G:Noloin tilanne/paikka jossa olet ripuloinut tai yrjönnyt
tuli tosta pieruketjusta mieleen... itellä siihen kirjotinkin ton new yorkin kentän....
Kommentit (56)
olimme perheen kanssa Tukholmassa ja kiertelimme kaupungilla. Minulla oli vähän ikävä olla, joten päätimme käydä NK:n kahvilassa syömässä jotain. Join pullollisen vadelmalimsaa ja oksensin sen hetken kuluttua keskelle NK:n kalusteosastoa :(
Muksuna uimarannalla iski niin kova kakkahätä että paskoin vahingossa uikkareihin. Kaveri kyllä ihmetteli miksi haisee kakka...
Mua sitten jännitti helkkaristi seuraavan päivän kulkue ja kenttä esiintyminen...
Aamupalalla tuntui siltä, että kohta tulee oksennus ja lähdin nopeasti pöydästä (jätin tarjottimen ja sapuskat siihen ja kaverit jäi haavi auki istumaan siihen), juoksin ovesta ulos ja ehdin kysyä siltä " ovivahdilta" , että missä täällä on lähin vessa. Pääsin just siihen vessan ovelle, kun oksennus lensi, onneksi oli käsi suun edessä, mutta siitä huolimatta sitä oksennusta oli paidan rintamuksilla ja kengillä. Ja vessassa meni sitten housuihin sitä oksennusta. How nice :/
Noh, lähdin sitten ylös luokkaan vaihtamaan vaatteita ja ehdin just vaihtaa vaatteet, kun tuntui, että peppu räjähtää ja hätä on kova, joten lähdin juoksu jalkaa vessaan kakalle. Juu, en ehtinyt vaan just siinä vessan ovella tuli kakat pöksyihin ja siinä hössäkässä likaantui myös sukat.
En ole koskaan jännittänyt vatsallani, joten tuo saattoi olla joku ruokamyrkytys tai pikainen vatsatauti. Tuolla kesäjuhlilla nimittäin oli parina vuotena vatsatauti epidemia ja ainoastaan osa vessoista toiminnassa..
Sitten joskus teininä, kun meillä oli esitys. Olin ollut edellisenä iltana juomassa ja krapula oli ja kova. Onneksi esitys oli ulkona, joten mä saatoin pari kertaa oksentaa sinne puskiin, kun odoteltiin meidän vuoroa. Eikä kukaan huomannut mitään tai eivät ainakaan kertoneet.
Enpä sitten kerennytkään juosta kuin abaut 300 m, kun paskat ruiskahti housuun ja valui shortsien alta kinttua pitkin siihen juoksuradalle... Jostain syystä sain kuulla siitä koko yläasteen ajan. =P
mun rinnakkaisluokkalaiselta pojalta oli menny yhtäkkiä pissat housuun tunnilla ja jotkut muisteli sitä vielä lukiossakin. :/ Vahinkoa seuraavana päivänä oli oppilaiden oma keskusradiolähetys ja siellä jotkut oli lähettäny terveisiä kasiceen pissapojalle. Koulumaailma on julma välillä.
Vierailija:
Enpä sitten kerennytkään juosta kuin abaut 300 m, kun paskat ruiskahti housuun ja valui shortsien alta kinttua pitkin siihen juoksuradalle... Jostain syystä sain kuulla siitä koko yläasteen ajan. =P
ripulia... vaikka on tuntunut että peräpää halkee niin siltikin...
Oksentanut olen kyllä, torilla...
Tilanne oli sellainen, että iski hirveä migreenikohtaus kesken shoppailureissujen ja se laatta tuli sieltä ennen kuin ehdin autosta ottaa pussin.
Olin niin sairaana, etten jaksanut alkaa sitä oksennusläjää (vasta syötyä ruokaa, pizzaa yms. ) siivoomaan, hyppäsin vain autoon ja lähdettiin ajamaan kotiin.
Joskus olen pieraissut märän pierun housuihin kun olen ollut laksatiivilaihiksella.
ja kaamea krapula päällä. Kesken jäätelömerkkien luettelemisen oli pakko kääntyä ympäri, ottaa jätesäkki ja oksentaa siihen. Oksun jälkeen käännyin takaisin ja jatkoin jäätelöiden luettelemista :)
Oli juhannuspäivä, joten lienee ymmärsivät tuskan, koska asiakkaat eivät kommentoineet mitenkään.. jopa ostivat jäätelöt :O)
Kioskiin ei tullut vettä ja en myynyt jäätelöpalloja, vaan pelkkiä puikkoja ja tuutteja. En oksentanut käsiini, vaan jätesäkkiin.
Tästä on aikaa melkeen 20-vuotta, joten antakaa anteeksi teinityhmyyteni hygienian suhteen :)
ehdottomasti se kun eräässä huvipuistossa oksensin " maailmanpyörästä" muiden matkustajien päälle. Huono olo ei siis tosiaankaan tullut siitä laitteesta vaan oli jo valmiiksi ja sitten kun vielä pyörittiin siinä ympyrää, niin oksua ei voinut enää mitenkään pidättää. Useamman päälle roiskusi. En jäänyt kiinni ja ikää oli noin 10 vuotta. Pahoittelut näin jälkikäteen!
joihin olen oksennellut on muutama, mutta yksi tilanne on mielessä.
Oksensin 4 tuntia putkeen (loppuvaiheessa vai yökin refleksinomaisesti) puolituntemattoman nuoren miehen huppuun (istuin hänen sylissään). Sen jälkeen menin tuttavan kotiin jossa oksensin hänen parvekkeeltaan alas, jonka jälkeen hänen äitinsä saattoi minut kotiin.
Otan tosi harvoin, ja silloinkin varovasti - just tämän takia. Mulle kun tulee huono olo nin se on sitten HUONO! Juosta hoipersin siitä sen aulan (tai siis sen avoimen tilan) läpi molemmat kädet suun päällä ja eka ykäryöppy karkasi kun avasin ovea... yrjövana jäi jälkeeni kun syöksyin sinne koppiin päästämään loput. Voi saakeli että hävetti!!! Ja ikääkin oli jo 30+ että ei voi teinihörhöilyn piikkiin laittaa.
Vanhan känniset ämmät on oikeesti säälittäviä!
Oltiin siis Helsingin keskustan tuntumassa parkkipaikalla korotin ääntä lapsille ja kunnon liripaskat turahti housuun. Riisuin siinä autossa kaikki housut veke ja heitin paska-alkkarit kuikkaan ja pyyhin perseeni ja pui housut takas. Lapset siinä naureskeli äiti kakkihousuun. Toivottavasti kukaan ei nähnyt tätä episodia. Lääkkeistä oli mahakuralla.
Vierailija:
ehdottomasti se kun eräässä huvipuistossa oksensin " maailmanpyörästä" muiden matkustajien päälle. Huono olo ei siis tosiaankaan tullut siitä laitteesta vaan oli jo valmiiksi ja sitten kun vielä pyörittiin siinä ympyrää, niin oksua ei voinut enää mitenkään pidättää. Useamman päälle roiskusi. En jäänyt kiinni ja ikää oli noin 10 vuotta. Pahoittelut näin jälkikäteen!
Nimin. toivossa on hyvä elää
onnistuin pissaamaan housuun keskellä kaupunkia jalkakäytävälle. Onneksi oli kesä ja minulla oli hame päällä, joten tuskin moni huomasi, mutta itselläni oli kauhea olo tuon jälkeen.