Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia kuumeilijoille ;)

28.01.2006 |

[color=fucshia]Kuinka moni lähtee tänään rimpsalle? *käsi ylhäällä*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia]Muutaman oikein ajoitetun oluen jälkeen katson valmista maailmaa ja huomaan siinä puutteita. Suojateitä on liian vähän, ihmissuhteita liian paljon.

Kermaperunoissa on liikaa kermaa, jäätelössä liian vähän. Työpaikkani henkilökemia on sieltä minne aurinko ei paista, eikä numerotiedustelu kerro esimieheni matkapuhelimen numeroa.

Jos otan vielä yhden, parannan maailmaa seuraavat neljä tuntia - ja aloitan suojateistä. Jospa en otakaan sitä yhtä. Maailmassa on jo tarpeeksi parantajia. Liian vähän niitä, jotka antavat suojateiden ja kermaperunoiden olla.

Vierailija
2/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeilija joka tänään ottanu yhden jos toisenkin. Tai no, neljäs siideri menossa.. Onhan se pakko vähän rentouttaa päätäkin välillä. Kuuden päivän työputki takana, olen sen ansainnut :).

Nyt on vielä tiukat päivät menossa, kp 13, eli alkaa kova yritys ihan piakkoin. Marraskuusta asti ollaan kuumeiltu, mutta tähän asti täti on vienyt voiton.. Hiton täti!!

En ole muuten ennen teidän pinoihin kirjoittanutkaan, vaikka myös toisesta täällä haaveillaan. Olen tuolla syyssäteiden-puolella pyörinyt enemmänkin. Mutta ei kai se väärin tännekään ole jotain raapustaa..

Oikein ihanaa lauantai-illan jatkoa kaikille kuumeilijoille!! :)

-LiinuLeenu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut kolme olutta, kun mikään ei onnistu. Mut suotta siitä ketään syyttämään. =) Ja vain vuosi yrittämistä takana....

Lauantain jatkoa toivottaa

KJ25 kp 37/29- 32

Vierailija
4/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotosalla ollaan. Jostain lähteestä olen lukenut, että lasillinen punaviiniä lisää hedelmällisyyttä oviksen tienoilla (?). Ovis ajoittuu noin ensi viikon lopulle, mutta ihan vähän ennakkoon ajattelin tässä yhden punaviinilasillisen siemaista.. Alkaa käydä niin älypitkäksi tämä odotusta odottavan aika.

Minä voisin aloittaa sen maailman parantamisen näin ens' alkuun siivoamalla tämän lähiympäristön eli villakoirat nurkista ;)

Lauantai-illan huumaa muillekin kuumeilijoille

toivottaa Leje