Millaista ihmistä kiusaat mieluiten?
Onko suosikkia? Esim kaveri, joka ei sano takaisin?
Kommentit (66)
En varsinaisesti kiusaa, mutta haastan aina sellaiset ylimieliset bessewisserit kyllä. Eli kukaan ärsyttävä "oikeintietäjä" ei pääse syynistäni läpi.
Tai kai tämänkin kiusaamiseksi voi laskea?
Mä en välitä mitään kiusaajasta, ajattelen niin ,että hänellä on itsellään paha olla ja tarvitsisi apua.
Kaikki aikuisetkaan eivät vain voi itselleen mitään, ovat siis jollain tapaa "sairaita" ja purkavat sen kiusaamalla ilkeästi muita ihmisiä.
Kiusaaja ei ymmärrä, että itseään hän eniten lyö kun muille paskailee. Sitä saa mitä tilaa!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:18"]
En kiusaa ketään. Miksi pitäsi. Ei se tekisi minusta parempaa, kuulimpia. Vain ainoastaan näyttäsi miten tyhmä ja vajaaälynen olisin. Täysijärkinen ihminen ei kiusaa ketään toista.
[/quote]
Voi kuule, kyllä täysjärkiset kiusaavat. Ne vasta kiusaavatkin esimiesasemissa työpakalla, koulun suosituimpina, ja ylipäänsä menestyneinä. On proffaa yliopistolla, ministeriön kansliapäällikköä kuin varastotyönjohtajaa.
Lahjaton ihminen ei edes osaa kiusata. Siihen tarvitaan älyä, verkostoitumista ja vallanhalua.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:19"]
Hölmöjä naisia jotka ihastuvat minuun.
[/quote]
Miten kiusaat heitä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:31"]
En nyt kovin pahasti kiusaa, vähän vaan jekutan yhtä nuorempaan naista silloin kun on tylsää. :) Parhaiten tämä onnistuu av:llä. :)
[/quote]
Ketä? Mistä voit tietää, että nuori nainen edes lukee av:tä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:50"]
[/quote]
Miten kiusaat heitä?
[/quote]
No vaikka sillä lailla että sanon asioita, joita en oikeasti tarkoita, mutta jotka saavat muijat hyvälle tuulelle. Pystyn pitämään joitakin hyppysissäni melko pitkään. Tämä nyt on aika pientä, mutta saan siitä energiaa ja vallan tunteen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:51"]
En nyt kovin pahasti kiusaa, vähän vaan jekutan yhtä nuorempaan naista silloin kun on tylsää. :) Parhaiten tämä onnistuu av:llä. :)
[/quote]
[/quote]
Kyllä se lukee. Olen tunnistanut sen monesta ketjusta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:35"]
En varsinaisesti kiusaa, mutta haastan aina sellaiset ylimieliset bessewisserit kyllä. Eli kukaan ärsyttävä "oikeintietäjä" ei pääse syynistäni läpi.
Tai kai tämänkin kiusaamiseksi voi laskea?
[/quote]Näin minäkin teen. On minua pari kertaa eräällä keskustelupalstalla sanottukin kiusaajaksi, kun olen esittänyt toisen väitteet älyttömiksi. Koskaan en kuitenkaan ole ketään haukkunut tai vihjaillut mitään henkilökohtaisuuksia, vaan olen ihan vain tarttunut niihin kirjoitettuihin asioihin.
Itse en tätä kiusaamiseksi laske, mutta ilmeisesti se joidenkin mielestä sitten on kiusaamista, kun vaatii jotakuta perustelemaan "totuuksiaan".
Pelkkä kysymyksesi on outo! Aikuinen ihminen kiusaa muita! Olet todella sairas. Toivottavasti saat vähintään samalla mitalla takaisin!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:18"]
En kiusaa ketään. Miksi pitäsi. Ei se tekisi minusta parempaa, kuulimpia. Vain ainoastaan näyttäsi miten tyhmä ja vajaaälynen olisin. Täysijärkinen ihminen ei kiusaa ketään toista.
[/quote]
Voi kuule, kyllä täysjärkiset kiusaavat. Ne vasta kiusaavatkin esimiesasemissa työpakalla, koulun suosituimpina, ja ylipäänsä menestyneinä. On proffaa yliopistolla, ministeriön kansliapäällikköä kuin varastotyönjohtajaa.
Lahjaton ihminen ei edes osaa kiusata. Siihen tarvitaan älyä, verkostoitumista ja vallanhalua.
[/quote]
Tarkoittaako se, että on hyvässä asemassa täysjärkisyyttä? Monesti vallankahvaan tai esille pyrkii hyvinkin vaurioituneet ihmissielut, joilla on paljon peitettävää ja todistettavaa, että kelpaavat eli huono itsetunto.
Itse yliopistomaailman läpikäyneenä voin sanoa, että ne jotka kiusasivat, vähättelivät toisia, halveksuivat jne kyllä jollain tavalla saavat ihmisiltä kylmän vastaanoton. Ne voidaan kutsua juhliin, muttei kukaan halua vapaa-aikaansa sen enempää heidän kanssaan viettää. Ja kyllä, näiden kiusaajien käyttäytyminen näkyy kilometrien päähän, joten omaan nilkkaansa pidemmän päälle kusee, sillä kukaan ei voi heihin luottaa.
En saa hyvää mieltä sellaisesta. Keskinkertaisuuksien hommaa keskittyä toisten vikoihin omien sijaan.
Minä kiusata kaikki rasisti, jotka ei tehdä minu mieli mukaan.
En kiusaa, mutta jos kiusasin, niin varmaankin sellaista narsistisen itsekeskeistä ihmistä piikittelisin. Ärsyttää jos jonkun elämä pyörii vain oman navan ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:00"]
En saa hyvää mieltä sellaisesta. Keskinkertaisuuksien hommaa keskittyä toisten vikoihin omien sijaan.
[/quote]
Samaa mieltä: "dumb people talk about people".
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:50"]
[/quote]
Miten kiusaat heitä?
[/quote]
No vaikka sillä lailla että sanon asioita, joita en oikeasti tarkoita, mutta jotka saavat muijat hyvälle tuulelle. Pystyn pitämään joitakin hyppysissäni melko pitkään. Tämä nyt on aika pientä, mutta saan siitä energiaa ja vallan tunteen.
[/quote]
No voi lol. Naiset tekevät tätä koko ajan toisilleen. Sitä sanotaan sosiaalisuudeksi. Itse en arvosta mutta naisten piirissä kuulemaa suosittua.
Kaikkia jotka sen ansaitsevat. Kiusaajille olen aina laittanut luun kurkkuun. Tyydyttävää ja virkistävää.
Mitä järkeä on kiusata? Kuinka paljon saisimmekaan aikaan, jos keskittyisimme asiallisiin hommiin kiusaamisen sijaan. Kuinka paljon energiaa säästyisi myös kiusatuilta, kun kiusaus ei häiritsisi heitä, ja kiusaajilta, jos tekisivät jotain järkevää sen sijaan. Jos kiusaus vaatii älyä ja verkostoitumista kuten tuolla eräs mainitsi, niin eikö sitä voisi suunnata johonkin oikeasti hyödylliseen toimintaan? Ei vittu näitä tyyppejä jotka luulee olevansa niin erinomaisia, mutta järjen köyhyys paistaa niin pitkälle kuin horisonttia riittää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se lukee. Olen tunnistanut sen monesta ketjusta.
[/quote]
Vähän epäilen voiko täältä tunnistaa ketään. Tänne kuitenkin kirjoittelee sadat ellei tuhannet ihmiset päivittäin.