Pahin uskottomuustarina, jonka olet kuullut?
Ei urbaanilegendoja, kiitos!
Mun pahin on se, kun tuttavalla oli seksisuhde sisarensa mieheen. Yök. Sisko ei saanut koskaan tietää.. mä vaan sain, ja sitten jos tää mies laverteli eteenpäin.
Kommentit (33)
T.se joka kertoi kun kuoli. Kuitenkin ihan parissa viikossa menehtyi.
Vierailija:
T.se joka kertoi kun kuoli. Kuitenkin ihan parissa viikossa menehtyi.
Sulhanen tosin petti, kun suhde oli ikään kuin katkolla muutenkin. Tämä on ihan yleisesti tiedossa kaveripiirissämme, ja morsianta on kovin säälitelty, että otti miehen takaisin tuon jälkeen.
Sen sijaan morsiamen pettämisistä eivät tiedä varmaan muut kuin minä ja ne miehet. Yksi miehistä on yliopiston proffa, joka ohjasi tämän ystäväni gradua... Toinen esimerkki on yhteiseltä laivareissultamme, jossa ystävä ihan yksioikoisesti totesi: " haluan munaa" , ja sitä myös sai. Kyseinen nainen oli ennen hyvä ystäväni, mutta hänen moraalinsa on niin uskomaton, etten oikeastaan halua olla hänen kanssaan kovin läheisissä tekemisissä.
Ja mua se arvostelee kun en oo uskos! No, mä en ikinä pettäis miestäni. T. 13
Lapsemme kummi pettänyt tyttöystäväänsä usean vuoden ajan.Esim.aluksi, kun asuivat omissa yksiöissään tämä mies oli muka jäänyt asunnolleen yöksi baari-illan jälkeen,vaikka todellisuudessa olikin baarista löytämänsä naisen luona.Asuu pienellä paikkakunnalla Lapissa,silti meno miehen pettämisellä ihan posketonta.Kuitenkaan miehen tyttöystävä täysin (?) tietämätön ja sinisilmäinen.
Kaiken näköiset,ikäiset ja kokoiset kelpaavat tälle miehelle kun baariin pääsee.Miehelleni kummi kertonut " rakastavansa" naisia,eikä voi pettämiselleen mitään..
Monesti kun ovat pariskuntana olleet yhtä aikaa baarissakin mies puristelee,tanssittaa ja pussailee toisia naisia. Pettänyt tyttöystäväänsä tytön parhaan kaverin kanssa ym.ym.Tyttö itse sellainen ettei hyväksyisi pettämistä millään taholla.Mutta en pystykertomaan tytölle miten asia oikeasti on,koska kerran tämän virheen tein ja itse sain vain kärsiä.
Vierailija:
Lapsemme kummi pettänyt tyttöystäväänsä usean vuoden ajan.Esim.aluksi, kun asuivat omissa yksiöissään tämä mies oli muka jäänyt asunnolleen yöksi baari-illan jälkeen,vaikka todellisuudessa olikin baarista löytämänsä naisen luona.Asuu pienellä paikkakunnalla Lapissa,silti meno miehen pettämisellä ihan posketonta.Kuitenkaan miehen tyttöystävä täysin (?) tietämätön ja sinisilmäinen.
Kaiken näköiset,ikäiset ja kokoiset kelpaavat tälle miehelle kun baariin pääsee.Miehelleni kummi kertonut " rakastavansa" naisia,eikä voi pettämiselleen mitään..
Monesti kun ovat pariskuntana olleet yhtä aikaa baarissakin mies puristelee,tanssittaa ja pussailee toisia naisia. Pettänyt tyttöystäväänsä tytön parhaan kaverin kanssa ym.ym.Tyttö itse sellainen ettei hyväksyisi pettämistä millään taholla.Mutta en pystykertomaan tytölle miten asia oikeasti on,koska kerran tämän virheen tein ja itse sain vain kärsiä.
He asuvat aika kaukana keskustasta. Järkevintähän miehen on siis jäädä aina kaupunkiin jonkun kaverin luo yöksi ja saada sitten kyyti kotiin seuraavana päivänä, niin ei mene taksirahoja. Musta on uskomatonta, että vaimo nielee nämä tarinat eikä tajua, että mies on aina jokun naisen luona.
Nyt mies vielä aloitti työn, jossa reissaa pitkin Suomea. Mahtaa olla yhtä juhlaa.
Siskoni petti parhaan ystävänsä miehen kanssa, heillä oli suhde monta vuotta mut kai välillä tauolla kun taas kipinä syttyi. Nyt kaverukset ei oo väleissä mut kummatkaan eivät eronneet. Miehet olivat kans keskenään ystävii..
Tuttu nainen (opiskelukaveri) alkoi muutama vuosi sitten seurustella naimisissa olevan miehen kanssa, miehellä oli 1 pieni lapsi ja vaimo odotti toista. No kaverini eli miehen uusi naisystävä tuli myös nopeasti raskaana ja niin olivat vaimo ja naisystävä pari kuukautta samaan aikaan raskaana. Vaimo ei tiennyt toisesta naisesta. Vaimon synnytettyä mies kertoi tälle tilanteesta ja jätti vaimonsa tämän toisen naisen takia. Tuli siis pikaero ja mies meni uusiin naimisiin tämän toisen naisen kanssa. Tekivät tiuhaan tahtiin 3 lasta, nuorin on nyt n.6kk, ja äskettäin kuulin yhteiseltä tuttavaltamme, että pariskunta asuu nykyisin erillään, eroa viritellään ja miehellä on uusi, nuori, naisystävä.
En tiedä olisiko tämäkin raskaana...
Mies on jonkin verran nimeäkin saanut taiteilija, näistä yksityiselämän kuvioista ei tietääkseni tosin ole kirjoitettu lehdissä kun ei ole mikään julkkis vaan ihan taiteensa kautta joissain piireissä tunnettu.
Mutta aika sika mieheksi...
Kaksi vanhinta lastaan hän sai ensimmäisen vaimonsa kanssa. Kolmas lapsi on toisen lapsen kanssa melkein saman ikäinen ja pantu alulle avioliiton aikana jonkun baaripokan kanssa. Eron jälkeen mies teki yhden lapsen kolmannen " tyttöystävälle" , jota petti neljännen kanssa, muutti sitten yhteen tämän neljännen kanssa ja teki vielä kaksi lasta. En tiedä, jatkuuko stoori vielä, vai onko mies viimein rauhoittunut...Että tällaista.
1)Omakohtaista kokemusta löytyy kun noin 15 vuotta takaperin silloinen poikaystäväni petti minua oman siskoni kanssa. Itse olin juuri täysi-ikäinen ja siskoni minua muutamia vuosia nuorempi. Juttu tuli ilma vasta parin kuukauden kuluttua kun ihmettelin poikaustäväni ja siskoni yhtä äkkisen hyviä välejä. Kysyikin sitten mieheltä suoraan ja myönsi pettäneensä. Siskoni kanssa ei olla juteltu asiasta ollenkaan vielä tänäkään päivänä. Mutta välimme alkaa olla jo ihan hyvät.
2)Tämäkin liittyy ex-poikaystävääni kun hänen muutaman vuoden takainen tyttöystävänsä petti miehen serkun kanssa joka. Suhdetta kesti kuulemma vajaa vuosi. Ja tämä mies ei vieläkään asiasta itse tiedä.
3)Kaverini luokkakaveri oli tullut raskaaksi ja hänen mies oli pettänyt tätä jonkun heidän tuttunsa kanssa joka myöskin oli tullut raskaaksi. No nämä naiset sitten synnyttivät tälle miehelle lapset viikon erolla. On siinä miehellä ollut selittämistä lastenvalvojalle kun on kuulemma molemmat lapset todistanut itselleen:)
ja alakerrassa oli sen talon omistavan perheen asunto. Perhe asui kuitenkin pääosin maalla ja vain perheen isä yöpyi työssä ollessaan viikot siellä alakerrassa.
Siellä sitten vietettiin kyllä sellaista elämää välillä, että mua hävetti sen miehen puolesta. Äänet kuului ylös melko hyvin, joten tiesin takuuvarmasti milloin akti alkoi ja milloin päättyi... Kerran portaikossa törmäsinkin sinne sisään tulleeseen vaaleaan naiseen, jonka mies häthätää esitteli työkaveriksi. Kun olin päässyt ulos, katsoin kun ikkunan takana mies auttoi naiselta takin päältä ja alkoi suudella. Että työkaveri!!!!
Olin silloin välillä vähän vähissä rahoissa ja mietin pari ketaa, että olisko pitänyt sanoa sille miehelle, että joko kerron muijalles mitä touhuat tai jätän vuokrat maksamatta.
Ja vielä nelilapsisen perheen isä!!!! Kun muu perhe oli siellä talolla, kaikki oli onnellista ja auvoista ja perhe näytti oikeasti tosi onnelliselta. Voi ällötys!!!!!
Nyt menos jo toinen suhde heidän avioliiton aikana. Ja kaiken lisäksi ollaan niin uskovaisia että! Ällöttävää tekopyhyyttä!!! Mut jumala antoi edellisen suhteen anteeeksi niin kait se nytkin antaa. Ja kun ollaan uskos, niin erota ei voi (uskonto kieltää).