Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU+++++

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mie malttanu olla testaamatta :) Tuttuun tapaan negahan sieltä paljastui.... :(

MUTTA kun puolen tunnin päästä kävin sen kaivamassa roskiksesta, siinä oli haamu!!!! Aivan haalean vaalea, vähän piti käännellä, mutta kyllä siinä oli jotain!

Ja sitä ei ole ikinä mulle sattunu, että nyt on vähä hermoraunio olo.

IIIIIIIIIKKK!!!!

Huomenna uus testaus!

fio, kp22/20-?

Vierailija
2/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just noi elisillan kaksinpuhelut ja nyt vasta meni tajuntaan että Fiolla on toooosi jännät paikat! Äkkiä kertomaan! (tai saattaahah olla että sitä just naputellaan jotain uutisia tällä hetkellä;)!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Fio, aloin ihan täriseen jännityksestä! Pidän kamalasti peukkuja, kyllä se siitä vahvistuu, usko pois! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Vierailija
4/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on aivan sumussa. Sydän hakkaa. Miten ihmeessä nukun ens yön??

Mies rukka on töissä ja luulee että testaan huomenna. Miten tämmösiä juttuja kerrotaan? Eilen illalla sille vuodatin kun niin jännittää, mutta se oli vain kannalla että kun tässä on jo niin kauan toivottu ja petytty niin parempi vaan kun ei mitään toivo.

Mutta nyt on ollu niin erilainen olo, mahaa nippailee jännästi, pissattaa ja janottaa, väsyttää mut toisaalta on pirteämpi olo kuin ikinä! Ja sit limat on ollu tosi mahtavia viime viikon ajan..

Pelottaa. Puolentoista vuoden toivomisen jälkeen tämä on aika uskomatonta.....

:)

Vierailija
5/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen täällä oli odottamassa! Nyt peukutan sulle ihan kybällä!! *plussapölyä sinne pohjoseen*

-mooli

Vierailija
6/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty vilkutus kaikille muillekin - ihanaa että pidätte pinoa pystyssä!

Vierailija
7/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pidetään hurjasti peukkuja Fiolle! Kyllä se viiva siitä vahvistuu, kun muutaman päivän odottelet. Todella voin kuvitella, että voi olla vaikee ootella, kun haluis tietää...

Onkos muita piinailijoita vielä tälle viikonlopulle?

Ite olin eilen illalla niin väsyny, etten jaksanu tehä juurikaan mitään. Makoilin vaan sohvalla ja kattelin telkkua tai silmäluomiani. Joo, ihanalta kuulosti se kääretorttu! Meillä tänään siivouspäivä, eipä kauhiasti innostais. Täytys keksiä jotain kivaa tekemistä!

Mutta Fiolle tsemppiä vielä piinailuun!!!

Vierailija
8/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkGreen]Ja ihan ensiks fiolle, öiselle juttukumppanilleni, paljon plussanvahvistuspölyä!!! Toivotaan, että se siitä vahvistuu. Ei ole helppoja seuraavat päivät, voin uskoa.

Itse tässä alan pakkailla laukkuani, sillä illalla lähdemme Ranskan reissullemme. Jätän teidät siis muutamaksi päiväksi piinailemaan ja plussailemaan rauhassa. Palaan sitten jossain vaiheessa ensi viikkoa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuuulia!!!

-Amy-[/color]

Vierailija
9/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk Fio,vähä jännäääää!!!!!Peukutan ihan kympillä täällä sun puolesta!!!!Millä testillä testasit?Mähän sain kans sillo roskishaamun siinä ekassa keskenmenneessä ja kyllä se vaa plussaa tarkotti sillo ;) ;)++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pepsi ei jaksa oikee koneella istua,pahoinvointi ja tajuton väsymys vaivaa joka pv.Ihaku musta ois imetty kaikki mehut pois,niiku ois ollu kuumeessa monta viikkoo,yhtä voimaton olo.Rinnat edelleen sikakipeet...huh!

Kyllä tää aina käy vaklaamassa teiän juttuja!!!!!Koittakaaha saaha niitä plussia mooli ja Naksu ja muut karvaset enskat!!!!!!

-Pepsi ja nuppu rv6+5(7+1)

Vierailija
10/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, acon10:llä testasin. Olis kyllä nuita mammaksinki testejä, mutta niihin on luotto ihan menny kun en saanu ees ovistestejä toimimaan.

Pitää yrittää pitää vain pää kylmänä kun eihän sitä tiedä jos se vain oli sellainen viallinen.. Tai jotain. Testiä tehdessä viskasin sen kyllä aika aikasin roskikseen, meinaan etten todellakaan tuojottanu sitä 2 minuuttia kauempaa ku jo luovutin.. Olis pitäny vartoo loppuun asti.. No huomenna testaan taas samalla aconilla ja sitten olen pikkusen viksumpi.

Amy: Varmaan ihanaa päässä Ranskaan, olen aina haaveillu siitä, mutta ei tässä oikein ole mahollisuuksia lähiaikoina :(

Hui kun sitä vaan toivoo.. Jo ihan ääneen, et anna sen olla, anna sen olla :)

Mitens muut piinailijat?

Vierailija
11/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän ois varmaan muuten noteerannu sitä roskishhamua, mut ku pepsilläki se oli jotain tarkottanu.. :)

Vierailija
12/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans niillä testannu,liuskalla ja pipettimallisella aconilla ja ei niihi kyl ikinä oo minkäännäköstä viivaa tullu jos en raskaana oo ollu.Iha vitivalkosta näyttäny!Voi jestas miten jännääääääääää,toivotaan että viiva vahvistuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sulle bdbdbdbdbdbdb, että viiva vahvistuu huomenna! Maltat vain odottaa huomenna vähän pidempään. Mut kyllä mä olen sitä mieltä, että plussa se on!

Mulla on vielä tallessa oma acon10 testini, siis se jolla testasin varmistukseksi toisen kerran ja ainakin siihen on jäänyt se viiva näkyviin. Ei se sullakaan mitään roskishaamua näyttäisi, jos siellä ei jotain olisi!

Odotan huomista ja sun tulosta!

Plussapölyä myös muille piinailijoille!

Sippu ja pikkutikru 6+1

Vierailija
14/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiollahan on superjännät hetket käsillä siellä!! Pidän hurrjasti peukkuja, että huomenaamulla saat iloisia uutisia!!! :)

Minä piinailen ja pelonsekaisin tuntein odotan, että millon se täti rynnistää paikalle.. kp 31/28-30, mahaa koskenu eilisestä asti. Ja inhottava huimaava olo. Aamulla tuli paperiin ihan vähän rusehtavaa (mulla ei IKINÄ oo ollu minkäälaista tuhruilua...) että liekkö täti matkalla.. :(

Mukavaa viikonloppua, täytyy reipastua ja lähteä ulkoilemaan!

Vierailija
15/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille tsempanneille!! Tulee melkein jo huono omatunto kun en itse eina ole ollu täällä teidän tukena.. Oletta te kyllä kaikki niin ihania!!

Aamuinen tuntuu ihan unelta.

Mitä jos en nähnykkään mitään siinä testissä?? Voiko sellaisia aistiharhoja tulla helposti?

Kävin lenkillä ja kummitätiä moikkaamassa ja sitten vielä kaupassa. Melkein kerroin jo täti-kullalle, mutta sitten mietin että mitä se vaikuttaa jos en sitten vaikka oliskaan raskaana.. Ainut mikä nyt on koko ajan, niin masu on ihan kumman tuntoinen. Eikä kyllä tunnu normaalilta tädin tulolta =)

Kun jaksais nyt vain huomiseen..

Ja varmaan vielä palailen illan aikana ;)

Vierailija
16/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin peräti kahdet farkut kaupungilta!!!!!! Suuri ilo siksi että oon varmaan vuoden verran ettiny hyviä farkkuja mut ei oo löytyny. Mä kun oo sen verran pihi etten raaski niistä satasta maksaa... No, nyt löysin ainoat ja just sopivan kokoset sellaset, joita oon ihaillu jo pitkään; ja oli puoleen hintaa! ostin siis molemmat kun kerrankin löysin sopivat. Eli näinkin suuria naksun elämään!

Kiva kuulla Pepsistä ja Sippuliinista! Mammojen juttuja oon käyny kyllä vakoilemassa tuolla o-puolella, mutta kiva kun jaksatte meillekin vielä jutskata!!!!!!! Paljon onkin odottavia joista en oo lukenu mistään pitkään aikaan, ovatko kokonaan lopettaneet palstailun?!

Totesin kaupungilla miehelle että onkin pitkään aikaan sellanen " ei mitään erikoisia tunteita" -olotila. Ja mieluummin näin, on kurjaa kun koko ajan tuntuu mitä erikoisimpia juttuja eikä silti mitään tapahdu...

Mikäköhän tollanen juttu on ku (viime kierrossa sama juttu) suussa maistuu aina välillä aivan vereltä? Ei oo mitään haavoja tm. suussa, ei vois siis siitä olla... Tiedän että raskauteen vois liittyä mutta nyt ei kyllä olla vielä ees siinä vaiheessa kiertoa että vois sitä olla.

No, hauskaa lauantaita kaikille, taas paapatan omiani. Nyt meen tekemään valkosipuliperunoita ja lihapullia!

Vierailija
17/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoilla uutisilla alkoikin tämä pino.

en pysty enempää kirjottelee,ku käsi on pipi..mut tulen taas:)

ja amy: ihanaa matkaa!! kateellinen olen sulle,ois ihanaa päästä lomalle johonki.ranska ollu aina haaveissa. :)

Vierailija
18/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuja piinailijoille!

Kiitos hyvästä kääretorttuvinkistä eilen. Pyöräytin tuossa itsekin sellaisen. Huomenna tulee vieraita, niin on sitten jotakin tuoretta tarjottavaa kahvin keralla.

Mukavaa Ranskan matkaa Amy. Toivon itsekin pääseväni sinne keväällä, miehen luo kyläilemään (lue simppajahtiin ¿;))

Leppoisaa lauantaita itse kullekin.

nellamaija

Vierailija
19/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiolle peukut pystyssä täälläkin.. Jänskättää sinun puolesta ;)

Itse testasin sillon mammaksin testeillä plussan eikä näyttänyt kunnon vahvaa viivaa vaikka täti oli viikon myöhässä kun viimeisen testin tein! Kuitenkin selvän haamun sain kun täti 2pv. myöhässä.. ja nyt jo rv13+2 menossa :)

Sairaslomalla olen kun totesivat mulla osittaisen eteisistukan.. tuli tuhruvuotoa ja kävin polilla tarkastuttamassa tilanteen kun pelkäsin menneen kesken! Lääkäri kyllä meinasi että istukka nousee vielä ylös siitä kohdun suulta, kun vain viikkoja tulee lisää ja kohtu kasvaa :) Tuhruja siis tiedossa jos ei nouse.. ja normaali synnytys ei kai tule onnistumaan :(

Muutoin olo oikein hyvä! Päivisin ei enään väsytä, mutta yöt nukun ku tukki! Pahoinvointiakaan ei enää ole ku n. kerta viikossa :)

Vähän alkaa masu jo pömpöttää.. Ajattelin ensiviikolla kävästä kangaskaupassa ja alkaa ommella matkalle vaatteita! Ei varmaankaan mahdu kesäiset vaatteet enään maaliskuussa päälle.. Ollaan lähdössä etelän lämpöön kun miehellä on talviloma!

" Iskä" on jo aivan höpsö ja soittaa iltaisin pikkuselle lennilokinpoikaa ;)

Hellyyttävää katsoa kun mies on niin onnessaan!

Vierailija
20/42 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amylle mukavaa reissua! Kateeks käyp! =)

Onko tosiaan jo niin pitkä aika ku Niamey plussasi?! Vaikka oman kuumeilun kannalta aika menee älyttömän hitaasti ni muiden raskauden etenemistä ku aattelee ni se onki kulunu tosi vauhdilla! Toivottavasti kaikki menee sulla hyvin!