Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki fiksut!

Vierailija
27.01.2006 |

Tekin jotka meinasitte jättää äänestämättä! Muistakaa käydä sunnuntaina äänestämässä Tarjaa, ettei tarvitse seuraavaa kuutta vuotta katselle noita niinistöläisiä öykkäröimässä joka puolella.

Tarja on yhdistänyt kansan, vielä 2kk sitten 80% suomalaisista oli sitä mieltä että hän on koko kansan presidentti ja hoitanut hommansa hyvin. Sitten tuli Niinistö mainostoimistoineen ja alkoi nakertamaan epävarmojen ihmisten mieltä.

Ei anneta häiriköiden hämätä vaan pysytään kannassamme ja näytetään se!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on menneet kommarien taskuihin. Siis nämä rahat.

Vierailija
2/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä ja milloin ne rahat jaettiin? olitko itse mahdollisesti paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nuo kommarit ja demarit ole täällä öykkäröimässä seuraavaa kuutta vuotta. Sitä en kestä. Jos Niinistö valitaan pressaksi, ovat he luvanneet muuttaa Venäjälle tai Pohjois-Koreaan, jossa sensuroidaan nettisivuja, joten eivät pääse tänne vauvan sivuille!

Vierailija
4/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta presidentti EI päätä asioista yksin! Jos päättäis niin minkä helvetin takia me eduskunnassa " istujille" maksetaan niin helvetisti tai mitä virkaa eduskunnalla yleensäkään edes on?!

Vierailija
5/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeistolaisille ei riittäisi edes se, että he ovat vallassa, vaan vastustajat pitäisi raijata rajan taakse kidutettavaksi ja ilman äänioikeutta.

me järkevät sentään tyydymme vaan voivottelemaan että kurjaa olisi jos vastustaja voittaisi, mutta emme sentään heitä lahtaamassa olisi...

Vierailija
6/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei nuo kommarit ja demarit ole täällä öykkäröimässä seuraavaa kuutta vuotta. Sitä en kestä. Jos Niinistö valitaan pressaksi, ovat he luvanneet muuttaa Venäjälle tai Pohjois-Koreaan, jossa sensuroidaan nettisivuja, joten eivät pääse tänne vauvan sivuille!

Vierailija
7/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse alotti kirjoituksen sanomalla että ei kestä niinistöläisiä öykkäröimässä. Vastasin täysin samalla mitalla. Täällä ovat muutamat demarit kovaan ääneen huutaneet, että muuttavat pois maasta jos Niinistö valitaan, eli minä en ole ketään ajamassa pois.

Jos Halonen valitaan, ei se tarkoita sitä, että niinistöläiset lähtisi öykkäröimästä, koska en mä ainakaan ole mihinkään muuttamassa enkä lopettamassa vauvalehden sivuilla käyntiä.