntaan. Ovis ei tule enää joka kuukausi ja kierto on lyhentynyt entisestäänkin. Jos se kaksi vuotta sitten oli 24-25 päivää, nyt se on pikemminkin 22-23. Mahdollisesti jo liian lyhyt raskautumiseen. Luteaalivaihe on kyllä minusta koko ajan ollut se sama 11 vrk, ovis vain on aikaistunut.

No jaa... Ilmeisesti minä vanhenen. Kumma kyllä, se ei tunnu välttämättä edes hirveän pahalta. Ehkä ruumis auttaa mieltä ymmärtämään, että olen liian vanha kenenkään äidiksi.

Mutta älkääpä muut tästä masentuko - ettekä te näin vanhoja vielä olekaan! Mulla alkaa olla selvät lähestyvän syntymäpäivän aiheuttamat fiilikset; täytän näet kuukauden päästä jo 42 v. Yhtenä päivänä katsoin peiliin ja ajattelin, että pitäisköhän sitten joskus pitää 50-vuotissynttärit...

Sonjaemma: kyllä varmaan Oili kävi, kun aamulämmöt ovat kohonneet ao. lukemiin. Siitä sen aina viimeistään tietää, että irronnut on. Nyt sitten aivastellaan ja hytistään villapaidassa pari viikkoa... Mutta mitenkäs minä muistelen, että sullakin oli siinä plussakierrossa ovis aika aikaisin?

Töissä nyt yksi projekti valmis ja toinen vasta käynnistymässä eli ihan pieni suvantovaihe. Nautin siitä menemällä tänään myöhemmin töihin.

-paide-

Vierailija
19/41 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huomenta vain kuumeilijat !

Paide tarkoititko minua tuossa ed. kirjoituksessasi vaikka sonjaemman nimen mainitsit. Mutta jos tarkoitit niin,

olet oikeassa, lokakuussa kun tein + testin niin oviksen on täytynyt olla kp9-kp10 tietämillä. Tikutuksen aloitin kp12 ja gyne oli kp17 ja ihmettelin isoon ääneen, että johan on kumma, kun ovista ei ole ollut.

By the way, tuli vain mieleeni, että saattaisikohan tälläinen tiputtelu vuoto oviksen aikoihin liittyä kelt.rauhashormoonin vajaatoimintaan. Tulipa vain mieleeni. Mutta lokakuisissa kokeissa kaikki oli paremmin kuin hyvin, joten ei kait sitten.

Paide haluan vielä kertaalleen rohkaista sinua. Varaa aika Gynelle ja käy labroissa eli ottavat verenkuvan, ja silloin nähdään onko jossakin häikkää, juuri esim. horm. tasapainossa, se on kivuton ja vaivaton toimenpide ja jos jotakin on niin saisit ainakin lääkkeet sen hoitoon, jos vaikka se syy olisi este raskautumiselle.

Ja vanhuudesta: Kyllä se näin on, että vanhuuus tulee ja se on vain pakko hyväksyä. Minä olen itkenyt omaa mennyttä elämääni ja valintojani useasti ja kärsinyt moraalisia tuskia, mutta se mikä on tullut tehtyä tai jätettyä tekemättä niin sille ei voi enään mitään. Tämä vauva asia on todella painanut mieltäni, oikeastaan viime keväästä lähtien. Kaikki sukulaiset miehen puolelta odottavat vauva-uutisia ja totta kait minunkin puolelta, ja varmaan ihmettelevät, miksei niitä kuulu. Mieheni on lapsirakas ja todennäköisesti hänen sukulaisensa jotka eivät minua tunne paremmin, ovat päätyneet siihen tulokseen, että olen itsekäs nainen tyypillinen länsimaalainen. Minua myös katkeroittaa veljeni vaimon hedelmällisyys :? Kyllä vain ! En ole tavannut heitä joulun jälkeen ja tuntuu, etten edes halua tavata ja nähdä miten raskaus etenee. Heillä on 2 suloista lasta ja he ovat minulle olleet kaikki kaikessa, nyyh- mutta nyt ahdistaa. Olen varma, että ymmärrätte mistä puhun. Te joilla on lapsia, älkää suuttuko kirjoitukseni takia, koittakaa ymmärtää, että toisen ilo saattaa olla kolmannen epätoivo.

Kp11 ja tikkuun tuli selvempi viiva- Mutta meillä on meneillään sellainen kausi ettei petipuuhat paljon kiinnosta :? Miestä kiinnostaisi, mutta naisen kiinnostukseen kun vaikuttaa niin moni tekijä että jos ei kaikki ole kohdallaan niin silloin ei vain tee mieli- ja silloin on parempi sanoa ei kiitos, kuin ryhtyä toimeen.

Johan tuli tarinaa- missä olette kuumeilijat---palstautukaa.

Hyvää lumista torstaita!

t.emmi

Vierailija
20/41 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän tuo vanheneminen muistuttaa itsestään eri muodoissa. syksyllä täytin 40 ja kyllähän se aina välilllä kovin paljolta tuntuu... miten sitä onkin voinut elää ja kuvitella että kaiken ehtii saamaan sitten aikanaan. nyt on oikeasti ollut jotenkin sellanen " lapsen kokoinen" tyhjä aukko. motivaatiota ja perusteluja elämälle tai jotain. että tästäkö tämä oli ja näin sitten tässä ainakin parikytvuotta eteenpäin? (eipä todellakaan kuulosta kovin toiverikkaalta torstailta....)

mutta toisaalta en kyllä mitenkään nää itseäni sinne puiston laitaan seisomaankaan, kovin vieras ajatus on sekin. outoa on elämä. ja tämä sepustuskin melko ristiriitainen...

luget sain kun toisen km:n jälkeen kysyin lääkäriltä että voisiko syynä olla keltarauhashormoonin vajaatoiminta, niin antoi reseptin tyyliin että eipä noista haittaakaan ole. tosin tuolla " lumeannostuksella" eli kp 15-24 yksi kapseli. mitään tiputusta tai muuten epämääräistä kiertoa mulla ei ollut. eli otan nyt tuon mukaan ja testaan 25. kp ja jos olisi plussa varmaan soittaisin lääkäriin ja yrittäisin saada tuhdimpaa annostusta tai jotain.

ja sitten taas töiden pariin.