Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu etta talla palstalla ei saa kuin haukkua omaa miestaan. Jos erehtyy kehumaan niin johan kateelliset kotiaidit alahtaa.

Vierailija
27.01.2006 |

-Ihanan miehen saanut-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehessä, joka siivoaa ja tiskaa ja tekee ruokaa kun toinen tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin. Niin en todellakaan ymmärrä, mitä hehkuttamista ja kehumista siinä on. Sehän on itsestään selvyys.

Tuntuu, että naiset hyväksyvät millaisen miehen tahansa kunhan ei hakkaa ja pettää vain salassa. Kaikki muu tuntuu olevan hehkuttamisen arvoista. Kotiäiti en ole, mutta arvostan myös heitä kovasti.

Vierailija
2/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on käsittämätöntä, millaista menoa moni kestää miehen taholta. Niihin miehenhaukkumisketjuihin tekisi aina mieli kirjoittaa isolla, että KAIKKI MIEHET EIVÄT OLE TUOLLAISIA. On myös miehiä, jotka tekevät kotihommia, ovat lasten kanssa vähintään yhtä paljon kuin äiti, kannustavat omiin menoihin ja harrastuksiin ja jotka eivät ole ikinä hävinneet ryyppyreissuille ym. ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on miehessä, joka siivoaa ja tiskaa ja tekee ruokaa kun toinen tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin. Niin en todellakaan ymmärrä, mitä hehkuttamista ja kehumista siinä on. Sehän on itsestään selvyys.

Tuntuu, että naiset hyväksyvät millaisen miehen tahansa kunhan ei hakkaa ja pettää vain salassa. Kaikki muu tuntuu olevan hehkuttamisen arvoista. Kotiäiti en ole, mutta arvostan myös heitä kovasti.

Koskaan ei saa pitää toista itsestäänselvyytenä. Mulla on ihana mies, joka pitkän työpäivän jälkeen jaksaa viihdyttää meidän lapsia, joita on 4, jaksaa paijata mua, auttaa kotitöissä, jos on jotain mitä pitäs tehdä, hoitaa vauvaa, käy kaupassa, tekee ns. miestentyöt ja kuuntelee mun murheitani. Mä kyllä kiitän häntä monesti, enkä koskaan pidä tuota itsestäänselvyytenä. Kotiäitinä kotihommat on mun työni, ja jos hän mua niissä auttaa, on se kiitoksen paikka. Ja kaiken lisäks on komea, mukava, osaa puhua, jopa rakastaa keskusteluja illalla sylikkäin, ja on myös hyvä sängyssä. ;) Kiitos rakas!

Vierailija
4/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kutosen kommentti on kummallinen. Minusta mikään tällainen ei saa olla itsestäänselvää. Meillä ainakin " kiitellään" puolin ja toisin, kun jompikumpi on tehnyt ruokaa, siivonnut, vaihtanut autonrenkaat tai mitä ikinä on tehnytkään. Siitä vaan tulee hyvä mieli :)

Voishan sitä tietysti näyttää hapanta naamaa tai olla niinkuin ei huomaiskaan, mutta onko se sitten jotenkin mukavampaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän