Nyt on jotain outoa meneillään.
Olen nähnyt joka yö oudompia ja oudompia unia.
Viime yön uni oli ravisuttava.
Olin todella modernissa, vaalesävyisessä kodissa.
Vinokattoisessa isossa olohuoneessa.
Mukana oli n. 20 tuttua ja tuntematonta, aikuisia ja lapsia.
Talo sijaitsi saarella, ikkunat olivat koko seinän korkuiset.
Merellä nousi myrsky.
Salamoi.
Salamat tulivat talon ylle, ja jokainen, sekä lapset, että aikuiset kouristelivat kivusta, sähkön lävistäessä kehoamme.
Se oli todella hirveää kipua.
Huoneen keskellä huomasin valkoisesta kalkista veistetyn madonna-patsaan. Se itki värittömiä kyyneleitä kaiken myrskyn keskellä.
Se oli todella outo fiilis katsoa tuota patsasta.
Tunsin erityistä yhteenkuuluvuutta kaikkien huoneessa olijoiden kanssa, vaikka en tuntenut heistä moniakaan. Outoa.
Tiedätte kai tunteen, kun olette nähneet unen, ja tiedätte sen olevan jotenkin merkityksellinen.
Se oli sellainen.
Mitä se voisi tarkoittaa???
Kommentit (12)
Onko sulla jotain juttuja/ongelmia/ristiriitoja perheen tai ystäväpiirin kanssa? Mä tulkitsisin tuon unen siten, että se kertoo/muistuttaa sua hyvin selvästi siitä, että me olemme kaikki vain ihmisiä, me tunnemme kaikki samalla tavalla ja me olemme kaikki yhtä. Jos yhtä sattuu, niin kaikkia sattuu. Me olemme kaikki samanlaisia pohjimmiltamme, ja olemme samassa veneessä ja samalla viivalla.
Sen verran taustatietoa, että avioliittoa takana 7 vuotta (tila vakaa, ei suuria muutoksia)
Uusi työ aloitettu 5 kk sitten.
Lapsia 2 kpl.
Pikkujouluissa tapahtunut pikku moka.
Tälläista elämää mulla.
Heijastuuko tästä unesta?
BUAHHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Tuhoon olet tuomittu!!!!
tehdään jotain ettei niin vaan käy!
" Apua!"
Luitko tekstini? Pikku moka ei tarkoita sänkyyn menemistä, vaan ehkä
sellaista henkisen tason epäviisasta vetoa.
Naura sitten kun tiedät faktat.
Muuten naurat vain omalle tyhmyydellesi. Sori.
Ap
Joku uniguru totesi jossain että odottavien kannattaa unohtaa unensa eikä missään nimessä alkaa spekuloimaan niitä!!!
Unessa voi olla kyse just siitä. Tuo huoneistonkuvaus sopisi siihen hyvin, on vähän sellainen avonainen, neutraali ja kuitenkin ehkä tyylikäskin tila, joka voisi symbolisoida töitä, toimistoa, samaten lasi-ikkunat viittaavaat ehkä just tällaiseen suurempaan ja avoimempaan ympäristöön kuin oma koti.
Unesi saattaa sanoa sulle ihan yksinkertaisesti, että lakkaa miettimästä mokaa, lakkaa vaivaamasta päätäsi sillä. Me kaikki olemme ihmisiä, meihin kaikkiin sattuu samalla tavalla. Jollakin tavalla unesta kyllä tulee läpi mun mielestä se, että se kehottaa sua pitämään yhtä muiden kanssa.
teoria osui aika nappiin.
Tunnen todella syvää yhteen kuuluvuutta työkavereitteni kanssa, myös pomoni kanssa, joka oli pikkujoulumokani...
Tunnen, että voi antaa asian mennä, meihin sattuu, mutta olemme yhdessä, ja turvassa, puhtaassa ympäristössä...
Kiitos sanoistasi, sait mut melkein kyyneliin.
Ap
vilja70:
Joku uniguru totesi jossain että odottavien kannattaa unohtaa unensa eikä missään nimessä alkaa spekuloimaan niitä!!!
Alitajuntasi halusi vain kertoa sulle sen, minkä oikeastaan tiesitkin; minä vain laitoin sen selkokielelle :-)
Vierailija:
teoria osui aika nappiin.
Tunnen todella syvää yhteen kuuluvuutta työkavereitteni kanssa, myös pomoni kanssa, joka oli pikkujoulumokani...
Tunnen, että voi antaa asian mennä, meihin sattuu, mutta olemme yhdessä, ja turvassa, puhtaassa ympäristössä...
Kiitos sanoistasi, sait mut melkein kyyneliin.
Ap
Kiitos vastaajille!
Kauniita unia...=))))
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&confer…