Tajusin vasta aikuisena, että än-yy-tee-NYT
..tulee sen nyt-sanan kirjaimista N, Y ja T. Ikää 26v. Onko muita tai tajusiko joku muukin vasta nyt? Enhän ole ainoa näin hidas? :D
Kommentit (53)
Mitä??? Kun luetellaan kirjaimet "n", "y" ja "t", niin mitä muuta siitä voisi muodostua kuin "nyt"?
Minä luulin aina, että joululaulussa lauletaan: joulu on koditon, varpuseni onneton.
Mä kuulin ja lauloin aina suvi virren "kauniisti jo kapa-aikkaa koristaa kukkanen" sitä kun venytetään tuossa kohden kummasti. Ihmettelin aina, etten tiedä mikä on kapa-aikka, kunnes tajusin, että se on joka paikkaa...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:43"]Ihan tyypillistä on se, että lapsi luulee, että on jotain sampituulta. Tämä johtuu siitä, että laulussa sanotaan "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta.
[/quote]
Tuota en ollut minä tajunnut, ihmetellyt vaan. Jonkun vastaavan tajusin kesällä, en vaan muista minkä. N37
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:48"]
Minä luulin aina, että joululaulussa lauletaan: joulu on koditon, varpuseni onneton.
[/quote]
Niin minäkin. Ja että se syö NYT kesäeinehen eli on laittanut jotain varastoon kesällä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:47"]
Mitä??? Kun luetellaan kirjaimet "n", "y" ja "t", niin mitä muuta siitä voisi muodostua kuin "nyt"?
[/quote]
Ois pitänyt varmaan olla 'yy, kaa, koo, NYT'. Ehkä sit ap olis ihmetellyt, mikä kirjain on kaa (ellei sit olis saksalaissuomalainen).
[/quote]
Häh? MItä siinä sitten lauletaan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:22"]
Ette te mitään kovin välkkyjä ole.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:01"]
[/quote]
[/quote]
joulu on, koditon varpuseni onneton
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:18"]..tulee sen nyt-sanan kirjaimista N, Y ja T. Ikää 26v. Onko muita tai tajusiko joku muukin vasta nyt? Enhän ole ainoa näin hidas? :D
[/quote]
Samoin. Kai olin jotain 20
Minä järjestin pienenä naapuristossa yleisurheilukilpailuja, joissa lähetettiin juoksijat matkaan huutamalla "paikoillanne, valmiinanne, hep". Äiti nauroi meille joka kerta, mutta vasta vuosien kuluttua ymmärsimme siihen syyn.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:01"]
[/quote]
[/quote]
joulu on, koditon varpuseni onneton
[/quote]
Huh, onpa ankeat tekstitykset joululaulussa
Tajusin 6-vuotiaana ja hävetti niin pirusti. Vaikenin älynväläyksestäni ja toivoin, ettei kukaan ollut huomannut tietämättömyyttäni.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]niin mitä?
Luulin n. 29-vuotiaaksi saakka, että Mascaran kappaleessa "Erittäin hyvä" kohta "Etsin kundii tiukkavartaloista" menee seuraavasti: "vatsa kurnii tiukkaa vartaloista".
Kumpi ja kampi tappeli, mä en millään tajunnut mistä tietää et se oli kumpi joka voitti!
Ihan tyypillistä on se, että lapsi luulee, että on jotain sampituulta. Tämä johtuu siitä, että laulussa sanotaan "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta.