Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

s-pankki on paska

Vierailija
09.08.2015 |

joskus tulee vielä käymään niin että s-pankin peruspalvelut muuttuu maksulliseksi.

maksan mielellän sen muutaman euron oikean pankin palveluista niin ei tarvitse paskaa käyttää.

terveisin ei asiakasomistaja.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"]

S-pankki, hyvä pankki.  Minulla siellä paljon rahaa.

[/quote] siitä ei ollut kyse, vaan että toi teijän paska pankki nostaa vielä palvelumaksut se on ihan varma. niinkauan kun lässyttäjät ostelee ylihintaisia ruokia, niin maksut ei tule.

[/quote]

Sitä odotellessa ;)

[/quote] siihen ei välttämättä mene pitkä aika, ja toi s-pankki on persaukisille ja työttömille. ja ei taida asiakasomistajuus olla ilmainen? vai onko.

Vierailija
62/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pankissa voi hoitaa asioita lauantaina ja sunnuntaina? Ai niin, eihän niissä voi hoitaa asioita enään viikollakaan.
T.S-pankin käyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmille ainut vaihtoehto, kun kyliltä on kaikki pankit sulkeneet ovensa ja automaattinsa. "Oikeaan" pankkiin on 45 kilometriä suuntaansa. S-markettiin on vain 10 kilometrin matka ja raha-asiat hoituu samalla kun kaupassa käy.

Vierailija
64/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:55"]

Missä pankissa voi hoitaa asioita lauantaina ja sunnuntaina? Ai niin, eihän niissä voi hoitaa asioita enään viikollakaan. T.S-pankin käyttäjä

[/quote] lol, kuka vittu hoitaa pankkiasioita viikonloppuisin. ajanvaraus on sitä varten. aika harvoin on mitään syytä lähteä pankkiin konttoriin asti-

Vierailija
65/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"]

[/quote] siitä ei ollut kyse, vaan että toi teijän paska pankki nostaa vielä palvelumaksut se on ihan varma. niinkauan kun lässyttäjät ostelee ylihintaisia ruokia, niin maksut ei tule.
[/quote]
Niin? Sellaista pankkia ei olekaan missä ei palvelumaksuja olisi.

Vierailija
66/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:55"]

Missä pankissa voi hoitaa asioita lauantaina ja sunnuntaina? Ai niin, eihän niissä voi hoitaa asioita enään viikollakaan. T.S-pankin käyttäjä

[/quote] lol, kuka vittu hoitaa pankkiasioita viikonloppuisin. ajanvaraus on sitä varten. aika harvoin on mitään syytä lähteä pankkiin konttoriin asti-

[/quote]
Älä nyt enempää näytä tyhmyyttäsi.

Vierailija
67/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"] S-pankki, hyvä pankki.  Minulla siellä paljon rahaa. [/quote] siitä ei ollut kyse, vaan että toi teijän paska pankki nostaa vielä palvelumaksut se on ihan varma. niinkauan kun lässyttäjät ostelee ylihintaisia ruokia, niin maksut ei tule. [/quote] Niin? Sellaista pankkia ei olekaan missä ei palvelumaksuja olisi.

[/quote] sellaista palvelua ei ole missä ei ole maksuja, jostain tarvii saada palvelun ylläpitämiseksi rahaa palkkoihin jne..

se että vaikka maksais 5e kuukaudessa niin se on kärpäsen paska noihin s-etukortin pelleilyihin. huvittavaa nois s-ryhmän intoilijois on se, et ne ei tajuu miten vitun kalliiksi toi pankki tulee. se tulee muuten saatanasti kalliimaksi vertaa danskeen vaika.

Vierailija
68/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"]

[/quote]

Sitä odotellessa ;)

[/quote] siihen ei välttämättä mene pitkä aika, ja toi s-pankki on persaukisille ja työttömille. ja ei taida asiakasomistajuus olla ilmainen? vai onko.

[/quote]

En nyt muista paljonko osuusmaksu on.  Se maksetaan vain kerran ja mikäli haluaa erota, osuusmaksu maksetaan takaisin.  Jotain jäsenmaksua napsahtaa tilille joka vuosi, olikohan kympin luokkaa :)

En ole työtön enkä persaukinenkaan, mutta sitä pankkia on vain niin helppo käyttää, kassalta voi nostaa rahaa joten ei tarvitse edes automaatille mennä.  Siinä muistaakseni on joku nostoraja mutta pari kymppiä itse joskus olen nostellut.

Vierailija
69/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"]

[/quote]

Se että käytän s-pankkia ei ole sidoksissa siihen mitä ruokakauppaa käytän.
Asiakas omistajuus maksu palautetaan minulle takaisin jos päähän erota.
Mieluusti myös maksaisin PALVELUmaksuja, kun tuosta pankista sitä palvelua oikeasti saa. Mistä te maksatte?

Vierailija
70/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki sopii niille, joilla ei ole liiemmin omaisuutta. Itsellä myös tili siellä, mutta lisäksi sitten ihan "oikeassa" pankissa myös. Kaikki sijoituspalvelut on sieltä oikeasta pankista, koska S-Pankilla ne on aivan törkeän huonot. Kalliit piilomaksut ja heikot varainhoidon palvelut. Lisäksi sieltä ns. oikeasta pankista on myös kaikki lainat, koska siellä osaavat hoitaa asiaa kokonaisuutena, jolloin korot ovat todella pienet/olemattomat ja palvelu kaikinpuolin erinomaista. Ei tarvitse istua ostoskeskuksessa lasikopissa hoitamassa asioita.

S-Pankin kulurakenne on myös aika käsittämättömän tehoton (selviää ihan vuosikertomuksista). Tämän mahdollistaa vain se, että HOK voi paikata surkeaa toimintatehoa päivittäistavarakaupan katteilla ilman oikeaa omistajavastuuta. Ennemmin tai myöhemmin heidän on pakko nostaa palvelumaksut, tai pankkitoiminta tulee liian kalliiksi.

Vierailija
72/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"] S-pankki, hyvä pankki.  Minulla siellä paljon rahaa. [/quote] siitä ei ollut kyse, vaan että toi teijän paska pankki nostaa vielä palvelumaksut se on ihan varma. niinkauan kun lässyttäjät ostelee ylihintaisia ruokia, niin maksut ei tule. [/quote] Niin? Sellaista pankkia ei olekaan missä ei palvelumaksuja olisi.

[/quote] sellaista palvelua ei ole missä ei ole maksuja, jostain tarvii saada palvelun ylläpitämiseksi rahaa palkkoihin jne..

se että vaikka maksais 5e kuukaudessa niin se on kärpäsen paska noihin s-etukortin pelleilyihin. huvittavaa nois s-ryhmän intoilijois on se, et ne ei tajuu miten vitun kalliiksi toi pankki tulee. se tulee muuten saatanasti kalliimaksi vertaa danskeen vaika.

[/quote]

danskehan on tehnyt tulosta nimenomaan palvelumaksuilla viime vuonna, näin oli talousuutisissa.  Ja ensi vuonna on taas tulossa palvelumaksujen korotuksia. 

Vierailija
73/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ootko tyhmä? Mitä ylihintaisia ruokia?

Vierailija
74/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:11"]S-Pankki sopii niille, joilla ei ole liiemmin omaisuutta. Itsellä myös tili siellä, mutta lisäksi sitten ihan "oikeassa" pankissa myös. Kaikki sijoituspalvelut on sieltä oikeasta pankista, koska S-Pankilla ne on aivan törkeän huonot. Kalliit piilomaksut ja heikot varainhoidon palvelut. Lisäksi sieltä ns. oikeasta pankista on myös kaikki lainat, koska siellä osaavat hoitaa asiaa kokonaisuutena, jolloin korot ovat todella pienet/olemattomat ja palvelu kaikinpuolin erinomaista. Ei tarvitse istua ostoskeskuksessa lasikopissa hoitamassa asioita.

S-Pankin kulurakenne on myös aika käsittämättömän tehoton (selviää ihan vuosikertomuksista). Tämän mahdollistaa vain se, että HOK voi paikata surkeaa toimintatehoa päivittäistavarakaupan katteilla ilman oikeaa omistajavastuuta. Ennemmin tai myöhemmin heidän on pakko nostaa palvelumaksut, tai pankkitoiminta tulee liian kalliiksi.
[/quote]

Sijoitukset mullakin on muualla,Alexandriassa. Mutta peruspankkipalveluita käytän juuri tuossa S-pankissa, näin tekee varmaan aika moni.

Vierailija
75/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:05"]

[/quote]

danskehan on tehnyt tulosta nimenomaan palvelumaksuilla viime vuonna, näin oli talousuutisissa.  Ja ensi vuonna on taas tulossa palvelumaksujen korotuksia. 

[/quote] peruspalveluun vai yritys, ja tuskin ne tota paketin hintaa on nostamassa. itse olen kiinnostunut maksamaan sne 6.40e kuukaudessa. kun ei ole velkoja ja perustulot

Vierailija
76/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:11"]S-Pankki sopii niille, joilla ei ole liiemmin omaisuutta. Itsellä myös tili siellä, mutta lisäksi sitten ihan "oikeassa" pankissa myös. Kaikki sijoituspalvelut on sieltä oikeasta pankista, koska S-Pankilla ne on aivan törkeän huonot. Kalliit piilomaksut ja heikot varainhoidon palvelut. Lisäksi sieltä ns. oikeasta pankista on myös kaikki lainat, koska siellä osaavat hoitaa asiaa kokonaisuutena, jolloin korot ovat todella pienet/olemattomat ja palvelu kaikinpuolin erinomaista. Ei tarvitse istua ostoskeskuksessa lasikopissa hoitamassa asioita.

[/quote]

Tai niille joiden lainat on jo maksettu, niinkuin minulla. Ja sijoitustoimintani ja rahastoni on ihan muualla.

Vierailija
77/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olisiko mitenkään mahdollista, että avaisit hieman noita käsityksiäsi s-pankista? Sanot vain, että on paska, mutta et perustele sitä millään muulla, kuin että tulevaisuudessa ehkä sinnekin tulevat palvelumaksut. Täytyy olla aika paljon muutakin vialla, ennen kuin jotain palvelua haukutaan paskaksi. Vai oletko sinä juurikin se palstailija, joka ei muita negatiivisia ilmauksia tunnekaan kuin paska. Pankki on paska, ruoka on paskaa jne. Laajenna hyvä ihminen sanavarastoasi ja opettele perustelemaan mielipiteesi.

Vierailija
78/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on pankkina paras.

Lainat meillä on hyposta ja arvo-osuudet Nordnetissa mutta niistähän ei tässä ollut kyse.

Vierailija
79/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on muutenkin kusetusta, että jos haluaa etukortin pitää avata turhaan uusi tili sille. Ja sitten jos käyttää sitä korttia tai katsoo paljonko bonuksia on kertynyt niin ne ottaa sieltä niitä kertyneitä bonuksia takasin. Ja kortistakin joutuu maksaa hulluna, jotta saadaan se tili avattua. 

Sit porukka hehkuttaa kun s-etua kertyy niin paljon. Tottakai sitä on varaa kerryttää niin paljon, kun pankkimaksuissa niitä saadaan takasin varsinaisia tarjouksia kortilla ei juurikaan ole.

Mulla on s-etukortti, mutta oikeestaan aika turhaan. Näytän sitä kyllä kaupassa, mutta ei mulle silti kerry sieltä kun 2€ kuussa enkä tiedä nytkään yhtään paljon siel mitään on. 

Vierailija
80/140 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee kyllä meillä pankki just vaihtoon. Pankkiyhteydet kettuilee jatkuvasti ja pääte sanoo "myyntilupaa ei ole" tms ja veloittaa rahan silti. Raha palautuu viikon parin päästä. Tätä käy viikottain. Ihan vitun paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän