Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

s-pankki on paska

Vierailija
09.08.2015 |

joskus tulee vielä käymään niin että s-pankin peruspalvelut muuttuu maksulliseksi.

maksan mielellän sen muutaman euron oikean pankin palveluista niin ei tarvitse paskaa käyttää.

terveisin ei asiakasomistaja.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, enpä voisi olla tyytyväisempi.

Minulle kävi niin että korttini tiedot saatiin vääriin käsiin, tehtiin kiinasta ostoja n 800 eurolla kortillani. Sain kaiken takaisin ja valuutanmuutoksesta johtuvat kulut myös, heti seuraavana päivänä.

Soittivat erikseen s-pankista minulle ja sulkivat korttini.

Pankki-asiat on helppo hoitaa, s-mobiili toimii kuin unelma verrattuna miehen nordean appiin jossa on vähänväliä ongelmia.

Vierailija
82/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko käyttää s-pankkia. Ja kyllä prisma tulee hinnoissa heti toisena lidlin jälkeen. Ja mielestäni se tulee olemaan ihan itsestäånselvää, että palvelumaksut tulee jossain vaiheessa. Tosin s-pankkiin malsan mielelläni, sillä siellä voi asioida koska vain. On myös ainoa pankki, joka antoi miehelleni nettipankkitunnukset. Ja lopetti nimenomaan danskesta vuosia olleen tilin, kun ei tunnuksia saanut. Emme kannata epätasa-arvoistavaa pankkia. Ja on minullakin oikeassa pankissa tili. Lopetan sen varmaan sitten, kun lainat on maksettu, koska muuta käyttöä sille oikean pankin palveluille ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:27"]

Minulle kävi niin että korttini tiedot saatiin vääriin käsiin, tehtiin kiinasta ostoja n 800 eurolla kortillani. Sain kaiken takaisin ja valuutanmuutoksesta johtuvat kulut myös, heti seuraavana päivänä.

Pankki-asiat on helppo hoitaa, s-mobiili toimii kuin unelma verrattuna miehen nordean appiin jossa on vähänväliä ongelmia.

[/quote] s-mobiili? paljon olet maksanut puhelimestasi? onpas halpaa käyttää pankkia monen sadan euron älyluurilla? me ei kaikki ostella sellasia puhelimia.

tulee helvetin kalliiksi käyttää pankin palveluita älypuhelimen omistajalle tai tabletin. 

Vierailija
84/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"] S-pankki, hyvä pankki.  Minulla siellä paljon rahaa. [/quote] siitä ei ollut kyse, vaan että toi teijän paska pankki nostaa vielä palvelumaksut se on ihan varma. niinkauan kun lässyttäjät ostelee ylihintaisia ruokia, niin maksut ei tule. [/quote] Niin? Sellaista pankkia ei olekaan missä ei palvelumaksuja olisi.

[/quote] sellaista palvelua ei ole missä ei ole maksuja, jostain tarvii saada palvelun ylläpitämiseksi rahaa palkkoihin jne..

se että vaikka maksais 5e kuukaudessa niin se on kärpäsen paska noihin s-etukortin pelleilyihin. huvittavaa nois s-ryhmän intoilijois on se, et ne ei tajuu miten vitun kalliiksi toi pankki tulee. se tulee muuten saatanasti kalliimaksi vertaa danskeen vaika.

[/quote]

danskehan on tehnyt tulosta nimenomaan palvelumaksuilla viime vuonna, näin oli talousuutisissa.  Ja ensi vuonna on taas tulossa palvelumaksujen korotuksia. 

[/quote] peruspalveluun vai yritys, ja tuskin ne tota paketin hintaa on nostamassa. itse olen kiinnostunut maksamaan sne 6.40e kuukaudessa. kun ei ole velkoja ja perustulot

[/quote]

En tiedä tarkemmin. Palveluneuvoja puhui vainhenkilöasiakkaan korotuksista, mutta en saanut tulevia hintoja tietää, jotta olisin voinut tehdä vertailun 

Vierailija
85/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:24"]

AP, olisiko mitenkään mahdollista, että avaisit hieman noita käsityksiäsi s-pankista? Sanot vain, että on paska, mutta et perustele sitä millään muulla, kuin että tulevaisuudessa ehkä sinnekin tulevat palvelumaksut. Täytyy olla aika paljon muutakin vialla, ennen kuin jotain palvelua haukutaan paskaksi. Vai oletko sinä juurikin se palstailija, joka ei muita negatiivisia ilmauksia tunnekaan kuin paska. Pankki on paska, ruoka on paskaa jne. Laajenna hyvä ihminen sanavarastoasi ja opettele perustelemaan mielipiteesi.

[/quote] mun pankki palvelut ei liity ylihintaisten tuotteiden ostoon. se s-pankki on leikkipankki. käyt pankissasi ja toiset kävelee kaljakasseilla ohi :D LOL!

Vierailija
86/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:26"]Mun mielestä on muutenkin kusetusta, että jos haluaa etukortin pitää avata turhaan uusi tili sille. Ja sitten jos käyttää sitä korttia tai katsoo paljonko bonuksia on kertynyt niin ne ottaa sieltä niitä kertyneitä bonuksia takasin. Ja kortistakin joutuu maksaa hulluna, jotta saadaan se tili avattua. 

Sit porukka hehkuttaa kun s-etua kertyy niin paljon. Tottakai sitä on varaa kerryttää niin paljon, kun pankkimaksuissa niitä saadaan takasin varsinaisia tarjouksia kortilla ei juurikaan ole.

Mulla on s-etukortti, mutta oikeestaan aika turhaan. Näytän sitä kyllä kaupassa, mutta ei mulle silti kerry sieltä kun 2€ kuussa enkä tiedä nytkään yhtään paljon siel mitään on. 
[/quote]
No ihan ilmainen on. Ja omistajamaksuhan palautetaan jos haluat lopettaa.

Bonustilanne saldopäätteeltä

Voit tarkistaa bonustietosi maksutta Saldopäätteeltä, jonka löydät useasta S-ryhmän toimipaikasta. Saldopäätteen käyttöön tarvitset maksuominaisuudellisen S-Etukortin sekä saldopäätetunnuksesi.

Jos kortti on liitetty etujen maksutiliin, voit bonustietojen lisäksi tarkistaa:

tilin saldon
viisi viimeisintä tapahtumaa ja
etujen maksutilin numeron.

Bonustiedot päivittyvät pääsääntöisesti vuorokauden vaihtuessa. Saldo- ja bonustiedot voit halutessasi tulostaa kuitille.

Näin käytät saldopäätettä:

Vedä S-Etukorttisi kortinlukijan läpi ja anna nelinumeroinen saldopäätetunnuksesi. Valitse tämän jälkeen haluamasi tiedot näytöllä näkyvistä vaihtoehdoista.

Vierailija
87/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:27"]

[/quote] s-mobiili? paljon olet maksanut puhelimestasi? onpas halpaa käyttää pankkia monen sadan euron älyluurilla? me ei kaikki ostella sellasia puhelimia.

tulee helvetin kalliiksi käyttää pankin palveluita älypuhelimen omistajalle tai tabletin. 

[/quote]

Saa myös androidille. Halvimmat älypuhelimet ei maksa 50 euroa enempää...

Vierailija
88/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:24"]

AP, olisiko mitenkään mahdollista, että avaisit hieman noita käsityksiäsi s-pankista? Sanot vain, että on paska, mutta et perustele sitä millään muulla, kuin että tulevaisuudessa ehkä sinnekin tulevat palvelumaksut. Täytyy olla aika paljon muutakin vialla, ennen kuin jotain palvelua haukutaan paskaksi. Vai oletko sinä juurikin se palstailija, joka ei muita negatiivisia ilmauksia tunnekaan kuin paska. Pankki on paska, ruoka on paskaa jne. Laajenna hyvä ihminen sanavarastoasi ja opettele perustelemaan mielipiteesi.

[/quote] mun pankki palvelut ei liity ylihintaisten tuotteiden ostoon. se s-pankki on leikkipankki. käyt pankissasi ja toiset kävelee kaljakasseilla ohi :D LOL!

[/quote]

Niin, nordean ohi ei voi kukaan kävellä kaljojen kanssa. :) Leikkipankki tai ei, hyvin toimii.

Vierailija
89/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:26"]Mun mielestä on muutenkin kusetusta, että jos haluaa etukortin pitää avata turhaan uusi tili sille. Ja sitten jos käyttää sitä korttia tai katsoo paljonko bonuksia on kertynyt niin ne ottaa sieltä niitä kertyneitä bonuksia takasin. Ja kortistakin joutuu maksaa hulluna, jotta saadaan se tili avattua.  Sit porukka hehkuttaa kun s-etua kertyy niin paljon. Tottakai sitä on varaa kerryttää niin paljon, kun pankkimaksuissa niitä saadaan takasin varsinaisia tarjouksia kortilla ei juurikaan ole. Mulla on s-etukortti, mutta oikeestaan aika turhaan. Näytän sitä kyllä kaupassa, mutta ei mulle silti kerry sieltä kun 2€ kuussa enkä tiedä nytkään yhtään paljon siel mitään on.  [/quote] No ihan ilmainen on. Ja omistajamaksuhan palautetaan jos haluat lopettaa. Bonustilanne saldopäätteeltä Voit tarkistaa bonustietosi maksutta Saldopäätteeltä, jonka löydät useasta S-ryhmän toimipaikasta. Saldopäätteen käyttöön tarvitset maksuominaisuudellisen S-Etukortin sekä saldopäätetunnuksesi. Jos kortti on liitetty etujen maksutiliin, voit bonustietojen lisäksi tarkistaa: tilin saldon viisi viimeisintä tapahtumaa ja etujen maksutilin numeron. Bonustiedot päivittyvät pääsääntöisesti vuorokauden vaihtuessa. Saldo- ja bonustiedot voit halutessasi tulostaa kuitille. Näin käytät saldopäätettä: Vedä S-Etukorttisi kortinlukijan läpi ja anna nelinumeroinen saldopäätetunnuksesi. Valitse tämän jälkeen haluamasi tiedot näytöllä näkyvistä vaihtoehdoista.

[/quote] bonukset tulee ylihintaisista tuotteista EI mistään muusta. ja VAIN niin kauan kun ihmiset maksaa niin homma toimii näin. ostamisella ja tuhlaamalla ei tehdä bonusta vaan säästämällä.

kakarat huutaa kaupassa, kaljakasseilla kävellään ohi, ihmisiä on helvetisti, odotellaan ja jonotellaa johonkin lasikoppiin. :) LOL! mikä pankki

Vierailija
90/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun S-lainan korko päivittyi juuri 0 %:iin :D Must se on aika hyvin! Ihan kulutusluotto siis.

Vierailija
91/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin jonottelen siellä kaupassa kun ajan 80 km pankkiin joka on 2 h auki arkipäivisin.

Vierailija
92/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:26"]Mun mielestä on muutenkin kusetusta, että jos haluaa etukortin pitää avata turhaan uusi tili sille. Ja sitten jos käyttää sitä korttia tai katsoo paljonko bonuksia on kertynyt niin ne ottaa sieltä niitä kertyneitä bonuksia takasin. Ja kortistakin joutuu maksaa hulluna, jotta saadaan se tili avattua. 

Sit porukka hehkuttaa kun s-etua kertyy niin paljon. Tottakai sitä on varaa kerryttää niin paljon, kun pankkimaksuissa niitä saadaan takasin varsinaisia tarjouksia kortilla ei juurikaan ole.

Mulla on s-etukortti, mutta oikeestaan aika turhaan. Näytän sitä kyllä kaupassa, mutta ei mulle silti kerry sieltä kun 2€ kuussa enkä tiedä nytkään yhtään paljon siel mitään on. 
[/quote]
No ihan ilmainen on. Ja omistajamaksuhan palautetaan jos haluat lopettaa.

Bonustilanne saldopäätteeltä

Voit tarkistaa bonustietosi maksutta Saldopäätteeltä, jonka löydät useasta S-ryhmän toimipaikasta. Saldopäätteen käyttöön tarvitset maksuominaisuudellisen S-Etukortin sekä saldopäätetunnuksesi.

Jos kortti on liitetty etujen maksutiliin, voit bonustietojen lisäksi tarkistaa:

tilin saldon
viisi viimeisintä tapahtumaa ja
etujen maksutilin numeron.

Bonustiedot päivittyvät pääsääntöisesti vuorokauden vaihtuessa. Saldo- ja bonustiedot voit halutessasi tulostaa kuitille.

Näin käytät saldopäätettä:

Vedä S-Etukorttisi kortinlukijan läpi ja anna nelinumeroinen saldopäätetunnuksesi. Valitse tämän jälkeen haluamasi tiedot näytöllä näkyvistä vaihtoehdoista.

[/quote]

Ja vaikka ei olisi tuota maksu ominaisuudella olevaa korttia saa saldon tarkistettua ilmaiseksi, voit myös tilata ilmaisen tekstiviestin joka tulee kuukausittain ja kertoo saldosi.

Vierailija
93/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:26"]Mun mielestä on muutenkin kusetusta, että jos haluaa etukortin pitää avata turhaan uusi tili sille. Ja sitten jos käyttää sitä korttia tai katsoo paljonko bonuksia on kertynyt niin ne ottaa sieltä niitä kertyneitä bonuksia takasin. Ja kortistakin joutuu maksaa hulluna, jotta saadaan se tili avattua.  Sit porukka hehkuttaa kun s-etua kertyy niin paljon. Tottakai sitä on varaa kerryttää niin paljon, kun pankkimaksuissa niitä saadaan takasin varsinaisia tarjouksia kortilla ei juurikaan ole. Mulla on s-etukortti, mutta oikeestaan aika turhaan. Näytän sitä kyllä kaupassa, mutta ei mulle silti kerry sieltä kun 2€ kuussa enkä tiedä nytkään yhtään paljon siel mitään on.  [/quote] No ihan ilmainen on. Ja omistajamaksuhan palautetaan jos haluat lopettaa. Bonustilanne saldopäätteeltä Voit tarkistaa bonustietosi maksutta Saldopäätteeltä, jonka löydät useasta S-ryhmän toimipaikasta. Saldopäätteen käyttöön tarvitset maksuominaisuudellisen S-Etukortin sekä saldopäätetunnuksesi. Jos kortti on liitetty etujen maksutiliin, voit bonustietojen lisäksi tarkistaa: tilin saldon viisi viimeisintä tapahtumaa ja etujen maksutilin numeron. Bonustiedot päivittyvät pääsääntöisesti vuorokauden vaihtuessa. Saldo- ja bonustiedot voit halutessasi tulostaa kuitille. Näin käytät saldopäätettä: Vedä S-Etukorttisi kortinlukijan läpi ja anna nelinumeroinen saldopäätetunnuksesi. Valitse tämän jälkeen haluamasi tiedot näytöllä näkyvistä vaihtoehdoista.

[/quote] bonukset tulee ylihintaisista tuotteista EI mistään muusta. ja VAIN niin kauan kun ihmiset maksaa niin homma toimii näin. ostamisella ja tuhlaamalla ei tehdä bonusta vaan säästämällä.

kakarat huutaa kaupassa, kaljakasseilla kävellään ohi, ihmisiä on helvetisti, odotellaan ja jonotellaa johonkin lasikoppiin. :) LOL! mikä pankki
[/quote]

No kun ne tuotteet ei ole ylihintaisia, halvempia kuin k-ryhmässä. Saako tiedustella että missä kaupparyhmässä itse asioit?

Vierailija
94/140 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:15"]

Olivatpa taloutesi kuukausiostot 400 euroa, 600 euroa tai 1 000 euroa, S-Etukortti on paras vaihtoehto. Tämä ilmenee Suomen Rahatieto Oy:n tekemästä selvityksestä, jossa on laskettu, paljonko tietynkokoisilla kuukausiostoilla kertyy etuja vuodessa. Vielä ylivoimaisemmaksi S-Etukortin tekee sen paras luottokorko ja maksutapaetu.

LOL! :D VITTU LOL! mä uskon todellakin enemmän omiin laskentoihin kuin jonkin pukuherrran tekemmiin uutishömpötyksiin. ei kannata ihmiset ihan kaikkea uskoa mitä netissä tänä päivänä joku hömpöttäjä selittää. :D tuskin sitä nyt nordean tai danske bankke sanoisi et mee tonne s-pankki.

S-ryhmä = S-Hömpötys

Joo. Ihan hömpötystä koko juttu, mutta jos talletat rahaa (esim palautetut pullot tai ihan käteistä) tilillesi ja käytät tililta rahan ostoksiin saat enemmän bonusta/kk ->ilmaiseksi ja kun ostat ruoat ja bensat/pesut/vakuutukset s ryhmästä saat enemmän/kk. Vaihdoin vakuutukset Ifistä Lähi-Tapiolaan siksi, koska ne olivat halvemmat + siitä sai bonuksen. Käytän toki myös LIdliä ja joskus K-kauppaa, koska k ryhmällä on selkeästi paremmat lihat kaupassaan, joten enemmänkin kyse on aina valinnoista. Mutta jos ei ilmainen raha kelpaa, sehän on vain oma vika. S-pankissa hoidan myös osittain raha-asiat, mutt laina on muualta. S-pankissa hoidan myös sijoitukset, koska sen käyttö on helppoa, klick klick :D Se on vähän sama kuin että jos vuokrasi on 1000e/kk tai vaihtoehto b) maksat lainaa yhtiövastikkeen kera tuon 1000e/kk - valinta.

Vierailija
95/140 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"]

S-pankki, hyvä pankki: lisätiedot.  Minulla siellä paljon rahaa.

siitä ei ollut kyse, vaan että toi teijän paska pankki nostaa vielä palvelumaksut se on ihan varma. niinkauan kun lässyttäjät ostelee ylihintaisia ruokia, niin maksut ei tule.

Niin? Sellaista pankkia ei olekaan missä ei palvelumaksuja olisi.

Pankki oli hyvä pankki, HUOM OLI. Nyt en pidä S-pankista enääns

Vierailija
96/140 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaontyhmasinavaimina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:15"]

Olivatpa taloutesi kuukausiostot 400 euroa, 600 euroa tai 1 000 euroa, S-Etukortti on paras vaihtoehto. Tämä ilmenee Suomen Rahatieto Oy:n tekemästä selvityksestä, jossa on laskettu, paljonko tietynkokoisilla kuukausiostoilla kertyy etuja vuodessa. Vielä ylivoimaisemmaksi S-Etukortin tekee sen paras luottokorko ja maksutapaetu.

LOL! :D VITTU LOL! mä uskon todellakin enemmän omiin laskentoihin kuin jonkin pukuherrran tekemmiin uutishömpötyksiin. ei kannata ihmiset ihan kaikkea uskoa mitä netissä tänä päivänä joku hömpöttäjä selittää. :D tuskin sitä nyt nordean tai danske bankke sanoisi et mee tonne s-pankki.

S-ryhmä = S-Hömpötys

Joo. Ihan hömpötystä koko juttu, mutta jos talletat rahaa (esim palautetut pullot tai ihan käteistä) tilillesi ja käytät tililta rahan ostoksiin saat enemmän bonusta/kk ->ilmaiseksi ja kun ostat ruoat ja bensat/pesut/vakuutukset s ryhmästä saat enemmän/kk. Vaihdoin vakuutukset Ifistä Lähi-Tapiolaan siksi, koska ne olivat halvemmat + siitä sai bonuksen. Käytän toki myös LIdliä ja joskus K-kauppaa, koska k ryhmällä on selkeästi paremmat lihat kaupassaan, joten enemmänkin kyse on aina valinnoista. Mutta jos ei ilmainen raha kelpaa, sehän on vain oma vika. S-pankissa hoidan myös osittain raha-asiat, mutt laina on muualta. S-pankissa hoidan myös sijoitukset, koska sen käyttö on helppoa, klick klick :D Se on vähän sama kuin että jos vuokrasi on 1000e/kk tai vaihtoehto b) maksat lainaa yhtiövastikkeen kera tuon 1000e/kk - valinta.

Tässä on taas fiksuuslauma käynnissä, hyvä jobi jatkakaa

Vierailija
97/140 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus tulee vielä käymään niin että s-pankin peruspalvelut muuttuu maksulliseksi.

maksan mielellän sen muutaman euron oikean pankin palveluista niin ei tarvitse paskaa käyttää.

terveisin ei asiakasomistaja.

Ilmaisia ovat peruspalvelut mutta esim. paperisista luottokorttilaskuista pitää maksaa.

Vaihdoin handelsbankenista s-pankkiin. En ole katunut. Turhasta ei tarvitse maksaa, mutta erityispalveluista kohtuullisesti. Kaikki on toiminut hyvin. Handelsbankenin asiakaspalvelu oli huonoa pahimmillaan.

Vierailija
98/140 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:55"]

Missä pankissa voi hoitaa asioita lauantaina ja sunnuntaina? Ai niin, eihän niissä voi hoitaa asioita enään viikollakaan. T.S-pankin käyttäjä

lol, kuka vittu hoitaa pankkiasioita viikonloppuisin. ajanvaraus on sitä varten. aika harvoin on mitään syytä lähteä pankkiin konttoriin asti-

lol vaan itsellesi. Pankki on laitos, josta voi nostaa rahaa sen aukioloaikoina ja jossa voi maksaa laskuja yms. En mene ikinä pankkiin, jos pitää varata aika kuin lääkärille.

Minulle on myös nykyään soittoajat, jolloin pankkitäti saa kiristää sijoituksiani ym.

Odotusmusiikki on sitten vallan persiistä, ja aina laitan ne odottamaan.

Vierailija
99/140 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:26"]Mun mielestä on muutenkin kusetusta, että jos haluaa etukortin pitää avata turhaan uusi tili sille. Ja sitten jos käyttää sitä korttia tai katsoo paljonko bonuksia on kertynyt niin ne ottaa sieltä niitä kertyneitä bonuksia takasin. Ja kortistakin joutuu maksaa hulluna, jotta saadaan se tili avattua.  Sit porukka hehkuttaa kun s-etua kertyy niin paljon. Tottakai sitä on varaa kerryttää niin paljon, kun pankkimaksuissa niitä saadaan takasin varsinaisia tarjouksia kortilla ei juurikaan ole. Mulla on s-etukortti, mutta oikeestaan aika turhaan. Näytän sitä kyllä kaupassa, mutta ei mulle silti kerry sieltä kun 2€ kuussa enkä tiedä nytkään yhtään paljon siel mitään on. 

No ihan ilmainen on. Ja omistajamaksuhan palautetaan jos haluat lopettaa. Bonustilanne saldopäätteeltä Voit tarkistaa bonustietosi maksutta Saldopäätteeltä, jonka löydät useasta S-ryhmän toimipaikasta. Saldopäätteen käyttöön tarvitset maksuominaisuudellisen S-Etukortin sekä saldopäätetunnuksesi. Jos kortti on liitetty etujen maksutiliin, voit bonustietojen lisäksi tarkistaa: tilin saldon viisi viimeisintä tapahtumaa ja etujen maksutilin numeron. Bonustiedot päivittyvät pääsääntöisesti vuorokauden vaihtuessa. Saldo- ja bonustiedot voit halutessasi tulostaa kuitille. Näin käytät saldopäätettä: Vedä S-Etukorttisi kortinlukijan läpi ja anna nelinumeroinen saldopäätetunnuksesi. Valitse tämän jälkeen haluamasi tiedot näytöllä näkyvistä vaihtoehdoista.
bonukset tulee ylihintaisista tuotteista EI mistään muusta. ja VAIN niin kauan kun ihmiset maksaa niin homma toimii näin. ostamisella ja tuhlaamalla ei tehdä bonusta vaan säästämällä.

Miten kaljakasseilla kävellään??? tölkit menee kyllä rikki:DDDDD

Vierailija
100/140 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on hyvä pankki. Ei mitään valittamista. Siirrän sinne kaikki tilit ja jos maksut nousee liikkaa. siirrään sitten toiseen pankkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi