En oikeesti tiedä kumpaa äänestäisin, ja ois kiva kuitenkin äänestää!
Kumpikohan tukee enemmän opiskelijoita ja lapsiperheitä?
En itse kannata juurikaan työttömien hyysäystä ja minusta sos - terveysalan palkat pitäisi saada äkkiä nuosuun.
Kertokaa jotain faktoja, kiitos:)
Kommentit (6)
Minusta Sauli on jotenkin luihun tuntuinen, mutta olisiko kuitenkin parempi, että tulisi uusi presidentti?
Äh, en osaa päättää, taida olla äänestämättä, ettei sitten harmita myöhemmin.
ap
Jos et halua hermoheikkoa neuroottista kiukkuavaa epästabiilia kommunistia presidentiksi, niin äänestä Saulia.
Jos et kerran ole niin haltioissasi Halosen näytöistä.
Nyt on Niinistön vuoro.
" Asioille vaan on tehtävä jotakin"
Älä siis jätä äänestämättä!
Voisit vaikka äänestää mun puolesta Niinistöä. Halosen kaudella ei oo tapahtunut muuta kuin vanhuksia ja lapsia laitostettu entistä enemmän ja työpaikkojakaan ei oo saatu lisää luotua. Ois mun mielestä siis aika saada uus henkilö maan johtoon!
Tarja tukisi mieluummin päiväkotihoitoa. Niinistö kannattaa perhevapaiden kustannusten jakamista kaikkien työnantajien kesken, nythän ne maksaa äidin työnantaja, mikä vaikeuttaa suuresti nuorten naisten työllistymistä.
Niin ja Tarjan asennetta opiskelijoihin kuvastaa kommenttinsa Punaisessa langassa. Hänen mielestään opiskelijat käyvät liikaa töissä. Hän totesi, että opiskelijoiden tulisi mieluummin pudottaa elintasoaan. No, oma opintotukeni on 230e/kk, joten en kyllä elintasoani tämän enempää pysty pudottamaan.
Niinistö halua vahvistaa yrittäjien ja optiomiljonäärien asemaa, kuulutko heihin???Jos kuulut, niin äänestä ihmessä Niinistöä...