Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUUTAN RUOTSIIN, JOS NIINISTÖN PUOLUE VIELÄ SAA LISÄÄ VALTAA

Vierailija
29.01.2006 |

Siellä on tällä hetkellä vallassa hyvintointivaltiota ajavat puolueet. Välillä sielläkin oli vallassa kokoomus, ja nyt nämä toiset korjaavat kokoomuksen aikaansaannoksia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ne lahjaksi!!!!!!!!!

Vierailija
22/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla käyn katsomassa vanhuksia, jotka ovat yksinäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitääpä silti sanoa, että kyllä me Niinistön äänestäjät ollaan ehkä myöskin perehdytty huono-osaisuuden ja syrjäytymisen ongelmiin. Ja juuri SIKSI äänestän Niinistöä mieluummin kuin Tarjaa

T. Valtiotieteiden maisteri, sosiaalityöntekijä.

Vierailija
24/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, etten pysty itse huolehtimaan huono-osaisita itse. On ikävää jo nyt katsoa, kun ihmiset eivät välitä kanssaihmisistään.

Vierailija
25/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi useimmat juovat, kun eivät kestä tätä maailman pahuutta.

Vierailija
26/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Saulia, koska olen täysin kyllästynyt maksamaan kaikkien ns. " huono-osaisten" paskamahojen palvelut!!!

Vierailija
27/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, mikä Sinä olet arvostelemaan lähimmäisiäsi paskamahoiksi. Samaa paskaa tulee Sinunkin mahastasi. Häpeä!! Ihmiset ovat kaikki yhtä arvokkaita!

Vierailija
28/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
29/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nro37 haluat pitää huolta lähimmäisistäsi, niin mihin sinä siihen presidenttiä tarvit???

Vierailija
30/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käteni ei yllä joka paikkaan. Enkä pysty auttamaan yksin kaikkia Suomen ihmisiä. Kyllä siinä tarvitaan meitä kaikkia. Oikeasti autan aina, ketä voin ja pystyn. Itse en julkisia palveluja käytä, muuta kuin, kaikki tiet ym ovat yhteiskunnan kustantamia.

Vierailija
31/34 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme me sitten kokoomuksen rikkaita tai sdp:n köyhiä. Valitettavasti olemme tulleet kaikki jonkun kohdusta ja päädymme lopulta hautausmaalle tai vastaavaan paikkaan. Ei siinä auta maat ja mammonat. Ap lähtee nyt lapsia hoitamaan.

Toivotan kaikkea hyvää Kokoomukselle, Niinistölle ja näiden arvoja kannattaville. Ihmisiä tekin vain olette onneksi.

Vierailija
32/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä, että koko Suomen kansa tekee tuloksesta huolimatta yhteistyötä olkoot sitten kommareita tai porvareita. Kumpiakin Suomi tarvitsee. Lisäksi pressavaalit ovat kuitenkin pitkälti henkilövaalit. Vuoden kuluttua sitä sitten vasta katsotaan, kenen puolueen kannatus on korkeimmillaan. Tuskin SDP tämän voiton takana, vaan Tarja Halonen nämä äänet silti oikeasti sai.

Vierailija
33/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tietysti voit muuttaa ruotsiin, se on pakenemista sellaiseen maahan missä ei ole koskaan sodittu!

Vierailija
34/34 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomi on mun isänmaani. Olen vain perehtynyt Ruotsin tämän päivän koulutuspolitiikkaan paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme