Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Noloin tilanne/paikka jossa olet ripuloinut tai yrjönnyt

Vierailija
03.02.2007 |

tuli tosta pieruketjusta mieleen... itellä siihen kirjotinkin ton new yorkin kentän....

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin liikkeessä, niin olo oli kohtuullinen, mutta kun piti pysähtyä niin heti tuli kauhea olo. Piti siis pysähtyä liikennevaloihin, lähellä kotia onneksi. Pääsin tien yli ja oksensin viereiseen pensaikkoon ja samalla en pystynyt pidätteleen vaan tuli aivan hirveät ripulit housuun. Lähdin mahd. lujaa polkeen kotiin ja kotiovella ovet oli lukossa, samaan aikaan kun ajoin pihaan ajoi joku vieras auto siihen. Syöksyin alta pois ja vedin oven äkkiä perässä kiinni, kuulin kuinka se auton kuljettaja hakkas ovea perässä ulkona...

Vierailija
22/56 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla ku kotona...sillon olin 18 vuotis synttäreitäni juhlimassa kaverin kans, ja otettiin hieman pohjia ennen ku mihkään lähettiin..ensin alaoven eteen, onneksi ulos, sit bussipysäkillä, kaupunki bussissa (se oli noloa!!), mentiin siitä pikaravintolaan syömään, siellä oksensin lattialle, lopuksi sitten kun oltiin baarin päästy, suoraan vessaan oksentaan..mutta olo oli sen jälkeen parempi, eikä baarissa mennyt rahaa, ku en juonut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä nyt sitten jonotella. Ja kivat lemut kun tuli siitä pikku hyysistä.

Vierailija
24/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Englannissa ja sovimme ravintolaan menosta mieheni tyokaverin ja hanen vaimonsa kanssa. No kun ne saapui paikalle, oli mies jo kannissa, olivat kuulemma istuneet pubissa kattomassa jalkapalloa koko iltapaivan. Ei todellakaan olisi enaa lisaa kaljaa tarvinnut, mutta eikun tilasi toisen tuopin ennen kuin edes paasimme tilaamaan ja viela toisen kun odottelimme ruokaa.

Sitten sanoi, etta menee vessaan ja hoiperteli sinne ravintolan peralle. Meni 20 minuuttia, sitten puoli tuntia, ja sitten meidan ruoka tuli. Me alettiin syomaan, herran puoliso niin vaivautuneen oloinen etta. Selitteli, etta se on tanaan palanut auringossa ja siksi on alkoholi vaikuttanut vahan voimakkaammin. Just joo. Enivei, mieheni sitten sanoi, etta menee sinne koputtelemaan ovelle, ja kysymaan onko se ok.

Mieheni palatessaan sanoi, etta siella oli aika sotku, ja se oli kohta tulossa sielta ulos. Myohemmin sitten kertoi, etta se mies oli ripuloinut ympari ponttoa ja lattialle, oli sita harjalla ja vessapaperilla koittanut siivota, koska paskaa oli seinia myoten vessankopissa. Oli tukkinut ponton, koska lattia tulvi vetta ja paskaa, ja sitten oli oksentanut paalleen, ja istui sammuneena vessan nurkassa housut kintuissa. Se istui siella vessassa koko sen ajan kun oltiin ravintolassa, ja mun miehen piti viela puoliksi kantaa se taksiin. En tieda tajusiko edes haveta, ei kuulemma muista siita mitaan. Hyva niin.

Vierailija
25/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut myöntämään itselleni että ois parempi lähteä vessaan... Olipa sit kiva niillä ripulihousuilla mennä bussilla kotiin, varmaan haisin aika hyvälle.

Vierailija
26/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohivoileivän...huono idea. Kun päästiin koneeseen ja kone lähti rullailemaan kohti kiitorataa, niin alko tuntumaan oudolta. Sitten nousussa, kun kone oli aivan kallellaan sanoin vierustoverilleni " excuse me" ja lähdin juoksemaan vessaan..huh. Stuertti yritti selitellä mulle, ettei voinut mennä vessaan, mutta huusin sille, et usko mua, on pakko! Sinne vaan ja kummastakin päästä pönttöön ja lavuaariin. Oli NIIN noloa. Kun tulin ulos se samainen stuertti sanoi varaavansa tämän vessan mulle..." let`s say for two hours?" ja opetti mut avaamaan sen, kun se oli " leikisti" varattu. NOLOA...toi mulle vielä hiilitabletteja paikalleni....vierustoveri pelästy joka kerta kun liikahdinkin.

Toinen juttu ei tapahtunut mulle, mutta kerran H&M:n sovituskoppijonossa alkoi haista p*ska ja ihmeteltiin kaverin kanssa, et mitä tää on. No sitten sieltä tuli yks narkkarikakkapylly ulos, joka oli paskannut sovariin...great. Meinas tulla yrjö.

Vierailija
27/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli nopea lähtö kotiin

Vierailija
28/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lohivoileivän...huono idea. Kun päästiin koneeseen ja kone lähti rullailemaan kohti kiitorataa, niin alko tuntumaan oudolta. Sitten nousussa, kun kone oli aivan kallellaan sanoin vierustoverilleni " excuse me" ja lähdin juoksemaan vessaan..huh. Stuertti yritti selitellä mulle, ettei voinut mennä vessaan, mutta huusin sille, et usko mua, on pakko! Sinne vaan ja kummastakin päästä pönttöön ja lavuaariin. Oli NIIN noloa. Kun tulin ulos se samainen stuertti sanoi varaavansa tämän vessan mulle..." let`s say for two hours?" ja opetti mut avaamaan sen, kun se oli " leikisti" varattu. NOLOA...toi mulle vielä hiilitabletteja paikalleni....vierustoveri pelästy joka kerta kun liikahdinkin.

Tosi kiva stuertti sulle sattui sinne lennolle kun noin hyvin piti huolta :)

Vierailija
29/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
30/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä aivan katketakseni, mikähän siinä on, kun tuo kakkahuumori on parasta huumoria?!? Tosin noissa tilanteissa ei kyllä varmasti ole naurattanut sillä hetkellä...

Vierailija
31/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapetillä nukkujaa kävi sääliksi, mutta minkäs teet, kun pikku pakko oli vetää ravintolavaunussa järjettömät perseet.

Vierailija
32/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin ruuhkabussilla.

Olo oli ollut heikko jo monta tuntia, mutta ajattelin sen olevan vain väsymystä tms. vastaavaa. Kesken bussimatkan iski tajutoman paha olo, valahdin varmaankin kalman kalpeaksi ja tuskanhiki kirposi otsalle. Yritin pidätellä oksennusta, mutta lopulta oli pakko painaa bussin pysäytysnappia. Pääsin juuri ja juuri vaunujen kanssa ulos bussista kun oksennus tuli.

Tuntui, että koko bussillinen ihmisiä tuijottaa minua kun yökin bussipysäkin puskaan. Näytin varmaankin enemmän krapulaiselta kuin vatsatautiselta :(.

Jatkoin matkaa seuraavalla bussilla ja ehdin onneksi kotiin ennen seuraavaa oksennusta.

Vierailija
33/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosi nolona ja pyytelin kamalasti anteeksi, kuski vaan totes et kuule elä turhaan pyydä anteeks, sä sentään varoitit ja ehti pysähtyä pysäkille, kun ihmiset yleensä vaan oksentaa sinne autoon.

Pikkujoulut siis kyseessä ja kolme lasia viiniä jonka jälkeen työkaverit joutu auttaan mut taksiin, aika noloa siis. Kuka ny kolmesta lasista tulee kantokuntoon, en tiä mikä vaivas just sinä päivänä.

Vierailija
34/56 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä vähän hiprakassa juhannusjuhlista. Voi, että kun mua hävetti.

Vierailija
35/56 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa koulusta bussilla ja koko tuon päivän oli ollut huono olo ja oksettanut. No , kun siinä bussissa matkasin ja tie oli kovin kivinen ja mutkikas ja vatsaa alkoi vääntää ihan tajuttomasti ja rupesi oksettamaan. Pyysin jäädä pois bussista ja hoipertelin ulos. Onneksi ei ollut enää pitkä matka kotiin ja lähdin juoksemaan rivakkaan. Jouduin kuitenkin pysähtymään ja juoksin puskaan oksentamaan. Jatkoin sitten taas juoksemista ja vatsaa alkoi vääntämään taas ihan hirveesti , mutta silti jatkoin matka kun

olin melkein kotona.

Kotiovelle päästyäni vatsaa väänsi jo niin pahasti , että siinä päästin märän pierun ja kattilallinen paskaa lurahti housuun ja sitä vain meinannut loppua. Riensin sisälle ja istuin aika kauan vessassa.

Oli aika kamala kokemus... :(

Vierailija
36/56 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tyttöporukalla Tukholman risteilyllä. Otimme paluumatkalla aamiaisen laivan buffetissa. Siihen aikaan (ehkä vuonna 2006) pöydissä oli pienet roskikset. Kaverini, joka ei ollut juonut edellisiltana yhtään, haki lautasen täyteen ruokaa. Hetken päästä hänelle tuli kuitenkin huono olo, ja hän oksensi koko pienen roskiksen täyteen.

Matkalla laivalta kotiin minuakin sitten rupesi oksettamaan, eli olimme saaneet jonkin oksupöpön.

Kotiin päästyäni oksensin pää pöntössä, tietenkin tuli ripulipaskat housuun ja myös vessan lattialle...

Vierailija
37/56 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin juoksemaan kohti naistenhuonetta kädet suun edessä, ehdin saada sen oven auki ja huomata veskin aulan olevan täynnä naisia jotka meikkailivat ja puunailivat itseään, samassa minulta lensi valtavalla paineella yrjö kuin maanaajassa. Suljin oven salamanopeasti ja katosin takaisin pöytääni. Kamala huuto kuului veskistä.

Käytännössä olin siis avannut oven ja yrjönnyt naisten päälle ja sulkenut oven sitten taas :(

Vierailija
38/56 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla alkoi oksennustauti, ärhäkkä Noro. Ajattelin että taksiin minua tuskin otetaan, mies oli oksentavien lasten kanssa kotona eikä päässyt hakemaan. Ja kävellen kotiin yli 10km.

Pääsin puoleenväliin matkaa ja sitten se alkoi. Lattia, kengät ja kaikki vaikka pussikin oli mukana. Noloa.

Jäin pois junasta asemalle oksentamaan. Kun pääsin kotiin, seuraavasta kahdesta päivästä en muista mitään. Kamalin oksennustauti ikinä!

Vierailija
39/56 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin ärhäkkä mahatauti iski siis...

Toisen kerran tuossa kultajuhlia seuraavana päivänä (ei siis johtunut krapulasta, tuli nähtävästi ruokamyrkytys): tavarantoimittaja soitti ovikelloa, avasin sen ja sanoin samantien "anteeksi", hyökkäsin pää edellä vessaan ja oksensin siinä aikani. Hyvä oli silmät ja nenä vuotaen siitä sitten nousta ja sanoa, että voitko kantaa noi kamat olohuoneeseen. Tyyppi katsoi hetken silmät pyöreinä ja totteli sitten. Lähtiessään uskaltautui vielä kuittailemaan että taidettu juhlia voittoa viime yönä. Siinäpä sitten selittelemään, joo...

8-vuotiaana puolestaan oksensin luokassa suoraan roskiksen ja lavuaarin väliin, kun en osannut päättää kumpaan oksentaisin, sitten loppui aika kesken :D. luokkatoverit kuittailivat tuosta PITKÄÄN.

Vierailija
40/56 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin taitaa olla ollut, ei niinkään tapahtumahetkellä, vaan sen jälkeen kun näki tilanteen telkussa.

Olin vetäny lääkkeitä ja yrittäny itsaria joitain vuosia sitten.

Puoli vuotta taphtuneen jälkeen kaverit bongasi et tapaukseni oli päätynyt yhteen sarjaan telkussa jossa jossa seurattiin tosielämän pelastustilanteita..

Oli hieman noloa, sil vaikka naamat oli sensuurattu niin kyl siin näki kaikki kaveritki et paljon oksentelin ambulsanssissa...

Toisaalta uskon et kavereille tärkein oli et jäin henkiin, sama se sitten miten nolo tilanne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan