Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät kertokaa!

Vierailija
22.07.2015 |

Kertokaa mulle merkit/tavat joita itse olette huomanneet itsessänne kun olette alkaneet pettämään puolisoa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron.. Aloin pitää puhelinta lähes aina äänettömällä ja salasin puhelimeen pääsyn koodilla. Poistelin myös kaikki keskustelut välittömästi. Kun tekstailin, sanoin aina pelaavani jotakin peliä kännyllä. Olin tarkka että kirjaudun aina pois facesta tai sähköpostista yms. Aloin treenaamaan älyttömästi ja huolehtimaan muutenkin eri tavalla ulkonäöstäni, ostelin paljon uusia alusvaatteita. Mielialat vaihteli, saatoin olla tosi itkuinen mutta puolen tunnin päästä tosi iloinen. 

Eli näemmä kaikki ne "legendaariset"

Vierailija
2/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin äänettömälle, tekstiviestejä lähetin wc-.stä. ostelin uusia vaatteita ja kävin ruokakaupassa. olihan se vaikea keskiä menoja missä on kun ei ole kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samat jutut täällä. Puhelin äänettömälle, piilottelua (yöksi tyynyn alle, suihkuun mukaan jne) tarkka siitä ettei face jää päälle yhteiseen koneeseen, salasanojen vaihtamista aika ajoin jne....

Vierailija
4/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita samoja. Puhelimen äänettömällä pitäminen ehkä selvin merkki: puoliso ei kysele sillä tavoin keneltä tuli viesti. Me saatamme tapailla toisen työaikaan joskus, että ei tarvitse selitellä ylimääräisiä menoja. joskus jopa keksitään työvuoroja (sanotaan että mennään aamuun vaikka mennäänkin iltaan)

Vierailija
5/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:54"]Kertokaa mulle merkit/tavat joita itse olette huomanneet itsessänne kun olette alkaneet pettämään puolisoa!
[/quote]
No on tullu helpommin annettua ukolle ettei epäile mulla on muuta seksiä.
Ei muuta tuu kyllä mieleen.

Vierailija
6/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik toivottavasti mieheni ei epäile mun pettävän kun mulla on aina puhelin äänettömällä. Siis ollut ihan aina, jo ennenkuin tämän miehen tapasin, ei vaan yhtään huvita vastailla puhelimeen kenellekkään himassa.

Niin ja siis en petä miestä.

Vierailija
7/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:54"]Kertokaa mulle merkit/tavat joita itse olette huomanneet itsessänne kun olette alkaneet pettämään puolisoa! [/quote] No on tullu helpommin annettua ukolle ettei epäile mulla on muuta seksiä. Ei muuta tuu kyllä mieleen.

[/quote]

Mulla taas jäi seksi kokonaan oman puolison kanssa pois, ehkä kerran/kk. Eli joko siis lisääntyy tai vähenee.

Vierailija
8/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus omaan ulkonäköön on lisääntynyt. Ostelen paljon enemmän uusia vaatteita ym. Puhelin täytyy pitää varmuuden vuoksi lähettyvillä koko ajan. Välillä myös tiuskin miehelle pienistä ihan kuin haluaisin että hän käskisi minut lähtemään pois. Olen myös paljon enemmän "ystävieni" seurassa kuin normaalisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän