Kirjoita tänne sen kirjan nimi, joka on jättänyt sinuun pysyvän jäljen
Kommentit (174)
Laila Hietamiehen Lehmusten kaupunki -sarja, suosittelen jokaiselle. Muistaa taas miten paljosta on syytä olla kiitollinen.
Sisareni puolesta, kirjailijaa en muista.
Barbara J. Davis, Sano, että rakastat minua
Kate Morton - Paluu Rivertoniin
Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin.
Ben Furman: Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus.
Lasilintu
Runotytto-sarja
Ylpeys ja ennakkoluulo
Älä itke, Saara.
Niin ihana mut samalla niin ahdistava kirja.. Tyttö siepataan ym, ei jaksa selittää.
Oon lukenu ton kymmeniä kertoja ja luen uusiks heti ku löyän sen..
Harry potterit. Olin aivan tyhjä ja alakuloinen kun luin sarjan loppuun..vaikuttavaa ihanaa fantasiaa:)
Lorna byrnen enkeli kirjat ja torey haydenin tuotanto.
Viimeaikaisista: Anthony Doerrin Kaikki se valo jota emme näe. Ihana, syvällinen mutta helppolukuinen aikuisten satu. Pahoja natseja, timantin arvoitus ym.
Viimeaikaisista: Jussi Valtosen He eivät tiedä mitä tekevät. Olipahan päräyttävä lukukokemus, huhhuh!
Kaikkien aikojen: Steinbeckin Vihan hedelmät. Herran. Jestas. Mikä. Kirja. Sekä vaikkapa Myrkkypuun siemen, Barbara Kingsolver.
Mutta vaikuttavimpia on tietysti ne nuoruudessa luetut. Jo täällä mainittu Sannan jenkkivuosi ja Me kolme ja jengi.
Tänne katsomoon olisi hyötyä vastauksista : MIKSI HYVÄ.
Khaled Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa
Ihan uutta tuotantoa: kerro minulle jotain hyvää
Henri Charriere: vanki nimeltä Papillon
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:06"]Lasilintu
[/quote]
Laitan vielä perustelut. Kirja kosketti koska oli itselleni ajankohtainen ja pysäytti. Kirja kertoo anoreksiaa sairastavasta tytöstä joka joutuu sairaalaan. Sairaalassa on toinen anoreksiaa sairastava tyttö. Toinen tyttö kuolee ja kirjan päähenkilö havahtuu tilanteen vakavuuteen. Siitä on n. 15 vuotta kun kirjan luin. En ole varma muistinko kaiken oikein. Olin nuorten psykiatrisella toipumassa anoreksiasta kun luin kirjan. Hoitaja toi sen mulle sairaalan kirjastosta.
Lisa jewell hyvät bileet
Lisa jewell se ainoa oikea
Nicolas evans hevoskuiskaaja