Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU+++++

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu aamusta asti liikenteessä ja nyt vasta tunti sitten kotiuduttiin. Olen aivan poikki!!! No, taas on käyty sukulaisia moikkaamassa yms..

Fio: Jänskättää sun puolesta kauheasti. Toivotaan nyt parasta, mutta hyvältä toi kyllä jo kuulostaa:)) Ei kai haamua voi saada jos ei hormonia ole. bdbdbdbdbdbdb

Täällä elellään kp24/25-30. Ja edelleen täysin oireeton olo. Siis ei tisseissä mitään eikä masussa minkäänlaista tuntemusta. Tää on kyllä tosi outoa.. Eli tätiä odotellaan, ei näin oireettomana mahiksia muuhun ole. Mites muilla, onko teillä joskus koko kierto täysin oireeton, ei mahassa nippailua, tisseissä kipua yms. Mulla ollut aiemmat kierrot niin " oireisia" et oudolta tuntuu. Vai oisko vaan ollut kierto ilman ovista, jospa siinä selitys?!

Mutta tuu Fio heti aamulla kertomaan missä mennään!! Nyt lähden suihkuun ja sohvalle löhöilemään päivän päätteeksi. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille=)

Aurora

Vierailija
22/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut nin kiireinen viikko, että en ole ehtinyt pinoutua ollenkaan. Nyt tulin hetkeksi tähän koneelle, ku mieskin on vielä tallissa autoa korjailemassa. Jospa saisi sen vaikka houkuteltua pupuilemaan, kunhan tulee sisälle. ;-) Tosin nyt on vasta kp 9, joten lienee vielä liian aikaista. Mutta eihän se pahaa tee harjoitella...

Fiorella, hurjan jännät paikat sulla! Peukut on pystyssä!

Mooli, kiva " nähdä" sinua täällä edes vilaukselta! Kirjoittelehan enemmänkin kuulumisia!

Onpas tosiaan aika mennyt nopeasti, kun meidän odottajilla on jo paljon viikkoja kasassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti toivotella vielä Amylle mukavaa matkaa Ranskaan! Itse olen viettänyt nuoruudessani ihanan vuoden Ranskassa, ja välillä on vieläkin ikävä takaisin! Kyllä siinä maassa on sitä jotain.

Vierailija
24/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paljon onnea Fio haamusta!! Nyt toivottelen viivojen vahvistumista! :)

Marindalle tsemppiä piinailuun!

Ja Amylle mukavaa matkaa!

Moolille rutistus ihan vaan siitä, että olit kaipaillut. :)

Ja tervetuloa minunkin puolestani uusille kuumeilijoille! (anteeksi, että en vielä muista nimimerkkejänne...)

Viikolla oli ollut gallupia siviilisäädystä. Me ollaan avoliitossa ja naimisiin menemme joskus. Emme ole " edes" kihloissa, koska minusta kihlaus on lupaus avioliitosta ja sitten se hääpäiväkin pitäisi olla tiedossa :) Meille tämä sopii toistaiseksi näin, mutta rouvaksi siis haluan, ainakin sitten kun joskus jos on lapsia. Olitte jutelleet tosi hyvin nuita käytännön seikkoja avioliiton puolesta. Isovanhemmat ovat ainoita, jotka välillä vihjailevat, että pitäisi mennä naimisiin. :)

Lost:in katsoin ja olin vähän pettynyt ekaan jaksoon... Mutta se kuulemma paranee kun pääsee vauhtiin, että ehkä katson sen vielä ensi torstaina... (ja jään koukkuun ja katson sitä sitten joka ikinen torstai kuitenkin oli hyvä tai huono...)

Oma napa lyhyesti: ovista bongailen hissuksiinsa. Jotenkin on mieli maassa ja oon " lyönyt hanskat tiskiin" ennen poli-käyntiä... Jotenkin oon panostanut niin kauheasti energiaa näihin vauvahaaveisiin, että välillä ahdistaa ja väsyttää. Päätin nyt, että otan pienen erätauon noin ajatusten tasolla ja mennään nyt lääkärikäyntiin asti sen enempiä kiertoa pohtimatta. Aion silti palstailla yms., mutta nyt annan vähän itselleni armoa tästä jatkuvasta suorittamisesta. Tai ainakin yritän. Voihan se olla, että ensi viikolla on taas ihan eri olo, mutta nyt ainakin näin.

Oikein rauhallista ja rentouttavaa viikonloppua teille kaikille ja +++++-tuulia!

Keinuhepo

Vierailija
25/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paljon onnea Fio haamusta!! Nyt toivottelen viivojen vahvistumista! :)

Marindalle tsemppiä piinailuun!

Ja Amylle mukavaa matkaa!

Moolille rutistus ihan vaan siitä, että olit kaipaillut. :)

Ja tervetuloa minunkin puolestani uusille kuumeilijoille! (anteeksi, että en vielä muista nimimerkkejänne...)

Viikolla oli ollut gallupia siviilisäädystä. Me ollaan avoliitossa ja naimisiin menemme joskus. Emme ole " edes" kihloissa, koska minusta kihlaus on lupaus avioliitosta ja sitten se hääpäiväkin pitäisi olla tiedossa :) Meille tämä sopii toistaiseksi näin, mutta rouvaksi siis haluan, ainakin sitten kun joskus jos on lapsia. Olitte jutelleet tosi hyvin nuita käytännön seikkoja avioliiton puolesta. Isovanhemmat ovat ainoita, jotka välillä vihjailevat, että pitäisi mennä naimisiin. :)

Lost:in katsoin ja olin vähän pettynyt ekaan jaksoon... Mutta se kuulemma paranee kun pääsee vauhtiin, että ehkä katson sen vielä ensi torstaina... (ja jään koukkuun ja katson sitä sitten joka ikinen torstai kuitenkin oli hyvä tai huono...)

Oma napa lyhyesti: ovista bongailen hissuksiinsa. Jotenkin on mieli maassa ja oon " lyönyt hanskat tiskiin" ennen poli-käyntiä... Jotenkin oon panostanut niin kauheasti energiaa näihin vauvahaaveisiin, että välillä ahdistaa ja väsyttää. Päätin nyt, että otan pienen erätauon noin ajatusten tasolla ja mennään nyt lääkärikäyntiin asti sen enempiä kiertoa pohtimatta. Aion silti palstailla yms., mutta nyt annan vähän itselleni armoa tästä jatkuvasta suorittamisesta. Tai ainakin yritän. Voihan se olla, että ensi viikolla on taas ihan eri olo, mutta nyt ainakin näin.

Oikein rauhallista ja rentouttavaa viikonloppua teille kaikille ja +++++-tuulia!

Keinuhepo

Vierailija
26/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kikkailen tällä koneella... :)

Vierailija
27/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA FIO!!! Toivottavasti haamu vahvistuu!! Voi mitenhän mä huomenna pystyn olemaan, kun en ehdi koneelle ennen iltaa... Sun tarvii varmaan herätä tossa 7 jälkeen testailemaan ja ilmoittaa ennen 8 uuden testin tulos, etten joudu koko päivää olemaan jännityksessä!!! :)

Ketäs muita piinailijoita oli nyt vkl? Aikoiko joku jo testailla?

Kaikille vahvoja +++++++ plussia toivottelee

Oon@

Vierailija
28/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan toivon että roskishaamu vahvistuu oikeaksi plussaksi.. Mutta ny iltaisella alkoi mahaan sattuun niinku täti ois tulossa, lisäksi siihen vielä mahan vääntö kun tuntuu siltä kuin ois paha ummetus :( Yritä nyt tässä sitten ottaa selvää " oireista" ..

Luin muuten jostain että nännien kutiaminenkin olisi oire... Pitääkö tämä paikkaansa?? Mulla nimittäin on nyt vasta alkanu ihan hillitön kutiaminen niin että ihan jo hilseilee :( Mieskin sen huomas..

Muitaki oireita on kyllä taas vaikka muille jakaa.. Unohdin aikaisemmin mainita että mullapa on naama niin kauniissa kukassa että muut on taatusti kateellisia ;) Ja selkään pistää ristiselän kohalla jonnekki tosi syvälle, mittään hajua ei oo mistä se johtuu..

Edelleen kovasti epäilen sitä näkeemääni haamua, mieski otti tosi varovaisen asennoitumisen että jos näin " harhoja" ..

Siitä tuliki mieleen, Oon@, tuskinpa jaksan niin aikasin noussa kun nyt kumminki taas kukun täällä puoleen yöhön.. :)

Hienoa keinuhepo! Toivottavasti ovis löytyy ja pääset piakkoin piinailuun!! Tämä on kyllä ihan kauheata..

fio, kp22

Vierailija
29/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan Fio jo... Älä pidä jännityksessä enää... Herää jo testaamaan... *töräyttää talouspaperirullatorvella Fion korvaan herätyksen historian kovimman piinailuaamun kunniaksi* :)

Kenties oot jo ruikkimassa tikkuun ja kohta tulet uutisinesi. bd

Kohta pitää lähteä kirkkoon jotta saadaan kuuliaisia lapsia. Vanha kansahan sanoo, että omat kuulutukset on käytävä kuuntelemassa, jotta tulee kuuliaisia lapsia. Muuten niistä tulee varmaan tottelemattomia rasavillejä. Ei mennä tähän oman seurakunnan kirkkoon, vaan tuonne kauemmas vihkikirkkoon eli miehen entisessä kotikirkossa meidät vihitään ja siellä haluan myös kuulla kuulutukset.

Listasin eilen kilometrin pitusen listan, mitä kaikkee pitää muistaa ens viikolla tehä ja toimittaa. Eilen kävin koekampauksessa ja hiusten värjäyksessä. Hetken olin melkeinpä kaunis, sitten se purettiin. Illalla kävin vielä saunassa kiharat pesemässä pois, kun oli niin paljon tököttejä päässä. Ei tule huntua, mutta tiara tulee ja pari ruusua tuonne niskapuolelle. Sormustyynykin saatiin. Oli joku ompelija tehny meille sellasen. Koitettiin estää, ettei haluta mitään sellasta, mutta anoppi sanoi, että se on jo tehty ja siinä on päivämäärä ja nimikirjaimet, että ois parempi haluta:) No lopputulos oli kyllä ihan kaunis.

Tänään pitää käydä myös ääni kajauttamassa äänestyskopissa. Tasanen taisto siitä näyttää tulevan, mutta kantaani en muuta ensimmäiseltä kierrokselta.

Ja kp77 on tänään, eikä varmaan ykköseksi muutu. Toivottavasti kuitenkin muuttuu ennenku kp on niin paljon, etten osaa laskea. Lukiotakaan kun ei tullut käytyä, niin on vähän heikompi tuo luvunlaskupää.

Piinailkaa ja plussailkaa kaikki. Kyllä mieki vielä joskus.

Vierailija
30/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä negasta ole miksään muuttunu...

Pitää varmaan hetken kuluttua taas käydä kääntämässä roskis ylösalaisin :)

Mutta edelleen tais olla joku vahinko vain se eilinen.. Ei meille mitään lasta tuu ikinä..... :(

Ja vielä nukuin tosi huonosti ja näin unta että petin miestäni opiskelukaverin kanssa :( Ei hyvin mene, ei... Ikinä en oikeasti vois sellaista tehdä.

Hienolta kuulosti kömpiäisen suunnitelmat! Kyllä oon kade :)

Mutta jos tätiä ei ala kuuluu ens viikon loppupuolella, sitten testaillaan uudestaan. Ehkä.

Menkat on jo oikeasti myöhässä :)

fio, kp23

Vierailija
31/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi fio,mutta vielä on toivoa!Testasitko nyt samalla vai vahvemmalla testillä?Voihan olla ettei se vielä näy+++++++++++Plussapölyyy!!!!!

Vierailija
32/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Fio, ettei näkyny vielä mitään. Voihan se olla, ettei vaan vielä tässä vaiheessa näy. Älä vielä heitä kaikkea toivoa! Jos ei mitään ala kuulua, ni testailet sitten ens viikolla.

Kömpiäiselle tsemppiä häiden järjestelyyn! Teillä alkaakin olla kohta jänskät paikat häitä ajatellen. Toivotaan, että kp77 muuttuis kohta kp1, ni pääsisit pikemmin ovista bongailemaan!

Ite oottelen tädin tuloa, eiköhän se ens viikon puolessa välissä tuu jo paikalle. Nyt vatsaa nippaillu siihen tahtiin, että kohta tulee lorinalla ulos...Rinnat edelleen vähän arat ja väsymystä kyllä on. Mutta taitaapa olla ihan normaalia.

Hippux

Vierailija
33/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan on toivoa ku Japanin lippu ei nouse salkoon! :D Nyt vaan kärsivällisyyttä ja testaat vasta muutaman päivän päästä uusiks! Tiedän kyllä ettei oo helppo ootella... =(

Vierailija
34/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiolla näkyy olevan jännät paikat. Toivottavasti se muuttuu vielä vahvaksi plussaksi se roskiksen haamu...

Täällä kp 28/26-29, pelottaa jo se tädin tuoma pettymys kun osuu vielä keskelle työviikkoa.

Eilen käytiin hiihtelemässä tuolla järvellä. Täytyy tänään ottaa uusiksi, kun ei arkena kuitenkaan tule lähdettyä. Ja illalla käytiin katsomassa semmosta kuukauden ikäistä pikkumiestä. Oli se vaan niin lutunen tuossa miehen sylissä :-) *tahtoo oman vauvan*

Oli muutes unelmatorttu Todella Herkkua! En oo pitkään aikaan tehny, jotes sitäkin paremmalta maistui. Nyt taitaa mies herkutella viimeiset palat aamukahvin kanssa.

Suloista sunnuntaipäivää, enskat!

Vierailija
35/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla Fion kuulumisia kurkkimaan.. Malttia, jospa sieltä vielä plussa tulee kun muutaman päivän maltat!! :)

Mulla täti törmäsi paikalle niin, että ei jättäny pienintäkään epäilystä.. Ja sit mun ihmetys: kävin hakemassa eilen illalla yhden kk annoksen siitä clomireseptistä gyne kirjoitti sen siis vahvistamaan ovista (kp 14 ultrassa näky 18mm munasolu, eli ihan ok kokoinen?). Sano, että ne clomit on halpa lääke. Kirjoitti sitä 3 kk 50mg ja tarvittaessa 3 kk2x50mg. Meinasin pyllyleni lentää kun yksi semmoinen satsi (5 tablettia) makso 57 euroa. Musta ei kyllä mikään halpa lääke...

Käski syödä nuo kuurit ja sit vasta jatkotutkimuksiin jos tarvis. Eli laittaisin melkein 500 euroa hukkaan lääkkeisiin jos joku muu vika (esim. miehestä) löytyiskin... Onkohan mitään järkee.....

Tuon yhden nyt kuiteski ainaski syön kun ostinkin, jospa se vaikka tuottais tulosta. Anteeksi oma(.)-suus, niin tohkeissani vaan tästä asiasta... :(

Mukavaa sunnuntaita! :)

Vierailija
36/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedän että nyt nimenomaan pitäis olla maltillinen, mutta mutta... :)

Marinda: Kun ite ekan kerran ostin clomeja, niin järkytys hinnasta oli " pienoinen" . Mutta mulla kyllä oli muistaakseni 20 tabua yhdessä purkissa ja hinta oli samaa luokkaa kuin sulla. Eli tarkistahan se pilsujen määrä purkissa kun se jotenki tuntuu niin uskomattomalta.. Mie söin silloin 2x50mg joten menoja oli eikä mitään saatu niillä aikaan... :(

Ja pahoittelut tädistä.. Ei oo kivaa ku se tulee.

Essi: Elä siekään vielä luovuta jos en miekään :)

No onneksi alkaa kouluviikko niin saa ajatuksia vähän muualle välillä..

Vierailija
37/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nauraa täällä itekseen* kiitos vinkistä, 20 tablettiahan siinä oli ja huomattavasti huojentu se hinta.. Jotenkin tollona vaan aattelin, kun kysyin apteekista että voiko ottaa vaan yheksi kerraksi ja siinä reseptissä luki, että 4X20, aattelin että siinä on 20 neljän kerran satsia eikä neljä kahenkymmenen. Sainpa taas täältä apua! Kiitti!! =)

Vierailija
38/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on toivoa fio, testaile vaan uudestaan parin päivän päästä ja pidä täti loitolla:)

Mulla on pahoinvointi jo vähän helpottanu, eilen aamulla tosin menin jääkaapille ja meinasin oksentaa sinne ku näin juuston (!?!)..päädyin kuitenki oksentamaan kaaressa keittiön,olkkarin ja eteisen lattialle vessaan juostessa..sit grande finale vessanpyttyyn..jee:) Mies niitä sitte luuttus ja tuumas vaan että ootko sä syöny omenaa vai perunaa;)

Toivottavasti te kaikki tupsahtelette kohta tuonne odottajien puolelle!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Queen rv 12+4

Vierailija
39/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se siltikin kallis lääke, verrattuna omiin muihin, kuten terolut ja parlodel..

Ai niin pepsi: Kyllä samaisella aconilla testasin. Ensi viikolla on vuorossa varmaan joku apteekista hankittu kun aconit loppu :/

Vierailija
40/42 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten jo muutkin totesi, toivottavasti se muuttuu vahvaksi plussaksi muutamassa päivässä! Olisit sen kyllä jo toden teolla ansainnut!!

Kohta saa alkaa jännittämään vaaleja. Taitaa sekin olla parempaa tekemistä kun siivoaminen... Pakko olis kuitenkin kotona jotain saada tehtyä, joten taidampa vaikka pyöräyttää astiapesukoneen päälle!!

Huomiseen taas!

Oon@