Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan taas asioita joita et "ymmärrä"

Vierailija
23.07.2015 |

-mansikoiden pakastaminen. Menee hyvät marjat pilalle, ne maistuu kuitenkin aina "pakastimelta". Mieluummin syön tuoreina ja talvella ostan pakastealtaasta (vadelmia ja mustikoita ennemmin silloinkin kun mansikoita).
-Emmaljunga-vaunujen hienous, ihan samperin rumia ja kömpelön näköisiä kärryjä. Ja voiko olla rumempia kun ne SV:t tuplana.
-Kymppitonni(e)n häät lainarahalla tai vuosikausien säästämisen jälkeen, yhteen päivään ihan perkeleellisesti rahaa.

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneetti!!

Vierailija
102/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:14"]

Miksi feministit eivät näe Islamisaatiossa ongelmaa?

[/quote]

Älä yleistä. Minä ainakin näen.

T. Islankriittinen feministi

[/quote]

minäkin olen islantikriittinen. Hitto soikoon en voi ymmärtää miksi ihmisten pitää asua siellä keskellä ei mitään ja hässiä sukulaistensa kanssa. En minä ainakaan haluaisi uiskennella päivät pitkät missään rikin ja kananmunapierun hajuisissa kuumissalähteissä. Hyi olkoon mikä kansa!

Kaiken kukkuraksi puhekin on hirveää mongerrusta ja ne kirjaimet ihan perseestä revittyjä.

Lisäksi Björk, tartteeko sitä edes perustella.

Niin ja nyt tulee suomen televisiosta joku aivan järkyttävän paska piirrossarja mikä on islannista. En ole koskaan nähnyt mitään niin paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi synnytyksessä on pakko vaatia puudutuksia, vaikka niitä ei tarvi. Ja jos ei vaadi, saa jonkun hörhön leiman otsaansa, vaikka sanois, että ei väheksy kenenkään kivun kokemusta ja suosittelee puudutuksia niille, jotka sitä tarvii..

Sitä, että aina pitää olla moittimassa ihmisiä, jotka elää elämäänsä toisin kuin itse eläisi.

Vierailija
104/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:27"]

[/quote]

[/quote]

minäkin olen islantikriittinen. Hitto soikoon en voi ymmärtää miksi ihmisten pitää asua siellä keskellä ei mitään ja hässiä sukulaistensa kanssa. En minä ainakaan haluaisi uiskennella päivät pitkät missään rikin ja kananmunapierun hajuisissa kuumissalähteissä. Hyi olkoon mikä kansa!

Kaiken kukkuraksi puhekin on hirveää mongerrusta ja ne kirjaimet ihan perseestä revittyjä.

Niin ja nyt tulee suomen televisiosta joku aivan järkyttävän paska piirrossarja mikä on islannista. En ole koskaan nähnyt mitään niin paskaa.

[/quote]

En millään ymmärrä Islantikriittisyyttä. Kieli on ihana, ihmiset ovat ihania ja pukeutuvat kivasti. Islannissa on Euroopan parhaimmat punkibileet. Ja tykkään islantilaisista sarjoista, varsinkin Yövuorossa. Rakastin sitä respan reppanaa miestä ja sitä stalinistikokkia(?).

Arkkitehtuuri oli todella kiinnostavaa ja maisemat kauniita.

Vierailija
105/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En millään ymmärrä Islantikriittisyyttä. Kieli on ihana, ihmiset ovat ihania ja pukeutuvat kivasti. Islannissa on Euroopan parhaimmat punkibileet. Ja tykkään islantilaisista sarjoista, varsinkin Yövuorossa. Rakastin sitä respan reppanaa miestä ja sitä stalinistikokkia(?).

[/quote]

Olet hyvin naiivi.

Vierailija
106/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki puhdistusmaidoissa. Naama jää aina likaiseksi pesun jälkeen. Kasvovettä kun käyttää niin huomaa et naama olikin ihan likainen vielä. Ja koskee kaikkia merkkejä.

Vierailija
107/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet hyvin naiivi.

[/quote]

Höh miten niin? Mukava matkailumaahan se on. Olen sitä paitsi erittäin kyyninen.

Vierailija
108/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen todella nuorena kun itsekin on vielä niin lapsi. Ratikalla tai metrolla liikkuminen jos kyseessä on ihan pieni matka minkä voisi kävelläkin.

Vierailija
109/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Anonyymi nihilisti" time="23.07.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]Yksityisautoilu kun julkisetkin kulkis. [/quote] Mä en ainakaan tykkää julkisilla kulkea, kauheasti ihmisiä, ehkä myös spugeja tai narkkareita, kalliit liput ellei mene täyteen tupatulla hikisellä tarjousmatkalla ja joutuu lähtemään ainakin puoli tuntia aikaisemmin kuin mitä omalla autolla joutuis ja yleensä matka myös kestää pidempään kuin omalla autolla. Mulla superhalpa pikkuauto, joten on paljon halvempi ja mukavempi kuin julkinen liikenne. [/quote] Minä en taas tykkää kulkea likaisessa ilmassa, jonka yksityisautoilijat jättävät jälkeensä, kun osaavat ainoastaan painaa poljinta, eivät siivota jälkiään. [/quote] Eiköhän sitä saastetta tule muustakin, kuin pelkistä autoista ja jos kaikki hukkaisivat autonsa niin vastaavasti julkiseen liikenteeseen pitäisi ainakin tuplata bussien ym määrät joten varmaan loppujen lopuksi ilmansaastemäärä olisi ihan sama. [/quote] Ja autoista tehdään koko ajan energiatehokkaampia ja vähemmän saastuttavia, varsinkin pienet autot vievät vähän bensaa ja säästävät näin loppuun kuluvaa öljyä ja myös co-päästöt on pienempiä, kuin vaikka siinä bussissa, joka tarvitsee hurjasti enemmän bensaa/dieseliä ja näin taas kuluttaa öljyvaroja ja saastuttaa luontoa. [/quote] Riittävän hyvin kuormitettu joukkoliikenne on ympäristöystävällisempää per henkilö.

[/quote]

Ongelma on juuri tuo "riittävän hyvin kuormitettu". Suomi on laaja ja harvaan asuttu maa, jolloin bussit kulkevat puolityhjinä haja-asutusalueilla silloin, kun ne kulkevat tarpeeksi usein ja laajalti tarjotakseen helpon vaihtoehdon omalle autolle.

Vierailija
110/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Etuilu ja ostoskärryillä töniminen kauppajonossa
- rotu/luokka-ajattelu ihmisistä. Olen jopa tavannut ihan oikeasti tyyppejä, jotka puhuvat miten ne ja ne pitäisi steriloida tai kuinka vähempiarvoisia köyhät kouluttautumattomat ovat.
- Rumat etunimet ja kömpelöt yhdysnimet
- Ennakkoluuloisuus, esim. Kuukuppia kohtaan
- Tylsät itseään toistavat "huippusuositut" blogit
- Lasten ja vanhempien yhteinen ryyppääminen
- Tahallinen muiden omaisuuden rikkominen ja sotkeminen

111/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lentokoneet pystyy talvella laskeutumaan ja jarruttamaan niin hyvin niillä pienillä pyörillä.

Vierailija
112/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:53"]Alkoholismi. Ymmärrän, että kun on ottanut pari bisseä, juomista ei pysty lopettamaan, mutta sitä en ymmärrä, että ihan selvin päin marssitaan kauppaan, otetaan se kaljasalkku hyllystä, mennään maksamaan se ja viedään salkku kotiin ja avataan se tölkki. Noin pitkä tietoinen ja tahallinen tapahtumasarja vaikka koko ajan samalla tiedetään, että tästä seuraa vain helvetti. Sitten itketään, että "kun en mä vain voi sille mitään". Siinä kohdassa loppuu minun ymmärrykseni.
[/quote]

Yleensä juominen aloitetaan selvinpäin ..........

Vierailija
113/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:09"]- Pettäjiä ja pettämistä en ymmärrä. Miksi olla toisen kanssa jos haluaa olla muiden kanssa?
- Tuolla jo joku sanoikin tämän: miten ihmeessä ne lentokoneet pysyy ilmassa?
- Alinopeuden ajaminen. Siis jos et pysty 100-alueella ajamaan kuin 80km/h kannattaisi myydä auto ja vaikka pyöräillä. Olen yrittänyt etsiä näiden kuskien välillä yhtäläisyyttä mutta siinä ohitettavassa autossa istuu niin miehiä kuin naisia, vanhoja ja nuoria. En vaan ymmärrä miksi pitää körötellä.
[/quote]

Bensaa säästyy pienemmillä nopeuksilla.
[/quote]

Mun aika on rahaa

Vierailija
114/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka ei osaa yksinkertaisia yhdyssanoja. Ymmärrän, jos on joku lukihäiriö tai vastaava, mutta muuten en. Isoja prinsessahäitä en myöskään tajua. Käytetään valtavasti (laina)rahaa yhteen päivään.

Vierailija
115/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:34"]Huolimattomuus ja yleinen typeryys. Kaikki tieto maailmassa on muutaman klikkauksen päässä, mutta asioita ei voi tarkistaa ennen kuin väittää niiden olevan faktoja. 

[/quote]

Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, joka kyselee todella usein minulta välillä tosi simppeleitäkin asioita. Tai sitten on vaan, että jaa-a, enpäs tiedä ja antaa asian olla. Kuinka vaikea on googlettaa?

Vierailija
116/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei pankkien annettu kaatua.

Vierailija
117/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:38"]

Sitä, miksi huippu-urheilijat, kuten useat jääkiekkoilijat ja jalkapalloilijat hankkivat miljoonia, kun taas hoitoalalla työskentelevien, ihmishenkiäkin pelastavien ihmisten palkka on heidän palkkaansa verrattuna täysi nolla.

[/quote]

Jääkiekkoammattilaisia on erittäin vähän maailmassa, varsinkin niitä miljoonia tienaavia sellaisia. He ovat maailman parhaita siinä mitä tekevät.

Harva pikkupalkalla työskentelevä lähihoitaja on mikään lähihoitajamaailman Teemu Selänne. He ovat enemmänkin verrattavissa niiihin vitosdivarikiekkoilijoihin, jotka eivät tienaa yhtään mitään pelaamisestaan.

Hoitoalalla tienaa huomattavasti varmemmin elantonsa kuin urheilemalla.

Vierailija
118/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kaupunkien bussikuskit

Vierailija
119/191 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous. Talouskriisit. Pankkien tukeminen. Kreikalle rahaa tai mitä tässä taas on viime viikoilla neuvoteltu. En vain ymmärrä. Kalevala on hämärä myös, olen yrittänyt lukea sitä mutta en vain tajua muuta kuin että sanat ovat kai suomea. En löydä tuttuja tarinoita siitä kirjasta enkä saa kielen rytmistä kiinni.

120/191 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruotsia, norjaa ja tanskaa ei voida kirjoittaa samalla kirjakielellä, kun erot ovat niin pienet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan