Täällä väitetään että Silvia Modig on homoseksuaali
Kommentit (11)
jossain ohjelmassa, oliko se jossain venla-gaalassa, niin silvialla oli miesten kravatti kaulassa. Tarkkasilmäisenä heti ajattelin, että onkohan tolla jotain naiseusongelmaa, siis hiukan miesmäiset vaatteet päällä. Siis ihan ok muuten ja toivottavasti on tasapainossa asiansa kanssa.
Miksi? Hittojako oikeastaan meille kuuluu heidän(kään) seksiasiansa? Tai sitten pitäisi tasapuolisuuden nimissä joka ikisen julkkiksen kertoa suuntautumisestaan julkisesti, oli sitten hetero, homo tai vaikka impotentti!
En ole itse lesbo enkä bi. Mutta Silvia on tosi karismaattinen nainen!
En ole tiennytkään. Minusta olisi outoa esitellä itseni, olen Maija Lahtela, olen hetero. Mutta tiedänpä tästä lähtien.
Minulle on ihan sama kuka nai ketä ja kenen kanssa, kunhan toinen osapuoli/puolet antaa suostumuksen ja ymmärtää tekonsa. Mielellään ei myöskään julkisesti, siis nai.
ihan kuin olisin nähnyt viestin 17 täällä joskus täsmälleen samanlaisena
En minä ainakaan koko ajan kerro kaikille olevani hetero, miksi homon pitäisi koko ajan toitottaa sitä.
Ei tuo minusta ole ollut salaisuus hetkeäkään sinä aikana kun on ollut julkkis.
Vierailija:
En minä ainakaan koko ajan kerro kaikille olevani hetero, miksi homon pitäisi koko ajan toitottaa sitä.Ei tuo minusta ole ollut salaisuus hetkeäkään sinä aikana kun on ollut julkkis.
" vanha juttu"