Riittäisikö sinulta ymmärrystä tällaiselle miehelle?
Voiko olla mahdollista, että mies on aikuisiälläkin vielä niin traumatisoitunut koulukiusaamisesta, että vaikuttaa jo potenssiinkin? Olen tutustunut tällaiseen tapaukseen. Voitteko kuvitella, että 31-vuotias mies on ollut niin järkyttynyt saamistaan haukuista koulu-aikana, että ei ole pystynyt rakastelemaan ilman potenssilääkkeitä koskaan!
Muutama hetki sitten sain hänelle erektion suuseksillä. Se oli kuulemma hänelle aivan hämmentävä kokemus. Se oli hänelle niin ihmellistä, ettei hän pystynyt tämän jälkeen rakatelemaan, koska oli niin "järkyttynyt" siitä, että sai erektion ilman lääkettä. Halusi vain olla sylikkäin ja halia. Mies on tosi ihana, mutta mua panettaa aivan kamalasti.
Puoli vuotta ollaan menty ilman seksiä, koska hän menee paniikkiin ns. suorasta toiminnasta. Jaksanko jatkaa yrittämistä?
Kommentit (7)
Ansaitsen oikean miehen, et hermokimppua. Ketään ei voi rakastaa ehjäksi.
jos mies tekisi jotain ongelman eteen. vaikka sitten ammattiapua. Muuten en.
jos mies tekisi jotain ongelman eteen. vaikka sitten ammattiapua. Muuten en.
Tai saahan niitä tilattua puoskareilta netistäkin.
Tuohan voi olla hyvinkin jännittävä tutkimusmatka toisen seksuaalisuuteen. Mitäs jos ostaisitte dildoja ja mies hoitelisi sut ensialkuun niillä ;) Minusta ainakin kiihottava ajatus.
Sitten lisää suihinottoja ja kädellä hoiteluita niin mieskin pääsee jyvälle. Tyydyttääkö mies sinua esim. käsillä? Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä, ja minä luulin että etenkin naisille se itse yhdyntä ei ole niiiiin iso juttu.
Tuskin se koulukiusaaminen yksin miehesi potenssia on vienyt. Todennäköisesti hänellä on taustalla myös muita pelkoja ja suorituspaineita. Onhan tuonikäisellä väistämättä jo jonkinlainen seksuaalihistoriakin. Ehkä se hänellä koostuu epäonnistumisista ja häpeästä, niistä on vaikea päästä eroon.
Miten kauan olette seurustelleet? Itselläni oli vähän samankaltainen tilanne muutama vuosi sitten mieheni kanssa, kun ruvettiin sekstailemaan. Se oli aluksi ihan onnetonta ja samoin kun sua, muakin panetti aivan kamalasti koska suhde oli tuore ja mies niin ihana. Kyllä pääsi muutaman kerran itkut asian takia, tosi salassa.
Me juteltiin asioista ja mies kertoi omista kokemuksistaan ja mä ymmärsin tai yritin ymmärtää tai olin ymmärtävinäni, vaikka samalla hormonit hyrräs täysillä ja odotin vaan että päästäis asiaan. No, kyllä se seksi siitä sitten parantui, mutta ei mun mies vieläkään mikään estoton orhi ole, eikä siitä näillä näkymin sellaista ole vähään aikaan tulossakaan, mutta meidän seksielämä on kuitenkin päässyt tasapainoon. Täytyy sanoa että moneen kertaan oli kärsivällisyys koetuksella, mutta kun vaan rakastin ja rakastan sitä miestä niin paljon, niin pakkohan se oli jäädä ja kestää. Nyt en kadu kyllä, ollaan saamassa jo vauvakin aikaiseksi.
Ymmärrän sua kyllä aivan täysin.
Otit siltä muutama hetki sitten suihin ja ryntäsit sitten saman tien vauvapalstalle?
Onko se sitten potenssihäiriön syy tai ainoa syy, on toinen juttu. Mutta jos seksi onnistuu potenssilääkkeillä niin ei niitä tarvitse mitenkään pelätä eikä kannata ruokkia sitä ajatusta että potenssilääkkeetön seksi on se ainoa oikea ja muu on vaan korviketta, koska mitä enemmän teette miehelle suorituspaineita siitä että on saatava erektio ilman lääkkeitä sitä vaikeammaksi se voi tulla.