Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti

Vierailija
09.08.2015 |

Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!

Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.

Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D

Kertokaapa!

Kommentit (1649)

Vierailija
641/1649 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiffasin vasta vähän aikaa sitten, että vaalien ovensuukyselyt tehdään äänestyspaikalla, eikä siis kierretä ovelta ovelle kysymässä, ketäs äänestit. Hävettää olla välillä näin typerä.

Mä tajusin tän viime vuonna USA:n vaalien aikaan :D ja siis olin aatellu et ovensuukyselyt on ennen äänestämistä ihmisten ovilla tehtyjä kyselyitä. En tiedä miksi... Ja oon siis parikymppinen ja seuraan kyllä uutisia ja äänestän itsekin.

Onneksi emme tee ovensuukyselyjä työksemne. Voisi kestää kauan saada edes sadan vastauksen otanta. "Pim pom, jaahas täällä ei ollutkaan ketään kotona, kokeillaan naapuria."

T. Se jota lainasit

Kiitti kun kerroitte. Mä sain tämän vasta tästä tietää.

Vierailija
642/1649 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen Mies 35v kirjoitti:

Miehellä on kaksi kivespussia, minulla ainakin on!

Vaiko yksi pussi, joka on jaettu kahteen osaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1649 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
644/1649 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta aikuisena tiennyt, että makaroni kasvaa puussa.  Olen aina luullut, että se tehdään vehnäjauhoista!  Kuvitelkaa !

Makaroonipuuthan kasvaa Italiassa. Onneksi selvisi, en ole vielä ehtinyt itseäni nolata tuon asian suhteen.

Sain ihan vahingossa selville, että tosiaan nämä makaronipuut kasvavat Italiassa. Olen niitä nähnytkin.

-----

Oot kyllä dorka, tuo ei pidä paikkaansa! Makaronia kasvaa vain Sisiliassa. Piste.

Brittien aprillipilan uhreja. ;)

Vierailija
645/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaatti, kurkku, kesäkurpitsa ja paprika on myös oikeasti hedelmiä :)

Mitäh???😲😲😲😲😲

Vierailija
646/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että "verkkaisesti" tarkoittaa nopeasti. 

Vierailija
647/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä kauanko kestää, että tästä ketjusta iltasanomat tekee jutun ja moniko tänne keksimistäni jutuista pääsee tällä kertaa esille =)

Vierailija
648/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietin ettei oo vääriä luuloja, mutta olipas yksi! Oon luullut aina että kyykäärme on sellanen VÄHINTÄÄN käsivarren paksuinen, ja kaks metriä pitkä, ja kun näin ekan kyyni, purskahdin nauruun kun se olikin lyijykynän kokoinen!  Enkä oo paljoa sen isompia nähnyt, vaikka oon jo 56v. =)

Vähän sama mulla. Olen sillointällöin löytänyt kyyn pihaltamme ja luullut että ne on olleet tosi pieniä. Vaarattomia kyyvauvoja. Mutta kun joku muu näkikin yhden "vauvan" niin se olikin tyyliin suurin kyy mitä hän oli nähnyt. Luulin että aikuinen kyy on paksu ja yli metrinen mutta eihän se ole kuin reilu puoli metriä. Ja tosi ohut..

Vierailija
649/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään tiedä mitä tarkoittaa av tai "aaveella", kun esim. palstasta puhe. Niinpä en osaa loukkaantua avmammaksi nimittelystä. :'D

Vierailija
650/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeastaan yksi pussi, jonka sisällä on kaksi kivestä. Moni mies tuntuu käsittävän, että ne kivekset ovat "pusseja", kun (se ainokainen) pussi tosiasiassa on kiveksiä ympäröivä ihopeite. 

Vierailija
651/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että "verkkaisesti" tarkoittaa nopeasti. 

Tämä on yllättävimpiä asioita, jotka olen oppinut tällä palstalla.

Siis että hämmästyttävän moni on kuvitellut, että verkkainen tarkoittaa nopeaa.

Kun se koko sana on jo itsessään niin äärettömän hidas ja rauhallinen, verk...kai...nen.

"Verkkaan kun illan sammuvi rusko..."   Ei se aurinko yhtäkkiä sammu vaan vaipuu hiljalleen horisontin taa ja taivas vaihtaa väriä hitaasti ja verkkaisesti.

Vierailija
652/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mussa on vikana, kun minulla ei muistaakseni koskaan ole ollut mitään omituista väärää käsitystä? Tokikaan en ole kaikkea tiennyt enkä tiedä, mutta mitään omia uskomuksia en ole aukkojen kohdalle koskaan kehitellyt. Miksi teidän aivonne toimivat niin, että keksitte itse aukkoihin jotain? Jos ei tiedä, sitten ottaa selvää, niin ei tarvitse itse keksiä vaikkapa että Berliini on Italian pääkaupunki.

Vierailija
653/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kahvilassa kun viereiseen pöytään istui naisseurue joka alkoi jutella äänekkäästi Titanic leffasta yms että kuin monta kertaa kukin on sen nähnyt ja jne edelleen, olivat kaikki nähneet sen jo jotain 5-10 kertaa.

Mutta tajusin niiden siinä jutellessa että kukaan heistä ei ollut vieläkään tajunnut elokuvan juonta, olivat  siis sitä mieltä että siinä vaan mentiin laivaan ja laiva upposi ja yks pelastu. Voi luoja.....

No mikä se "juoni" sinusta sitten on? Minusta Titanic-ELOKUVAN juoni pyörii lähinnä rakkaustarinan ympärillä. Todellisessa turmassa taas ei mitään JUONTA ollut, se vain tapahtui ja oli aika traagista.

Jack ei ollut edes koko laivassa, kyseessä on ihmisen oman itsensä pelastuskertomus yli dramaattisesten elämän kohtaloiden, selviytymistarina, Jack ei ollut edes koko laivassa ja elokuva vilisee lukuisia vihteitä asiasta. Ja kun Roselle kysytään elokuvan lopulla Jackista koska häntä ei ole mainittu laivan matkustajakirjoista loteaa Rose näin: 

- Ei löydy, ei tietenkään. Mutta hän elää aina - muistoissani. 

Se oli rakkaustarina joka oli ja eli vain Rosen omassa päässä ja se pelasti Rosen...

Ollaanpa sitä mukafiksuja :D. Mistähän Tuntematon sotilas sun mielestä "oikeasti" kertoo?

Vierailija
654/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.

Hahaha en tiennyt tätä ja opiskelen ensihoitajaksi tarkoituksena työskennellä ambulanssissa sitten joskus :D Pitääkin selvittää mistä kaupunkini ambulanssit lähtevät, vaikka viimeistäänhän se selviää jos/kun töihin pääsen!

N20

Vierailija
655/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.

Hahaha en tiennyt tätä ja opiskelen ensihoitajaksi tarkoituksena työskennellä ambulanssissa sitten joskus :D Pitääkin selvittää mistä kaupunkini ambulanssit lähtevät, vaikka viimeistäänhän se selviää jos/kun töihin pääsen!

N20

Haha en siis tiennyt että ne ovat jossain muualla kuin sairaalassa!

Vierailija
656/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikuinen kun näin ensimmäistä kertaa Disneys elokuvan Bambi. Oli aikamoinen järkytys tajuta, että Bambi on poika. Niiden söpöjen kuvien ja nimen perusteella olin aina luuullut Bambia tytöksi.

Vierailija
657/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kahvilassa kun viereiseen pöytään istui naisseurue joka alkoi jutella äänekkäästi Titanic leffasta yms että kuin monta kertaa kukin on sen nähnyt ja jne edelleen, olivat kaikki nähneet sen jo jotain 5-10 kertaa.

Mutta tajusin niiden siinä jutellessa että kukaan heistä ei ollut vieläkään tajunnut elokuvan juonta, olivat  siis sitä mieltä että siinä vaan mentiin laivaan ja laiva upposi ja yks pelastu. Voi luoja.....

No mikä se "juoni" sinusta sitten on? Minusta Titanic-ELOKUVAN juoni pyörii lähinnä rakkaustarinan ympärillä. Todellisessa turmassa taas ei mitään JUONTA ollut, se vain tapahtui ja oli aika traagista.

Jack ei ollut edes koko laivassa, kyseessä on ihmisen oman itsensä pelastuskertomus yli dramaattisesten elämän kohtaloiden, selviytymistarina, Jack ei ollut edes koko laivassa ja elokuva vilisee lukuisia vihteitä asiasta. Ja kun Roselle kysytään elokuvan lopulla Jackista koska häntä ei ole mainittu laivan matkustajakirjoista loteaa Rose näin: 

- Ei löydy, ei tietenkään. Mutta hän elää aina - muistoissani. 

Se oli rakkaustarina joka oli ja eli vain Rosen omassa päässä ja se pelasti Rosen...

Jackia ei löytynyt matkustusasiakirjoista, koska se voitti siinä korttipelissä jonkun muun nimellä olevan lipun laivaan.

Vierailija
658/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mullon taskussa kakskytä senttiä vaan" ei tarkotakkaan mitään kolikkoa :( Vasta kolmekymppisenä tajusin. Tarkoittaa siis penistä.

Tuota en kyllä ymmärrä. Jos mulla on kakskytä senttiä taskussa niin kyllä sieltä kolikko/kolikoita löytyy. Miten naisella se voisi tarkoittaa penistä?

Vierailija
659/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin juuri,eihän siihän ollut edes mitään juonta

Vierailija
660/1649 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Tove Jansson ja Astrid Lindgren ovat miehiä.

Ja minä taas luulin, että Viisikko-kirjoja kirjoittanut Enid Blyton oli mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme