Onko täällä joku muu joka haluaisi puhua nykyisen exälle oliko heidän suhde yhtä huono?
Kun on ollut kaikkea. Huutamista, järkyttävää nöyryyttämistä ja olo on kuin kaatuisin yksin kaiken alle.
Mies on ollut alkuun todella ihana mutta sitten vain jotain tapahtui. On kamala minua kohtaan. Kannattaako entiseen ottaa yhteyttä ja kysyä onko mies oikeasti ollut aina sekaisin?
Onko tässä jokin sääntö milloin entiseen voi ottaa yhteyttä?
Kommentit (11)
Miksi kukaan ottaisi kumppaninsa exäänsä yhteyttä? Kaveriako siitä haluat?
Tee vain omat ratkaisusi ja eroa miehestä.
En ottaisi yhteyttä exään vaan eroaisin tuollaisesta ihmisestä.
Laita ihmeessä viestiä. Ex kyllä ymmärtää mistä on kyse ja voit saada siitä itsellesi voimaa. Minä ainakin sain kun olin väkivaltaisessa suhteessa, en ollut yksin asian kanssa vaan myös edellinen oli kokenut kaikkea kohtuutonta.
Voit ottaa yhteyttä, mutta kuvailit perusnarsistin. Jätä, älä mene takaisin, kun tulee lirkuttelemaan uudelleen. Katso Youtubesta Mental Healness-kanava.
Eksän nyksät saavat vapaasti ottaa yhteyttä. Ehkä eivät uskoisi kuitenkaan kaikkea.
Teet saman ratkaisun kuin exä ja eroat
Eikai tuossa tilanteessa kannata ottaa exään yhteyttä vaan pistää äijä pihalle.
Taustalla on 40v. naisen tekemä aloitus. Teille kummallekin sama ohje: ERO
Mä otin, kun oltiin jo erottu. Mies oli kertonut exästä niin paljon peetä, että hetken jo ajattelin, että voiko olla niin kauhea tyyppi. No ei ollut. Tosi mukava ihminen, johon olen vielä yhteydessä, vaikka exästä en tiedä mitään.
Otin äidistäni muinoin huutokonsertin tallenteelle kännykkääni aikomuksena laittaa se soittoääneksi kun hän soittaa minulle, mutta en osannut tehdä niin kun en ole hyvä tietotekniikassa. Teeppä sama mihesi huudolle.
Kyllä mielestäni voit ottaa yhteyttä.