Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti

Vierailija
09.08.2015 |

Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!

Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.

Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D

Kertokaapa!

Kommentit (1652)

841/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin kirjoittamaan ja lausumaan sanan kolesteroli oikein vasta kun mulle täällä av:lla naureskeltiin, kun kirjoitin kolestroli. Luontaisetu onkin luontoisetu; kiitos tiedosta. Opin sen juuri nyt. 

Vierailija
842/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aikuiseksi asti että anjovis on joku erillinen kalalaji

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Pringlesit on suomalaisten kehittämiä..

Vierailija
844/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että on olemassa pillereitä, jotka estävät itkemisen. En tiedä yhtään, mistä kyseinen harhaluulo johtui. Ajattelin, että olisivat käteviä hautajaisissa, kun itken kuin Niagran putous. Nimimerkillä. vollotin eniten mieheni isoisän hautajaisissa, jota en ollut koskaan tavannut.

Vierailija
845/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mullon taskussa kakskytä senttiä vaan" ei tarkotakkaan mitään kolikkoa :( Vasta kolmekymppisenä tajusin. Tarkoittaa siis penistä.

Tuota en kyllä ymmärrä. Jos mulla on kakskytä senttiä taskussa niin kyllä sieltä kolikko/kolikoita löytyy. Miten naisella se voisi tarkoittaa penistä?

"Olen ennenkin heittänyt kravatin pois

Varaa vyötäkin pikkuisen säädellä ois

Kun on pohjalla näin, suunta ainoa on ylöspäin

Mullon taskussa kakskytä senttiä vain

Sinä siihen et suostu edes vilkaisemaan

Pari kymmentä vaivaista senttiä vain

Se sut saa tuskin naurahmaan

Parikymmentä senttiä vain

Mullon taskussa kakskytä centtiä vain, siinä on kaikki sen luojalta sain

Sillä pärjännyt oon jumalaa ei oo vain, sillä totta tein unelmistain

Parikymmentä centtiä vain"

Ja biisin laulaa mies, Pate Mustajärvi.

Rahastahan tuossa puhutaan, lue vaikka ne muut sanat siitä. Vai viekö vouti nykyään peniksiäkin? :D

Vierailija
846/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Tuo kappalehan tehtiin alunperin Yölle, sekin vinkkaa että kyse kolikoista. Sitäpaitsi Pate Mustajärvi itse on kommentoinut haastattelussa jo ajat sitten, että rahaa tarkoitetaan. Kappale on julkaistu sitäpaitsi Euro-vuonna ;)

Vierailija
847/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aikuiseksi asti että anjovis on joku erillinen kalalaji

Minä luulin, että anjovis on joku vihannes tai kasvi. Sain sen selville viimevuonna.

T: N27

Vierailija
848/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että virtsa kulkee ohutsuolta pitkin, ja uloste paksusuolta..

Vierailija
849/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^Tuo kappalehan tehtiin alunperin Yölle, sekin vinkkaa että kyse kolikoista. Sitäpaitsi Pate Mustajärvi itse on kommentoinut haastattelussa jo ajat sitten, että rahaa tarkoitetaan. Kappale on julkaistu sitäpaitsi Euro-vuonna ;)

Tietysti sillä tarkoitetaan kolikoita. 20Cm pitkään vehkeeseen olisi sitäpaitsi valtaosa naisista tyytyväisiä, koska keskimitta on ainakin 5cm lyhyempi :D

Vierailija
850/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Että makaroonit ja riisit LISÄÄNTYY kattilassa. (En koskaan ajatellut asiaa syvemmin, oletin vaan että ne jotenkin jakautuu tms. :D myöhemmin minulle kerrottiin että ne turpoaa. Siksi niitä on "enemmän" kun ne on kypsiä) nauran tälle salaa vieläkin xD

Toinen juttu minkä tajusin myös vasta pari vuotta sitten: Luulin aina aiemmin että suomessa elinkautinen on 12 tai 10 vuotta, josta ensikertalainen istuu puolet! Tajusin tosiaan vasta myöhemmin että vasta 12 vuoden jälkeen voi anoa armahdusta ja nuori henkilö 10 vuoden jälkeen.

Aika moni itse asiassa luulee myös että se menee niin että elinkautisesta ensikertalainen istuu "puolet."

Vierailija
851/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ikäni että miten englannin kieltä puhuvat lapset voi ikinä oppia omaa kieltään, kun siellä aakkoset kirjoitetaan ihan eri tavalla kuin lausutaan. :DDD

Vierailija
852/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ikäni että miten englannin kieltä puhuvat lapset voi ikinä oppia omaa kieltään, kun siellä aakkoset kirjoitetaan ihan eri tavalla kuin lausutaan. :DDD

:D

Vierailija
853/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin lapsena samaa!

Kysyin myös kerran äidiltä, kun katsoi britti-kaverinsa kanssa Kaunareita, että tarviiko Sallyn lukea tekstitystä  (joka tietty oli suomeksi) :D

Vierailija
854/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin lukio ikäisenä mitä tarkoittaa ALKO. Meni vähän aiheeseen liittyvät vitsit ohi. 

Luulin myös ettei alkoholia juo kuin teinit ja nuoret, koska ovat kokeilevia, ymmärtämättömiä ja vielä tyhmiä. Asia valkeni siinä vajaa parikymppisenä. Kuvittelin varmaan, että kaikki lopettaa juomisen viimeistään siin 25 jälkeen tai jotain. Etenkään lapsiperheissä en vounut kuvitella, että käytettäisiin alkoholia. 

Aika lepponen ja suojaisa lapsuus oli. :) 

Vierailija
855/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että parsa ja parsakaali on sama asia. Eiväthän ne ole sama asia, mutta jotenkin ajattelin että parsat on parsakaalin varsia tms. Heräsin todellisuuteen vasta, kun kaupassa lueskelin säilykeparsapurkin kylkeä ja huomasin että parsa ei ole englanniksi broccoli :D

Vierailija
856/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin pitkään, että tieteellisillä lähteillä ja asioiden huolellisella analyysillä pystyy vakuuttamaan ihmisiä siitä, että näiden nolot ja väärät luulot ovat roskaa. Nykyään tiedän, että naistenlehdet ja peruskoulun opettajien höpinät ja yleisesti toistetty hyminä ovat kovaa kamaa monien tyyppien maailmankuvassa.

Peruskoulun opettajatkin ovat yliopistokoulutettuja.

En tajua kyllä minäkään miten jotkut uskovat esim. MV-lehden juttuihin. Huomasin just yhden fiksuna pitämäni sukulaisen olevan MV-fani.

Vierailija
857/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:24"]

Luulin, että aikuisen elämä on stressaavaa ja ikävien velvollisuuksin täyttämää.

En tajunnut, että tuo koskee vain ihmisiä, jotka päättävät hankkia lapsia.

Oletko joku vela vai?

Minä olen vela, mutten ole ikinä kuvitellut elämän olevan helppoa ilman lapsia, eikä se ole ollut, vaan paljon tuskaa ja kärsimystä, omassa ja läheisten elämässä. 

Vierailija
858/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa sellainen kuin hirvisääski?

Vierailija
859/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että salaojitus on jotain mistä ei kannata hiiskua rakennusvalvojalle mitään.

Vierailija
860/1652 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.is.fi/perhe/art-2000005232997.html taas on päästy iltasanomiin:D ei ihme et uutisten taso on laskenut jos puolet on aveelta

Loput on Twitteristä ja Facebookista.