Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLIBRIT viikko 5!!!!

30.01.2006 |

Huomenta!!

Yritän tehdä uuden viikon aloitusta, katsoo nyt onnistuuko :D

Pahoittelut kaikille joilla on menkat alkaneet ja suuret onnittelut jos on plussanneita joukossa!!! Olen nyt todella epäkohteliaan laiskana ollut Kolibrien suhteen, mutta yritän nyt hieman päästä kärryille ja lueskelen nuo teidän viikonlopun kuulumiset!!

BUBBLES (((hali))) Minuu kans usein vaivaa tuo akvaariokuume ;) Itselläni on ollut sellainen aikoinaan, oli ihana ja hoitokin ihan helppoa kun silleen siihen asennoitui. Mutta sitten se meidän loota kävi vuotamaan ja kyllästyin koko hommaan sillon. Nyt tahtoisin isomman akvaarion, mutta mies ei oikein innostu ja tottapuhuen, ei sille oikein olisi edes tilaa :(

Veden vaihdosta, me laitettiin aina akvaarion siivousta edeltävänä iltana iso pesusaavi täyteen vettä, jotta vesi hapettui ja tuli huoneenlämpöiseksi. Sieltä sitten kannettiin ämpärillä vettä akvaarioon. Nuo saavit/ämpärit olivat vain ja ainoastaan akvaariotarvikkeina, eli niitä ei käytetty muuhun. Puhtaus on A ja O.

Sitten hieman sitä kuuluisaa omaa napaa. Tänään kp23/25. Lämmöt olleet koholla ainakin jo kolmena iltana, en tosin ole mittaillut kun kolmena iltana, että vaikea sanoa onko ollut koko ajan hieman lämpöö. Alamasu on aika tyyni, välillä vihlasoo ja kipristelee, mutta menkkamainen jomotus ei ainakaan vielä ole alkanut. Väsyttää ja viluttaa iltaisin ihan kamalasti. Jo tuossa 17 aikaan voisi kömpiä sänkyyn, jos olisi vaan mahdollista. Mutta jonkunhan pitää nuo lapsetkin hoitaa ;)

Olen itse tässä miettinyt, että jos en nyt ole raskautunut, niin pitäisikö parin kuukauden tauon tässä yrittelyssä, jotta LA olisi ensivuoden puolella vaiko en. Toisaalta loppuvuoden vauva olisi ihana, olisi ihanaa juhlia joulua jo uuden vastasyntyneen kanssa. Mutta katsellaan nytten mitä tästä tällä kierrolla tulee. Keskiviikkoaamuna varmaan testaan, jos ei oo menkkaoireita tai menkat alkaneet.

Antzu kp23/25

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat syntyneet tiistaina ja esikoinen viikoilla 40+4 ja kuopus viikoilla 40+5.

Molemmat melko rauhallisia tapauksia, vaikka monesti silti saa taistella...

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille piinailijoille!

Ja oma (.)

Kierto 24/28-35 eikä mitään tietoa, et olenko ovuloinut tässä kierrossa. Pupuiltu on n. joka toinen päivä eli luulis sen riittävän! Odottelen tätiä tässä vielä pari viikkoa ja sitten testailen. Tietenkin tarkkailen kaikkia mahdollisia ja mahdottomia oireita :)

Vierailija
22/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilivaimo! Mä oon kuullut, etä monila raskautuneilla ei noita kuivia päiviä välttämättä olekaan vaan valkkari vaan lisääntynyt. Yksilöllistähän se tämä tietty on. Itsellä on muutama ns melko kuiva päivä oviksen jälkeen ja sitten taas limastuu ennen tädin tuloa, mutta ei kovin reilusti kuitenkaan.

mä niin tiedän ton tunteen, että pian pää hajoo tässä touhussa.. Voi jos osais vaan tjottailla eikä rupeis tähän lima-napukka-lämpö-tikku ruljanssiin ollenkaan.. huoh.

Galluppiin!

Meillä esikoistyttö syntyi rv 40+5 perjantaina aamupäivällä ja kuopus rv 42+1 tiistain ensimmäisenä tuntina! Ja molemmat käynnistettiin.

Nyt pitää mennä ruoan laittoon, esikoisella on tänään muskaripäivä!

Heipat ja tärppionnea kaikille!

Täällähän oli muutamalla oikein mukavia oireita jo! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti jälleen..

Galluppiin vastaan minäkin, samat pävät kuin Kanelisokerillakin, mutta esikoinen syntyi torstaina päivällä ja kuopus perjantaina illalla. Minä olen syntynyt maanantaina ja mieheni on tuo todella aurinkoinen suununtailapsi ;) Eli siis meidän perheessä olisi hyvin tilaa yhdelle lauantailapselle, se päivä kun jää välistä :)

Kanelisokeri: Aion hakea kätilö-linjalle, haut on keväällä ja syksyllä. Olen ajatellut että haen niin kauan kuin on tarvis, en säikähdä jos en ekalla pääse, kun aloituspaikkoja on niin vähän kuitenkin.

Siilivaimo: Meillähän kun on samatilanne käsittääkseni, ettei clomit oo käytössä, niin utelen nyt sulta että miten bongasit sen oviksen?

Noista ovistestien tulkinnoista..Itsellä siis pco, joten se hämää noita testejä mitä ilmeisemmin, testasin n 10 kp:nä ja tulokseksi sain 2 vahvaa haamua, muttei olleet yhtä vahvat kuin testiviiva, hieman vaillinaisen näköiset, vaikea näin selittää tässä. Ton tulkinnanvaikeuden vuoksi ajattelin jättää testauksen kokonaan väliin seur. kierrossa, rasittaa noi haamut niin paljon.

Joten, siis osaatteko neuvoa noiden aamulämpöjen mittauksessa, tai tiedättekö linkin jossa siitä olis hyvät ohjeet, yhtä hyvät kuin noi limasivut ;)) ??

Nyt taas pitää mennä, lähdetään muksujen kanssa kaverille kyläileen ja meillähän nää lähdöt tunnetusti kestää kun noita ipanoita ei yhtään huvita ahtautua noihin toppavaatteisiin...Päivänjatkoa!

Vierailija
24/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin galluppiin: meillä molemmat syntyi tiistaina, esikoinen keskipäivällä 42+2 ja kuopus aamupäivällä 40+5.

ja ovat kyllä kun yö ja päivä.

Itse on sunnuntai lapsi ja kuuleman mukaan ollut hyvin rauhallinen ja kiltti. Niin kun meilläkin tuo esikoinen on.

Opiskelu juttuun piti vähän puuttua minunkin.. minä menossa siis kans kouluun syksyllä tosin vasta jatkamaan keskeyneitä lähihoitaja opintoja.

plecostumus: pahoitteluni tädin tulosta :(

ja PAAAALJon peukkuja siilivaimolle ja antzulle ja muillekkin piinailijoille!!!

Vierailija
25/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinastiinalle; juu ei ole mulla clomit käytössä. Resepti on kyllä valmiina ja seuraavassa kierrossa olisi tarkoitus ne aloittaa, toivottavasti ei tarvitse. Molemmat lapset alkaneet ihan luomusti ja ensi yrittämällä, joten jostain syystä tuntuu, että tuo clomien aloitus olis jotenkin " tappion" tunnustamista. En tiedä miks, kovasti haluaisin, että tää kolmaskin sais alkunsa ilman mitään ylimääräisiä pillereitä. Tosin eipä tämä ole kuin vasta toinen yrityskierto, joten siinä mielessä sitä vois periaatteessa ihan hyvin vielä odotella ja yritellä ilman clomejakin, jos ei nyt oo tärpännyt.

Siitä oviksen tunnistamisesta, mulla siis oli maha ja nännit kipeenä noin viikon ajan, samaan aikaan tuli valkovuotoa aika lailla. Luulin, jo että täti tulis, mutta sitten n. 6:tena päivänä tuli illalla oikein sellanen kunnon limarysäys ja hop, seuraavana päivänä mahakivut olivat yhtäkkiä hävinneet ja alakerta oli kuiva kuin sahara ikään:). Täältä kun olen lueskellut noita oviksen tuntomerkkejä, niin laskin yhteen 1 ynnä 1 ja päädyin sitten, että nyt sen kuuluisan oviksen on täytynyt tapahtua:). Siitä siis nyt 12 päivää (13, jos lasketaan se superlimapäiväkin) ja yritän nyt kovasti muistella, miltä edellisissä raskauksissa tässä vaiheessa tuntui, jos vaikka oliskin tärppi käynyt. Pahus vaan, kun en muista yhtikäs mitään... Sen vaan muistan, että pahoinvointi alkoi vasta plussatestien jälkeen, oliskohan ollut niin, ettei mitään oireita ollutkaan sitä ennen? Nyt sitten hysteerisenä vahdin jokaista mahatuntemusta ja mietin, että tätikö se siellä kolkuttelee... Toivottavasti ei! Lauantaina olis siis tarkoitus testata (jos kärsivällisyys riittää sinne asti, eikä tätiä näy).

Rv-galluppiin vielä; esikoinen tuli 42+2 (käynnistettynä) ja kakkonen 41+3 (ihan itsestään). Synnytyksillä oli kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä, tuo " luomuversio" olis varsinainen piece of cake:).

Vierailija
26/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin. Meillä esikoinen,poika, syntyi torstaina tasan laskettuna ja kuopus,tyttö, sunnuntaina 40+2. Voi kyllä sanoa että hän on todellinen sunnuntailapsi,aina suht rauhallinen ja viihtyi itsekseen vauvasta lähtien. Poika taas on kuin aropupu,aina virtaa ja toimintaa täynnä. Luultavasti tuo sukupuoli on kyllä ratkaisevampi tekijä. :)

Tuosta opiskelusta: Jos en saa sitä työpaikkaa niin sitten haluaisin opiskelemaan. Minuakin kiinnostaisi kovasti tuo kätilöopiskelu,mutta rahallinen pärjääminen mietityttää. Opiskelu kestää kuitenkin sen 4,5v ja jos on kolme lasta niin heidän päivähoitomaksut on jo aika paljon. Lainaakin on ihan riittävästi. Miten te muut olette miettineet nämä asiat?

Paljon tsemppiä piinailijoille ja toivottavasti tulee paljon plussia lisää!

Vierailija
27/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen vielä tuohon gallupin jatkokyssäriin... :)

Eli meillä tosiaan molemmat syntyneet torstaina, esikoinen rv.41+6 kiireellisellä sektiolla (synnytys pysähtyi) ja kakkonen rv 41+4 myöskin kiireellisellä sektiolla käynnistysyrityksen (epäonnistuneen sellaisen...) jälkeen. Eli mahassa viihtyneitä tapauksia, joita ei pois meinannut saada sitten millään :D

Ja vaikka saman viikonpäivän lapsia ovatkin, niin enimmäkseen aivan eri maata. ;)

Olikos täällä muita joilla 2 sektiota (ja siten myöskin varmaankin se kolmas edessä, jahka ajankohtaista..?) takana??? Itsellä se seuraava ois tosiaan ensimmäinen suunniteltu ja se jo etukäteen jännittää aivan kauheasti.. nyt kun sen tietää, että se on varmasti edessä! Aiemmin ei kuitenkaan ole ollut täyttä varmuutta... Hui. No, mutta sitä nyt on aivan turha vielä miettiä.. Kunhan nyt edes raskautuisi ensin.. ;)

-Jede

Vierailija
28/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin nyt tarkemmin tätä ketjua ja kiinnostus heräsi tuohon greippimehuun...

Kertokaas mikä sen taika on? Tai siis minkä takia sitä juotte?

...että tarviiko tässä nyt kiireesti lähtee kauppaan... :)

Vierailija
29/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat syntyneet sektioilla. Esikoinen kiireellisellä, kun synnytystä oli (vko 40+6) takana 34 h ja kuopus suunnitellulla kaksi päivää ennen laskettua aikaa... Molemmat olleet isokokoisia ja ilmeisesti siksi eivät kiinnittyneet lantioni yläaukeamaan...ja synnytys siis pysähtyi esikolla 7 cm avautumisen jälkeen. Oli muuten tosi rankka urakka!!!

Ja siis meillä nyt synnytystapana vain sektio... Lääkärin mukaan kohtu näytti viimeksi niin hyvältä, että sen puolesta voi vielä tulla lapsi tai kaksikin : ).

Mahtaako mutoin Pirpaliina (meniköhän nikki oikein) pyöriä listalla? Taidetaan tuntea toisemme : ). Meilläkin siis esikko 1/03 ja nuorimmainen 6/04...ja suht lähellä asustellaan, liinaillaan ja kestoillaan...tai no eipä nuo enää paljoa liinaile, isot lapset...

Vierailija
30/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plecostomus:

Molemmat olleet isokokoisia ja ilmeisesti siksi eivät kiinnittyneet lantioni yläaukeamaan...ja synnytys siis pysähtyi esikolla 7 cm avautumisen jälkeen. Oli muuten tosi rankka urakka!!!

Ja siis meillä nyt synnytystapana vain sektio... Lääkärin mukaan kohtu näytti viimeksi niin hyvältä, että sen puolesta voi vielä tulla lapsi tai kaksikin : ).

Mahtaako mutoin Pirpaliina (meniköhän nikki oikein) pyöriä listalla?

Hei plecostomus!

-meillä vähän sama juttu, esikon synnytys pysähtyi (tosin vasta n.12 tunnin jälkeen)n. 5 senttiin, eikä kunnolla laskeutunut -no, tarjontakin oli kai huono ja napanuora hartioiden ympärillä, joten kai sekin vaikutti 4-kilon koon lisäksi. kakkonen ei myöskään laskeutunut ikinä, kokoa oli 4,2kg ja käynnistystä takana 3vrk ennenkuin sydänäänien laskujen vuoksi mentiin leikkuriin... :/ Siinäkin epäiltiin napanuoran kiertymistä, mutta mitään " vikaa" ei kuitenkaan löytynyt. Eikä käynnistely tosiaan auttanut, vain sormelle auki sen 3 vrk:n jälkeen.

No, se on mennyttä. Mulle ei sen kummemin kohdun kestosta mainittu, mutta toinen lääkäri sanoi sitten että " seuraava leikataan sitten jo suunnitellusti" ja jälkitarkastuksen lääkäri kyseli, etteihän minulle jäänyt mitään kammoa, että uskallanhan vielä kolmannenkin tehdä...?? :D Eli ei ainakaan papereissa mitään merkintää ollut, että olisi jotain huomioitavaa. Tuo jälkitarkastuksen lekurin murjaisu oli kyllä huvittava, suorastaan yllytti minua kolmoseen! ;D

Josta tuli mieleen jälkitarkastus esikon jälkeen.. Mieslääkäri, joka sitten mutisi jotain kysymyksen tapaista, että Mites ehkäisy? Johon minä mutisin jotain epämääräistä, että eipä nyt ole vielä ajateltu (koska ei tosiaan ollut voimia/haluja/kiinnostusta mihinkään seksiin liittyvään ;D).. Lääkäri ymmärsi jotenkin väärin, ja alkoi paasata minulle, että " Näitä voi tulla lisääkin, jos ei käytä ehkäisyä. Ei imetys ole ehkäisykeino.." -hoh, kai minä sen tiesin, enkä nyt IHAN sitä tarkoittanut! Mutta en kyllä jäänyt oikaisemaan herran käsitystäkään. Piti kai minua (olin 23v) jonain vastuuttomana teiniäitinä (mitä en ollut, enkä tarkoita että kaikki teiniäidit olisivat mitenkään vastuuttomia!!). Naurattaa vaan vieläkin! :D

Niin ja tuohon toiseen asiaan, kyllä minun muistini mukaan Kolibreihin on Pirpaliina ilmoittautuneena. Taitaa olla enemmän taustalla, vai mitenhän on...? :)

No niin.. jopas taas intouduin.. :)

Päivänjatkoja toivottelee jälleen kerran Jedelede

Vierailija
31/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaissa vasta mennään ja olen jo ihan hermoheikko ja juoksen vessassa vähän väliä tsekkaamassa ettei vaan täti olis tulossa. Kaiken lisäksi iski eilen illalla ihan järkky kurkku- ja pääkipu, flunssaa, nyt valuu nenäkin. Saikkua sain alkuun pari päivää, kun ei tällä kurkulla pysty puhumaan. Eli täällä sit yksikseni pyörin huomisen päivän kotona, eipä varmaan tule aika pitkäksi.

Kaiken huippu on se, etten ihan oikeasti usko raskauden mahdollisuuteen tässä ekassa yrityskierrossa, kun ne pillerit kuitenkin kiertoa sotkee jne. Olen yrittänyt psyykata itseäni tädin tuloon, päästään sitten ekaa luomukiertoa yrittämään. Kovasti vaan toivon, että kaikesta huolimatta olisi jo tärpännyt...

G: esikoinen syntyi hätäsektiolla tiistai-iltana rv 39+5, lapsivedet meni edellisenä iltana mutta avautuminen pysähtyi kolmeen senttiin eikä vauva laskeutunut lainkaan käynnistysyrityksistä (tipalla) huolimatta. Sydänäänet alkoi mennä huonoiksi ja sit mentiin leikkuriin jo kiireellä. Syynä ilmeisesti todella lyhyt napanuora. Kuopus syntyi käynnistyksellä alateitse keskiviikkoillansuussa rv 41+5, lapsivesi alkoi vähentyä, siksi käynnistys.

Nyt takkaa sytyttämään, taitaa kuume nousta kun niin viluttaa.

t.frilla kp28/?

Vierailija
32/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo niin syyllinen olo kun Jede (listis :o) täällä kirjottelee nuin ahkerasti ja ite käy n. 10 min välein painamassa tuota refresh napukkaa eikä edes kirjota... Noh nyt kirjotan :o)

Voisko joku ampua mut, kun polttelis niin hirmusesti mieli kirmata kauppaan ja ostaa täräyttää se hitsin testi ja pissiä siihen! Huomenna siis pitäisi tädin tulla... Niin ja täti-oireitahan on enemmän ku edes niitä +oireita mutta siltiki... tekis mieli. Argh! Kyllä sitä on latvasta laho ko tämmösiä miettii, saati sitte kirjottaa ne vielä kaikelle kansalle. Huoh! Olen siis hätähousu...

Nyt täytyy kurvata uunille, ettei pottulaatikko kärähä!

Vierailija
33/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se, miksei tärppää! Luin tuolta " Niksilista haikaralle" pinosta, että miestä ei saa saunottaa! Simothan tietenkin kiehuu pilalle liiasta saunomisesta!!! Voi minua, nyt ei mun mies enää pääse saunaa ennen tärppiä! Voi sitä hiukka harmittaa kun lähes joka päivä käydään saunassa. Täytyy laittaa se seisoon terassille siks aikaa ku ite saunoo, kun kerran tuolla kerrottiin että avantouinti ois hyväks miehen simoille. Niin siks terassille, kun en ehi sitä kärrään avantoon tieteskää ku ite pitää olla siellä saunassa!

Siitä vain sisaret ottakaa neuvosta vaari!

:o) Ja nyt painun taustalle!

Vierailija
34/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän totisesti tuon tunteen, kun niiiin kovasti kutkuttaisi ostaa testi ja tehdä se. Tsemppiä, jos vielä päivän-pari jaksat. :)

Mä en voisi koskaan ostaa testejä kaappiin valmiiksi, itsehillintä ei riittäisi odottamiseen vaan olisi ihan pakko kokeilla. Sama juttu mulla on karkkien kanssa. ;) Oon sellainen karkkihiiri, että kaikki mitä tulee ostettua myös tulee syötyä.

Itse aion torstaina käydä ostamassa testin ja tehdä sen perjantaiaamuna, jos vielä on tarpeen.

Koetetaan kestää!

t.frilla

Vierailija
35/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: esikoinen syntyi maanantaina viiden aikaan illasta rv. 40+5 Ja synnytys kesti 12h ja ite ponnistuvaihe (vai mikä se on se kakkosvaihe, siitä kun on aikaa) 30min. Kaikki kivunlievitys tuli otettua mitä tarjolla oli. Kuopus syntyi samoten maanantaina rv 40+5 aamuyöstä. Silloin synnytin ihan luomuna ja niin aion synnyttää seuraavankin jos sen saan. Synnytys kesti 7,5h ja ponnistusvaihe 13min.

Frilla,

kiitos tuesta! Kiva kun ollaan testaamassa samaan aikaan :o) Yritän kestää sinne huomiselle/torstaille.

Nyt täytyy mennä syömään!

Vierailija
36/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kirjoitella useammin, mutta aina sitä huomaa jäävänsä taustailemaan. Toisaalta kun odottelemme vasta yrityksen alkamista, niin ei ole paljoa raportoitavaa eikä jännitettävää. Ehkä sitten, kun on ajankohtaista:)

Eli niihin gallupeihin: esikoinen(1v11kk) on syntynyt tiistain puolella aamuyöllä rv 39+3 ja kuopus(8½kk) keskiviikkona päivällä rv 40+2. Ovat kyllä ihan erilaisia luonteiltaan, tyttöjä molemmat...esikoinen on ollut aina helppo tapaus ja on suht rauhallinen. Kuopus taas on tulinen temperamentiltaan, kaikki-heti-mulle-nyt ja huutaa kuin palosireeni;) Pieniähän nuo ovat vielä, että parin vuoden päästä näkee varmaan selvemmin luonteiden vivahteet, mutta pääpiirteet kyllä huomaa! Voin jo sieluni silmin kuvitella, kuinka sitten kuopus tulee itkemään minulle, kun isosisko kiusaa ja vie lelut:D

Täällähän oli monia terveydenhoitajaksi ja kätilöksi haluavia. Itse olen niitä miettinyt, ja varmaan haen opiskelemaan jompaa kumpaa alaa sitten, kun/jos saamme kolmannen ja vuoden kaksi olen kotona. Luulisi saavan hyvät lisäpisteet omista lapsista;)

Täällä siis vielä odottelen yrityksen alkamista, johon aika tasan 3kk. Aloin jo miehelle ehdotella, josko aikaistettaisi ehkäisyn poisjättämistä, mutta ei suostunut pirulainen...ja oma vauvakuume sen kun nousee! Eihän se kolme kuukautta oikeasti ole pitkä aika, mutta pari hyvää ystävää on plussanneet juuri, niin olisi ihanaa odottaa yhtä aikaa:) Mutta lapset pitävät onneksi kiireisenä, niin ei ehdi paljoa miettiä. Imetys pitää edelleen menkkoja poissa, eli en varmaan edes tulisi raskaaksi, vaikka aloitettaisiin yritys. Tosin ei ehtinyt esikoisen ja kuopuksen välissäkään kuukautisia tulla, kun jo huomasin olevani raskaana. Odottavan aika on kyllä pitkä!

Onnea muuten kaikille plussanneille, joita en ole onnitellut...nimet kun ei oikein jää päähän. Ja pahoittelut kaikille, joilla ei tässä kierrossa vielä tärpännyt.

Vierailija
37/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuja pidänteille, että olisi tärpännyt!

Frilla, täällä toinen " testihiiri" , hih. On tullut useampi testi tehtyä ja moni niistä turhaan. Kaapissa odottelee tällä hetkellä neljä, kun netistä sai halvalla useamman...mutta ne onneksi pysyvät siellä, kun ei vielä ole tarvetta testailla. Mutta tiedä, että heti yrityksen alettua alkaa taas ramppaaminen vessassa tikkujen kanssa;)

haaveilija-76, täytyy ottaa neuvosta vaarin ja estää miestä saunomasta sitten, kun yrityksiin ryhdytään. Toinen vähän vastaava juttu muuten, josta olen lukenut, koskee kannettavia: kun niitä pitää miehet sylissä, niin siittiöiden laatu huononee johtuen taas siitä lämmöstä. Eli ei saunaa eikä kannettavia tietokoneita miehille;)

Nyt häivyn tästä kirjoittelemasta!

Vierailija
38/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täällä tunnen itseni vähän ulkopuoliseksi kun ei vielä yritystä ole ja meillä se alkaa mahdollisesti 2vuoden päästä jotenka vielä saa odottaa.

mutta täällä silti pakko käyvä häirittemässä noita yrittäjiä ja kiva lueskella kun muut piinailee.. nytkin jännittää kuulla mitenkä tän viikon testaajilla käy. peukkuja pidellen. dbdbdbdbdbd

(tänään ilmestyi lehti jossa meijän perhe nyt sitten on, rasittaa vaan kun toimittaja ei sitten viittinyt pistää painoon siinä versiossa johon olin tehnyt korjauksia vaan omassa versiossaan. no teimpä sitten valituksen ;))

Vierailija
39/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen kolibrien kirjoituksia ahkeraan vaikka laiskasti kirjoittelen...

Meillä molemmat pojat on syntyneet torstaina, esikko 42 viikolla ja kakkonen laskettuna päivänä.

Nyt on piinaviikko käsillä, kp 23/25-27, ehkä perjantaina teen testin jos ei täti tule ennen... Tosin nyt siis vasta ensimmäinen yrityskierto ollut ja myöskin ensimmäinen luomukierto hormonikierukan jälkeen joten yritän psyykata itseni siihen että ei se vielä voi tärpätä.

Vierailija
40/45 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla vielä höpisemään, kun tuli mieleen tuosta greippimehusta!

Mä oon nyt muutaman kierron sitä litkinyt ja kyllä sillä kai jotain vaikutusta selkeesti on. normaalisti mun menkat kestää 2 max 3 päivää, mutta greippimehukuurien jälkeen jopa 6 päivää ja sitä itteään sitten riittää.

Limakalvoahan sen on tarkotus paksuntaa ja siltä se vaikuttaa, että myös toimii!

Mulla on jääny hampaankoloon noista edellistä synnytyksistä nuo käynnistykset. Jotenkin ois niin kiva kokea se tilanne ihan oikeesti ilman mitään apukeinoja. Mutta taitaa mun kroppa olla jotenkin sen tyyppinen, että ei nuo sieltä ois ilmankaan tulleet. Ei ainakaan kumpikaan mitään merkkejä siitä antaneet.

No tänään on taas ollu sellanen fiilis, että tuskinpa sitä tarvii ees miettii. Menee vähän laidasta laidaan taas kerran nää ajatukset. Tänään on just sellanen olo, että ihan turhaan tässä taas yritetään.

Johtu varmaan siitä, kun alotin taas oviksen tikutuksen eikä tullu ees pienen pientä haamua. Höh, kaikesta sitä sit pitääkin masentua, eihän päiviäkään oo viel paljoo mitään, kp 10/31.