**LOKAKUISTEN MAANANTAIJUTUT**
Kommentit (87)
aivan totaalinen*reps*kun katoin teitin karvakuonon virnistystä!!!IHANA!
(vaikka nyt ei saiskaan kuvia täällä kommentoida niin nyt oli pakko.
älkää kukkaan loukkaantuko tästä!)
meneeköhän tämä nyt vallan yksinpuheluksi..?
-nasuli taas,nyt kun isäntä kotiutui ja kantaa vuorostaan auroraa..
kerrankin kun illalla koneelle pääsin!
taisi VALLUn margaritat tehdä temput kaikille..?*hik-jostain kaukaa*
no huomisiin siis!
-nasuli
Pirskutin Pinja. Se ei oo nyt kolmeen tai neljään iltaan millään nukahtanu. Nytkin tässä sylissä nököttää. Koko ajan meinaa nukahtaa, mut sit herää parin minsan päästä.
Jaiks, siis mun pitää äkkiä ettii joku kuva itestäni sinne yhteisöön :-O
Vallu, koitan huomenissa ehtii laittaa sulle viestiä, nyt ei onnistu kun Pinja ei nuku....... tai voin mä äkkiä yrittää sellasen pikajutun laittaa :D
Pepsi Max --> kammoa!! Yöks!
Misulille laitettu postia, ja yhteisössä lisää kuvia meitin lapsista.
Ankeeta, kun ei pysty keskittyyn yhtään. Siispä enimpiä höpöttämättä koitan siirtyä meilien kimppuun!
E
Tervehdys pitkästä aikaa, kirjoittelin tänne viime vuoden puolella ahkerastikkin mutta sitten jotenkin ns. unohtui kirjoittelu, kun tuli joulut ja muut väliin.
Mulla tosiaan on kolme lapsosta ja nuorin poju on " lokalahja" , joka vuosi sitten oli masussa ihan pienenä siemenenä. Kuinka sitä masua kaipaakaan nyt vaikkei se olotila ollut mikään mahtava enää loppuvaiheessa..
Muistaako vaimo72 messamia? Meillä oli lapset melkein samanikäisiä. Eikös teidänkin esikoinen ollut ekaluokkalainen?
Ymmärsinkö oikein että olette järkänneet jotain yhteisöä lokalahjoille???
Vienona ilmoittautuu mukaan ja lupaa kautta kiven ja kannon olla ahkerampi kirjoittelia;)
-messam ja poju pian 4kk:tta-
pinolla pituutta :)
Äh me minnekään kirpputorille päästy, kun se oli maanantaina kiinni :( Missäs muuten Helsinkiläiset käy kirppiksillä? Mä en oikein ole löytänyt kunnon itsepalvelukirpputoria, mutta viikonloppuisin vallillassa tekee välillä hyviä löytöjä. Paras tämän hetkinen itsepalvelukirpputori löytyy vantaan puolelta se uusi Novakirppis, mutta kun on niin pitkä matka sinne lähteä rahtautumaan..
BLACKAn vaavin tavoin meilläkin olisi halu päästä eteenpäin, jalat siis pukkaa jo vauhtia mutta käsiä ei vielä ymmärretä liikutella eteenpäin. Koska vauvat siis lähtee ryömimään, ei kai nyt vielä sentään?
Leluihin tarttumista on harjoiteltu kovasti ja nyt tartutaan jo pehmoleluihin ja helistimiin. Sylissä istuessa kaikki kiinnostaa kauempana ja etenkin papareiden näpertely on hauskaa puuhaa :)
Kissoista: meilläkin kaksi kissaa. Alkuun pyrkivät koko ajan pinnasänkyyn (kielloista huolimatta), mutta nyt ovat tajunneet että siellähän asustaa tuo pieni pahaääninen kääpiö :) Eivät siis mene lainkaan sänkyyn ja neiti saa nukkua ihan rauhassa.
Kaulapoimuista kyselin minäkin neuvoja, kun tuppaa olemaan aina auki. Täältä joku antoikin vinkin pestä ihan juoksevalla vedellä päivittäin/kylvettää useasti ja nyt kaula on paljon parempi ja pysynytkin hyvänä :) Kiitokset vaan tuon neuvon antajalle! Niin ja sinkkivoidetta täälläkin ollaan käytetty (ei kuitenkaan jo rikkoutuneelle iholle, mutta punoittavalle on oikein hyvä). Perunajauho taas on tärkkelystä ja oivallinen alusta bakteereille joten itse en sitä laittaisi.
URKILLE selänparannussäteitä ~~~~¤¤¤~~~~~ Selkää meinaa kolotella täälläkin :(
Ruokailusta: aamupalan syön, kun olen ensin syöttänyt neidin ja saanut leikin avustuksella istuskelemaan sitteriin (ei meinaisi enää millään siinä viihtyä). Päivällä mutustellaan neidin nukkuessa päikkäreitä ja iltaruokaa laitellaan isin viihdyttäessä neitiä. Alkuaikoina tuntui ettei kerennyt syömään kunnolla lainkaan, juotua tulikin sitten senkin edestä :)
MARIJOlle & Aadalle hauskaa Tampereen reissua! Meidänkin pitäisi jossakin vaiheessa lähteä kokeilemaan junalla reissaamista, jotta kesällä päästään vierailulle Oulun mummulaan.
Aamupainosta/iltapainosta: meillä sairaalassa otetaan painot aina aamulla (ennen ruokailua, wc:ssä käynnin jälkeen) ja vain tämän painon perusteella lääkäri sitten tekee muutoksia esim. lääkityksiin. Eli aamupainoa pidetään tarkimpana painona.
Vielä muutamat kyssärit:
Onkos kellään olemassa Bumbo-tuolia? Siis potan näköistä tuolia, johon tämän ikäisen naperon saa laittaa istumaan.. Jos joltain löytyy niin kokemuksia kaipaisin. Alkaa meinaa meidän napero menettää täysin malttinsa, kun ei saa vielä istua :(
Kantoliinasta: Menetin tänään hermoni pitkään kantoliinaani (5,5m) ja saksin silmämääräisesti sitä lyhemmäksi ja liian lyhyeksihän se pätkähti. Arvatkaa ottiko päähän? No nyt sitten ei auta muu kuin lähteä uuden ostoksille ja olisinkin kysellyt saako alle 4m liinalla esim. ristisidontaa aikaiseksi?
Siinäpä ne löpinät taas tältä päivältä...
- Minski & uinuva Sanni -
Vielä tänne änkään vaikka on jo puoli yö, eikä pojukaan taida nukkua... kumma kuuhaaja :)
Minski kyseli siitä bumbosta: Siskollani on sellainen ja kaipa se ihan käytännöllinen on. Käyttää sitä voi ihan siitä asti kun lapsi osaa itse kannatella hyvin päätään. Alkaa meidänki pojalla mennä hermot sitterissä istumiseen, kokoajan nostaa päätä sieltä ylös, eli tahtoo selvästikin jo istumaan. Samaa on tehnyt jo hoitopöydälläkin.
_Emppu: ei ole kuvat tulleet perille. Mutta jos kerran yhteisössä on jo kuvia Pinjasta niin ei tartte laittaa uusiksi, voin käydä siellä ihastelemassa pikkuneitiä.
Jes, tämä mamma pääsee huomenna hierojalle, ihanaa. Onkin tuo niskahartia seutu aivan jumissa pojan kanniskelusta. Mutta täytyy olla fiksu? ja ottaa ens viikolle heti uus aika, jotta tehoaa. Ainakin 5 hoitokertaa ois suosituksissa et hoito tepsii kunnolla. Rahan menoa ei voi estää. Ei onneks oo kallis hieroja, 45 min puolihieronta 10 ¿!
Messamille welcome back! Kyllä minä ainaki muistan sut hyvinkin. Joo, yhteisö on perustettu ja sinne voi anoa jäsenyyttä. Noi muut varmaan voi laittaa linkin mihin jättää hakemus, jos kiinnostuit.
Jepsis, nyt vie uni voiton tästä mammasta joten hyvää yötä
Misuli ja *kuiskaan* nukkuva Roope
röyhtäillään yhdessä! *minttusuklaan makuinen röyh*