Kehtaako junaan ottaa hampurilaisaterian evääksi?
Kommentit (81)
Jos ei kehtaa, niin oma moka. Itse olen toisinaan vienyt noutoaterioita, mukaan lukien pizzan lentokoneeseen.
Varaa oma hytti ja matusta siellä rauhassa.
Tietysti kehtaa. Ei niillä junan sapuskoilla nälkä lähde.
Ota vaikka loimulohi jos siltä tuntuu.
Miksi ei kehtaisi? Matkustan paljon junassa ja siellä näkee kaikenlaisia eväitä ihmisillä.
Minä syön joka kerta laukussa ruskistuneen panaanin ja keitetyn munan
Toki kunhan et roiskuta ketsuppia ja majoneesia toisten päälle.
Kerran vein itse tehdyn hedelmäsalaatin junaan, ja panaanin haju levisi ilmaan avatessani rasian 😳
Haisee ihan pierulle muiden nenään
Kyllä mutta kato ettei se ole Jenkki-Paßkaa
Vierailija kirjoitti:
Minä syön joka kerta laukussa ruskistuneen panaanin ja keitetyn munan
"Laukussa" ruskistunut muna ja keitetty banaani
Miksei sitä hampurilaista voi syödä ennen junaan menoa? Haisee koko vaunu kamalalle kun yksi syö tuommoista. Ei tulisi mieleenkään itselleni ottaa tuommoista evästä junaan tai bussiin.
Kehtaa ottaa mitä vain evääksi. Sairas ihminen sellainen jota nyt joku ruuan haju ärsyttäisi paitsi muuten kun alkaa itselläänkin tekemään mieli. Ei siitä ainakaan saa mitään astmaattisia oireita kuten hajusteista.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä hampurilaista voi syödä ennen junaan menoa? Haisee koko vaunu kamalalle kun yksi syö tuommoista. Ei tulisi mieleenkään itselleni ottaa tuommoista evästä junaan tai bussiin.
Älä nyt naurata. Ei ruuasta voi mitään kamalaa ja vaaraallista hajua tulla. Sulla käy vaan kateeksi kun ei ole mitään eväitä itselläsi.
Monilla työpaikoillakin on kielletty lämpimän ruoan syöminen työpisteellä, koska ruoan käry häiritsee muita. Sama juttu junassa: lämmin ruoka levittää rasvanhajua, jota ei jaksa haistella omalla istumapaikalla. Eli kylmät eväät mukaan junaan.
Ihan sama jos syö, mutta söis hiljaa!
Se maiskutus ja mässytys, ääntely! Hyvä ettei röh röh!
"Syyt
[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Misofonia on neurofysiologinen tila, jossa aivot ovat herkistyneet joillekin jokapäiväisille äänille ja saavat ihmisen niin sanottuun taistele tai pakene -tilaan.[1] Äänet, jotka voivat saada misofoniasta kärsivän herkistymään, ovat usein matalia ja toistuvia, kuten syömisen äänet maiskutus, hörppiminen ja rouskutus tai toisen ihmisen hengitysäänet.[2]"
Tuntuu pahimmillaan kuin se mössyttäjä ois pään sisällä! Karseeta!
Pizza ja kola? Kotipizza sujauttaa asemalla laatikon.
Kehtaat tietysti. Hyvää ruokahalua :)