Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
Tajusin vasta parikymppisenä että Pori on länsi-Suomessa ja meren rannalla.
Luulin että se on Forssan seudulla, ja ihmettelin kun yläasteen treenireissulla seurakaverit totesi "tää meri-ilma on kylmä." Olin että häh, mikä meri-ilma sisämaassa?
"Mullon taskussa kakskytä senttiä vaan" ei tarkotakkaan mitään kolikkoa :( Vasta kolmekymppisenä tajusin. Tarkoittaa siis penistä.
Olen 28 v nainen enkä vieläkään tiedä mistä pissani tulee. Siis missä se pissareikä on? Pitäisikö sen näkyä?
Olin kahvilassa kun viereiseen pöytään istui naisseurue joka alkoi jutella äänekkäästi Titanic leffasta yms että kuin monta kertaa kukin on sen nähnyt ja jne edelleen, olivat kaikki nähneet sen jo jotain 5-10 kertaa.
Mutta tajusin niiden siinä jutellessa että kukaan heistä ei ollut vieläkään tajunnut elokuvan juonta, olivat siis sitä mieltä että siinä vaan mentiin laivaan ja laiva upposi ja yks pelastu. Voi luoja.....
Vierailija kirjoitti:
Olin kahvilassa kun viereiseen pöytään istui naisseurue joka alkoi jutella äänekkäästi Titanic leffasta yms että kuin monta kertaa kukin on sen nähnyt ja jne edelleen, olivat kaikki nähneet sen jo jotain 5-10 kertaa.
Mutta tajusin niiden siinä jutellessa että kukaan heistä ei ollut vieläkään tajunnut elokuvan juonta, olivat siis sitä mieltä että siinä vaan mentiin laivaan ja laiva upposi ja yks pelastu. Voi luoja.....
No mikä se "juoni" sinusta sitten on? Minusta Titanic-ELOKUVAN juoni pyörii lähinnä rakkaustarinan ympärillä. Todellisessa turmassa taas ei mitään JUONTA ollut, se vain tapahtui ja oli aika traagista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:59"]
Mulle selvis vasta pari vuotta sitten, että ananas ei kasva puussa.
Sama homma,joskus Aku Ankassa Roope-setä meni katsomaan ananaspeltojaan,ja pidin sitä samanlaisena hömppäjuttuna kuin esimerkiksi ne ihmisen kokoiset pingviinit :D Tuntuu jotenkin tyhmältä ajatella että hedelmä kasvaa maasta.
No korjataanpas sitten toinenkin virhe joka varmasti nyt romahduttaa maailmasi. Ananas ei ole hedelmä.
Tomaatti, kurkku, kesäkurpitsa ja paprika on myös oikeasti hedelmiä :)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:40"]Eikä, joku toinenkin paljasti anjovis-luulonsa ihan samaan aikaan! :D
t: 122
Hyvä ajoitus :D ! Pakko kyllä todeta että anjovis on oikeasti tosi harhaanjohtavan kuuloinen nimi kalalle ;D t.121
Anjovis on se kalasäilyke, tehty useimmiten kilohailista. Eli merissä ei uiskentele anjoviksia:D
vähän riippuu kielestä ja lähteestä mutta pääsääntöisesti näin. Anjovis voi tosin tarkoittaa myös säilöttyä sardellia. Kalojen kauppanimissä on kyllä valitettavan kova sekaannus yleisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä se "juoni" sinusta sitten on? Minusta Titanic-ELOKUVAN juoni pyörii lähinnä rakkaustarinan ympärillä. Todellisessa turmassa taas ei mitään JUONTA ollut, se vain tapahtui ja oli aika traagista.
Jack ei ollut edes koko laivassa, kyseessä on ihmisen oman itsensä pelastuskertomus yli dramaattisesten elämän kohtaloiden, selviytymistarina, Jack ei ollut edes koko laivassa ja elokuva vilisee lukuisia vihteitä asiasta. Ja kun Roselle kysytään elokuvan lopulla Jackista koska häntä ei ole mainittu laivan matkustajakirjoista loteaa Rose näin:
- Ei löydy, ei tietenkään. Mutta hän elää aina - muistoissani.
Se oli rakkaustarina joka oli ja eli vain Rosen omassa päässä ja se pelasti Rosen...
- Vesimeloni on marja
- Munakoiso on marja.
- Banaani on marja.
- Mansikka on pohjushedelmä
- Maapähkinä ei ole pähkinä vaan palkokasvi (tämä siihenki kun joku hämmästeli että pähkinöitä kaivettiinkin maasta: Niin maapähkinöitä jotka siis ei ole pähkinöitä).
Mä luulin että taskubilis on samanlainen peli ku mini-shakki. Opin vasta feissarimokien kautta mitä sillä oikeesti tarkoitetaan..
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että taskubilis on samanlainen peli ku mini-shakki. Opin vasta feissarimokien kautta mitä sillä oikeesti tarkoitetaan..
Ihan mielelläni kuulisi tarkemmin, miten taskubiljardi selvisi sinulle. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 v nainen enkä vieläkään tiedä mistä pissani tulee. Siis missä se pissareikä on? Pitäisikö sen näkyä?
Tästä voisi myös päätellä, että olet ainut lapsi? Et ole leikkinyt lääkärileikkejä - eli yksi tyttölapsi makaa selällään jalat leviällä kesällä maassa ja pissaa ja "lääkärit" tutkii. Onneksi on siskoja ja serkkuja. Myös poikapuolisia, sillä heilläkin on kummalliset vehkeet ja ne toimii jännästi. ;-)))
Luulin hevosten kuolevan aina kaviot taivasta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Peili käteen ja pissalle :)
Luulin että pitkä penis on miehelle paras mutta lyhyempi ja paksumpi on naisen ja miehen kannalta mukavampi ja toimivampi, pituus on tietyn senttimäärän jälkeen aika epäolennaista. (Muutenkin penisten paksuudesta pitäisi puhua enemmän.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jack ei ollut edes koko laivassa, kyseessä on ihmisen oman itsensä pelastuskertomus yli dramaattisesten elämän kohtaloiden, selviytymistarina, Jack ei ollut edes koko laivassa ja elokuva vilisee lukuisia vihteitä asiasta. Ja kun Roselle kysytään elokuvan lopulla Jackista koska häntä ei ole mainittu laivan matkustajakirjoista loteaa Rose näin:
- Ei löydy, ei tietenkään. Mutta hän elää aina - muistoissani.
Se oli rakkaustarina joka oli ja eli vain Rosen omassa päässä ja se pelasti Rosen...
Sen takia Jack ei ollut matkustajaluettelossa kun hän pääsi jonkun ruotsalaisen/norjalaisen Svenin paikalle, sai sen lipun. Mutta kyllä se laivassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vasta pari viikkoa sitten tietää, että virtsan värikkääksi värjäävä uima-allaskemikaali on urbaani legenda. :) Eipä sillä, näköjään joku kemistikään ei ole tiennyt tuota, vaikka ammattilainen on.
Mitä, onko?
Minä luulin, että pölynimuri on pöly nimuri. Eli siivouspäivänä aina nimuroitiin.
Minä luulin, että puhelimen luuriosa on luurin eikä luuri. Varmaan tullut jotenkin usein kuullusta lauseesta "löi luurin korvaan" enkä tajunnu missä sijassa se oli. Mulle genetiivi luurin taas oli luurimen :-D
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta aikuisena tiennyt, että makaroni kasvaa puussa. Olen aina luullut, että se tehdään vehnäjauhoista! Kuvitelkaa !
Makaroonipuuthan kasvaa Italiassa. Onneksi selvisi, en ole vielä ehtinyt itseäni nolata tuon asian suhteen.
Sain ihan vahingossa selville, että tosiaan nämä makaronipuut kasvavat Italiassa. Olen niitä nähnytkin.
Oot kyllä dorka, tuo ei pidä paikkaansa! Makaronia kasvaa vain Sisiliassa. Piste.
Sori lainaus jäi.