Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLIBRIT viikko 5!!!!

30.01.2006 |

Huomenta!!

Yritän tehdä uuden viikon aloitusta, katsoo nyt onnistuuko :D

Pahoittelut kaikille joilla on menkat alkaneet ja suuret onnittelut jos on plussanneita joukossa!!! Olen nyt todella epäkohteliaan laiskana ollut Kolibrien suhteen, mutta yritän nyt hieman päästä kärryille ja lueskelen nuo teidän viikonlopun kuulumiset!!

BUBBLES (((hali))) Minuu kans usein vaivaa tuo akvaariokuume ;) Itselläni on ollut sellainen aikoinaan, oli ihana ja hoitokin ihan helppoa kun silleen siihen asennoitui. Mutta sitten se meidän loota kävi vuotamaan ja kyllästyin koko hommaan sillon. Nyt tahtoisin isomman akvaarion, mutta mies ei oikein innostu ja tottapuhuen, ei sille oikein olisi edes tilaa :(

Veden vaihdosta, me laitettiin aina akvaarion siivousta edeltävänä iltana iso pesusaavi täyteen vettä, jotta vesi hapettui ja tuli huoneenlämpöiseksi. Sieltä sitten kannettiin ämpärillä vettä akvaarioon. Nuo saavit/ämpärit olivat vain ja ainoastaan akvaariotarvikkeina, eli niitä ei käytetty muuhun. Puhtaus on A ja O.

Sitten hieman sitä kuuluisaa omaa napaa. Tänään kp23/25. Lämmöt olleet koholla ainakin jo kolmena iltana, en tosin ole mittaillut kun kolmena iltana, että vaikea sanoa onko ollut koko ajan hieman lämpöö. Alamasu on aika tyyni, välillä vihlasoo ja kipristelee, mutta menkkamainen jomotus ei ainakaan vielä ole alkanut. Väsyttää ja viluttaa iltaisin ihan kamalasti. Jo tuossa 17 aikaan voisi kömpiä sänkyyn, jos olisi vaan mahdollista. Mutta jonkunhan pitää nuo lapsetkin hoitaa ;)

Olen itse tässä miettinyt, että jos en nyt ole raskautunut, niin pitäisikö parin kuukauden tauon tässä yrittelyssä, jotta LA olisi ensivuoden puolella vaiko en. Toisaalta loppuvuoden vauva olisi ihana, olisi ihanaa juhlia joulua jo uuden vastasyntyneen kanssa. Mutta katsellaan nytten mitä tästä tällä kierrolla tulee. Keskiviikkoaamuna varmaan testaan, jos ei oo menkkaoireita tai menkat alkaneet.

Antzu kp23/25

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jännät paikat täällä. Nyt kp 27/?, perjantaina kp 24 testasin ihan puhtaan negan. Jos täti ei tule torstaina viimeistään, aion hakea testin ja tehdä sen pe-aamuna. Olkoon mulle sitten nuo perjantait testipäiviä. ;)

Alavatsa on ollut toista viikkoa kummallisen oloinen, jomottaa ja vihlookin. Lyhyt kuivakausi oli havaittavissa, nyt taas tulee limaa vaikka kuinka. Liekö tädin tuloa ennustavaa kaikki, myös ristiselkä kiukkuilee. Olen myös aika taitava etsimään ja löytämään kaikenlaisia oireita, että voi olla pelkkää kuvittelua kaikki...

Meillä on yksi säännöllisesti tapaava naisporukka, n. 10 henkeä, ja taas eilisessä tapaamisessa ilmoittautui yksi uusi odottaja. Neljä laskettua aikaa tälle vuodelle jo tuosta määrästä naisia. Voi, mä niin haluaisin olla seuraava. Lopuilla ei ole vauvakuumeen poikastakaan.

Anteeksi omanapaisuus, on vaan niin jännää tämä elämä. :) Mukavaa alkanutta viikkoa ja plussatuulia kaikille.

t.frilla

Vierailija
2/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kuume iskeekin jotenkin yhtä-äkkiä täysiä päälle? Onkohan tällä palstalla kiihdyttävä vaikutus, hih. Ilmottauduin eilen kolibrien listalle ja tosiaan sitä kolmosta kuumeilen.

Olen aloittamassa monen kotivuoden jälkeen duunit ja sain ensimmäisen vakiduunin. Nyt oisi sitten kesällä tilaisuus aloitella kolmosen tekoa, koska työpaikka turvattuna. Toisaalta vähän mietityttää duunin suhtautuminen, kun ja jos kohta aika hetimiten töiden aloituksen jälkeen tulen raskaaksi. Mutta ikäkin alkaa pikkuhiljaa painaa(tänä vuonna 32V), joten nyt olisi otollinen tilaisuus.

Olen ennen lapsia tehnyt pätkätöitä kesät talvet ilman lomia, joten tuntuu et kai mullakin oisi oikeus tuohon palkalliseen äitiyslomaan. Ehdinhän loppupeleissä siellä duunissa sit tän kolmosen jälkeen viettää muutaman kymmenvuoden.

Onko muilla kokemusta moisesta raskautumisesta aika heti töiden aloituksen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti se taitaa tulla tännekin... : /. Kp 27/28-29 ja ihan normaalisti juilii alavatsaa... Jotenkin olin niin asennoitunut, että kyllä se taas ekasta kierrosta tärppää... Mun luonne kun on sellainen, että heti pomppaa stressi potenssiin 10, jos ei ala tapahtua. Mieshän ei tuota tietystikään ymmärrä, ja muillekaan en voi oikein valittaa, kun en halua vielä läheisille julistaa yrityksestä.

No, jos noista menkoista nyt nopsaa selviäis ja sitten vaan uudella innolla asian pariin...

Mites muilla, tuliko paljon plussia viikonloppuna?

Vierailija
4/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi laiska.. :O Tai mikälie, mutta en nyt yhtään muista mitä viime viikolla on täällä sakissa tapahtunut...

noloa

. No, tasapuolisesti onnea plussanneille ja pahoittelut tädinruntelemille ;)

Omaa napaa sitten tuutin täydeltä (

soriiii

):

Tänään kp12/27-28 ja aamulla tuli ovistikkuihin 2 viivaa. Tosin mielestäni se testiviiva ei ollu IHAN niin voimakas kuin kontrolliviiva, mutta, mutta.. En ole koskaan ihan prikulleen tasavahvoja saanutkaan! Tämä on kolmas kierto kun näitä kokeilen, ja aina se viiva on paksuimmillaan ollut tuommonen, hieman " vajaa" tai jotain?? Huomio muut testailijat, teille kysymys: Onko teillä ne viivat AINA ihan just samanlaiset, vai onko muilla tälläsiä kun mulla (oikeestaan toisesta reunasta ovat samanlaiset, mutta toinen reuna on siinä testiviivassa haaleampi?)??

No joka tapauksessa.. Vähän jo eilen illalla ihmettelin oloani, kun oli niin ovikseen viittaavat tuntemukset alapäässä (limaa, turvotusta..?) ja olo oli sangen halukas ;D Meillä oli tarkoitus pitää eilisilta " vapaana" ja harrastaa vain jtp tässä vaiheessa kiertoa.. No, tänä aamuna olin testin tehtyäni hyvin kiitollinen, että ei pidettykään taukoa ;)

Kahdessa edellisessä kierrossa olen saanut nuo viivat kp 15-16, joten siksi nämä hieman nyt yllätti.. Ja nyt olen hieman pattitilanteessa.. Kun meillähän on ollut ns.tyttötaktiikka menossa, eli olis tarkoitus hommailla vain ennen ovista. Aiemmissa kierroissa on ilmeisesti lopetettu liian aikaisin, ainakin viime kierrossa kävi niin (puuhailtiin kp13 ja viivat tuli kp15 muistaakseni..). Nyt on pieni ongelmanpoikanen, että pitäsikö tässä jäädä nyt vaan odottelemaan vai hyödyntää vielä tämä ilta..? :O Äh, vaikeaa selittää, ymmärsiköhän kukaan..? ;D Kun mietin, että voiko tämä nyt olla varmasti ovista. VAikka kyllä olo on tosiaan aika vahvasti semmoinen, mutta kun tämä tuli nyt näin aikaisessa vaiheessa, niin jos tätä jatkuu useampi päivä ja viivat vielä vahvistuisikin ja viimeöinen ei riitäkään sinne asti... Hmm... Hankalaa!

Jos ei olis niin suurta merkitystä (anteeksi tämä voi kuulostaa kamalalta), että kumpiko tulis, niin annettais mennä vaan, mutta kun halutaan vielä tämä kierto yrittää näin (epätoivoisesti?) tyttöä.. Vaikka eihän tämäkään mitään siis takaa, mutta saahan sitä aina yrittää ainakin ;D Voi voi.

Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta mietityttää nyt vaan niin kovasti ,että ei oikein pysty ajattelemaan mitään.. :/

Piinailijoita näytti olevan täälläkin puolella useampi, teille oikein paljon peukutuksia ja plussasäteitä!! :) Mukavasti ovatkin Kolibrit jo raskautuneet! :)

Mukavaa viikkoa kaikille!

-Jedelede

Vierailija
5/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedelede!

Mä painin ihan samojen ongelmien kanssa tuon ajoituksen kanssa joten tiedän minkälaista on, kun ei muuta päässä pyöri. Tyttöä kovasti " yritetään" (vaikka meillä jo kaksi on niin periaatteessa sais tulla kumpi vaan, mutta ajatus tyttötriosta on vaan niin vastustamaton) ja meillä kun nuo tärppipäivät on muutenkin onnen kauppaa (siis onko ukko kotona vai ei..) niin on tää välillä aikamoista pähkäilyä.

Mä oon ajatellu, että jos just sillon vahvojen viivojen päivänä vielä ehtis hommailemaan, mutta ei enää sen jälkeen niin mahdollisuudet olis aika hyvät. Varsinkin, jos ei oo hommaillu edellisenä iltana vaan mieluummin sitä edellisenä. Mutta melkosta arpapeliä! =)

Mäkään en oo saanu kuin yhden kerran tikuista kunnon plussan ja parina viimeisenä kiertona vaan melkein. Toisaalta oletan, että oon ovuloinu joka tapauksessa, koska lämmöt on kuitenkin nousseet. Tietääköhän kukaan jääkö ne ennalleen, jos ei ovista tapahdu?

Mun piti jättää tää kierto tikuttamatta, mutta tilasinpa kuitenkin tikut eilen. Mulla on ollu kierrot nyt niin sekaisin, että pakko sitä puuhaa on vielä jatkaa ja tuntuu, että aika kuluu paremmin kun on jotain " puuhaa" !

Viimeks sentään oli vaan 31 päivää ja jos ne pikkuhiljaa laskis sinne vanhaan normaaliin 28-29 niin olispa hyvä. Mä en noista muista oireista enää tiedä mitä ajatella, kahdessa viime kierrossa kun limat yms ovat alkaneet jo näillä main ja ilmeisesti itse ovis on ollut vasta noin kp 17-20. Huoh, on tää hankalaa.

Tänään siis kp 9/31 ja sen perusteella aloitan tikutuksen jo huomenna.

Meillä kun on vielä kuopuksen 1 v synttärijuhlat ens viikonloppuna niin toivon kovasti, että ovis olis aikasessa.

Mä sain jotenkin vielä vahvistusta mun vauvakuumelle tuosta viimesestä vauvalehdestä. Siellä oli kirjotus, jossa äiti kolmannen saatuaan kertoi, että nyt tuntuu siltä kuin lauma olis koossa! Jotenkin samoja fiiliksiä vaikka välillä kyllä oon vielä epäröinyt.

Mutta nyt päiväunosille ipanoiden kanssa!

Kovasti tärppionnea kaikille!

Vierailija
6/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkästä tänne pinoon haluan mukaan! Kolmatta siis täälläkin kuumeillaan, esikoinen on kohta 4v ja kuopus kohta 2v. Minä olen 26 ja mies on 27, täällä keskisuomessa asustellaan. Ehkäisyn jätin pois joulukuun alussa, nyt on kp 29/29 menossa, eli jännitellään, kuinka tässä kuussa käy! Vielä ei mitään tädin vierailuun liittyvää ole havaittavissa...

Vierailija
7/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ollut nyt muutamina viime päivinä vähän laiskuutta ilmassa näiden pinoutumisten ja jutustelujen kanssa... Ehkäpä syy siinä, että nyt kp 23/30, eikä siis mitään erityisempää raportoitavaa. Piinapäivillekin on vielä liki viikko. Olenkin koittanut pitää pääni kylmänä, ja malttaa... Kun olisi päivät täys tekemistä, niin ei ehtisi edes noita koopeitä laskemaan ;)!

Vierailija
8/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukolmosten kuumeilijoiden viestejä! Jotenkin se tekee tämän oman haaveen vähän todellisemmaksi ja myös jotenkin muka järkiperäisemmäksi :).

Täällä on menossa kp 18 ja tässä virallisesti ensimmäisessä kuumeilukierrossa ei kyllä hirvittävästä työkiireestä johtuen ole hirmuisen ahkerasti " harjoiteltu" , joten odotukset eivät ole kovinkaan korkealla. Toisaalta pikkukakkonenkin sai alkunsa kierrosta, josta " nyt ei ainakaan" ...Nyt pukkaa jotain vatsatautia ja olo ei ole kehuttava.

Jotenkin tämä työkiire saa vain unelmoimaan siitä, että voisi keskittyä taas vain lapsiin ja kotiin edes vähän aikaan...ja olisihan se niin kiva, että talossa olisi taas uusi ihminen!

Basilika

Vierailija
9/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän peukkuja tosi korkeella kaikille, mutta erityisesti piinahetkiä aloitteleville.

Kävin tuossa tänään kaupassa töitten jälkeen (todella harvinaista , että jaksan sellaseen rulianssiin ryhtyä), ja näin kassalla tooodella suloisen vaavin...ja tuli mieleen,että josko meillä onnistuis tässä kierrossa.

Tosiaankin kp 9/24-28 ja aivan erilaisella innolla ollaan hommassa tällä kertaa mukana, niin minä kuin isäntäkin, kuin edellisillä kierroilla. Tuntuu kuin puhkuisin energiaa todella paljon, ja pupuiluissa ei yrittämisen makua lainkaan. Sitä kun tuppaa välillä pupuilla ihan väärällä asenteella.

Greippimehusta: jossain vaiheessa viimekierrossa heitin vitsinä isännälle, että pitäiskö tässä ruveta juomaan greippimehua. Hän kyseli, että miksi ja koitin parhaani mukaan kertoa. Mutta sanoin selvästi, ettei tarkoitukseni tosissaan ollut sitä juomaan ruveta. No, seuraavan kerran kun isäntä kävi kaupassa, se tuli mehujen kans sieltä ja on pitänyt sen jälkeen minut mehussa ja muistutellut juomaan. Ite hän juo kans, on kuulemma sen verran hyvää (R&D).

Positiivisia tuulahduksia kaikille !!!!

Vierailija
10/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM-73

Kuullostaa siltä, että meillä on sama mies :o) Vitsi vitsinä! Minäkin nimittäin puhuin tässä kierrossa miehelle mehusta ja yllättäin sitä alkoi tulla jääkaappiin. Välillä mies jopa lipitteli purkin/pv eikä minulle meinannut jäädä mitään. Nytkin kun mies tuli kaupasta niin yllättäin jääkaapista löytyi pari tötsää R&D greippimehua :o) Taisimma jäädä siihen koukkuun...

Lemmikkigalluppiin: Meillä on akvaario 160l ja kaksi koiraa (täyttävät keväällä 2v ja 1v). Kissakin oli vielä hetki sitten, mutta sille saimme onneksi uuden kodin maalta, kun se ei oikein sopeutunut sisäkissaksi (sai entisessä kodissamme ulkoilla vapaasti) ja täällä se oli jatkuvasti hengen vaarassa (myrkyttävät naapurit jne.).

Mutta nyt äijän selänpesulle!

Vierailija
11/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp 16/28 ja pupuiltu on jtp. Mua rupesi ahdistamaan nyt kunnolla,kuulin tänään aivan unelma työpaikasta ja lähetin samantien hakemuksen postissa. Mitäs jos kutsutaan haastatteluun ja käykin suoranainen ihme ja saan sen VAKIpaikan? Jos nyt tärppäs tästä kierrosta niin olen raskaana silloin. Viimeistään 3kk jälkeen pitää kertoa ja koeaika ei ole silloin vielä lopussa,nehän potkasee mut ulos.

Okei on tyhmää miettiä näitä asioita etukäteen,mutta mun tuurilla tää on faktaa. Mä haluun sen kolmannen mutta kyllä mä haluaisin sen työpaikankin. No täytyy katsoa saanko edes haastattelukutsua..

Mieliala on kyllä niin alhaalla,voi hemmetti.

Vierailija
12/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvelinkin...täti tuli kylään eli ei meidän kolmonen saanutkaan alkuaan heti ekasta yrittämisestä. No, nyt laskeskelin, että tämän kierron ovulaatiohetket ajoittuvat sopivasti viikonloppuun : )...

Jos sitä hommailisi vaikka joka päivä silloin... Olikos siitä jotain ' ' haittaa' ' ? Mahdollinen siittiöiden laadun huononeminen tai jotain??? (Siis jos pupuilee joka päivä)

No, nyt nukkumaan jotta jaksaa huomenna vatsakrampeissa raahautua perhekerhoon...

Vierailija
13/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin tulemisesta!! Mutta peukkuja uuteen yritykseen bd bd bd bd

Itselläni tänään kp24/25.. arvatkaa vaan että jännittääkö jo kovasti!!! Tekis niin mieli huomenna jo pissiä tikkuun, mutta en tiedä vielä että onko ihan kannattava juttu..... Jospa sitten torstaiaamuna... :)

Vierailija
14/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

costablanca:

olen paininut samojen asioiden kanssa, kun tekisi mieli hakea töihin, mutta tämä raskauden yritys ja toivottavasti tärppi... Kallistuin raskauden puolelle, koska töitä ehdin kyllä vielä taatusti tekemään, koska tämä jää meillä viimeiseksi lapseksi (vannomatta paras ;) ). Olen siis sulkenut silmäni kaikilta työmahdollisuuksilta, mennään nyt näin ja sillä hyvä.

Omaa napaa:

Täällä kp 23/30 ja rinnat ihan aavistuksen kipeät... Huomasin sen siitä, kun mulla ei ole rinnat siis IKINÄ kipeät, edes ennen menkkoja. Tietysti ihan vallan hyvin voin kuvitellakin, mutta kyllä ne tuolta sivuilta hivenen arat on... Noooo, ensi viikollaha tuokin sitten selviää. Ajattelin näin alustavasti keskiviikkona testata, silloin kp 32/30. Ja reilu kaksi viikkoa oletetusta oviksesta.

Antzu(?, muistinko nikin oikein...):

malta malta... lupaavalta näyttää :) ++++ tuulia sinnepäin!

himppu

Vierailija
15/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Eipä ole taaskaan mitään asiaa :-) Kirjoitanpa silti, kun kotona saan vapaapäivää viettää. Tuossa äsken siistin vähän paikkoja. On hyvä tehdä vähän kotitöitä nyt aamusta kun lapset ovat koulussa ja eskarissa. Käyn sitten yhden maissa hakemassa sankarit kotiin taas sotkemaan :-)

Nyt on meneillään siis kp 20/28, ja Terolut kuurista on vielä muutama tabletti ottamatta. Sitten siis peukut pystyyn. Olotila on sellainen halju, olisi nälkäkin, mutta kun menen kaapille, ei maistukaan mikään. Eilen meinasi tulla ylös kun yritin syödä suurta herkkuani, kylmää maitoa ja HK:n sinistä lenkkiä (kylmänä sitäkin). Parin suupalan jälkeen iski täydellinen stoppi.

Rinnat eivät ihme ja kumma ole lainkaan kipeät (kutisevat kylläkin), niin kuin olivat viime kierrossa. Alavatsaa sen sijaan jomottelee ja se on kamalan turvoksissa, koko ajan on sellainen olo, kuin jotakin valahtaisi housuun. Nyt pitää vain koettaa malttaa mieltään tuon testaamisen kanssa, vaikka kyllä se testi tuolla sukkalaatikon pohjalla kovasti taas houkuttelee testaamaan :-). Jos nyt kuitenkin ymmärtäisin olla testaamatta ensi viikon lopulle saakka. Ovis saatiin hyödynnettyä ihan kiitettävästi. Kiitos Clomifenille, että se ovis ylipäätään tuli.

Plecostomukselle empatiahali täältä kaukaa! Kyllä se kolmonen vielä tärppää, ihan varmasti. Olen minäkin siinä uskossa, että päivittäinen pupuilu tekee hallaa siittiöiden iskukyvylle, mene ja tiedä, kaipa sekin on yksilöllinen juttu. Muistetaan kuitenkin, että suomalaiset simpat kuuluvat tutkitusti maailman parhaimmistoon ;-)

Costablanca: Minäkin aloitin riskillä työt tässä yrityksen tiimellyksessä. Minulla nyt ei ole kuin reilun puolen vuoden pesti, joten tuskin saan määräyskirjaa jatkosta mikäli raskaudun...eipä haittaa. Ajattelin joka tapauksessa hakea syksyllä opiskelemaan...se tietenkin pohdituttaa, jos menen ison vatsani kanssa pääsykokeisiin, että mahtaako se opiskelupaikka sieltä tipahtaa, kun haen sitten joka tapauksessa lykkäystä opiskelun aloittamiselle... on meillä kuule murheet! Onkohan naisen elämässä koskaan sellaista hetkeä, jolloin voisi ihan luvalla tulla raskaaksi :-)

Tosiasia meidän perheessämme kuitenkin on, että sen kolmosen aika on viimeistään nyt. Meillä alkaa olla jo ikää sen verran, ettei kohta enää jaksa. Itse asiassa nytkin jo arvelluttaa, että jaksaako, mutta se on sitten sen ajan murhe. Jos saisi sellaisen iloisen ja kiltin sunnuntailapsen :-)

Paljon +++++++ kaikille toivoo Kanelisokeri!

Vierailija
16/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana keli, pitää pikaisesti pinoutua ja lähteä muksujen kanssa ulkoilemaan..

Oon hieman nyt pihalla siitä että kuka on plussannut ja kenellä piinailut menossa mutta siis onnittelen plussanneita ja tsemiä ja rauhaa vaan piinailijoille!

Omasta navasta..Nyt menossa kp 20, ovistestit loppu jo sunnuntaina ja en ole saanut vielä uutta tilaustani postista. Pupuiltu on jp-jtp meiningillä, fiilisten mukaan, en halua tehdä siitä kuitenkaan itselleni " pakkopullaa" , ainakaan vielä, viimesessä yrityskierrossa asia voi olla sitten jo aivan eri, mutta toivotaan ettei sitä edes tulisi ;) Limoista ei siis ole enää mitään tietoa, koska miehen tuotokset hieman sotkee tuota tarkkailua..mutta ei ainakaan siis kuivaa kautta täällä vielä vietetä..mitä se siis sitten tarkoittaakaan?

Lämmön mittauksesta olisin kysellyt, että miten käytännössä toimitaan?? Mittaus ennen sängystä nousua ja lämmönnousu tarkoittaa että ovis on ohi, niinhän?? Mutta onko lämpö siihen nousuun asti aivan normaalilämpö vai alhaisempi kuin normaali, siis oviksen aikaan?? Mulla aina lämmöt tasan 36,6 joten ajattelin että ois helpompaa ja halvempaa ruveta harrastamaan sitä kun kiertoni ovat niiiiin pitkiä..

Kanelisokeri: Mä aion kans hakea nyt vaan kouluun ja syksyllä sit taas uudestaan, mahdollisesta raskaudesta ja sen näkymisestä välittämättä, koska sitten ne saa perustella pistetystään aika tarkkaan mulle, jos en pääse. Käsittääkseni saan kuitenkin yli 10v. työkokemuksesta ja koulutuksesta jo maksimipisteet, psykologi nyt voi alkaa kettuilee jotakin, mulla jo siitä niin omituinen kokemus aikoinaan..Sitä paitsi, voihan se valitettavasti olla etten edes tuu raskaaksi tai edes pääse pääsykokeisiin..joten mitään ei menetä vaikka hakeekin, mutta mun tuurillahan kaikki jutut yleensä kasautuu kerralla, joten tuota murphyn lakia noudatan, jos vaikka toimiskin taas ;)

Nyt tuolta alkaa kuulua taas sen verran toraääniä että pitää erotuomarin poistua..Aurinkoista päivänjatkoa ja ++++säteitä kaikille!

Vierailija
17/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vain täältäkin.. Eipä minullakaan mitään varsinaista asiaa ole, kunhan tulin turisemaan... :D

Ensin oma napa, kun se nyt tulee mieleen ekana... Eilen tuli aamulla ne viivat ovistikkuihin, samoin illalla (testasin huvikseni, kun tikkujakin kerran oli..), melkein vahvemmat silloin itse asiassa. No, hetki piti harkita, että annetaanko mennä vielä, vai jäädäänkö jännäämään edellisillan/yön simppojen riittävyyttä... ja loppujen lopuksi päätettiin vielä " varmistella" . ;) Hiiteen tyttötaktiikat, tulis nyt vaan JOKU vauva! ;) Näin se mieli muuttuu malttamattomaksi... Meillä kun luultavasti tulisi se parin kuukauden tauko tähän sitten, jos ei tästä kierrosta tärppää, niin tuntui kovin pitkältä ajalta.. ja voihan se olla että se tauko tulee " varmistelusta" huolimatta! Mutta eipähän tartte jossitella, että " jos silloin olis vielä..." . Katsotaan, mihin tämä riittää.

Tänään ei sitten tullut testeihin kuin haalea haamu, joten kai se huippu sitten eilen oli. *huoh*

Ja nyt sitten jännäilläään ja yritetään saada aika kulumaan seuraavat pari viikkoa...

Antzulle tsemiä ja koitahan vielä malttaa... hyvältä kuulostaa tilanne! Plussasäteitä sinne!

Muille piinaileville myöskin!

Ai juu, tuli tuosta Kanelisokerin loppulausahduksesta (

jos sais vaikka sellaisen kiltin sunnuntailapsen..?

vai miten se menikään) mieleen, että laitetaanpas tähän [b]Galluppia[/b] päivänratoksi, eli

[b]Minä viikonpäivänä lapsesi ovat syntyneet??[/b]

-itse vastaan että torstailapsia ovat kumpikin. toinen aamuyön ja toinen iltamyöhän. ;)

Ja nyt torstailapsukaiset kutsuvat... Mukavaaa tiistaita (oh, meinasin kirjottaa torstaita.. :D)

-Jedelede

Vierailija
18/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tuosta " tyttö" taktiikasta kommentoida, kun meillä tuo esikkohan on tyttö... Sai alkunsa heti ekasta kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen ja me kyllä nuoruuden innolla touhattiin JOKA PÄIVÄ ja toisinaan ei edes kerta päivässä riittänyt *nolostuu* !!! Ja vielä; olin ihan varma, että poika sieltä tulee, kun miehen suku on niin poika-voittoista... ;D

Joten - ei meillä ainakaan pätenyt nuo " luonnon lait" =).

Poika sai alkunsa toisesta yrityskierrosta, jolloin myös touhuttiin joka päivä, kuitenkin " vain" kerran päivässä.

Galluppiin: tyttö syntyi tiistaina(rv 41+2), poika lauantaina(rv 39+6).

Jospa laittaisin myös pientä kalluppia, eli millä rv:lla teidän lapset on syntyneet?

Vierailija
19/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jedelede ovisplussasta!

Pikaisesti vain: Meillä esikoinen syntyi aikaisin perjantai aamuna (rv 40+0) ja kuopus myöhään torstai iltana (rv 41+4), luonteiltaan molemmat ah, niin erilaisia :-)

Erilaisuus näkyy mm. näin:

Jos teen ruoaksi vaikka spagettia ja jauhelihakastiketta, niin toinen syö vain spagetit ja toiselle kelpaa vain se kastike...näin se meillä menee aina, oli sitten ruokana ihan mitä vain...

Miinastiina: Mitä ajattelit opiskella? Minä haen terveydenhoitajaksi, mutta haku on vasta syksyllä. Opinnot alkaisivat sitten 01/2007...tässä ehtii tapahtua vaikka ja mitä vielä ennen sitä =)

Vierailija
20/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana tuohon galluppiin vastausta (niin kauan kuin vielä muista kysymyksen...): esikoinen on aurinkoinen sunnuntailapsi ja kakkonen pirteä perjantaipoika. Molemmat hyviksi havaittuja synnytyspäiviä siis:).

Joku täällä pohdiskeli koeaikaa ja raskautumista. Raskaudestahan ei tarvitse kertoa työpaikalla ennen kuin 2 kuukautta ennen ä-lomalle jäämistä. Valitettava tosiasia vaan taitaa näin kolmannen lapsen kohdalla olla se, että se raskaus tuppaa näkymään huomattavasti aikaisemmin... Mutta, koeajallakaan ei saa irtisanoa raskauden perusteella. Jos ei nyt ihan supertollo työnantaja ole, niin jonkun muun asiallisen perusteen voi kyllä keksiä. Mutta ei sitä ikinä tiedä, en murehtisi tilannetta etukäteen (tai siis taatusti murehtisin, mutta yrittäisin kyllä olla murehtimatta...).

Omaa napaa, täällä alkaa olla jännät paikat. Oletetusta oviksesta on nyt 12 päivää, lauantaina ajattelin testata. Koska tuo ovis tuli nyt ekaa kertaa elämässä bongattua (tai ainakin uskoisin niin), niin toiveet on korkealla. Toisaalta, mieli kyllä vaihtelee 5 minuutin välein, välillä olen ihan varma tärpistä, hetken päästä jo tuntuu täti kolkuttelevan ovella... Rehellisesti sanottuna, musta tuntuu, että tää jatkuva itsetarkkailu johtaa silkkaan hulluuteen:). Oviksen jälkeen alkanut kuiva kausi jatkuu edelleen, tietääkö joku jatkuuko tuo kuivuus plussatestiin asti (ja sen jälkeen)? Eli toisin päin, jos nyt alkaa tulla taas valkovuotoa, merkkaako se tädin tuloa? Kuinka monta päivää (n. suurinpiirtein) ennen menkkoja kuiva kausi loppuu? Voi hitto, mun pää hajoo... Onneks mies lähtee huomenna reissuun ja jään yksin lasten ja koiran kanssa, siinä hoitopaikka-työpaikka-kauppa-hoitopaikka-koti -rumbassa ei varmaan ehdin itseään näin hysteerisesti enää tarkkailemaan.

Antzulle (?)ja muille piinailijoille tsempityksiä, toivotaan mahdolisimman monta positiivista testiä!