Kirjoita tänne sen kirjan nimi, joka on jättänyt sinuun pysyvän jäljen
Kommentit (174)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:34"]
Jonh Steinbeckin koko tuotanto
[/quote]
Steinbeckin kirjat tuli luettua kauan sitten, ja Vihan hedelmät teki valtavan vaikutuksen.
Cormac Maccarthy: Tie.
Hyvä kun pari mainitsi tuon Poikani Kevin, minun on pitänyt lukea se mutta olen unohtanut!
Samoin se jo mainittu Emma Donohuen Huone jäi pitkäksi aikaa päähän, samoin kuin tuo mainitsemani Tie.
Richard Bachin Lokki Joonatan. Äärettömän kaunis ja ajatuksia herättävä kirja.
Jonni Mäkisen tsunami
Ei tee mieli valittaa pienistä
Elisabeth Haich: Vihkimys. Järisyttävä kirja.
Astrid Lindgren, veljeni leijonamieli
Jos ei Raamattua lasketa niin Food first -ruokaa kaikille.
Waris Dirie, Aavikon kukka. Waris Dirie syntyi somalialaiseen paimentolaisperheeseen, jossa noudatettiin perinteisiä tapoja: tyttöjä naitettiin vanhoille miehille ja pikkutyttöjen sukuelimet silvottiin. Kolmetoistavuotiaana Waris nousi kapinaan ja karkasi välttääkseen avioliiton 60-vuotiaan kanssa.
Koko kansan Johanna
-Johanna Tukiainen
Poikani Kevin
Sinuhe egyptiläinen
Shantaram
Tuhat loistavaa aurinkoa
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:46"]Sannan Jenkkivuosi
[/quote]
*Siljan
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:31"]Waris Dirie, Aavikon kukka. Waris Dirie syntyi somalialaiseen paimentolaisperheeseen, jossa noudatettiin perinteisiä tapoja: tyttöjä naitettiin vanhoille miehille ja pikkutyttöjen sukuelimet silvottiin. Kolmetoistavuotiaana Waris nousi kapinaan ja karkasi välttääkseen avioliiton 60-vuotiaan kanssa.
[/quote]
Olin tulossa laittamaan samaa, todella ajatuksia herättävä ja koskettava..
T: 16v
Dave Pelzer - Pimeän poika. Ihan järkyttävä, en voi lakata suremasta sitä pientä ja viatonta poikaa.
Carlos Ruiz Zafón - Tuulen varjo
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:03"]
Populäärimusiikkia vittulajänkältä
[/quote]
En ole lukenut kirjaa, mutta olen nähnyt sen pohjalta tehdyn elokuvan, oli aika hyvä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:06"]
Tuulen viemää
[/quote]
Tunsin kerran miehen, joka oli ihan niin kuin Rhett Butler... Hänkin teki minuun lähtemättömän vaikutuksen.
Emma Donoghue: Huone
Lars Kepler: Nukkumatti
Pauliina Rauhala: Taivaslaulu