Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUISTEN MAANANTAIJUTUT**

30.01.2006 |

Aloitetaan pinkka vaikka onkin vähän huonoja uutisia!

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pinoon pomps...

Viikonloppu vierähti taas nopeasti, eikä koneella ehtinyt juuri käydäkään. Yllättävän hiljaista täällä oli ollutkin ;)

Eilen käytiin vanhemmillani, he viettävät tänään 35 -vuotis hääpäiväänsä, ja kahviteltiin siis eilen. Pitää ottaa mallia, tosin eipä tuosta korallihäistä puutu enää kuin 33,5 vuotta..heh.

Miehen ärsyttävistä tavoista.. Täällä ne on myös niitä jo mainittuja, vaatteet jätetään lojumaan, keittiö on kuin pommin jäljiltä kokkauksen jälkeen, siivota ei voi koskaan oma-aloitteisesti. Mutta hyvät puolet kyllä vievät voiton!

Tietokoneet on meillä sijoitettuna olkkariin, sekä pöytäkone että läppäri. Kaksiossa ei ole paljon vaihtoehtoja. Makkariin konetta ei voi laittaa, kun mies tekee etätöitä ja tekee töitään, kun me pojan kanssa jo nukutaan.

Höh, nyt pää tyhjeni kommentoitavista asioista. Eikun uudestaan lukemaan!

m.elli

Vierailija
22/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva on lastattu Matiaksella! :)

Meillä yö meni hyvin vaikka kääntymäään opittiinkin eilen illalla. Esikoinenkin katsoi aivan huuli pyöreenä et mitäs toi pikkuveli nyt noin menee. Hih.

Yhteisöstä sen verran, et yritän saada sinne oman naamani kuvan pian, pitäis vaan miehen keritä auttamaan ku en osaa pienentää niitä kuvia.

Paino tippunut vaan 300 g, mut onneksi tosiaan tippunut eikä noussut. Oltiin eilen anoppilassa syömässä ja sielä oli rasvaista ruokaa ja sitten illalla söin pari pätkistä... *punastuu*

Eli KAISALLE listaan (joka oli superhieno uusilla väreillä) VMP 101,8 kg.

Pitäis lähteä pian kauppaan hakemaan esikoiselle uusia luistimia, kun olivat tarjoukses.

Moikkamoi!

Emily ja lapsoset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikolmelle: Ihana, kun mummot kauhistelevat :) Äläkä sure tuota painoasiaa, painohan saattaa vaihdella paljon yhden päivänkin aikana!

MariJon viikonloppu kuulosti todella luksukselta!

Lokaäiti: Tsemppiä rankkoihin öihin, täällä toisinaan samanlaista tunninvälein heräämistä. Viime yö meni ihan ookoosti.

Ta1kalle myös kovasti jaksamista rankkaan vaiheeseen. Toivottavasti lääkärissä selviää jotain, ja saatte helpotusta pojalle.

Ja ONNEA vielä kaikille painoaan pudottaville!

m.elli

Vierailija
24/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vaan päivitän painoni joka tänään näytti 56,8kg..Miten musta tuntuu, että vaikka paino laskee niin ei yhtään siltä näytä? jaa.. ehkäpä tuo kiinteytys tekisi hyvää :)

Nyt lähden valmistautumaan kirparikierrosta varten...

Illalla sitten enemmän..

- Minski & Sanni -

Vierailija
25/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö tekee mieli suklaata...mut ei voi syödä... :/

Täytyy munkin heti kehua tota meijän taitavaa tyttöö

SE KÄÄNTY AAMULLA MAHALTA SELÄLLEEN!!!!!

(tais kyllä ihan vahingossa vaan kaatua,mut oon siitä silti niin ylpee!)

Muuta ihmeellistä ei tänne kuulukkaan.

Joten tälläerää lopettelen näin lyhyeen!

[color=darkviolet]Spica+Neea 3kk ja 1 päivä[/color]

Vierailija
26/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullekin mun piti laittaa postia mutta tumpelona hukkasin jo osoitteen!!

laitatko vielä niin saat lupaamaani postia. =)

-nasuli

Vierailija
27/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä Julius sylissä koetan kirjottaa!Tultiin just neuvolasta,eipä ollu paljon painoa tullut viikossa lisää,90g vaan!Kyllä on verottanut mahan löysänä oleminen ja puklailut pientä:(

Tällä hetkellä siis ikää 4kk6pvää pituus 66,2cm,paino 6kg750g ja päänympärys 42cm.Hirmusesti sai kehuja lelujen käsittelystä,heti tarras kaksin käsin kiinni kun tarjottiin ja sit vaihteli kädestä toiseen...suussa välillä käyttäen:)

Ei tartte kuitenkaan painosta olla huolissaan kuulema.Puklailun vähentämiseksi suositteli th kokeilla perunaa 2tl päivässä...auttaa kuulema monilla..

Pitänee sitä joku päivä testata...Muutenkin jo ruvennut mietityttämään että näinköhän sinne 6kk täysimetän sittenkään...mut katellaan!

Meilläkin nyt jo useempi yö herätty tissille vähän väliä..eilen eka pätkä 3h sit 1-2 tunnin välein ylös:( Vähän väsyttäs!

Th suositteli että siirrettäs Julius nukkumaan omaan huoneeseensa,tähän asti nukkunut pinnasängyssä meidän sängyn vieressä.Ollaan tätä jo jonkin aikaa itsekin mietitty kun tuntuu olevan sen verran herkkäuninen tää meidän jätkä!Ja meillä kun on makkarit vastakkain niin kuulee hyvin jos alkaa itkemään jne...mut ei sit aina heräis meidän sängyn narinaan ja isäsä yölliseen yskimiseen ja piereskelyyn jne:)

Julius lähti eilen eka kertaa ihan pienellä avustuksella ryömimään!Jalkoja on jo pitkään koukistellu silleen kun liikkeelle lähtis ja nyt eilen oppi liikuttamaan käsiä eteenpäin vuorotellen!Äiti piti kättä jalkojen takaa hiukan tukena että sai siitä vauhtia:D

Nytpä rusautettiin sit kakat tässä mun sylissä joten pitänee lähtee vaipan vaihtoon!

Blacka ja kakkapylly Julius

Vierailija
28/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEIDÄN MUIDEN MUSSUKAT :) eihän Sampo muuten pääse kyytiin!!

m.elli ja muut -en käsitä mikä mussa on kun en mielestäni näytä niin kärsivältä lasten kanssa liikkuessani, iloisella mielellä eilenkin, mut silti ne mummot jaksaa päivitellä.. oonksmä sit niin penskan näkönen..?

Ei mut nyt on kiiru, palailen!

Vierailija
29/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nimittäin aattelin kohta huitasta kitusiin!!

No eipähän tästä nyt tuu mittään. Mun tarvinnee kait sitten myös änkeytyä takaisin sinne yhteisöön, kun on niin hinku kaikilla nähdä kuvia Pinjasta :) Musta itestäni ei oo kyllä oikeen minkäänlaisia kuvia, kun yleensä on kuvattu vaan noita lapsia. Ja jos jossain vilahdan niin sit oon ihan rähjä ja joku yökkäri vaan päällä ;D Mutta laittasko joku nyt sit sen osoitteen vielä, jotta pääsen siitä suoraan jättään hakemuksen?!

Ja [b]Misulille[/b] voin kyllä laittaa illalla vielä postia ihan henk.koht. :)

Oon iltaan saakka mun porukoilla (mies iltavuorossa) joten ihan hetkeen en pääse niitä kuvia laittelemaan.

Enkä pääse s-postiinkaan kattoo [b]Nasulin[/b] laittamia kuvia, joten niitäkin pääsen ihailemaan vasta illalla :)

Juu. Ja olen sitten siellä yhteisössä nickillä [b]Nicsu33[/b] jahka joku (eli Blacka :D) mut sinne hyväksyy!

Vierailija
30/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta mutta totta paino oli tippunut puoli kiloa kaikesta mässäilystä huolimatta!Eli päivitystä myös mun kohdalle;paino nyt 85kg!

Vierailija
31/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHILLÄ ;-P

Joo, unohtui vaan sanoa että Pinjakin on muutamana menneenä yönä heränny aika useasti... oisko sit jotain tiheän imun kautta, vai johtuisko kääntyilystä, vai mikähän kumma... mutta näemmä sitä oli täällä useammallakin, eli nou hätä.

Emppu-Omppu

Vierailija
32/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut paino puonnut yhtään, eikä kyllä noussutkaan :O

Elikkäs mun listaan ei tartte päivityksiä tehdä, VMP edelleen 69. Kiitos.

Eipä tänne ihmeitä muuten, hauskaa päivää itse kullekin!

Päippy

Vierailija
33/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuosta BLACKAn Juliuksesta mieleen..reipas pieni mies! =)

meillä Aurora ei vielä havittele leluja,käsiään kyllä syö ja esim.harsoa vie suuhun.

laiva on lastattu KORTSUILLA!! ;)

Vierailija
34/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä kumma tota pikkumiestä riivaa?!! Nykyisin nukkuu päiväunet vaunuissa ulkona TODELLA levottomasti. Puoli tuntia nukahtamisesta alkaa pyöriminen, itkuisuus jne. Koko ajan saa ravata vaunuilla laittamsaa tutia suuhun. Ennen ei tätä ongelmaa ollut. Nukkui ihan kivasti 3-4 h yhteen pötköön. Kuuma/kylmä ei mielestäni pojalla ole, eikä nälänkään pitäisi vaivata. En voi keskittyä kunnolla kotihommiinkaan kun koko ajan saa ravata ulkona.

Onko muiden vauvoilla vastaavaa ja osaatteko neuvoa mitä pitäis tehdä?

T:Hemulii_i

Vierailija
35/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasuli: meillä tartutaan joihinkin " helppoihin" leluihin eli mistä hyvä saada kiinni. Ja harsoon. AAARRGGHHHH, taas huuto käy.

Vierailija
36/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laiva on lastattu mustikoilla:)

ai että olen onnellinen...vaaka näytti tänään 62kg...viikossa pudonnut 900g ja kokonaisuudessaan 4.1kg. eli VMP 62kg.

tänne ei kuulu oikeastaan mitään uutta. aamupäivällä käytiin muskarissa. huomenna tulee kaveri ja sen 2v poika käymään..saa esikoinen leikkikaverin:)

hauskaa alkanutta viikkoa kaikille ja laihduttajat ei sorruta herkkuihin muulloin kun karkkipäivänä:)

-äiti24v, poika 1½v ja tyttö 3kk5pv.-

Vierailija
37/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on krooninen vauvakuume...mut nyt nää kaks lasta saa riittä...ainakin seuraavat viis vuotta;) onneks lähipiiriin on tulossa vauvoja joita voi sit käydä ihastelemassa. miehen veljen vaimolla la 17.2, kaverilla la 10.4 ja toisella kaverilla la 14.7 ja lisäksi kolme kaveria yrittää tulla raskaaksi...

Vierailija
38/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en ole kerennyt pinoa lukeen mutta kommentoin sitten myöhemmini!Luen sen sitten myöhemmini:)Kun meen Marthan kanssa lekuriin uudestaan...klo.13.15 on aika.

Yskä vaivaa edelleen ja on pahentunut siten että välistä on hengenahdistusta:(Ab kuuri loppune tänään ja ei ole kyllä mitään tolkkua ollut joten on joko jotain muuta tai sitten vaan virus.

Yskä vaan vaikutta sellaiselta kun pojallani oli vauvana ennen kun sai infektioastma diagnoosin:(No toivotaan ettei Marthalla näin paha ole.

Mutta nyt meen laittautumaan...pitäisi kohta päästä ulos ovesta jotta emme myöhästy.

Tulen myöhemmini takaisiin kertomaan mitä saatiin selville.Ja kommentoimaan myös kuhan kerkeen lueskella :)

Andromeeda ja Martha(vielläkin yskivä)

Vierailija
39/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun paljon onnea kaikille " kääntyilijöille" (heti muistan ainakin Spican ja Emilyn vauvat.. oliko muita..) ja Blackan Juliukselle ryömiskelyistä.

Kuulostaa BLACKA nuo teidän yöt aivan meidän öiltä. Meilläkin on yleensä alkuun 3 tunnin unet ja sen jälkeen heräillään 1-2 tunnin välein.. paitsi, että viime yö heräiltiin taas puolen tunnin välein.. ei paljon naurata ei :( Minäkin just viime yönä mietin, että herääköhän tuo tyttö meidän liikkumisten takia. Olin ite hereillä ja joka kerta kun mies käänsi kylkeä niin myös tyttö heräsi. Mutta kun sitä ei voi laittaa eri huoneeseenkaan. Meillä on makkareiden välissä " aula" , joten pitäis pitää väliovet auki. Se ei taas käy, sillä meillä on kaksi kissaa ja kuka niitä kaiket yöt vahtii, että meneekö ne vauvan sänkyyn. En oikein tiiä mikä tähän ratkaisuksi.. tietäiskö joku? Ei viittis niitä miukujakaan teljetä jonnekin yöksi.

Jaksamista TA1KALLEKIN! Toivottavasti löytyy apu lääkäristä. Jaksuja myös LOKAÄIDILLE! Ja kaikille meille, joiden vauvat ei nuku!

NASULI laitoin sulle postia, laita sit paluupostissa kuvat. En viitti tänne laittaa tuota yahoon osoitetta, kun siinä näkyy koko nimi.

MARIJO77 ihanan kuuloinen viikonloppu sulla! Jospa meilläkin vielä joskus..

Tietokone meillä on työhuoneessa. Se tosin lähtee lähitulevaisuudessa vierashuoneeseen/kisujen huoneeseen (ovat omineet sen itselleen), koska teemme työhuoneesta Alissalle huoneen tulevaisuudessa.

MIEHEN ÄRSYTTÄVIÄ TAPOJA on ainakin ykkösenä se, että se on niiiiiiin hidas.. joka asia vie tunteja ja ollaan AINA myöhässä joka paikasta sen takia.. ja ja.. eipä muuten tule mieleen muuta! Ennen oli se, että jätti esim. tiskit aina altaaseen ja pannut yms. pesemättä, mutta vauvan tultua on alkanut ihan oma-aloitteisesti tehdä kaikkea. Oikea kultakimpale mieheksi! *lovena*

Ollaan vielä tämä päivä mun vanhempien luona kyläilemässä ja hauskan kuuloista kun mun äiti tuolla olkkarissa makoilee Alissan kanssa lattialla. Koutsaa sitä mielettömästi kääntymään mahalleen.. sekunttikello vaan puuttuu kädestä :) Kovastihan tuo vänkääkin, mutta vielä puuttuu se viimeinen puristus.

Vierailija
40/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasuli :)))) oot hassu :D Nassu-hassu