En todellakaan voi ymmärtää näitä pihtareita jotka silti vaativat kumppaniltaan uskollisuutta!!!
Eli itse en huoli, mut en suo muillekaan? Varmaan taas alkaa ne kootut selitykset masennuksista, kotitöiden rankkuudesta jne.
Kommentit (45)
miehen puolesta suunnattomasti, ettei ole seksiä useammin. 2 lasta 1,5vuoden sisään niin on takki aika tyhjä iltasin ja yötkin menee valvoessa ja imettää pitäis niin yksinkertaisesti en vaan jaksa. Mieli tekisi, mutta olen vaan niin väsynyt. Ehkä tämä tästä joskus... Ja sit jos toinen kauheasti painostaa tai pitäisi pakkoseksiä harrastaa niin käy vastenmielisemmäksi koko homma ja alkaa pelkäämään sitä läheisyyttäkin, että mitä jos nyt on taas pakko antaa. Kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi tai rakastaisi miestäni. Tuntuu vaan niin vaikealle.
läheisyydestäkin tulee kartettava asia, kun siitä just seuraa se pakkoantaminen. Ja kun ei ole läheisyyttä, seksikin tuntuu entistä vaikeammalta jne. Mun mies ei kerta kaikkiaan suostu tajuamaan, että tarvisin vapaahetoista kosketusta myös silloin kun ei ole seksi mielessä.
Läheisyys tarkoittaa miehen mielestä seksiä. Muuten ei juurikaan halaile, suutele tai pidä hyvänä. Jos joskus tekee jotain em, tiedän, että haluaa seksiä.
Minä taas väsyneenä (3 pientä lasta ja joka yö ainakin muutama herätys) en jaksa, ei yksinkertaisesti kiinnosta. Liekö imetys syynä, mutta halut ovat olleet täysin jäässä jo useamman kuukauden. Lisäksi limakalvot ovat kuivat ja kirvelevät.
Asiasta on keskusteltu useaan otteeseen. Olen sanonut, että en pysty käynnistymään sormien napsauksesta, ei kiinnosta jos ei ole muuta hellyyttä.
läheisyydestäkin tulee kartettava asia, kun siitä just seuraa se pakkoantaminen. Ja kun ei ole läheisyyttä, seksikin tuntuu entistä vaikeammalta jne. Mun mies ei kerta kaikkiaan suostu tajuamaan, että tarvisin vapaahetoista kosketusta myös silloin kun ei ole seksi mielessä.
telkkaria kun se alkaa jo puristella rinnoista ja kouria haarojenväliä. En ole koskaan vain katsonut mieheni kanssa telkkaria, tanssinut tai halannut ilman kähmimistä. En uskalla myöskään kumartaa hänen läsnäolleessaan koska hän alkaa heti puristella persettä ja "pökkiä".
Mutta mitä enemmän sitä pakkoseksiä harrastaa, sitä vastenmielisemmäksi muuttuu koko seksi. Tämä mun kokemus. Itse olen sitä mieltä, että jossain mättää kun tämä asia on näin yleinen ja vaikea ongelma. Kuutiota yritetään nyt sovittaa pyöreään reikään. Ehkä koko "ikuinen parisuhde vain yhden kumppanin kanssa" -ajatus on perseestä. Ehkä pitäisi miettiä koko asia uudestaan.