Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUISTEN MAANANTAIJUTUT**

30.01.2006 |

Aloitetaan pinkka vaikka onkin vähän huonoja uutisia!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut vastustaa.

Vierailija
62/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaan tekee niin kamalasti mieli tryffeleitä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennajo: ;D

Coppola: Kokeile ensin sitä talkkia/pottujauhoa. Jos ei tehoa ni sit sinkkiä seuraavaks. Meillä on kyllä tehonnu ihan pelkkä talkkikin niihin kaulapoimuhaavaumiin. Peppuun laitan joskus sinkkiä (+ talkkia päälle) jos on pahemmannäköinen hinkkautuma. Mutta yleensä siis koitan ensin ilman voiteita, kun ne kuitenkin hautuu (vaipassa ja just siellä kaulapoimuissa..)

Vierailija
64/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeesta: huomasin itsellanikin samaisen tilan tossa muutama viikko sitten. Tuli jotenkin ikava sita masua, niita potkuja, oudon hehkeaa oloa jne, jopa sita lyllertamista! Mutta sitten muistin kuinka paljon raskauden loppuvaiheessa vaan odotti sen pienen syntymista, kuinka aina piti miettia voiko tata ja tata syoda jne. Ja nyt haluan nauttia tasta pienokaisesta ja keskittya haneen ennen kuin seuraavaa ruvetaan yrittamaan. Mutta siis ymmarran hyvin vauvakuumeen jos tassa vaiheessa:)

Huonosta nukkumisesta: olen kuullut joiltakin aideilta etta vauvan lahestyessa 4kk:n ikaa rupeaa youni taas huonontumaan. Meilla ainakin niin kaynyt ja teksteista tulee sellainen olo, etta muillakin havaittu samaa. Maitoa tulee mulla ainakin hyvin, voisiko olla, etta isokaan maara maitoa ei pida vauvaa tyytyvaisena yhta pitkaan? Olisiko aika kokeilla kiinteiden maistelua?Tytto kohta 4kk.

Mahallaan olosta: kiva huomata, ettei muillakaan aina tuo mahallaan olo houkuta. Ollaan treenattu epasaanollisen sannollisesti tyttoa mahallaan janyt vihdoin ymmartanyt jattaa " lentamisen" vahemmalle ja ottanut kadet eteen tueksi.Nain saa hengitettya ilman suurempia vaivoja ja huomaa etta hei,kylla taa masulla olo onkin ihan kivaa! Eli hiljaa hyvaa tulee!

Ja lopuksi : laiva on lastattu margariitoilla!

BT ja tytto

Vierailija
65/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti taas,aurora hermoilee..

eli PULINA:juu meillä on tuo Oskari-mopsi.kaksi vuotias on ja aika iso ja lihava..tosi helppo tapaus ja lepponen luonteeltaan,vaikka ei kadulla välttämättä kaikkia vieraita miehiä sulatakaan..koirista tykkää kaikista.

millainen haukku Topi on luonteeltaan?

piti kysymäni onko muita jotka on koukussa pepsi maxiin?

ite oon juonu sitä" kahvin korvikkeena" vuosikaudet.niin hyvvää ja kaloreita nolla!uus cappucinon makunen on myös yllättävän hyvää vaikka kahvia en juoda osaakaan..

nyt riisipuuron tekoon!

-nasuli

Vierailija
66/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat tuli perille, tänks! Ilmoitin myös tuolla sun " kämmäilypinkassa" ;)

Ihana trinsessa teillä!

Tyttö karjuu, pakko juosta!

Vierailija
67/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennajo;laitoin sulle sähköpostia,käys kurkkaan;)

Mä sit päätin järjestellä täällä kun Julius nukku päikkäreitä!Kannoin sen pinnasängyn nyt J:n omaan huoneeseen,katotaan onko mitään apua yöuniin!Muutenkin sit innostuin vähän siivoomaan!

Nyt syön jätskiä,kohta pitäs ruveta tekemään se fysioterapeutin mulle suunnittelema jumppa!Ei kyllä jaksas yhtään,mut pakko!

Nyt pitää lähtee antamaan tissiä...vaihteeks!

Vierailija
68/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=blue]Laiva on lastattu Mielettömillä Meloneilla[/b][/color], kun ei hootakaan saa käyttää: silloin oisin lastannu laivan

Hillittömillä Hinkeillä

;D!

Mulla tippuu varmaan paino kolme kiloa, kun nää tissit lähtee....sitä odotellessa :D...

DoDii, nyt se on sitten punnitus tehty:

--<-<-@ [b]Paino oli tippunut 69,2 kiloon!!![/b] --<-<-@ (aamupaino oli 68, mutta sitä EI kirjata)

*taputtaa itseään olkapäälle*

Sitähän vois kesällä olla jo ihan ihmisten mitoissa, JOS tätä vauhtia tippuis. Mutta tiedän kyllä, että ne on vaan ne eka kilot, mitkä nopeeta lähtee :(. [b]TSEMPPIÄ KAIKILLE LAIHDUTTAJILLE UUTEEN VIIKKOON!!![/b]

Mut nyt lähden Eemilin kanssa höpötteleen kun mies ja tyttökin ovat temppukerhossa. [b]

BTW: Onks MiuMauta näkyny?[/b]

:-O

*Vallu*

[b][color=red]P.S MUISTAKAA LISÄTÄ KUVANNE YHTEISÖÖN, ENNEN KUIN SAATTE KANGÄN KUVAN TAKAMUKSEENNE!!!!!!![/b][/color] Kuvan viimeinen jättöpv. oli 5.2!!!! Kuva siis myös ÄIDISTÄ!

Vierailija
69/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kans koukussa Pepsi Maxiin. Ja Batteryyn, mutta sitä ei saanut juoda odotusaikana :(

Vierailija
70/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laiva lastataan munkeilla!

Niinpä niin, poitsu nukkui 2,5 h monien tutin tippumisien jälkeen. No, katsellaan jospa tämä olisi vain jokin kausi...*toiveajattelua*

Kaulapoimu meinaa meidänkin pojalla punoittaa, muttei iho vielä rikki. Perunajauhoja käytän nivusiin ja ajattelin laittaa kaulaankin.

Kovasti on laivaa lastattu herkuilla, kunhan ei menis oikeesti parempiin suihin. Itse tosiaan söin sulkaakääretorttua...mutta tälle viikolle se sai luvan olla ainut herkkukerta. (toivon mukaan)

Tänään juon kyllä yhden saunasiiderin! En ole sidukkaa juonut piiiiitkiiin aikoihin. Olen enemmän oluen ystävä. Siiderit on niin makeita. Hö, taas alkomahoolista juttua.

eipä mulla ole tärkeempää, joten lähden tästä pojan kanssa leikkimään. Huomiseen!

Hemulii_i

Vierailija
71/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiva on lastattu maantieauralla;)

äiti3:lle: tein nyt sämpylöitä=seesaminsiemeniä, pellavansiem., hunajaa, kuminaa ja sämp.jauhoja. kiitti vinkistä tuli todel hyviä. ja pullaakin, olen n. 10v. leiponut enemmän ja vähemmän ja ekat pullat ja sämp.onnistui nyt. jee...

painonpudottajille ruusuja ja meille pullahiirille vielä isompi puska tulppaaneja:)

voimia pikku sairastelijoille.

meillä teitokone on millon missäkin(kannettava, ferrari) pakko oli sanoo ku sain viime vuonna mieheltä hääpäivä lahjaski.

Aleksilla on yskää tullut, hengitys krohisee kovasti, millonkas lääkäriin pitää mennä näin pienen kanssa jos henki ei rupee kunnolla kulkee ilman rohinoita? Kamala kuunnella kun ei voi mitenkään auttaa. Yöksi aattelin laittaa sängyn päätyä pystympään asentoon jos se helppais??!

Kivaa maanantai illan jatkoa

annu

Vierailija
72/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpas tässä muna mieleen kun kotiuduin pumpista nälkäisenä..

Kaulapoimuasiaa piti kommentoimani eli meidän poimu-Aadalla, jolla on ollut kaksoisleukakin syntymästään saakka, kaulapoimu oli sangen ongelmallinen. Kokeilin jos vaikka mitä,.rasvat ja talkit (talkki muuten paakkuuntuu helposti sinne poimuihin) ja ainoa rasva joka ei jää sinne hautumaan on sinkkivoide. Ja tällä hetkellä poimu on pysynyt kurissa ja nuhteessa parhaiten niin, että kiepautan Aadan masulleen hoitopöydällä, nostan ensimmäisen, toisen ja kolmannen leuan ja pyyhin kosteuspyyhkeellä poimut. Sitten annan neidon vielä hetken kuivatella ennenkuin jatketaan matkaa. Isänsä esittää aina toiveita, josko tyttö jo kasvattaisi itselleen kaulan, mutta kai se keskittyy ensin noihin leukoihin..;)

Mutta joo, nyt lähden katsastamaan tarvittavia kampsuja meidän Tampereen reissulle.

Ei muuta kun onnea ruusuista ja kääntymisistä ja pikaisia paranemisia pikku potilaille!!!

MariJo & Aada

Vierailija
73/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi on semmonen aikast iso kans ja lepposa luonne kans.Miehistä ja joistain naisista ei oikein välitä vaan tuppaa murisemaan tms. Aivan ihana on ja aina ottaa vastaan iloisesti ku sinne menee kylään :)

Vierailija
74/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: mitä ehditte syödä päivän aikana kun ootte kaksin vauvan kans kotona?

Aamulla, kun poika herää 8-9 aikaan annan sille ekana maitoa ja sitten laitan kaukaloon istumaan ja syön itse aamupuuron.

Jos telkasta tulee piirrettyjä annan sen katella niitä, jotta saan syötyä. Koska muuten mun verensokeri laskee jos en syö

2-3 tunnin välein. Kun sitten poika menee nukkumaan päikkäreitä 11-12 aikaan alan tekeen ruokaa ja syön sitten hänen

nukkuessa. Sekä nautin silloin myös kahvin, rauhassa.

[b]Gallup:[/b] Miten onnistut käymään vessassa rauhassa? =) Jos siis kaksin vauvan kanssa kotona.

Mä laitan sen kaukaloon ja otan vessaan mukaan! :)

[b]

Laiva on lastattu Mielettömillä Meloneilla.

[/b] Tää on päivän paras =D heh heh heh

[b]Valencia:[/b] Miksi ei aamupainoa??? Sehän on ns. oikea paino, kun aamulla herää ja käypi pissillä ja menee sit puntariin.

Näin mä ainakin teen. Vaikka jokainen tavallaan :)

Mä oon täällä vaan [color=red]yhtä suurta hymyä[/color] =D ... kiitos miehelle!!! ;-D

[color=darkorange]Ja päivitetty painotaulukko seuraa perästä.[/color]

Kaisa ja Niko -hymy poika-

Vierailija
75/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]

LP 65kg TP 60kg VMP 64,0 ***

[b][color=blue]blacka[/b]

LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,0kg ***

[b][color=green]Emily78[/b]

LP 106,4kg TP 90kg VMP 101,8 kg ***

[b][color=red]Emppu[/b]

LP 67kg TP <60kg VMP 64,6kg ***

[b][color=brown]hennajo[/b]

LP 62,1kg TP 55kg VMP 61,4 kg kg ***

[b][color=violet]Kaisa1977[/b]

LP 82kg TP 65kg VMP 84,3kg ###

[b][color=orange]mamiko[/b]

LP 66,1kg TP 55kg VMP 62,0kg ***

[b][color=green]Minski-78[/b]

LP 60kg TP 55kg VMP 56,8kg ***

[b][color=pink]Nelliina05[/b]

LP 81kg TP 65-68kg VMP

[b][color=darkyellow]NikkeH[/b]

LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***

[b][color=darkred]Päippy71[/b]

LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***

[b][color=darkblue]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg ***

[b][color=darkgreen]Vallu[/b]

LP 72kg TP n. 60kg VMP 69,2kg ***

[b][color=black]Waimo72[/b]

LP 85kg TP 65kg VMP 82,6kg kg ***

[b][color=fuscia]äitikolmelle[/b]

LP 68kg TP 60-63kg VMP 62,5kg ***

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]

Vierailija
76/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori etten tullu kommentoineeks oikein mitään juttuja tänään. Pikkusen ollut masista ilmassa.. no mut se naapurin vauva oli ihana!

MariJo se taas laittoi naurattamaan :) mä oon varmaan missannu jotain mut miks meette Tampereelle? Mehän lähdetään sinne keskiviikkona lomailemaan ja ollaan viikko; niimpä pääsen hienosti tapaamiseenkin, mitä siis odotetaan innokkaan jännittyneenä.

Annu -kiva että sait hyviä sämpylöitä! Oon mäki nyt aika innostunut kun sain onnistumaan (oon aika käsi just pullanki kanssa..)

Nasuli -juon kyllä mielellään Pepsi Maxia! Yritän kyllä limunjuontia vähentää, vaik toisaalta tuossa juomassa nyt ei suuria " vikoja" ole :)

Jesh, yritetään palata ruotuun huomenissa. Eikun laittamaan iltahommat loppuun, kun olis vaihteeks huomenna yksinhuoltajapäivä..

äiti kolmelle ja suloinen Sampo, joka pärisee sitä kovempaan ääneen mitä enemmän alkaa hermostuttaa

Vierailija
77/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Miksi ei aamupainoa???[/b]

***Siksi, kun mulla on tapana syödäkin päivällä ;D. Eli ihminenhän on sitä, mitä syö ja vaaka näyttää sen, mitä muutkin näkee. Haluan sen TODELLISEN painon sinne ylös, kun enhän mä oikeesti paina 68:aa vaan just sen 69.2, aamupaino on aina vähemmän. Huh, onpas hankala selittää............

Vierailija
78/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään Aadan kans Tampereelle kyläilemään äippälomalla olevan ystäväni luokse pariks päiväks. Tai tullaan siis ke-iltana kotiin kun Aadalla on torstaiaamuna lääkärineuvola. Eli ei päästä kuokkimaan Tampereen tapaamiseen..niin tai tiedä nyt kuokkimisesta kun juureni juontavat kyllä sinne eli olen viettänyt Taysissa täysihoidossa elämäni ensimmäisen viikon tarkallee ottaen 5 päivää vajaat 29 vuotta sitten..

Mutta näin..

Kassit pakattuina, MariJo ja unipussissaan uinuva Aada

Vierailija
79/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaunuilemassa iltapäivällä (Prismassa irtokarkkeja ostamassa säkillisen) ja sen jälkeen käytiin saunassa. Aaah, ihana olo :)

Onko muilla kylvettämisen kans vaikeuksia nykyään kun vauvat liikkuu niin paljon. Minusta tuntuu että tää lähtee lentoon välillä! Kädet ja jalat vispaa niin mahoton ja välillä ponnistaa oikein ammeen reunoilta jaloilla. Saa olla varovainen.... Tuntuu että sais olla toisetkin kädet apuna. Ehkä se sitten helpottaa kun voi istuttaa.

*röyh* ;)

Vierailija
80/87 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin jo riemuita kun aurora joi tuttipullosta reilun desin nannia ja sammu kuin saunalyhty..nukkui sitten vartin ja nyt on jo kärvimässä mun sylissä..voi toista..ja voi kun meilläkin nukuttais nuo yöt!

MISULIko se oli joka kyseli miten ehditte syödä..minä ainakin liiankin hyvin,esim.just äsken marianne paloja melkein koko pussin.. ;)

ei vais,oon niin tottunu tähän härdelliin että saan kyllä yleensä pyöritettyä ihan hyvin koko systeemiä.

mitäs muuta..palaan lukemaan välillä pinoa..