Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU+++++

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fio, täällä taustalla olen jännittänyt sun puolesta ja petyin kovasti minäkin kuullessani että testisi näytti negaa. Kaikkien muiden tavoin toivon että se nega vielä plussaksi muuttuisi!!! bdbdbdbdbd

Piinaa, piinaa.. Teitä oli pari muutakin piinailijaa Fion lisäksi, en nyt muista ketä mutta pidän peukkuja teillekin bdbdbdbdbdbd Tulkaahan kertomaan jos testaatte!

Nyt en enää muista mitä muuta piti kommentoida... Oma ).( on nyt niin täyttänyt ajatukset.... Kp 29/28-32(?) Oviksen oletan olleen ehkä kp 14 tai sitten 17, molemmissa päivissä oireita (kipuja ym.) Nyt ei ikävä kyllä suurempia oireita ole suuntaan eikä toiseen.. Rinnanpäät oli kipeät ovulaation jälkeen n. viikon mutta eivät enää (mitä sitten merkitseekin). Lämmöt pysyneet aavistuksen koholla. Tänä aamuna töissä alkoi vihlomaan alamahassa, ja olin varma että pian lorahtaa.. Kävin siteenkin laittamassa. Mutta ei ole tätiä kuulunut eikä kipuillutkaan enää. Palelee, tosin se on mulle luontaista. Väsyttää, mutta ihmekös tuo kun on joutunut töitten takia heräämään jo viitenä aamuna 05.30. Ajattelin huomenaamuna joka tapauksessa testata...Ei malta olla testaamatta, kun Aconeja kaapissa... En kylläkään kauheasti plussaan usko, mutta toivon sitäkin enemmän!!!!!!!!

Anteeksi omanapaisuus..... Olen kuitenkin hengessä mukana myös muiden piinailussa! Tsemppiä! Ja ovisbongareille onnea myös! Nyt vaaleja katsomaan.

Vierailija
42/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut täysin pimennossa to asti ja nyt luin juuri kaikki pinot läpi ja olipas jännittävää lukea Fion jutut, huh sentään! Meni kyllä niin perhoset vatsassa itsellänikin!! Mutta älä sure siitä negasta, kyllä se plussa vielä joku päivä tulee! *rutistuksia* Tiedän kyllä sen pettymyksen tunteen...se on inhottavaa...:(

Tervetuloa uusille enskoille,Ykkösope ja Twiggy!!! Olikos muita??

Palasin tosiaan Helsingistä ja tuli kyllä pupuiltua, mutta toisaalta vasta kp 10 menossa....ovista en vielä edes paljoa odottele, tiedä häntä miten pitkä tästä kierrosta tulee....edellinen kun venähti 38...

Täällä olikin noita koirakeskusteluja, itselläni ei oo ikinä ollu koiraa, kuulun näihin allergikkoihin! Mälsää! Mutta nyt parikymppisenä olen huomannut etten enää saa oireita koirista, kissoista kyllä sitäkin enemmän. Että ei se hauvan hankinta ole täysin mahdotonta, (miekkosella kun on aina ollut koira lapsesta asti)jos mies niin toivoo!

+++++++++++säteitä ensi viikkoon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla