Kirjoita tänne sen kirjan nimi, joka on jättänyt sinuun pysyvän jäljen
Kommentit (174)
Noidan käsikirja. Ostin kersana 90-luvun alussa ja hirvitti silloin lukea sitä. On edelleen jossain jemmassa,lapset saavat katsella jonain päivänä. Taattu painajaisten aiheuttaja :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:43"]
Saako Sandmaneja vielä jostain? Hyviä enteitä-kirjan löysin sattumalta kirjastosta, Pirkanmaallakin oli tyylin kaksi.
[/quote]
Sandmaneista pitäisi tulla uudet suomennokset - edellisen kerran 90-luvulla taidettiin suomentaa vain pari ensimmäistä albumia. Englanninkielisenä sarjasta on otettu jo ties miten monta uusintapainosta, itse ostelin kaikki albumit joskus 90-luvun lopulla. Näyttää saavan ainakin Suomalaisen kirjakaupan kautta tilattua, mutta halvemmaksi ja nopeammaksi tulee ostaa esim. amazon.co.uk:n kautta.
Mötley Crüe & Neil Strauss - Törkytehdas
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:24"]Astrid Lindgren, veljeni leijonamieli
[/quote]
Tämä. Lisäksi Bim mustakorva, jota en pysty itkemättä lukemaan.
Okalinnut oli myös hyvä ja Sisareni puolesta.
Mustan tikarin veljeskunta-sarja, suosittelen
Tietojätti.
Broidi heitti sillä pentuna mua päähän. Tarvittiin viisi tikkiä. Arpi on vielä muistona otsassa.
Ihmisyyden rajalla
Syöpäosasto 1-2
Himoshoppaajan salaiset unelmat
Grass: Peltirumpu
Jansson: Taikatalvi
Tuntematon sotilas
Minä, Phoolan Devi
Älä itke, Saara
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:42"]
Carlos Ruiz Zafón - Tuulen varjo
[/quote]
Tämä on minunkin suosikkini, aivan ihanaa tekstiä.Hyvä suomentaja ollut asialla.
Khassan Baiev, Valan velvoittama.Tsetseenikirurgi sodan keskellä.Tositarina.Huikea kirja myös.
Kk kuolemankauppias. Sitten Titanic tuntematon lapsi.