Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua hävettää ulkosuomalaisena tämä äänestystulos!

Vierailija
29.01.2006 |

Mua hävettää, että täällä tekstitv:llä lukee, että Suomi valitsi jälleen sossupressan konservatiivisen vastaehdokkaan sijaan.

Mua hävettää, että Suomea maailmalla edustaa tyylitön, äyskivä, vanha kommarinainen.

Mua hävettää, että edelleen kuvitellaan Suomen olevan osa Venäjää tai vähintään erittäin samankaltainen ja hyvissä väleissä.

Mua hävettää!!!

Pitäisköhän anoo tämän maan kansalaisuutta?! En haluu kuulua sosialistiseen Suomeen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko joku eteläeurooppalainen taksikuski Suomen kuuluvan Venäjään? Alentaako se ap jotenkin sun ihmisarvoos? Eiköhän se pääasia ole kuitenkin se että Suomi ON itsenäinen tasavalta. Ja presidentti valittu suoralla rehellisellä kansanäänestyksellä. Turha siitä tuloksesta enää on vinkua.

Terveisin toinen ulkomamma maapallon toiselta puolelta

Vierailija
22/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ulkosuomalainen Italiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tuloksella Suomella ei ole minulle enää mitään annettavaa. Olin todella pettynyt Suomen kansaan, tai siihen puolikkaaseen, joka äänesti Halosta.

Vierailija
24/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan Englannissakin Blair ja Labour-puolue vallassa, eikä siellä kukaan taida pelätä sosialismin nousua päinvastoin Blairhän on kyykyttänyt köyhiä kunnolla Englannissa.

Hänen serkkunsa oli kertonut, että siellä terveydenhuolto toimii paremmin kuin Suomessa. Mieheni serkku ei tietysti ole pakolainen, mutta kuulemma pakolaisillekin hoito toimii heti ja erityisen hyvin, jos he sairastuvat. Hän asuu Lontoossa ja on asunut siellä jo 15 vuotta.

Vierailija
25/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

luuleeko joku eteläeurooppalainen taksikuski Suomen kuuluvan Venäjään? Alentaako se ap jotenkin sun ihmisarvoos? Eiköhän se pääasia ole kuitenkin se että Suomi ON itsenäinen tasavalta. Ja presidentti valittu suoralla rehellisellä kansanäänestyksellä. Turha siitä tuloksesta enää on vinkua.

Terveisin toinen ulkomamma maapallon toiselta puolelta

Ehkä Palestiina ei ole itsenäinen valtio, mutta ainakin vaalit olivat demokraattiset. Mielestäni ei sielläkään ulkovaltojen tarvitse sotkeutua tulokseen.

Vierailija
26/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita tekemista silla demokraattisuudella on niin Halosen kuin Hamasinkaan mainiouden kanssa?

Vierailija
27/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei varmasti olla tuttuja!

Vierailija
28/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi meidän pitäisi pyydellä anteeksi sinun ulkomaalaisten tuttaviesi kehnoa sivistystasoa?

Venäjä ei nykyisin ole sosialismia nähnytkään, Suomesta puhumattakaan. Hieno presidentti ja hyvä tulos, nyt loppuu tämä uusliberalistinen konservatiivivingutus. Ottaako pannuun kun Karl Roven opit eivät mene läpi kaikkialla maailmassa?

Vierailija
29/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nyt pari vuotta väitellyt itseni kanssa siitä, hakeako kotimaani kansalaisuutta vaiko ei. Tämä taisi nyt osoittaa (yhtenä asiana monesta), että olen kyllä niin vieraantunut synnyinmaastani, että voin huoletta tehdä kotimaastani isänmaani.

Vierailija
30/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut kolmessa maassa, eikä missään niistä ole kuviteltu Suomen kuuluvan Venäjään. :-D

Mm. japanilaiset, eteläkorealaiset ja jenkkiläiset tuttuni yhdistävä Suomen nimenomaan edistykselliseen hyvinvointiin ja naisten hyvään asemaan. Ja tietysti xylitoli-purkkaan. Nämä käsitykset ovat tietysti vahvistuneet, kun ovat päässeet tutustumaan Suomeen paremmin.

Ja toisaalta, jos jossain päin maailmaan kuvitellaan Suomen olevan osa Venäjää, niin mitä sitten? Saulin valinta tuskin olisi asiaa muuttanut mihinkään suuntaan.

Kyllä olette katkeria.

Onneksi parempi voitti.

Vierailija
31/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tiedätte itse jostain esim. Uudesta-Seelannista? Tai oikeasti Unkarista, Irlannista, Puolasta jne? Kuka niissä on presidenttinä? Tai edes ulkonäöltä, tummatukainen, nainen, vaalea, pisamanaama? Mikä oli sen intiaanin nimi, joka valittiin presidentiksi jossain Etelä-Amerikassa, mitenkä he häpeää, kun heidän presidentinsä oli pukeutunut neuleeseen puvun sijaan? Vai häpeävätkö? Tai mikä oli sen naisen nimi joka valittiin Chilessä presidentiksi vai valittiinko? Kuka on Schöderin seuraaja ja minkälainen käsilaukku hänellä on?

Vierailija
32/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kaikki nämä. Hyviä kysymyksiä.

Vierailija
33/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis siitä että tässä maassa ei kärsitä markkinatalouden pyörittämien maiden tapaan hirvittävästä köyhyydestä ja asuta slummeissa...

Vierailija
34/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto, niin ei tarvitse hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi