Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ovat kätkeneet mun kotiavaimeni jonnekin, minne teillä lapset ovat tavaroita piiloitelleet.

Vierailija
02.02.2006 |

Mun kotiavaimeni oli tiistai-iltana tuossa keittiön työtasolla, nyt ei enää missään. Eilinen etsittiin kissojen ja koirien kanssa koko talo, mutta turhaan. Ulkona ne ei voi olla, olen varma, että jätin ne siihen pöydälle ja lapset ovat ne huomaamattani napanneet.

Kertokaapas mistä kummallisista paikoista olette tavaroita löytäneet tai mihin koloihin lapset ovat pikkuesineitä työntäneet jospa siitä olisi apua minunkin avainteni löytämiseen. Pesukoneesta olen katsonu, lelulaatikot tonkinut, sohvien ja sänkyjen välistä tutkinut, jopa kurkannut kenkiin sisälle. Ei missään. Antakaapas kiltit joku vinkki mistä vielä etsiä, jookos?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

videoiden sisään ja omaan taskuun jos jäi sinne.

Vierailija
2/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut myös uunista, petareiden alta, likapyykkikorista,keittiön laatikoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pesukone, sohvan ja snäkyjen välit ja alapuoli, kengät jne. Entäs pyykkikori, vaate- ja liinavaatekomerot (meillä tavaraa tungettu esim. pyyhkeitten väliin), kaikki lipastot ja laatikot, mitkä lapset saa auki ja muutenkin kaikki paikat, joihin lapset yleensä näkee aikuisten laittavan tavaraa sisään: uuni, mikro, astianpesukone, cd- tai videosoitin (!), leivänpaahdin, leikkuulauta (meillä on kaksi leikkuulautaa keittiössä ja toisen, vähemmän käytetyn päällä oli pitkään piilotettuna kaikenlaista pikkutavaraa...). Kattilat yms. myös suosittuja kätköpaikkoja. Samoin roskikset ja lehtikori.

Toivottavasti näistä oli apua!

Vierailija
4/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytyi lopulta paperinkeräyspussista ;)

Vierailija
5/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... löysin autonavaimeni vaatekaapista. mut ei ollu lapset laittanu, vaan ite hajamielisyyksissäni.

toivottavasti avaimet löytyy!

Vierailija
6/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset piilotti auton avaimet kerrossänkyyn tavaroiden alle. siis päällä oli kamala läjä leluja!! aloin lopen kyselemään missähän avaimet voisi olla kun oli etsitty kaikki paikat niin yksi lapsista sano että ; no nehän on meidän majassa....

Vierailija
7/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun etsimään...

Vierailija
8/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puolitoistavuotias poika vie aina puhelimeni ja avaimeni minun käsilaukkuuni.

Kerran laukku oli täynnä roinaa, enkä löytänyt avaimia sieltä. Käänsin koko talon ylösalaisin ja paruin, että missä ne avaimet oikein ovat. Poika kulki perässäni ja vastaili aina, että ne ovat laukussa. Tiuskaisin, etteivät ole, koska olen jo etsinyt sieltä. Lopulta tunnin etsittyäni tuskastuin ja käänsin laukun ympäri ja tiputin tavarat lattialle osoittaakseni pojalle, etteivät avaimet todellakaan ole laukussa (lapsellista, myönnän) ja sieltähän ne tipahtivat. Poika hymyili tyytyväisenä, sanoi " Niilo tietää" ja meni leikkimään.

Vierailija
9/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä säiliöauton tankista ja betoniautonrummusta löytyy kaikkea mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme