Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:24"]
Luulin, että aikuisen elämä on stressaavaa ja ikävien velvollisuuksin täyttämää.
En tajunnut, että tuo koskee vain ihmisiä, jotka päättävät hankkia lapsia.
[/quote]
Eli luulit tuplasti väärin?
[/quote]
En ole tekstin kirjoittaja. Eikä minulla ole lapsista mielipiteitä. Mutta se on ehdottomasti ollut elämässäni paras hetki, kun pääsin muuttamaan omaan kotiin. Ei paljon haitannut laskujen maksamiset ja vessapaperin osto, kun pääsin irti alkoholisoituneesta väkivaltaperheestä.
Harvalla toivottavasti menee näin päin, mutta minä koen elämäni alkaneen vasta, kun itsenäistyin. Mikään ei ole ihanampaa, kuin se, että murheena on vain aikuisen velvoitteet :)
Kimalaisia luulin aikuisikään asti ampiaisiksi. Vasta mieheni tavattuani hän selitti kimalaisen, mehiläisen ja ampiaisen erot.
Luulin, että pommac on alkoholia :D Ja niin oli kuulemma luullut mieheni pienenä. Ennen kuin menkat alkoi niin luulin että se vuoto tuli samasta paikasta kun pissa o_O
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:59"]
Mulle selvis vasta pari vuotta sitten, että ananas ei kasva puussa.
[/quote]
Sama homma,joskus Aku Ankassa Roope-setä meni katsomaan ananaspeltojaan,ja pidin sitä samanlaisena hömppäjuttuna kuin esimerkiksi ne ihmisen kokoiset pingviinit :D Tuntuu jotenkin tyhmältä ajatella että hedelmä kasvaa maasta.
[/quote]
Olen kasveihin liittyvän alan tohtori ja sain nyt tietää, että ananas ei kasva puussa ja on kiinnittynyt loppu kasviin "pohjasta". Aku Ankka on loistava lehti.
Luulin, että Imatra on lomasaari ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:55"]
Luulin, että Suomessa ajetaan suomalaisten asioita
[/quote]
Totaalinen reps :D Hitto, samat luulot täälläkin! Voi, meitä tyhmiä ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:30"]
Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.
[/quote]
Ja minä luulin, että ambulanssit vain heittää potilaan sairaalaan ja lähtee kiireellä hakemaan seuraavaa potilasta. Ei, ne ottaa vuoronumeron ja jäävät koko jengi hengaamaan sinne tien tukoksi siihen asti kunnes heidän vuoronumeronsa tulee.
(Pitäisi olla ambulansseille oma jononsa. Eipä ihme, ettei tarvitsevat saa lanssia, kun henkilökunta seisoo enimmät ajat tyhjän panttina sairaalan vastaanotossa).
Ja tämän olen nähnyt Helsingin Meilahden sairaalan vastaanotossa, jonne itse nilkutin kipeän koipeni kanssa 40 asteen kuumeessa.
[/quote]
Ne ambulanssit jotka jää potilaan kanssa venaamaan on HUS-kuljetuksen autoja. Ambulansseja, joissa on ensihoitohenkilökuntaa ja täysi varustus, mutta ne tekee vaan sairaalasiirtoja, vie osastohoidossa olevia poliklinikoille, kiireettömiä kuljetuksia sekä D- ja C-luokan tehtäviä.
Ne ambulanssit jotka normaali nenänkaivaja soittaa hätäkeskuksesta on taas eri autoja eri yksiköstä.
Luulin, että Nokia on Japanissa
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:29"]
Luulin, että Nokia on Japanissa
[/quote]en kyllä enää täytettyäni viisi vuotta, lol :) anteeksi, luin aloituksen huonosti
Maapähkinä ei ole pähkinä.
Se on herneelle sukua.
18-vuotiaana sain tietää, että tonnikalat eivät ole samaa kokoluokkaa kuin miljoonakalat.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:03"]
Eikö miehillä ole kahta kivespussia? Hääh
[/quote]
Heheh, ei tosiaan ole. :D Miksihän moni on luullut näin, minäkin? Ap
[/quote]
Koska mieheltä voi poistaa toisen ja toinen jää?
[/quote]
Niin jää, sinne ainokaiseen kivespussiin. Kaksi kivestä, oikea ja vasen johtimineen, yhden pussin sisällä.
Jos miehellä ois kaksi kivespussia, ne olis vähän niinkun tissit jalkojen välissä. Oikeesti se on vähän ku kaks silikoni-implanttia tungettuna yhden tissin sisään.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:24"]
Luulin, että siilit munii. Minulle selvisi lähes nelikymppisenä, että luuloni oli väärä.
[/quote]
Repesin, jotenkin hirmu söpö:D
Tajusin vasta pari vuotta sitten, että Muumit on suomalainen juttu. Ajattelin muumihypetyksen johtuvan siitä, että Muumilaakson tarinat on vaan niin hyvä lastenohjelma. Päässä alkoi ensimmäisen kerran raksuttamaan, kun näin todella vanhan muumimukin. Sitten kuului oikein jyrinää, kun viime vuonna juhlittiin Tove Janssonin 100-vuotispäivää. Olen aika hyvin onnistunut väistämään kaiken muumeihin liittyvän sen jälkeen, kun lopetin Pikkukakkosen katsomisen :D Onneksi ei ole tullut livenä ilmi, muthan ammuttaisiin kuuhun!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:43"]Puistoissa ei saa masturboida.
[/quote]
Sekoit puiston ja hautuumaan ja sielläkin kai saa jos on lupa tai sanoo tekevänsä tutkimusta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:05"]Kimalaisia luulin aikuisikään asti ampiaisiksi. Vasta mieheni tavattuani hän selitti kimalaisen, mehiläisen ja ampiaisen erot.
[/quote]
Vanhako sinä olit ja kuinka vanha miehesi oli, kun kertoi sinulle kukista mehiläisistä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:12"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:59"]Mulle selvis vasta pari vuotta sitten, että ananas ei kasva puussa. [/quote] Missä sit?:,D [/quote] Ne kasvaa maasta,ensin tulee se tiitti esiin ja sitten itse hedelmä.Taisin oppia tämän Farmvilleä pelaamalla :D [/quote] Tiitti? Eikös se ole lyhenne transvestiitistä?
[/quote]
En ole varma,miksi sitä ananaksen ei-syötävää vihreää tupsua kutsutaan,joten mulle se on "tiiitti". Transvestiitista taas vissiin yleisin lyhenne on transu.
[/quote]
Ei liity aiheeseen, mutta tiitti on kohtelias lyhenne ja transu loukkaava lyhenne.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:32"]Maapähkinä ei ole pähkinä.
Se on herneelle sukua.
[/quote]
Miten ihmeessä joku voi luulla noin?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:20"]Luulin, että Imatra on lomasaari ulkomailla.
[/quote]
Sekoitat Imatran Sumatraan!
Luulin, että Suomessa ajetaan suomalaisten asioita