Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:37"]Luulin 23v asti, että pingviinit on ihmisen kokoisia, kiitos Aku ankan
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:37"]
Luulin 23v asti, että pingviinit on ihmisen kokoisia, kiitos Aku ankan
[/quote]
Ja minä luulin vuosikymmeniä, että mangustit ovat takajaloillaan vajaan metrin mittaisia, kiitos television. Asia selvisi valokuvasta, jossa mangusti seisoi kuvaajan vaelluskengän vieressä.
Luulin pitkään, että tieteellisillä lähteillä ja asioiden huolellisella analyysillä pystyy vakuuttamaan ihmisiä siitä, että näiden nolot ja väärät luulot ovat roskaa. Nykyään tiedän, että naistenlehdet ja peruskoulun opettajien höpinät ja yleisesti toistetty hyminä ovat kovaa kamaa monien tyyppien maailmankuvassa.
Luulin että majesteetti on majasteetti.
Luulin hyvin pitkään, että kaikki keittää pontikkaa ja se on ihan laillista, kun meillä on suvussa kaikki niin tehneet (paitsi minä ja uuden sukupolven serkut) :D
-Lapintyttö 24v
Luulin parikymppiseksi asti että päätä raapiessa voi tulla tikkuja kynsien alle.:-)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:30"]
Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.
[/quote]
Ja minä luulin, että ambulanssit vain heittää potilaan sairaalaan ja lähtee kiireellä hakemaan seuraavaa potilasta. Ei, ne ottaa vuoronumeron ja jäävät koko jengi hengaamaan sinne tien tukoksi siihen asti kunnes heidän vuoronumeronsa tulee.
(Pitäisi olla ambulansseille oma jononsa. Eipä ihme, ettei tarvitsevat saa lanssia, kun henkilökunta seisoo enimmät ajat tyhjän panttina sairaalan vastaanotossa).
Ja tämän olen nähnyt Helsingin Meilahden sairaalan vastaanotossa, jonne itse nilkutin kipeän koipeni kanssa 40 asteen kuumeessa.
Luulin, että kimalaiset on mehiläisiä. Kiitos Maija Mehiläisen. Tämä selvisi vasta mökillä nyt viikonloppuna, olen 32 v. Hävettää. Olinkin ihmetellyt kun näkee telkkarista mehiläiskennoja, että siellä olevat näyttää ampiaisilta.
Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.
Olen aina luullut, että ininä korvaan on tinnitystä, mutta se onkin tinnitus, hölmöä!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:24"]
Luulin, että aikuisen elämä on stressaavaa ja ikävien velvollisuuksin täyttämää.
En tajunnut, että tuo koskee vain ihmisiä, jotka päättävät hankkia lapsia.
[/quote]Oletko joku vela vai?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.
[/quote]
Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole.
[/quote]
Eikä seiso! :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.
[/quote]
Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole.
[/quote] ahaa? :d
Eilen illalla keskustelin kumppanini kanssa protestanttisuudesta. Olin tähän asti kuvitellut, että se on oppijärjestelmä, kuten ortodoksisuus, luterilaisuus, baptismi, katolilaisuus... Kysyin sitten, että mihinkäs ne protestantit sitten uskoivatkaan, mitä eroa heillä on esimerkiksi evankelisluterilaisuuteen? Sain selvennystä asiaan.
Mä luulin, etteivät kimalaiset pistä. Ja että savusaunassa saunotaan siellä savun seassa.
Sain vasta nyt tietää että miehillä vain yksi kivespussi.
No ihan aikuisuuteen asti en tätä luullut, olisinko ollut 16v kun asia selvisi ensimmäisen poikaystävän myötä, mutta kerron kuitenkin.
Luulin että miehillä virtsarakko on kiveksissä ja siksi ei saa "lyödä" kiveksille (en kyllä tiedä kuka löisi miestä kiveksille muuten kuin vahingossa). Eli jos löisi niin tulisi pissat housuun. Kyllä häpesin kun asia selvisi :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä. [/quote] Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole. [/quote] Eikä seiso! :)
[/quote]
Jos on täysi seisokki, niin pissaaminen ei ole mahdollista. Kaikkein optimaalisin on sellainen puolikova, mahdollistaa virtsaamisen vielä ja helpottaa sitä mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]Luulin pitkään että Kiera Knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson ovat yksi ja sama henkilö.
Samoin Se alkuperäinen Vares ja Jussi Lampi
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]Luulin pitkään että Kiera Knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson ovat yksi ja sama henkilö.
Samoin Se alkuperäinen Vares ja Jussi Lampi
[/quote]
Natalie Portman ja Kiera Knightley ovat niin samannäköisiä, että edes äitinsä eivät erota heitä toisistaan :D Olivat testanneet Phantom Menacen kuvauksissa. Tästä oli levyn lisädokkarissa juttua...
Luulin 23v asti, että pingviinit on ihmisen kokoisia, kiitos Aku ankan