Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä kiusaat mieluiten?

Vierailija
13.08.2015 |

Onko suosikkia? Esim kaveri, joka ei sano takaisin?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:19"]

Hölmöjä naisia jotka ihastuvat minuun. 

[/quote]

Miten kiusaat heitä?

[/quote]

No vaikka sillä lailla että sanon asioita, joita en oikeasti tarkoita, mutta jotka saavat muijat hyvälle tuulelle. Pystyn pitämään joitakin hyppysissäni melko pitkään. Tämä nyt on aika pientä, mutta saan siitä energiaa ja vallan tunteen.

[/quote]

No voi lol. Naiset tekevät tätä koko ajan toisilleen. Sitä sanotaan sosiaalisuudeksi. Itse en arvosta mutta naisten piirissä kuulemaa suosittua.

[/quote]

En puhunut samasta mistä sinä. Se että saa toisen ihastumaan sinuun on paljon isompi juttu kuin jotkut turhanpäiväiset kehut esim. vaatteista ja meikeistä.

Vierailija
42/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:31"]

En nyt kovin pahasti kiusaa, vähän vaan jekutan yhtä nuorempaan naista silloin kun on tylsää. :) Parhaiten tämä onnistuu av:llä. :)

[/quote]

Ketä? Mistä voit tietää, että nuori nainen edes lukee av:tä?

[/quote]

Kyllä se lukee. Olen tunnistanut sen monesta ketjusta. 

[/quote]

Vähän epäilen voiko täältä tunnistaa ketään. Tänne kuitenkin kirjoittelee sadat ellei tuhannet ihmiset päivittäin.

[/quote]

Joskus sen kommenteissa on nimimerkki ja monesti jo viestin sisällöstä olen huomannut kuka kirjoittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:14"]

En nyt kovin pahasti kiusaa, vähän vaan jekutan yhtä nuorempaan naista silloin kun on tylsää. :) Parhaiten tämä onnistuu av:llä. :)

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vähän epäilen voiko täältä tunnistaa ketään. Tänne kuitenkin kirjoittelee sadat ellei tuhannet ihmiset päivittäin.

[/quote]

Joskus sen kommenteissa on nimimerkki ja monesti jo viestin sisällöstä olen huomannut kuka kirjoittaa. 

[/quote]

Ammattivalittaja vai asperger-Henna?

Vierailija
44/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:50"]

[/quote]

Miten kiusaat heitä?

[/quote]

No vaikka sillä lailla että sanon asioita, joita en oikeasti tarkoita, mutta jotka saavat muijat hyvälle tuulelle. Pystyn pitämään joitakin hyppysissäni melko pitkään. Tämä nyt on aika pientä, mutta saan siitä energiaa ja vallan tunteen.

[/quote]

No voi lol. Naiset tekevät tätä koko ajan toisilleen. Sitä sanotaan sosiaalisuudeksi. Itse en arvosta mutta naisten piirissä kuulemaa suosittua.

[/quote]

En puhunut samasta mistä sinä. Se että saa toisen ihastumaan sinuun on paljon isompi juttu kuin jotkut turhanpäiväiset kehut esim. vaatteista ja meikeistä.

[/quote]

Olenkin miettinyt, että millaisia nämä tietyt hyväksikäyttäjämiehet ovat. No, näköjään ihan tunnekylmiä.

Vierailija
45/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ammattivalittaja vai asperger-Henna?

[/quote]

Mitä väliä? Et tunne sitä kuitenkaan. :)

Vierailija
46/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, lihavaa, laiskaa, rasistia, maalaista. Onhan noita. 

Vierailija
47/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa, mutta tekisi mieli mm. itseriittoisia jotka luulevat tekevänsä ja teitävänsä kaiken parhaiten, vaikka todellisuudessa ovat tyhmiä mutta eivät suostu kuuntelemaan itseään järkevämpiä. Tällainen tapaus oli pari päivää sitten rannalla; suomalainen nainen, brittimies ja neljä lasta. Keskustelusta kävi ilmi että asuvat Englannissa, todennäköisesti Lontoossa. Äiti puhuu lapsilleen ENGLANTIA. Argh! Mukana myös lasten suomalainen mummo, joka ei luonnollisestikaan pysty kommunikoimaan juuri mitään natiivi-englanninkielisten lastenlastensa kanssa. Jopa siinä määrin että nuorin lapsista ei ymmärtänyt mummon kutsuvan häntä, kun mummo ei aluksi sanonut lapsen kansainvälistä (on siis yhtälailla suomalainen kuin englantilainen erittäin yleinen nimi) nimeä englantilaisittain. Just niinkuin kaikissa kasvatusoppaissa neuvotaan kaksikielisten perheiden kasvattavansa lapsensa...

Äiti muuten tuntui olevan hyvin arvonsa tunteva ja kovaääninen, joten tuskinpa esim. mummolla on paljoa ollut sanaa sanottavana lastenlastensa kielten oppimiseen.

Niin että jos tuossa tilanteessa olisin ollut jonkun muun aikuisen kanssa, niin taatusti olisin ryhtynyt suht kovaäänisesti puhumaan siitä kuinka ääliömäistä on olla opettamatta lapselleen äidinkieltään.

Vierailija
48/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on ihan kummaa toimintaa. Itse en jaksa keskittyä muuhun kuin omaan perheeseeni. Ei ole tarvetta kiusata ketään. Tulisi paha mieli jos toiselle tulee paha mieli.

Vierailija
49/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:17"]

En kiusaa, mutta tekisi mieli mm. itseriittoisia jotka luulevat tekevänsä ja teitävänsä kaiken parhaiten, vaikka todellisuudessa ovat tyhmiä mutta eivät suostu kuuntelemaan itseään järkevämpiä. Tällainen tapaus oli pari päivää sitten rannalla; suomalainen nainen, brittimies ja neljä lasta. Keskustelusta kävi ilmi että asuvat Englannissa, todennäköisesti Lontoossa. Äiti puhuu lapsilleen ENGLANTIA. Argh! Mukana myös lasten suomalainen mummo, joka ei luonnollisestikaan pysty kommunikoimaan juuri mitään natiivi-englanninkielisten lastenlastensa kanssa. Jopa siinä määrin että nuorin lapsista ei ymmärtänyt mummon kutsuvan häntä, kun mummo ei aluksi sanonut lapsen kansainvälistä (on siis yhtälailla suomalainen kuin englantilainen erittäin yleinen nimi) nimeä englantilaisittain. Just niinkuin kaikissa kasvatusoppaissa neuvotaan kaksikielisten perheiden kasvattavansa lapsensa...

Äiti muuten tuntui olevan hyvin arvonsa tunteva ja kovaääninen, joten tuskinpa esim. mummolla on paljoa ollut sanaa sanottavana lastenlastensa kielten oppimiseen.

Niin että jos tuossa tilanteessa olisin ollut jonkun muun aikuisen kanssa, niin taatusti olisin ryhtynyt suht kovaäänisesti puhumaan siitä kuinka ääliömäistä on olla opettamatta lapselleen äidinkieltään.

[/quote]

sä olet ääliö...

Vierailija
50/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa ,että hyväntahtoinen leikkimielinen kiusottelu on ok mutta toisen ihmisen pilkkaaminen kohti suoraan on pahantahtoista musertamista.

Haluatko siis musertaa toisen ihmisen ,tuletko siitä onnellisemmaksi, tuskimpa?

Laita hyvä kiertoon niin saat itsekkin hyvää.

Vierailija
51/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39: varmasti joo, mutta en ainakaan noin ääliö kuin tuo äiti. Kalahtiko kalikka? :)

Vierailija
52/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa ketään, vaikken kaikista ihmisistä pidäkään. Minua on kyllä kiusattu, mutta siitä huolimatta pidän itseni sellaisena kuin olen, eli mm. olen se ihminen, joka ei kiusaa muita. Olen hyvin empaattinen, vaikkei se olekaan ulospäin näkyvimpiä piirteitä minussa. Älykkyysosamääräni on korkea, on typerää väittää että kiusaaminen olisi yleistäen jotenkin älykkäiden ihmisten toimintaa. Kaukana siitä. Halutessani osaisin kiusata, sillä olen erittäin tarkkanäköinen ihminen, osaisin kyllä helpostikin vedellä naruista, mutta niin minä en tee, minä en ole sellainen.

Vierailija
53/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiusaa ketään, mutta minusta on valehdeltu. Olen verrannut sitä kidutukseen.

En ymmärrä, mikä ihmisiä vaivaa - myös vallankahvassa olijoita.

Vierailija
54/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ikä? 

Vierailija
55/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa ketään, koetan puhua suoraan. Pikemminkin minua on kiusattu. Olen liian kiltti ja annan usein ihmisten kävellä ylitseni. 

Vierailija
56/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa, mutta härnään ihmisiä, jotka käyttäytyy huonosti ja laukoo loukkaavia kommentteja. Saan ne näyttämään typeriltä ja naurettavilta muiden silmissä. Teen tätä vain, jos niiden käytös selvästi häiritsee jotakuta.

Vierailija
57/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia nuorisojengejä kyllä kernaasti kiusaisin jos kohdalle sattuisi, jotka ensin melkein ajavat mopoautollaan taaperoiden päälle ja sitten räkättävät asialle tikahtuakseen.

Vierailija
58/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mitä kaikki muutkin eli rumaa, köyhää, vammaista, outoa, ujoa jne. Sellaista joka ärsyttää eikä ansaitse kunnioitusta. Mieluiten kiusaan em. naisia / tyttöjä koska naiset ei mielestäni muutenkaan ansaitse kunnioitusta, ainakaan minun kunnioitustani. Nainen on muutenkin turha mutta rumalla naisella ei edes tee mitään, niistä ei ole miehille mitään hyötyä.

Vierailija
59/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää ihmistä joka puhuu pahaa kaikista.. sellaista on joskus kiva näpäyttää takaisin kun luulee että kaikki ovat vaan samaa mieltä ja nyökkäilevät hänen "hyville" jutuilleen.. :D

Vierailija
60/66 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:03"]

Onko suosikkia? Esim kaveri, joka ei sano takaisin?

[/quote]

En tunne tarvetta kiusata ihmisiä. Annan toki tarvitttaessa kiperää palautetta sellaiselle idiootille joka kiusaa heikompaa. Joku varmaan tosiaan katsoo kritiikinkin kiusaamiseksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä