***Lokamasut alkuviikkoon***
Hei plussanneet lokamasut,
Ajattelin aloittaa meille viikkopinon, toivottavasti muiltakin lokamasuilta löytyy intoa pinoiluun. Ja tervetuloa uudet mukaan, positiivisia testejä varmaan tulee koko ajan lisää :)
Meille siis on tulossa toinen lapsi, LA on 3.10. Mulle on tullut viikonloppuna uusi oire kun rinnat on kipeytyneet oikein kunnolla. Pahoinvointia on ollut tosi lievästi, lähinnä pientä etomista. Esikoisesta yökkäily alkoi viikolla 7, joten kyllähän tässäkin vielä ehtii.
Galluppia: Oletko menossa alkuraskauden ultraan? Ja millä viikolla? Mä ajattelin varata yksityiselle ajan ja toivottavasti päästään jo 6+3 kun oltais menossa mun kotipaikkakunnalle silloin viikonloppuna ja haluttais varmuus vauvasta ennen kuin kerrotaan mun perheelle.
Mukavaa alkuviikkoa ja onnittelut kaikille plussanneille,
S-I ja Lumikukka rv 4+6
Elikkä yritin tossa liittyä lokakuisiin yahoossa, mutta jotenki meni yli hilseen.. ;) *tyhymä* Siis sain rekisteröityä itteni sinne yahoo:hun, mut sit siihen ryhmään pääsy olikin vaikeampaa...
Sinänsä olis mukava ruveta käyttäämään sitä kun käsittääkseni siellä on ns. " turvallisempaa" jutella kuitenkin aika henkilökohtasista asioista.. Kun siis täällä nää pääsee lukemaan kuka vaan. Mutta katotaan?
Mä en oo vielä soittanu neuvolaan, oon saanu pidäteltyä itteäni. ;) Tai ku tiiän että menee aika kuitenki monen viikon päähän. No, aamulla olin jo soittamassa, mut sit ku en tienny kumpaan (tääl mein paikkakunnal olis kaks vaihtoehtoa, ilmeisesti) soittaisin ni jäi soittamatta. Mut voipi olla että kohta soitan.. ;) Nyt siis rv5+5
Meilläkin on la tän vauvan laskurin mukaan 6.10. Aion kaikki maholliset ultrat ja muut käydä. :) En oikein tiedä käytännöistä täällä kun ekaa odottelen. Jotenkin on tyttö -olo. Sinänsä hassua kun niin alussa vasta on... Mutta kun mietiskelin tossa miten pupuilut ja oletettu ovis meni niin voisin kuvitella että tyttö. :) Mutta molemmat yhtä tervetulleita tietty!
Mukavaa päivänjatkoa ja mietitään sitä yahootakin, eikös?